סכמ'ש
/

סכמ'ש
/


הטוב של השבוע:

הפחותטוב של השבוע:

הבלתי מוגדר:

מישהו או משהו ששימח אותי:

משהו שתיסכל אותי / הטריד אותי:

משהו מיוחד שעשיתי למען עצמי:

איש (אדם / יצור / יישות) השבוע:

הישג, גדול או קטן, שאני גאה בו:

סיפור משעשע / קישור / ציטוט, להרמת המורל:

פינת ה"קיטור": משהו שלא יכולה לקטר עליו מחוץ לפורום:

מטרה או שאיפה לשבוע הבא:
 
מחר כך. בלי נדר.

בינתיים מאחלת שבת של שךלו, שלווה וצחוק מתגלגל של ילדים קטנים ואהובים.
 

robinebony

New member
מה? כבר סופ"ש?

הטוב של השבוע: הצלחתי לסיים את המצגת ולהעביר אותה, ומאוד נהניתי מזה (מקווה שגם החברים שלי, אבל לא ממש היה לי אכפת, ממש נהניתי). ראש המגמה שלי הציעה לי להיות אסיסטנטית של המרצה לטכנולוגיות תיעוד, אז מיום ראשון אני לא רק עובדת מעבדת השימור שלנו ואחראית על מכשיר הניטור והמדידה כסטאז', אלא גם אסיסטנטית ואחראית טכנולוגיות התיעוד במעבדה כסטאז' (שמשלמים לי עליו בכלל לא רע). המרצה האהוב עליי שאיתו טסנו לטוסקנה החזיר לי תשובה למשהו במייל שהתחילה במילים "היי נועה'לה", עוד חלום שאשפר לסמן עליו וי.

הפחותטוב של השבוע: הייתי ממש חולה כל השבוע, מה שהפריע מאוד להכין את המצגת. מזל שאת כל החומר כבר קראתי הרבה לפני כי זה חלק מהמחקר שלי בתזה.

הבלתי מוגדר: אני ואוכל. אני רעבה, אבל כלום לא טעים לי. אולי זה עדיין המחלה שלא עברה לגמרי.

מישהו או משהו ששימח אותי: מישה. מאוד חששתי שהיא תכעס עלי ותעניש אותי כי לא הייתי שמונה ימים. גם ההודעות ממנו על כך שהיא נהייתה קצת יותר אלימה הדאיגו אותי. אבל ברגע שנכנסתי הבייתה ועד עכשיו, כל עוד אני לא זזה הרבה או במקלחת - היא עלי. אני לא מתלוננת (למרות שלא ממש קל להקליד עכשיו כשהיא שוכבת על חצי מהיד שלי).

משהו שתיסכל אותי / הטריד אותי: חם לי כל כך רוב היום. זה ממש לא נעים לי, במיוחד כשאני חולה. אני עדיין לא יודעת ממה סבלתי יותר, מכאב הגרון או מזה שהיה לי חם.

משהו מיוחד שעשיתי למען עצמי: החלטתי לא לקחת על עצמי רגשות אשם על זה ש"הפלתי" על חברה שלי שעובדת איתי בחנות את יום ראשון (אי אפשר להיות גם באוניברסיטה וגם בחנות...). דבר ראשון, היא הסכימה. וגם אם זה לא ממש נוח לה (והיא אמרה לי את זה), אני צריכה לחשוב על עצמי ועל העתיד שלי. זאת חתיכת מקפצה גם למחקר, גם להתמקצעות בטכנולוגיות, וגם לכניסה לקריירה אקדמית שפתאום אחרי 30 שנות חיים התחילה אצלי השאיפה אליה.

איש (אדם / יצור / יישות) השבוע: המרצה שלי, שעם כל המחלה והתסכול מהמצגת האיר את חיי עם ה"היי נועה'לה" שלו...

הישג, גדול או קטן, שאני גאה בו: למרות המחלה, לקחתי כדורים והלכתי לעבודה ולאוניברסיטה. אני בטוחה שאם הייתי נשארת בבית הייתי רוצה למות יותר. והחלטתי לוותר על סיור של יומיים לנגב עם המגמה שלי, כי ברור לי שאני לא אעמוד בו גופנית (ללכת יום שלם במדבר זה כנראה דבר שאני כבר לא אוכל לעשות בקצב של אנשים בריאים). אני מתפקדת חשוב לי הרבה יותר מאני בסיור בנגב.

סיפור משעשע / קישור / ציטוט, להרמת המורל: קצת סיכום טוסקנה? היה מדהים וקשה וכואב ונהדר ומתסכל ביחד. טוסקנה היא אזור מדהים. היה לנו מזג אויר מושלם - מעונן חלקית וקריר. התאהבתי בעיר לוקה. פחות בפירנצה, למרות שהיינו בה שלושה ימים. רוב הערים בטוסקנה הן על הר, אז היו המון עליות קשות במדרגות או בשיפועים, שבהן חברות שלי דחפו אותי למעלה (פעם אחת אפילו המרצה דחף אותי, כי זאת הייתה עליה שהוא לא תכנן לעשות והרגיש רע אם זה שהוא הבטיח לי יום רק עם ירידות ופתאום התכניות השתנו). בכיתי פעם אחת, ביום שבו קמתי בבוקר והרגשתי כל כך רע שידעתי שמתישהו אני אבכה במהלך היום. היום הזה, דרך אגב, הסתיים מדהים עם גלידה מעולה, הליכה איטית ברגל בפירנצה, וארוחת ערב מדהימה. ראינו המון אמנות (טוב, זה היה סיור אמנות בטוסקנה), ביקרנו בהמון קתדרלות. זה נשמע כל כך קלישאתי, אבל כל כך נכון, שמי שלא ראה את הפסל של דויד מקרוב לא באמת יכול להבין כמה הוא יפה. וואו. צילמתי קצת יותר מ 1200 תמונות. צחקתי המון. שתיתי המון יין ואכלתי המון פסטה. הייתי בדירה עם אנשים נהדרים (כלל המרצה) ובחדר עם בחורה מדהימה ששתינו היינו ברות מזל שיצא שישנו ביחד (אף אחד אחר לא היה מצליח לישון איתנו, ואנחנו לא היינו מצליחות לישון כמו שצריך עם אף אחד אחר. מסתבר ששתי ממש אוהבות לישון בסאונה - חלון ודלת סגורים ומזגן על 30 מעלות). זה באמת משהו שרציתי להיות חלק ממנו כבר קרוב לשבע שנים (מאז ששמעתי שהמרצה האהוב עליי מארגן סיורים לאיטליה לסטודנטים שלו), ועם כל הקושי, הכאב, הפחדים, והתסכולים, הייתי עושה את זה שוב אם היו מציעים לי, ואני לא מתחרטת ולו לרגע אחד על כך שהייתי חלק מזה.

פינת ה"קיטור": משהו שלא יכולה לקטר עליו מחוץ לפורום: יש ימים שהיו יכולים להיות ממש מושלמים אם יד ימין שלי לא הייתה כואבת כל הזמן...

מטרה או שאיפה לשבוע הבא: להנות מלהיות אסיסטנטית, להתקדם בצבירת הידע שלי, למצוא דברים טעימים לאכול, לסיים את כל התחפושות שאני צריכה לתפור.

ושלא תגידו שאני לא חושבת עליכם, תמונה של אסיזי שצילמתי.
נועה.
 
סיכומיישן

אני חוזרת הביתה הערב ותוך כדי נהיגה מנסה לחשוב לעצמי מה תכננתי להערב ועל מה אאלץ לוותר, כי התעכבתי יותר מדי זמן בכל מיני מקומות.
שתי דקות אחרי שאני מסיימת למנות לעצמי מה צריך לעשות הערב והמוח מתפנה לשמוע את הרדיו, אני מוצאת את עצמי מחלישה שוב את הווליום ואומרת לעצמי בקול "סיכמוש. צריך לסכמש גם", מגבירה את הווליום ואז מצחקקת לעצמי.
מזל שאף אחד לא היה איתי באוטו.
אז כך:
הטוב של השבוע - היה מועד ב', ניגשו פחות סטודנטים ממה שציפיתי, וסיימתי לבדוק את המבחנים בול בזמן. אפילו היו ציונים טובים ברובם המכריע.
הפחוטוב - חולשה, עייפות, כאבים. לא כיף וכשיש גם (הרבה) יותר מדי מטלות על פני זמן קצר מדי (כי יש בו פחות מדי שעות לקרוס לשינה) זה הופך למעמסה של ממש.
הבלתי מוגדר - ללכת לבקר חברה חולה בסרטן ולדבר על הכל רק לא על.... עד שהיא אומרת משפט כמו "כן, בית החולים שחרר אותי כדי למות בבית". בסופו של דבר אני אופטימית. בעזרת השם יהיה ממש טוב.
מישהו ששימח אותי - האחיינים המדהימים שלי. הם נהיים יותר מדהימים ככל שהזמן עובר.
משהו שהטריד אותי - מישהי שאני עובדת איתה. כבר לא כיף לי לעבוד איתה אבל אני מנסה שזה לא ייראה וזה ממש ממש קשה.
משהו מיוחד שעשיתי למען עצמי - כמה קניות. קניתי לי חזיה חדשה ויפה וגם שני ספרים "מקצועיים" השבוע. מנסה להגדיל את הספריה המקצועית שלי וזה קשה כי המחירים ממש ממש יקרים, כך שכל קניה טובה שאני מבצעת משמחת אותי עד מאוד.
אנשי השבוע - האחיינים שלי. שוב. פשוט, הייתי אצלם בשבת. אחותי אמורה ללדת (מס' 6, אם תהיתם) וכיוון שעבר שבוע מהתאריך שלה היא קצת פחדה מה יהיה בשבת אם היא תצטרך ללדת והזמינה אותי. וואו, היה לי כל כך כיף!!
מורל - https://www.youtube.com/watch?v=S3IO8ecWcEY=3m27s מסוג השירים שאני לא מבינה את המילים שלהם בכלל, אבל רק המוסיקה, והקול היפה כל כך, ועכשיו גם עם הוידאו שפתאום הכל נראה בו כל כך תמים.. אני לא צריכה הרבה יותר מזה. מבחינתי המורל שלי עלה.
בשבוע הקרוב - חזרה לדיאטה, חזרה לחדר כושר, פחות לאכול בחוץ, להשלים עבודה אחת ולנסות לעבוד ברצינות על עבודה נוספת.
 

ריפנזל

New member
סיכמו"ש חופשי בשלישי


היותרטוב: חזרו העירויים! ועוד יותר טוב - ביקרתי אתמול אצל הקופיפים המתוקים! איך התגעגעתי! ום הספקתי לתת שעתיים וחצי של מיון ניירת מאוד נחוץ במשרד שם - הוריי!
והמצברוח במגמת התייצבות - זה מאוד מאוד טוב.

הפחוטוב: אני עייפהההה. המזגאוויר הזה לא בא טוב בכלל. טוב, גם נסעתי להמון זמן אתמול
(לעצמי) ועוד הוספתי חפיפה טובה לשיער בערב.
לפחות הכאבים פחותים מבימים כאלה קודמים, בזכות העירוי. היום נחים.

הבלתי מוגדר: ציפצופקי שלי המצחיק והמתוק שמבלה כמעט כל יום כמה שעות לבדו בחוץ, אבל עדיין לא רוצה לעזוב אותי. קח את הזמן קטנצ'יק, אני אתגעגע קשות כשתעוף. רק שיפסיקו להגיד לי שאני "צריכה כבר לשחרר אותו" ואפילו "לקחת אותו לאנשהו רחוק ולהשאיר אותו שם, שלא יוכל לחזור". כמו שאתם רואים בתמונה, הוא משוחרר כציפור
והוא עף המון ורחוק כאן בסביבה. הוא גדל שונה בגלל שהיה נורא חולה והתעכב בצמיחה. בסוף הוא יפגוש יונה חתיכה ויחליט להישאר איתה בחוץ. גם אני נורא חולה והתעכבתי... גם לי לוקח זמן, אפילו שאני מרגישה יותר טוב ממקודם. הו איזה מזל שיש לי את הפסיכולוגית שלי שעושה לי "שוואייה שוואייה" כל הזמן.

קישור: דף הפייסבוק האהוב עלי: "ילדים הם התסריטאים הטובים בעולם"

https://www.facebook.com/KidsRtheBestWriters

"רוני אל תפחדי, זה אריה צעצוע - הוא טורף רק צעצועים!"
 

ריפנזל

New member


(ישנתי היום יותר שעות משהייתי ערה! נראה לי הייתי ערה אולי 7-8 שעות במצטבר היום... בין שינה לנמנום. זה היה טוווב!
)
 
למעלה