הלילה הוא כל כך יפה ופסטורלי

kaktus14

New member
הלילה הוא כל כך יפה ופסטורלי

בגלל שאין ירח זוהרים הכוכבים. ושקט כל כך. הרבה יותר שקט מלילה רגיל. לא מכוניות, לא רכבות,לא רעש מסיבות... רק שירת הצרצר תחת חלוני משתלבת בין הדי הפיצוץ הנשמעים לא כל כך מרחוק. לפעמים בצרורות לפעמים בודדים אך לא פוסקים לרגע. אני יודעת שלמרות כדור השינה הנוסף מחכה לי לילה לבן. רק אני הצרצר והדי הפיצוץ. נו , ניחא, לפחות לא לרוץ מהשינה. השבוע תיארתי את ההרגשה שזה כמו סופרמן המנסה להשתחרר מהשפעת האבן הירוקה כשהיא בקרבתו ושואפת ממנו את כל כוחותיו ואז קיבלתי בתגובה שאם זה באמצע הלילה אז כולם פחות או יותר סופרמנים כמוני. עכשיו היה אחד חזזזק כל הזגוגיות רעדו אפילו הצרצר שתק. ... לא לדאוג הוא התחיל שוב. איזה זמנים מטורפים. היום ראיתי סרט עם אנגלייה גולי. הגברת ממש יודעת איך לנוע. ואני מתלוננת כבר יומיים על השיפשוש שקיבלתי כשתפסתי מחסה ... אלוהים מה לא הייתי נותנת על מנת להרים ככה רגל. (כן כן גם בסיטואציה ההיא שאני לא יכולה לציין כאן), סליחה שהכל כתוב יחד. אני יודעת שלפי בריות קשה לקרוא ככה גם אותי זה פעם עצבן. אבל כותבת לכם מטאבלט ועוד לא גיליתי איפה זה הורדת שורה. חושבת עליכן הרבה בזמן האזעקות. מאחלת מכל הלב הקלה ולו במעט אפילו במשהו.ולילה שקט לכולנו.
 
היום התכתבתי עם חברה

שדואגת לשלום חייל פצוע, בן של חברים שלהם (שחר בן נעמי שרה, למי שיכול ורוצה להתפלל), והרגישה ממש רע עם כל המצב.. אמרתי לה שלו אני בנעליה, כלומר, לא עובדת וללא חרב פיטורים מרחפת מעל לראשי אם אבריז מהעבודה) הייתי נוסעת לדרום להתנדב ולעזור. לשמח ילדים, להרגיע מבוגרים, לתמוך ולעודד את תושבי הדרום ולהזכיר להם שכולנו איתם, למרות שלקח לנו 14 שנה להראות את זה..
מאוחר יותר בערב נסעתי לבית של מישהי מקסימה לגמרי בפתח תקווה שמצאה דרך מקורית לתרום לחיילים. מסתבר שחיילים רבים (גם לא דתיים, אולי אפילו בעיקר) מבקשים להיכנס למלחמה עם ציצית לגופם, ואין להם.. אז היא קונה ציציות ושולחת אליהם והם מאושרים עד השמיים. רואים את זה בתמונות אצלה. תרמנו לה כסף ויצאנו מאושרות שעשינו משהו למען עם ישראל.
ובכל זאת, הלוואי שהייתי יכולה יותר. לחבק, לתמוך, אפילו להציע את הבית שלי כמקום של רגיעה. אבל אין לי כל כך איפה וגם - אפילו אצלנו יש פעמיים ביום אזעקה. אז זה לא כמו אצלכם, ועדיין.
ובכלל, מדהים כמה טוב מוצאים ברחובות בימים אלה. אנשים פשוט כל כך טובים אלה לאלה. אולי זה מרוב רצון להיות טובים לאנשי הדרום ולחיילים, ומחוסר ברירה פשוט נאלצים להיות טובים אחד לשני. אבל זה הכל בזכותכם, שם, למטה בדרום החם.

וקקטוס, תודה שאת שומרת לנו על באר שבע. ותהיו חזקים שם, שומעת?
 

kaktus14

New member
כן כן אני ורוביק נשארנו בעורף כי מישהו צריך ל

להשאר לשמור. לבית חולים אי אפשר להתקרב. מלא במבקרים ובלונים ומנות אוכל.
ממש מחמם את הלב.
אוהבת
 
למעלה