טיול לניוזילנד

אליזה 14

New member
טיול לניוזילנד

כדי לזכות בנופיה הרבים של ניוזילנד מעוניינת לשהות בה בחורף ובקיץ.כיצד אוכל לעשות זאת ולשהות שם כשנה?יש אופציה של עבודה בחוות כהתנדבות?או להתארח אצל תושבים שאוהבי ישראל ?
 
כדאי להבדיל בין אפשרות בויזה לאפשרות כלכלית

ויזת תייר לניו זילנד היא לשלושה חודשים בלבד. אומנם יש בתיאוריה אפשרות לבקש הארכה, אבל ממה שהבנתי הסיכוי לא גבוה, במיוחד למטיילים ישראלים צעירים. תצטרכי להראות לא מעט טפסים להוכיח שיש לך כסף בבנק למימון הטיול.
בויזה כזו אסור לך לעבוד, אפילו לא לעבוד בהתנדבות בחוות.
את כן יכולה להתארח אצל נוצרים אוהבי ישראל מאחד הארגונים הקיימים.

אופציה 2 היא ויזת Working holiday. את יכולה להוציא אותה בדרכון הישראלי רק אם את מתחת לגיל 30. הויזה היא לשנה, ומאפשרת לך לעבוד - גם תמורת שכר וגם בהתנדבות בחוות או באכסניות (תמורת הלינה).
זה נשמע כמו מה שאת מחפשת, אבל שימי לב: בכל שנה ניתנות רק 200 ויזות כאלו לישראלים. הרשימה לתקופה הקרובה סגורה, תיפתח הרשמה חדשה מתישהו בנובמבר. אם זה רלוונטי כדאי שתבררי בדיוק באיזה תאריך ותהיי מוכנה להגיש את הבקשה מיד בפתיחת ההרשמה לפני שיאזלו הויזות. קחי בחשבון שלוקח זמן לעשות את הפרוצדורה, זה לא שאת נרשמת ותוך שבוע טסה (ואף אחד לא מבטיח שתקבלי את הויזה אם נרשמת לה). צריך להראות כרטיס טיסה הלוך-חזור ומספיק כסף בבנק לפי הדרישות שלהם.
 
למעלה