לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
עדכן
פורום צרכנות
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים
x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

ביטול מנוי ב"מפעל הפיס"
<< ההודעה הנוכחית
26/01/2006 | 21:39
3
3993
הי לכולם.
יש לי מנו בתכנית המנויים של מפעל הפיס.
לפני כשבועיים החלטנו שהספיק לנו, ומבטלים.

התקשרנו למוקד שירות הלקוחות, נתנו לנו מספר פקס אליו צריך לשלוח בקשת ביטול, שלחנו.
יום לאחר מכן מתקשרים לבדוק מה קורה - הבחורה שענתה לנו אמרה שהפקס לא הגיע, ונתנה לנו מספר אחר שהוא "ישירות אליה".

שלחנו פעם שניה - שוב טענו כי לא הגיע.
שלחנו פעם שלישית - ושוב לא הגיע.

יש לציין כי פעמיים מתוך השלוש הפקס נשלח ממכשירים שונים, כך שאין מצב למכשיר לא תקין.

מישהו נתקל בבעיות דומות?
צרכנות >>
תשלחו שני פקסים ....
27/01/2006 | 19:22
2
588
באחד תבקשו להתנתק.
בשני תבקשו לעשות מנוי נוסף......אבל ציינו רק מספר טלפון להתקשרות.

אם יחזרו אלכם , סימן שהפקסים מתקבלים.

ההתנהלות הזאת ממש לא מתאימה להם ,אני אנסה לקבל תגובה.
צרכנות >>
זה גם מה שמפליא אותי, בד"כ הם בסדר
28/01/2006 | 10:11
1
487
ביום ראשון אנסה לשלוח שוב מהפקס בעבודה של בעלי, אם שוב יגידו שלא התקבל, אנסה לנהוג לפי עצתך. כמובן שאדווח על התוצאות
תודה על התגובה.
צרכנות >>
עדכון
29/01/2006 | 14:20
420
היום בבוקר שלחתי פקס אישית לידי אחת הנציגות והייתי איתה און-ליין עד שהגיע לידיה. הכל בסדר והמנוי בוטל.

חייבת לציין לטובה את השירות האדיב שקיבלתי מנציגה בשם דורית שהייתי איתה בקשר לאורך כל התהליך (למרות התקלות הקטנות, אני רוצה להאמין שזה היה פשוט צרוף מקרים לא נעים).
צרכנות >>
הודעות אחרונות
חם בפורומים של תפוז
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ