הפורום המחודש

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
הפורום המחודש

המערכת בתפוז בשלבי העברה, פורום צרכנות המחודש בתפוז נמצא תחת "אנשים וחברה" --> "הכל דיבורים" --> "צרכנות" ולא בקבוצה "צרכנות" שמתחתיה נמצאים כמה פורומים, אני מקווה שישנו זאת. הקישור לפורום החדש https://forums.tapuz.co.il/forums/צרכנות.1389/ בינתיים המשיכו לכתוב כאן, יום אחד יעבירו את ההסטוריה לאתר המחודש ואז נתראה שם, אני מקווה שיתגברו על כל הבעיות ויהיה שם יותר נוח מאשר כאן
 

GoldenEyes

Well-known member
יום אחד

כשמישהו יבין שעשה טעות עם החדש הזה , וגרם יותר נזק מתועלת. אנשים הולכים לאיבוד שם , פורומים שוייכו ל"משפחות" לא קשורות. ניק שאני משתמש בו כאן שנים , ובאותה ססמא שנים , לא עובד שם וטוען שהססמא שגויה. מיילים להנהלת הפרומים לא נענים
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
המקרה שאתה מתאר קרה גם לי

עשיתי איפוס סיסמה, הוא היה אמור לשלוח לי במייל סיסמה חדשה, שלחו לי מייל בלי סיסמה ולאחר מכן הצלחתי להיכנס עם הסיסמה הישנה
 

evike

Active member
מנהל
מעניין. לי שלחו מייל שבו נתבקשתי לרשום סיסמה חדשה

לא הם שלו סיסמה, אלא רק את האפשרות לשנות.
 

סתם מבקרת

Active member
נראה לי שבעשור האחרון לא היה "שיפור" אחד שעשו בתפוז שלא גרם

יותר נזק מתועלת. הם מצפים מהגולשים שיתאמצו להרשם למערכת החדשה בלי לטרוח לתת הנחיות ובלי לקחת בחשבון שיש גולשים שרשומים כבר שנים בתפוז וכתובת הדוא"ל איתה נרשמו כבר מזמן אינה קיימת אז להם גם איפוס סיסמה אינו טריוויאלי ודורש מאמץ מיותר. ולגבי פורומים ששוייכו ל"משפחות" אחרות - הצחיק אותי לראות פורום השתלת שיניים תחת "משפחת" "זוגיות" אולי התכוונו לשייך אותו לאלימות במשפחה. יש גם פורומים שהוכנסו פעמיים, כנראה מאד מוצלחים (לא באמת). כבר לא מדברת על כך ששום דבר במערכת החדשה לא ממש ידידותי למשתמש ולא מזמין, בלשון המעטה.
 

סתם מבקרת

Active member
אה, טעיתי, השתלת שיניים וצופי אש ומתנדבים נמצאים תחת אהבה

ויחסים. סה"כ הגיוני
 

dani666

New member
ההיגיון מכה שנית

לי נראה שכבר אפשר לסגור את המערכת החדשה, חבל על הזמן. לא בגלל שהיא רעה או טובה - אלא בגלל הברדק בניהול המעבר אליה. - לא ישארו משתמשים, מצאו בינתיים סביבות אחרות. - אלו שישארו לא ימצאו כיצד לחדש את הססמא. - אלו שימצאו כיצד, לא יקבלו את המייל המיוחל - אלו שישארו לא יצליחו למצוא את הפורום(ים) שמעניין(ים) אותם - וארגון הקבוצות והדף הראשי שם..... שאלוהים ישמור [אולי בגלל זה פורומי החרדים הם כמעט בהתחלה, הקבוצה השניה. אבל יש להם מספיק פורומים טובים שעונים על צרכיהם, מה יש להם לחפש בתפוז ?] אפילו "בהצלחה" אני לא מאחל להם.
 

evike

Active member
מנהל
הברדק חוגג. הפורום הישן עולה לסרוגין, לפעמים עולה רק החדש

אני כמעט ולא רואה תעבורה שם בכל הפורומים. אנשים הולכים לאיבוד שם, ואני מאמינה שהרוב פשוט ינטשו. יהיה חבל. מישהו מבין עיניין לחש לי, שהפלטפורמה החדשה של הפורומים, היא חדשה רק בפורומים. הם לא פיתחו ולא בנו מערכת פורומים חדשה וייעודית משלהם, אלא השתמשו במערכת מוכנה של פורומים בשם XenForo וכנראה פשוט עשו עליה התאמות בשביל תפוז מבחינת צבעים, עברית וכדו'. תפוז נראה כך בדיוק, מלבד שינויי עיצוב קטנים של אייקונים/צבעים/עברית-אנגלית. אז מי שלא רוצה לעבוד קשה, שישא בתוצאות, שהן לצערי נטישה של הפורומים.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
מעניין שמתוך 3 פורומים שאני מנהל, אחד עובד כל הזמן ללא כל
הפרעה (ציפורי לילה).
פורום הגינון מדי פעם עובד ולפעמים לא.
ופורום אודיו וקולנוע ביתי, לרוב לא פעיל, אבל יש מצבים שכן...
לגבי אופציות ניהוליות בפורום ציפורי לילה, לפעמים זה אפשרי. לרוב לא ניתן לביצוע.
בכל מקרה, ל"חדשים" לא הצלחתי להתחבר עד כה.
תמיד יש 'בעיות אבטחה' והמסך לא פעיל.
ואגב, גם כשאני מתחבר לפורומים בהצלחה, הדבר אפשרי רק מדפדפן אקספלורר ולא מכרום.
למה? ככה.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
אקספלורר - כרום

בעבר נכנסתי בד"כ מהכרום מאחר שבאקספלורר לחיצה על האנטר הביאה אותי לתחילת משבצת הכתיבה במקום לשורה הבאה. כיום דרך האדג' (פיתוח של האקספלורר) הגישה פחות גרועה. אבל בצעירותי הייתי תכניתן וכשתכנתתי מערכת חדשה כדי להחליף קיימת לא עירבבתי את שתיהן כך שהשתמשו בקיימת עד שהחדשה עברה את כל הבדיקות והחליפה את הישנה, מה שקורה כאן הוא עירבוב ובלבול המשתמשים, דבר שבהחלט יכול "להרוג" את האתר אגב - תכנות שאני כתבתי נמכרו גם למדינות זרות בעוד שלפני קצת למעלה מ 20 שנה כשפניתי לתכנת בתפוז לא התקבלתי מטעמי גיל ("לא נראה לנו שתסתדר בעבודה עם צוות צעיר") בינתיים למרות שהתבגרתי הם לא התגברו (זו לא שגיאת כתיב)
 

evike

Active member
מנהל
מהנסיון שלי לגבי שלושת הדפדפנים הפופולריים, העדיף עלי

הוא השועל. לפחות בשבילי, הוא לוקח את האחרים בגדול. את האקספלורר (או כפי שמכונה ע"י רבים - "איכספלורר", אני ממש לא אוהבת. משתמשת בו רק לאתרים שעדיין עובדים רק איתו. זה הולך ומתמעט עם הזמן. ולגבי הפרדס שדחה אותך ברזילי, ההפסד כולו שלהם. ולראייה, תראו איך עובד האתר החדש. סיפור אישי לגבי גיל עובד. לפני הרבה שנים, כשהייתי "זקנה" בסביבות גיל 46, עזבתי עבודה וחיפשתי חדשה, בתחום שלי. (במודעות בעיתונים, אז זה היה מקובל) כל מי שפניתי אליו טלפונית, ניפנף אותי בשל היותי "מבוגרת" מידי. עד שיום אחד זה כבר עלה לי על העצבים. אז לאחר ששוב קיבלתי את אותה התשובה ממעסיק אחד, שאלתי אותו למה הוא מחפש צעירה. האם בשביל קישוט, או אולי כדי לז**ן מהצד? נדהמתי מעצמי וטרקתי את הטלפון לפני ששמעתי את התשובה... (זה היה בזמנים ללא טלפונים ניידים ולפני האפשרות לשיחה מזוהה או חזרה למספר המתקשר) המשך הסיפור, ידיד טוב עזר לבוס שלו לחפש מישהי בתחום, וגם במודעה שלו חיפשו צעירה. טלפנתי לידיד, והעמדתי אותו במקומו. צעירה מתחתנת, יולדת ילדים, לוקחת חופשות בגלל מחלות שלהם, ובכלל, בגיל צעיר כזה מחפשים כסף לבילויים וכד', ופחות רציניים ומתחייבים לעבודה. נשים בוגרות יותר שכבר ילדיהם גדלו, הן רציניות יותר, ובעיקר הן מחפשות ביטחון כלכלי. וגם הן כבר מצויות בעינייני העבודה. הוא חשב לרגע, ופלט, את ממש צודקת. (הבוס שלו קיבל לעבודה מישהי מבוגרת, יותר ממנ...) (לי לא התאים בשל מקום שחיפש רק דתיות, וגם השעות לא התאימו לי)
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
לא הבנתי מה קרה עם גיל עובד (עדיין לא הגיע לחל"ת)?
לי דווקא נראה שכל ההנהלה שם בחל"ת.
הם לא עונים בפורום המנהלים והכל מתנהל כאן כבתוך ביצה טובענית.
 

evike

Active member
מנהל
גיל עובד?
... התכוונתי לגילו של עובד

כי ברזילי כתב שבזמנו בפרדס חיפשו צעירים יותר. ובהמשך, כתבתי סיפור אישי שקשור לגיל ועבודה.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
הזכרתני נשכחות

כשהתקרבתי ל 60 חברה שעבדתי בה רצתה שאעבוד על פרויקט למען הביטוח הלאומי במידה ואצליח לעבור את הראיון שם,, המראיינת אחרה ואני הסתובבתי בין המתכנתים הצתחילים שם, כשהסתיים הראיון היא אמרה שתשלח לי תשובה הביתה, לא התאפקתי ואמרתי לה שהיא יכולה לומר לי בפנים הכל, שאני יודע שאינה רוצה בי בגלל צבע השיער כי הפליה מסיבות גחל אסורה אך לפני שהיא נותנת תשובה אסביר למה כדאי לה לקחת אותי - החברה הצעירים שהיא קיבלה לא ממש מנוסים והיא משלמת להם שכר נמוך, ברגע שירכשו נסיון הם יעזבו והיא תקבל חדשים, אם היא רוצה שהמחלקה שלה תשמש כבית ספר והפרויקט לא יגמר לעולם זה בסדר אך אם היא רוצה לגמור את הפרויקט היא צריכה אותי,שאני לא אברח כי כמוה גם במקומות אחרים לא רוצים אנשים בגילי, שאני לא מקבל שכר רעב אלא שכר יועץ ויחד עם הפנסיה שלי איני זקוק ליותר ולכן יהיה לה לפחות תכניתן אחד קבוע שירים את הפרויקט - והיא ענתה במקום "אתה יכול להתחיל מחר ?"
 

puptits

New member
לגבי 'בעיות אבטחה' ומסך הלא פעיל

ראשית, אתר תפוז אינו אתר מאובטח. ניתן לראות את הסימון בשורת הכתובת בדפדפן לפני ה www ולכן הדפדפן מתריע על כך. ניתן ללחוץ על מתקדם או advance ולהמשיך לקישור, כרגיל "ועל אחריותך" זה לגבי ההודעה "בעיות אבטחה"... תמיד תקבל זאת מרוב הדפדפנים לגבי כניסה לאתר שאינו מאובטח שיופיע כ //:http אתר מאובטח יופי כ //:https האות S מציינת secure לא להתרגש, זו התראת כסת"ח מהדפדפן, שתדע שאתה נכנס לאתר שאינו מאובטח (אם תרצה אפשר להתרגש, אני פחות) אגב, בשבילי כל "האתר החדש" זו פיקציה לא ראיתי ולא נכנסתי לשום אתר חדש עדיין אותו פורום ישן וטוב אם כי לא כל פעם מצליח להגיע אליו, לרוב זה "מתרפרש" לדף הבית.
 
למעלה