הנושא טופל.... אז ככה, כמו שציינתי פיקססתי מכתב ליבואן "דיגיטל אייג" עם כל השתלשלות האירועים ובקשה להתערב בנושא. ככל הנראה, התייחסו ברצינות למכתב החריף והחלו לפעול מול "דיגיטל סרוויס". כשפניתי למחרת לדיגיטל סרוויס, הטון כבר נשמע אחרת והמוקדנית נתנה לי להבין שהיבואן נכנס לתמונה והטיפול הועבר "למעלה". וראו איזה פלא.... סוף סוף "מנהלת" מדיגיטל סרוויס (עד לאותו רגע אי אפשר היה לדבר עם "מנהלים") התקשרה בכבודה ובעצמה ובישרה לי שמחליפים לי את כל המנוע (היחידה החיצונית) של המזגן בחדש. ואכן אתמול הגיעו 2 טכנאים עם מנוע ולאחר התעללות שנמשכה 3 שבועות החליפו את המנוע.... והמזגן חזר לפעולה. מבחינתי אין לי מה להודות לדיגיטל סרוויס, כי אם לא הייתי פונה ליבואן הייתי נשאר עדיין עם מזגן מקולקל. דיגיטל אייג' עשו את מה שהם מחוייבים לעשות במקרים כאלו, ואני מקווה שהם יהיו יותר עם היד על הדופק לגבי דיגיטל סרוויס על מנת שמקרים מהסוג שלי לא יקרו לאחרים. ושכל אחד יסיק מה שהוא רוצה מהניסיון שלי עם מוצרי LG.