למה כדאי ללמוד ספרדית לפני שנוסעים לטייל או לעבוד?

mandillion

New member
למה כדאי ללמוד ספרדית לפני שנוסעים לטייל או לעבוד?

ישנן שבע סיבות מרכזיות שבגללן כדאי ללמוד ספרדית לפני שנוסעים לעבוד או לטייל באירופה או באחת מארצות אמריקה (הצפונית, המרכזית או הדרומית):

1. הידעתם? השפה הספרדית היא השפה השלישית המדוברת בעולם (אחרי אנגלית וסינית). בעולם ישנם כ-400 מיליון דברים ילידיים של השפה הספרדית, מה שהופך את השפה הספרדית לאחת השפות המשפיעות ביותר בעולם. משתמשים בה כשפה ראשונה בספרד, רוב מדינות אמריקה הלטינית, חלק מהקריביים ומהפיליפינים, בחלק מצפון אפריקה ומיליוני אנשים בארצות הברית.

2. השפה הספרדית עבור ישראלים היא השפה השלישית (אחרי עברית ואנגלית) השימושית ביותר.

3. ספרדית היא השפה הרשמית השנייה בארה"ב. בשל כך חברות רבות מפתחות מוצרים המיועדים לשוק זו בשפתו, בספרדית.

4. ידיעת השפה הספרדית מהווה פתח ללימוד כל השפות הלטיניות: לימוד וידיעת ספרדית מאפשרים לימוד מהיר של כל יתר השפות הלטיניות (צרפתית, איטלקית וכד') ואף הבנת דובריהן מבלי ללמוד את השפות עצמן.

5. לימוד השפה הספרדית הוא הכלי הטוב ביותר להכרת התרבות הלטינית: השירים הידועים, הסרטים, הריקודים ועוד.

6. ידיעת הספרדית תאפשר לך טיול שונה ועשיר בחוויות באמריקה הלטינית ובספרד. ללמוד ספרדית ולדעת ספרדית מאפשרים תקשורת ישירה עם המקומיים ומוסיפה לטיול מימד אחר של תחושת התרבות והאדם בארץ בה מטיילים.

7. ספרדית שפה קלה ללימוד. בספרדית הוגים מילים בדיוק כפי שכותבים אותן ולכן הלימוד של השפה מהיר מאוד יחסית לשפות אחרות. לכן, לומדים רבים בוחרים ללמוד ספרדית כדי לרכוש שפה נוספת בזמן קצר ככל האפשר.

לבירור על קורסים קיימים, מחירים וזמני הקורסים. לחצו בלינק למטה מלאו ללא כל התחייבות את פרטיכם ונציג של המכון יחזור אליכם עם מידע ותוכלו לשאול את כל השאלות ולהחליט האם הקורס מתאים לכם.

לחצו עכשיו :
[URL]http://instahsield.com/5b0de6c3[/URL]
 
למעלה