ביטול מנוי ב"מפעל הפיס"

Milochka1

New member
ביטול מנוי ב"מפעל הפיס"

הי לכולם. יש לי מנו בתכנית המנויים של מפעל הפיס. לפני כשבועיים החלטנו שהספיק לנו, ומבטלים. התקשרנו למוקד שירות הלקוחות, נתנו לנו מספר פקס אליו צריך לשלוח בקשת ביטול, שלחנו. יום לאחר מכן מתקשרים לבדוק מה קורה - הבחורה שענתה לנו אמרה שהפקס לא הגיע, ונתנה לנו מספר אחר שהוא "ישירות אליה". שלחנו פעם שניה - שוב טענו כי לא הגיע. שלחנו פעם שלישית - ושוב לא הגיע. יש לציין כי פעמיים מתוך השלוש הפקס נשלח ממכשירים שונים, כך שאין מצב למכשיר לא תקין. מישהו נתקל בבעיות דומות?
 
תשלחו שני פקסים .... באחד תבקשו להתנתק. בשני תבקשו לעשות מנוי נוסף......אבל ציינו רק מספר טלפון להתקשרות. אם יחזרו אלכם , סימן שהפקסים מתקבלים. ההתנהלות הזאת ממש לא מתאימה להם ,אני אנסה לקבל תגובה.
 

Milochka1

New member
זה גם מה שמפליא אותי, בד"כ הם בסדר

ביום ראשון אנסה לשלוח שוב מהפקס בעבודה של בעלי, אם שוב יגידו שלא התקבל, אנסה לנהוג לפי עצתך. כמובן שאדווח על התוצאות
תודה על התגובה.
 

Milochka1

New member
עדכון

היום בבוקר שלחתי פקס אישית לידי אחת הנציגות והייתי איתה און-ליין עד שהגיע לידיה. הכל בסדר והמנוי בוטל. חייבת לציין לטובה את השירות האדיב שקיבלתי מנציגה בשם דורית שהייתי איתה בקשר לאורך כל התהליך (למרות התקלות הקטנות, אני רוצה להאמין שזה היה פשוט צרוף מקרים לא נעים).
 
למעלה