לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2919229,192 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'LG'
LG
04/09/2006 | 22:46
19
22
השבוע עלתה כאן הודעה על שרות גרוע למוצר של LG.
הסגה הזאת עד רגע זה לא הסתיימה.

לרוב ,אני משתדל לפנות ולקבל תגובה.
הבעיה, אין לאן לפנות.
וגם כשנודע לי י מי היבואן, הבנתי למה "הילד" שלו מתנהג כך.
החנויות היפות שלו, לא יחפו על שרות גרוע.

פתחתי את ההודעה הזאת בכדי להשאיר את ההודעה המקורית עדין בטיפול .
צרכנות >>
לצפיה ב-'"דיגיטל סרוויס" שערוריה!!!'
"דיגיטל סרוויס" שערוריה!!!
<< ההודעה הנוכחית
01/09/2006 | 09:19
15
1420
ברצוני להזהיר את כולם מלקנות מוצרים עם שירות ואחריות של חברת "דיגיטל סרוויס".
לפני ארבעה חודשים קניתי מזגן מיני מרכזי של חברת LG.
המזגן התקלקל לפני שבועיים, ואז התחיל הסיוט עם חברת "דיגיטל סרוויס".
לאחר שלושה ימים הגיע טכנאי שטען כי התקלקל הקבל והמדחס של המזגן וצריך לבצע הזמנת חלקים מהמחסן.
רק לאחר שבוע מהביקור הראשון של הטכנאי (ולאחר מס' עצום של טלפונים לחברה) הגיע שוב אותו טכנאי ובידו בלון גז והכריז "באתי להוסיף גז", אמרתי לו שהוא ניסה את זה בפעם הקודמת וזו לא הבעייה, ושהוא בעצמו אמר כי מדובר בקבל ומדחס.
הטכנאי "המקצועי" אמר לי כי בפעם הקודמת הוא לא היה בטוח שזו הבעייה.
כמובן לאחר בדיקה נוספת שוב הוא הגיע למסקנה מהבדיקה הקודמת שהוא ביצע, (שימו לב לחוצפה) ואמר כי גם הפעם אין לו את החלקים המתאימים ושהמחסן הביאו לו חלקים של מקרר beko, אתם קולטים???
הטכנאי התחיל לגמגם ואמר לי אני מבטיח לחזור מחר עם החלקים המתאימים....
כמובן שהוא לא הגיע ולאחר מס' "הרעשות כבדות" בשירות הלקוחות שלהם, הודיעו לי כי טכנאי יבוא מחר.
למחרת אני מקבל טלפון משירות הלקוחות שמודיע לי כי "הטכנאי לא יכול להגיע היום והוא יבוא רק בשבוע הבא".
בקיצור, אני כבר שבועיים בלי מזגן ודווקא בשבוע הכי חם שהיה השנה....
אני כבר לא יודע מה לעשות איתם, שירות גרוע ביותר, לא מקצועי וחסר התחשבות לחלוטין.
מעניין איך LG היו מגיבים אם הם היו יודעים איך מתעללים בלקוחות שלהם.
לכן אני ממליץ לא להתקרב למוצרים תחת שירות ואחריות של חברת "דיגיטל סרוויס".
צרכנות >>
לצפיה ב-'הנושא הוזכר פה לא פעם'
הנושא הוזכר פה לא פעם
01/09/2006 | 13:55
5
103
המכשירים הלבנים של LG נחשבים מתוחכמים ומתקדמים, גם האמינות טובה מאוד.

הבעיה, שיש להם שרות "חרא", וההודעה שלך רק מחזקת את מה שכבר ידענו.

לא פעם אני ממליץ על המוצרים שלהם, ומצרף שיתפללו שלא יזדקקו לשרות.

אני בכל מקרה, אבקש תגובה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'חובב'
חובב
01/09/2006 | 14:51
4
76
כבר שלוש שנים אני מציינת את העובדה הזאת לגבי דיגיטל סרוויס.
הם פשוט נוראיים.
למכור לי מכונת כביסה עם דלת דפוקה ולא להסכים לקבלה חזרה? שערוריה.
5 פעמים הם שלחו טכנאי מחיפה לגולן. זה עלה יותר יקר מהמכונה.
היה שווה להם? כנראה שכן.
מה שבטוח - מוצרים של LG ויוניברסל - לא אצלי בית.

צרכנות >>
לצפיה ב-'ומשום כך'
ומשום כך
01/09/2006 | 15:33
3
67
בחוות דעת שאני נותן מעת לעת כאן בפורום
אינני מזכיר את מוצריה של חברת היבוא
שבבעלות טרקלין חשמל הכוללת גם את הדיגיטל סרוויס.

אני מתפלא כי יצרן עולמי ( קוריאני ) בסדר גודל כזה אינו
עם יד על הדופק ואינו משנה את המצב.

התלונות שאנו חשופים להם כאן בפורום הם האחוז הקטן
מסך כל התלונות עליהם.
צרכנות >>
לצפיה ב-'קבלו עדכון...על המשך המחדל'
קבלו עדכון...על המשך המחדל
03/09/2006 | 17:33
2
94
בקיצור, היום שוב פעם הגיע הטכנאי וקבל בידו.
החליף את הקבל (למרות שהוא טוען כבר 3 ביקורים שצריך להחליף גם מדחס) בלבד.
הפעיל את המזגן , וראו איזה פלא, המזגן עדיין לא עובד!!!
הטכנאי המקצועי מתקשר שוב ל"בוס" שלו שיושב אי שם למעלה ואומר לו "ת'שמע החלפתי קבל וזה עדיין לא עוזר, צריך להחליף מדחס" (אבל הוא כבר אמר לו את זה מיליון פעם....).
הטכנאי המקצועי מתנצל ואומר שלא הביאו לו גם הפעם מדחס ושכבר לא נעים לו ממני שזה נמשך הרבה זמן...
התקשרתי לחברת "דיגיטל (אנטי) סרוויס" בנוכחות הטכנאי וביקשתי שישמעו בפעם המיליון ואחת מהטכנאי בכבודו ובעצמו שמדובר במדחס ושישלחו (כבר לעזאזאל) מדחס ויגמרו את עם החלמאות הזאת!
כמובן שלמוקדנית לא היה מה לחדש לי חוץ מהמשפטים הקבועים שלהם, "יחזרו אליך" ו- "אנחנו נבדוק" ו- "נעביר את זה למנהל" וכו' וכו', כאשר כל זה מתרחש בשעה 12:00 בצהריים.
כמובן שאף אחד לא חזר אליי... אלא אני חזרתי אליהם בשעה 15:00 ושוב הייתי צריך להסביר את כל השתלשלות המקרה בפעם המי יודע כמה ולקוות להזדהות מצד המוקדנית שאולי תתן לי לדבר עם איזה "מנהל" ואולי איזה "מנהל" יואיל בטובו ויסכים לדבר איתי. ואז גיליתי שיש להם "מנהל לקוחות" רק מה? הוא כנראה לא מדבר עם לקוחות הוא רק "מנהל".
למנהל לקוחות הזה יש גם שם , קוראים לו שמוליק ענטבי , והוא גם יחזור אליי, מתי? לא יודע, כנראה רק לשמוליק הפתרונות.
בכל מקרה אני עדיין עם מזגן מקולקל..... מיואש לחלוטין.
צרכנות >>
לצפיה ב-'אני חושב שאתה מוכרח לפנות...'
אני חושב שאתה מוכרח לפנות...
05/09/2006 | 16:19
1
64
לLG העולמית ולהתלונן על השרות הזו.
אני בטוח שהם לא יודעים מה בדיוק קורה בשרות שלהם בארץ.
צרכנות >>
לצפיה ב-'אופסס לא ראיתי את ההודעה שלךלמטה...'
אופסס לא ראיתי את ההודעה שלךלמטה...
05/09/2006 | 16:23
53
בכול מקרה זה טופס השרות לקוחות שלהם, פשוט בחר בCustomer Service מימין.
בכול מקרה שלחתי לך אפשרות נוספת בהודעה פרטית, אולי שווה לך לנסות אותה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'שירות של LG.'
שירות של LG.
04/09/2006 | 14:22
3
97
אם אתה יודע אנגלית, תנסה לכתוב מכתב זועם למטה של LG במזרח התיכון (בחריין או קטר או משהו כזה) על השירות הלקוי שניתן למוצרים של LG בישראל.
זה פתר לי את הבעייה של המזגן תוך חודש.
אני יודעת שזה הרבה זמן, אבל זה פתר ממני את הצורך להתקשר לשירות והטכנאי הגיע עם כל החלקים הדרושים "כבר" בפעם השלישית שהיה אצלי.
בהצלחה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'ובינתיים תקנה מאוורר...'
ובינתיים תקנה מאוורר...
04/09/2006 | 14:26
2
41
לצפיה ב-'פניתי ליבואן בארץ'
פניתי ליבואן בארץ
04/09/2006 | 19:02
1
69
פקססתי מכתב לפניות הציבור של היבואן בישראל שנקרא "דיגיטל אייג'", לפי מיטב הבנתי היבואן כבר התחיל לטפל בנושא..... ואני ממתין להתפתחויות.
בכל מקרה, איך ניתן לפנות ל LG בקוריאה? או במזה"ת?
צרכנות >>
לצפיה ב-'חפש באתר הבנלאומי של LG'
חפש באתר הבנלאומי של LG
04/09/2006 | 22:41
39
לצפיה ב-' תודה אני צריך לקנות 3 מזגנים'
תודה אני צריך לקנות 3 מזגנים
06/09/2006 | 21:34
4
50
בעוד חודשיים לדירה החדשה, LG וטורנדו ירדו מהפרק יש המלצות אחרות.
צרכנות >>
לצפיה ב-'המלצה אישית'
המלצה אישית
06/09/2006 | 22:17
3
66
וגם היא תולדה של המלצה כאן בפורום:
אלקטרה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'המלצה טובה , גם אני חושב.'
המלצה טובה , גם אני חושב.
06/09/2006 | 22:30
1
46
לפני 3 שנים קניתי 2  מזגני אלקטרה , טפו טפו לא מאוכזב - עובדים מצויין לכן  לא יכולתי לבדוק את השרות
שלהם בזמן האחריות.
חייב לציין שהמזגנים שקטים ויעילים.
צרכנות >>
לצפיה ב-'ממליץ על אלקו'
ממליץ על אלקו
06/09/2006 | 23:46
44
קניתי 3 לפני שנה וחצי. שני מזגני דו ומזגן 3.5 לסלון.

באם איני טועה אז אלקו ואלקטרה שיכים לאותה חברה.

ערן
צרכנות >>
לצפיה ב-' תודה המזגן הקודם שקניתי'
תודה המזגן הקודם שקניתי
07/09/2006 | 11:55
43
היה אלקו WMN35 לפני 5 שנים , התקלה היחידה היתה בתריס וזה תוקן באחריות.

חשבתי ללכת לכיוונים אחרים כי אלקו מאד יקרים אבל נראה לי שנמשיך עם אלקו ואלקטרה

תודה לכולם
צרכנות >>
לצפיה ב-'הנושא טופל....'
הנושא טופל....
07/09/2006 | 20:30
2
82
אז ככה,
כמו שציינתי פיקססתי מכתב ליבואן "דיגיטל אייג" עם כל השתלשלות האירועים ובקשה להתערב בנושא.
ככל הנראה, התייחסו ברצינות למכתב החריף והחלו לפעול מול "דיגיטל סרוויס".
כשפניתי למחרת לדיגיטל סרוויס, הטון כבר נשמע אחרת והמוקדנית נתנה לי להבין שהיבואן נכנס לתמונה והטיפול הועבר "למעלה".
וראו איזה פלא.... סוף סוף "מנהלת" מדיגיטל סרוויס (עד לאותו רגע אי אפשר היה לדבר עם "מנהלים") התקשרה בכבודה ובעצמה ובישרה לי שמחליפים לי את כל המנוע (היחידה החיצונית) של המזגן בחדש.
ואכן אתמול הגיעו 2 טכנאים עם מנוע ולאחר התעללות שנמשכה 3 שבועות החליפו את המנוע.... והמזגן חזר לפעולה.
מבחינתי אין לי מה להודות לדיגיטל סרוויס, כי אם לא הייתי פונה ליבואן הייתי נשאר עדיין עם מזגן מקולקל.
דיגיטל אייג' עשו את מה שהם מחוייבים לעשות במקרים כאלו, ואני מקווה שהם יהיו יותר עם היד על הדופק לגבי דיגיטל סרוויס על מנת שמקרים מהסוג שלי לא יקרו לאחרים.
ושכל אחד יסיק מה שהוא רוצה מהניסיון שלי עם מוצרי LG.
צרכנות >>
לצפיה ב-'שמח לקרוא'
שמח לקרוא
07/09/2006 | 22:11
1
47
למרות שאצלך זה נגמר, אני אמשיך איך שהוא לטפל בנושא.
זה מרגיז שאחד המותגים המוצלחים בשוק, מקבל כזה שרות.

אני בכל מקרה עוד אעדכן.
צרכנות >>
לצפיה ב-'הכיוון נראה טוב...'
הכיוון נראה טוב...
07/09/2006 | 22:31
47
לפי הטיפול שקיבלתי מהיבואן נראה כי יש התייחסות רצינית מצדו.
אבל כמו שציינת זה מרגיז, כי לא צריכים להגיע למצבים כאלה מלחתחילה.
יישר כוח על המעורבות !
צרכנות >>

הודעות אחרונות

19:28 | 08.12.19 אורחים בפורום
16:15 | 08.12.19 אורחים בפורום
10:49 | 08.12.19 אורחים בפורום
17:33 | 06.12.19 אורחים בפורום
17:31 | 06.12.19 אורחים בפורום
12:02 | 05.12.19 notification
23:16 | 04.12.19 עמלץ הפלדה
13:46 | 04.12.19 אורחים בפורום
12:46 | 02.12.19 Bגוד1
23:35 | 01.12.19 trilliane

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ