חיבור לאינטרנט סיבים פרטנר/סלקום/אנלימיטד

ladybug4NLP

Active member
חיבור לאינטרנט סיבים פרטנר/סלקום/אנלימיטד

שמעתי שהיתה כתבה בנושא ובעלי ששמע בחצי אוזן אמר לי שבכתבו יעצו שלא להתקשר כרגע לחברות שמציעות סיבים בגלל איזה הסכם עם בזק. נשמע תמוה בעיני. אז כמה שאלות: מי מכיר את מי משלושת הספקים ויוכל להמליץ בעד או נגד מי יכול להפנות אותי ללינק לכתבה ששודרה בערוץ 11 בנושא או לפחות למסור תקציר של מה אמרו תודה נ.ב. אגב-חברות הסיבים קפצו על העגלה של הכסף. עד לפני 3 חודשים מהירות הורדה והעלאה היו זהים (סימטרי שזה היה היחוד של סיבים) עכשיו הם כבר מוכרים חבילות של 200/20 או 200/50 או 500/50 או 1000/50
 

ladybug4NLP

Active member
תודה לך, מצאתי

 

SicTransit

Active member
כמה הודעות למטה

יש שרשור שנפתח בכותרת "מנפלאות פרטנר". אולי יעניין אותך.
 

puptits

New member
אם יש סיבים, למה לא?

אצלינו הבניין חובר לפני בערך שנה לסיבים של סלקום ופרטנר ורוב הדיירים הסבו לסיבים. למה לא בעצם? יותר יציב, יותר מהיר, זו הקדמה &nbsp יש אנשים שהיו מוכרים כיליה בשביל סיבים באזורם (נכון משה 53
צוחק איתך) אני בסלקום, שדרגו אותי לסיבים 200 מגה קודם זה היה על תשתית בזק (דרכם) על 100 מגה ללא עלות, פשוט עדיפה להם התשתית שלהם מאשר לשלם לבזק עבור התשתית.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
הכל טוב... אצלי עם הוט (כרגע תקין) מהירות קרובה ל-500M
 

evike

Active member
מנהל
אני מחוברת לאנלימיטד בדיוק שנה

עם ספק 018, במהירות של 200/200, במחיר של 100 ש"ח. עכשיו ראיתי בנט ששינו את המהירויות, ובניגוד להעלאה והורדה זהים, היום ההעלאה זה רק 10% מההורדה. (אצלי נשאר מה שנקבע) בדיקה רנדומלית פה ושם, המהירות קרובה, לפעמים עולה מעל המובטח. את הראוטר קניתי, העדפתי על תשלום חודשי. האמת, אני לא רואה הבדל גדול בין מה שהיה לי בהוט 100/5, מצד שני מעט מאד תקלות, השרות טוב, עונים מהר ובאדיבות, שזה לעומת הוט, הרבה.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
אנלימיטד אכן נתנו שרות טוב ואדיב

רק מה - היתה להם בעית תקשורת עם ספקים, לפחות עם אחד מהם ולמרות שהחוזה היה עם אנלימיטד התשלום נגבה ע"י אותו ספק. טיפלתי פעם בעניינו של מי שנסע לחו"ל וביקש להתנתק, הוא אכן נותק בזמן אבל החיובים המשיכו להגיע, הם הפנו אותי לספק והספק לא רצה לדבר איתי, בשיחת ועידה שאנלימיטד עשו איתי ועם הספק התברר שהספק לא קיבל את הודעת הניתוק והוא הסכים להפסיק לחייב (אחרי חצי שנה של חיובים מיותרים) אך לא הסכים להחזיר את הכסף העודף בטענה שלא קיבל הודעה (המערכות של שתי החברות לא ידעו לדבר זו עם זו) העניין הסתדר לאחר שמצאתי מי זו חברת האם של הספק, התקשרתי אליה ונדדתי בין המחלקות השונות שלה עד שהגעתי למישהי במחלקת כח אדם שאמרה "תן לי יומיים" - ואכן, לאחר יומיים התקשרה אלי הגברת מהספק ואמרה "זיכינו את חשבונך"
 

evike

Active member
מנהל
לפני שהתחברתי לאנלימיטד עשיתי שיעורי בית

והבנתי שיש ספק אחד בעייתי, עמית נט. התחברתי ל 018, ואין איתם כל בעיה. להפך. עברתי אליהם גם במנוי לשיחות לחו"ל, יצא הרבה יותר בזול מאשר החברה בה הייתי קודם.
 
למעלה