אפרופו השרשור על מדונה שהיה כאן לא מזמן..

אופליה7

New member
גברים אוהבים מלאות

במקומות הנכונים. למשל אישה מלאה עם חזה קטן לא חיהיה הטעם שלהם. בקיצור "שיהיה מה לתפוס"
 

daniella1980

New member
מלאות כמו בפורנו

ברור שהם אוהבים אותן ככה. מנופחות היטב אפילו. קשה לכל אחד מאיתנו לדבר בשם כל הגברים, בסביבתי הקרובה ממה ששמתי לב הם מעדיפים את הרזות באופן קיצוני על פני המלאות (יש לזה שם אחר שלא אחזור עליו פה) אם לא בקטע של משיכה טהורה אז בקטע של סטטוס חברתי (שתהיה להם חברה "שווה" בעיני אחרים, כלומר תואמת מודל יופי) אבל הם בהחלט אוהבים גם את השחקניות פורנוגרפיות (שהן גם רזות לפי כל אמת מידה שפויה, אבל מעוגלות היטב במקומות מסוימים) - באופן שתואם היטב את שטיפות המוח בתקשורת ובפורנו. אני מאוד מאמינה שהמשיכה המינית מותנית חברה ותרבות, כמדומני מה שגנטי\ביולוגי במשיכה מינית זה המשיכה לסימטריה, מעבר לזה לא חושבת שהוכח משהו. ובכלל מה הקשר בין שזופה מאוד, מסולקנת מאוד, רזה מאוד (מודל היופי הנוכחי) לבין בריאות ופוריות אליה אמורים להמשך בני אדם אם הביולוגיה היתה הגורם הראשי לעיצוב המשיכה המינית? דווקא היו צריכים להעדיף שמנמנות - כאלו שיש להן מצבורי שומן מספיקים ומחזור חודשי שלא נעלם לו עקב תת תזונה.
 

נונה17

New member
מלאות יותר

אבל עדיין רזות מאוד. אני בטוחה שרוב הגברים היום יגידו שמרילין מונרו צריכה לרדת 10קילו בערך.
 

magenta73

New member
את שוכחת שיש דבר כזה

טעם אישי. ושבנוסף, משיכה (ורצון לזוגיות בעיקר) לא עובדת רק על מראה חיצוני. מספיק גברים יגידו לך שהם לא אוהבים רזות מידי וכן הלאה. מה שכן, נראה לי שהרבה גברים יעדיפו נשים קטנות יותר מהם. אם זה ברזון, בגובה וגם בדברים הלא שטחיים :) אני כן חושבת שיש בעיה בפוטושופים, אבל לא בגלל שזה משפיע על גברים, אני לא חושבת שזה משפיע על גברים באותה הרמה שזה משפיע על הנשים שחושבות שזה האידיאל אליו צריך להגיע.
 

דניבויss

New member
המון כוכבים גדולים וגם מבוגרים עושים זאת ,רק

שאצל גברים פחות נדרש אולי ,כי גבר שיש לא קמטים או כל מיני "דפקטים" אחרים ,,זה פחות קריטי מאשר נשים ,אבל הנה שניים מפורסמים שגם איזמל הכרורגים הפלסטי עבד עליהים כמה וכמה פעמים ,, אצל אחד מאוד בולט אצל השני סביר, הנה הבולט יותר ברט ריינולדס מ 2009
 

נונה17

New member
ברור שגם גברים עוברים ניתוחים ופוטושופ

אבל אין מה להשוות עם נשים. איזו אישה תסתובב עם שיער מאפיר וקמטים?
 
יש מחקרים המסבירים בדיוק איך משיכה פועלת

ממליץ על מחקרים בתחום הLove maps ומחקרים המנתחים Romantic love. הסיבות שאין פטנט להפוך את כל הלא מושכים למושכים היא כי: 1) חלק מהגורמים לא קלים לשינוי. שפת גוף למשל, שמשחקת תפקיד משמעותי, נובעת מהרגלים ואמונות של האנשים לגבי עצמם. 2) יודעים למשל מה נראה יפה ומה לא (יש ויכוחים, אבל יש גם נורמה כלשהי). עדיין יש אנשים מכוערים. כמו שיש הסכמה מה זה "נבון" ועדיין יש אנשים טיפשים. לא כל דבר אפשר \ מוכנים לתקן. 3) יש גם גורמים שתלויים ספציפית בLove map, או בהעדפה האישית של האדם שממנו רוצים לזכות באהבה.
 
בעצם, חקרו את זה מכל כך הרבה כיוונים,

כל כל הרבה מכל אחד מהם, וכאלו כמויות של כסף מעורבות ברגש הזה, שאהבה זה כנראה אחד הרגשות (אם לא הכי) היותר נחקר, Well explained, ומובן מדעית. התחום הרגשי שדווקא קשה כיום להסביר מדעית (כי אין מספיק ידע, וגם כי זה באמת לא פשוט) הוא הומור. הצחוק, והרגשות שקשורים אליו - זו עדיין תעלומה.
 

YugiBoy

New member
למה לא?

כל אחד עושה מה שטוב לו. הריטוש שיש בכתבה בנענע, זה לא הריטושים שעושים למדונה, הוא נראה מאוד חובבני. כשאת מופיעה על פוסטרים ועל שערים, התמונה צריכה להיות אסטטית והקטע של "לא יעלה על דעתו" זה נשמע כמו ללכת לפי מה שכולם חושבים ולא לפי מה שכל אחד רוצה לעשות עם החיים שלו..
 
וכל אחד

גם חי לבדו ביקום עצום וריק משלו, ללא חברת אדם שהוא מושפע ממנה או משפיע עליה. בדד, בדד, בדד, בלי נפש חיה גם במרחק רב מאוד. וכך כל אחד עושה מה שטוב לו, ולעולם אף אחד לא צריך להתחשב בלחצים חברתיים, ציפיות תרבותיות, נורמות או מדדים. והאסתטיקה כמובן, ומה שנחשב לאסתטי, גם הם לא מושפעים מהחברה. לא, הם קיימים לבדם, וכל אחד מגיע אליהם באופן עצמאי, כתגלית יחידנית. רק דבר אחד מקלקל את האוטונומיה המוחלטת של הפרט לעשות מה שטוב לו, ולרטש כל תמונה שתזדמן לידיו. רק דבר אחד ויחיד. ביקורת פמיניסטית. פתאום לפתע, צץ לו הלחץ החברתי כדי לקלקל את האוטונומיה המוחלטת לרטש ולרטש. ואז, רק אז, לפתע, אנשים מוצאים את עצמם מתחשבים ב"מה שכולם חושבים". מכיוון שריטוש התמונה נעשה אך ורק מתוך אוטונומיה אישית והחלטה פרטית. אבל *לא* לרטש את התמונה, זה בגלל "מה שכולם חושבים"...
 

sivan24k

New member
ותק המוסיקלי שלה נתן לה את הזכות

למעשה, כשיש כל כך הרבה מעריצים אז יש זמרים וזמרות שמגיעים גם לעולם הפוטושופ כל שני וחמישי...
 

seymore butts

New member
גם לבר רפאלי עושים "פוטושופ"

אין קשר לגיל. תמיד ישנם "פגמים" פה ושם.
 

aMJel

New member
זה חדש שמדונה נראית זוועת עולם?

כל התמונות ששטפו לאנשים את המוח על מדונה בטענה שהיא יפה וצעירה במיוחד בשנים האחרונות עברו טיפול מאסיבי בפוטושופ. שכחתם את מראות הזוועה האלו?
ויש עוד המון
 

נונה17

New member
ה"זוועות האלה"

זה לא בגלל שהיא בת 50, אלא בגלל שהיא מנתחת את עצמה למוות ולא מתבגרת בכבוד.
 

טל קר

New member
נא לקשור לנושא הפורום, למעונינים/ות

לדון בניתוחים פלסטים ו/או ריטושים בפוטושופ במנותק מפמיניזם, נא לפנות לפורומים המתאימים, אפשר לפנות למנהלות הפורום במסר אם יש צורך בהמלצות. תודה!
 

X Offender

New member
מדבר המעריץ של מלך הניתוחים

באמת... כל מקום אתה בא לזרוק את הרפש שלך על מדונה כאילו שאתה יותר טוב ממנה במשהו.. יום יבוא וגם אתה תגיע לגיל 50 ואז נדבר שלום ולילה טוב.
 

X Offender

New member
זה פוטושופ ->

התמונה הזאתי עברה עיבוד רצחני בכוונה ואין לי מושג למה אבל מדונה ממש לא נראת ככה בתור אחד שראה אותה מספיק פעמים בהופעות במרחק של מטר ממנה ופעם אחת בכנס הקבלה בת"א אני יכול לחתום לכם שהיא נראת מצויין גם באיפור קל מדונה ידועה כאחת שלא מתאפרת כבד בכלל. וכן היא עושה בוטקס, עושה מתיחות ושומרת על עור הפנים שלה ולא עוברת ניתוחים חתרניים כל שני וחמישי., אחרת היו רואים את זה עלייה ממזמן, העור שלה שמור מאוד יחסית לגילה וזה גם מהרבה ויטמנים שהיא לוקחת ומההקפדה על כושר גופני נכון ובריא לאורך השנים. מדונה נראת מצויין והנה תמונה שלה מטקס תחפושות שנערך בניו יורק בשבוע שעבר אלה תמונות ציבוריות שלא עברו שום יד בפוטושופ . אז פעם הבאה לא לרוץ ולהכפיש בן אדם לפני שאתם יודעים קצת יותר עליו
 

elena20

New member
ביקשו מכם להעביר את הדיון הזה לפורום

אחר או למסרים.
 

X Offender

New member
נפתח פה דיון?

אנשים טוענים כי מדונה משתמשת בפוטושופ לטשטש את גילה? מותר לי לטעון אחרת?, תודה אחרת מה הטעם של ההודעה הראשונה גם אותה אפשר להעביר למקום אחר.
 
למעלה