לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום צרכנות

שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים
x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'ביטול מנוי ב"מפעל הפיס"'
ביטול מנוי ב"מפעל הפיס"
<< ההודעה הנוכחית
26/01/2006 | 21:39
3
5126
הי לכולם.
יש לי מנו בתכנית המנויים של מפעל הפיס.
לפני כשבועיים החלטנו שהספיק לנו, ומבטלים.

התקשרנו למוקד שירות הלקוחות, נתנו לנו מספר פקס אליו צריך לשלוח בקשת ביטול, שלחנו.
יום לאחר מכן מתקשרים לבדוק מה קורה - הבחורה שענתה לנו אמרה שהפקס לא הגיע, ונתנה לנו מספר אחר שהוא "ישירות אליה".

שלחנו פעם שניה - שוב טענו כי לא הגיע.
שלחנו פעם שלישית - ושוב לא הגיע.

יש לציין כי פעמיים מתוך השלוש הפקס נשלח ממכשירים שונים, כך שאין מצב למכשיר לא תקין.

מישהו נתקל בבעיות דומות?
צרכנות >>
לצפיה ב-'תשלחו שני פקסים ....'
תשלחו שני פקסים ....
27/01/2006 | 19:22
2
636
באחד תבקשו להתנתק.
בשני תבקשו לעשות מנוי נוסף......אבל ציינו רק מספר טלפון להתקשרות.

אם יחזרו אלכם , סימן שהפקסים מתקבלים.

ההתנהלות הזאת ממש לא מתאימה להם ,אני אנסה לקבל תגובה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'זה גם מה שמפליא אותי, בד"כ הם בסדר'
זה גם מה שמפליא אותי, בד"כ הם בסדר
28/01/2006 | 10:11
1
530
ביום ראשון אנסה לשלוח שוב מהפקס בעבודה של בעלי, אם שוב יגידו שלא התקבל, אנסה לנהוג לפי עצתך. כמובן שאדווח על התוצאות
תודה על התגובה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'עדכון'
עדכון
29/01/2006 | 14:20
457
היום בבוקר שלחתי פקס אישית לידי אחת הנציגות והייתי איתה און-ליין עד שהגיע לידיה. הכל בסדר והמנוי בוטל.

חייבת לציין לטובה את השירות האדיב שקיבלתי מנציגה בשם דורית שהייתי איתה בקשר לאורך כל התהליך (למרות התקלות הקטנות, אני רוצה להאמין שזה היה פשוט צרוף מקרים לא נעים).
צרכנות >>

הודעות אחרונות

00:10 | 01.09.16 מוכרחים להיות שמח5
15:01 | 31.08.16 niceguy33
00:05 | 31.08.16 עמלץ כחולבן
22:58 | 30.08.16 עמלץ כחולבן
22:19 | 30.08.16 מהמר עם תעודות
20:26 | 30.08.16 כותבבפורום
08:43 | 30.08.16 עמלץ כחולבן
08:27 | 30.08.16 hitball69
20:05 | 29.08.16 romelro
11:19 | 29.08.16 dory141
13:03 | 27.08.16 yosiel151

חם בפורומים של תפוז

בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ