LG

הנושא הוזכר פה לא פעם המכשירים הלבנים של LG נחשבים מתוחכמים ומתקדמים, גם האמינות טובה מאוד. הבעיה, שיש להם שרות "חרא", וההודעה שלך רק מחזקת את מה שכבר ידענו. לא פעם אני ממליץ על המוצרים שלהם, ומצרף שיתפללו שלא יזדקקו לשרות. אני בכל מקרה, אבקש תגובה.
 
LG השבוע עלתה כאן הודעה על שרות גרוע למוצר של LG. הסגה הזאת עד רגע זה לא הסתיימה. לרוב ,אני משתדל לפנות ולקבל תגובה. הבעיה, אין לאן לפנות. וגם כשנודע לי י מי היבואן, הבנתי למה "הילד" שלו מתנהג כך. החנויות היפות שלו, לא יחפו על שרות גרוע. פתחתי את ההודעה הזאת בכדי להשאיר את ההודעה המקורית עדין בטיפול .
 

Silverdag

New member
הנושא טופל.... אז ככה, כמו שציינתי פיקססתי מכתב ליבואן "דיגיטל אייג" עם כל השתלשלות האירועים ובקשה להתערב בנושא. ככל הנראה, התייחסו ברצינות למכתב החריף והחלו לפעול מול "דיגיטל סרוויס". כשפניתי למחרת לדיגיטל סרוויס, הטון כבר נשמע אחרת והמוקדנית נתנה לי להבין שהיבואן נכנס לתמונה והטיפול הועבר "למעלה". וראו איזה פלא.... סוף סוף "מנהלת" מדיגיטל סרוויס (עד לאותו רגע אי אפשר היה לדבר עם "מנהלים") התקשרה בכבודה ובעצמה ובישרה לי שמחליפים לי את כל המנוע (היחידה החיצונית) של המזגן בחדש. ואכן אתמול הגיעו 2 טכנאים עם מנוע ולאחר התעללות שנמשכה 3 שבועות החליפו את המנוע.... והמזגן חזר לפעולה. מבחינתי אין לי מה להודות לדיגיטל סרוויס, כי אם לא הייתי פונה ליבואן הייתי נשאר עדיין עם מזגן מקולקל. דיגיטל אייג' עשו את מה שהם מחוייבים לעשות במקרים כאלו, ואני מקווה שהם יהיו יותר עם היד על הדופק לגבי דיגיטל סרוויס על מנת שמקרים מהסוג שלי לא יקרו לאחרים. ושכל אחד יסיק מה שהוא רוצה מהניסיון שלי עם מוצרי LG.
 
שמח לקרוא למרות שאצלך זה נגמר, אני אמשיך איך שהוא לטפל בנושא. זה מרגיז שאחד המותגים המוצלחים בשוק, מקבל כזה שרות. אני בכל מקרה עוד אעדכן.
 

Silverdag

New member
הכיוון נראה טוב... לפי הטיפול שקיבלתי מהיבואן נראה כי יש התייחסות רצינית מצדו. אבל כמו שציינת זה מרגיז, כי לא צריכים להגיע למצבים כאלה מלחתחילה. יישר כוח על המעורבות !
 
למעלה