לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2934829,348 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'מנפלאות פרטנר'
מנפלאות פרטנר
17/06/2020 | 16:16
9
148
אחרי בקשות חוזרות ונשנות פרטנר חיברו את הבניין שלי לתשתית פייבר. אני יודע את זה בוודאות כי הייתי מעורב בתהליך (ועד הבית הערים קשיים משונים) וגם נכחתי בעת ההתקנה.

עברו כמה חודשי קורונה, ולפני כמה ימים החלטתי לבדוק את האפשרות לעבור אליהם כדי להגדיל את מהירות הגלישה שמוגבלת אצלי ל 40M על תשתית בזק.

פרטנר הודיעו  לי שהבניין שלי לא מחובר אליהם.  הסברתי להם שראיתי במו עיני את החיבור, הבטיחו שיחזרו אלי. אחרי כמה ימים אכן חזרו, ביררו איתי שאין טעות בכתובת (הבניין לא רשום על שני רחובות או משהו כזה) וניסו לשכנע אותי שאני אברר אם יש איזה דירה בבניין שהתחברה אליהם.

אמרתי להם שאם כך מתנהלת החברה שלהם אני לא חושב שיש לי רצון להיות לקוח, כי אני יכול לנחש מה יקרה אם תתגלה איזו תקלה בעתיד. עכשיו אני מחכה בסבלנות שבזק תפרוש את התשתית האופטית (סלקום פסולה אצלי כך שלא ביררתי אפילו אם התשתית שלהן מגיעה אלי), מה שיקרה כנראה לקראת תחילת המאה הבאה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'אתה יכול להמשיך להמתין עוד שנים לבזק'
אתה יכול להמשיך להמתין עוד שנים לבזק
17/06/2020 | 19:21
6
104
או לפנות דרכם שיש להם אנשי קשר בפרטנר
אין קשר בין המכירות להתקנה
צרכנות >>
לצפיה ב-'מה זאת אומרת '
מה זאת אומרת
18/06/2020 | 11:35
5
74
"אין קשר בין המכירות להתקנה"?
 
חברה שמנוהלת כך שיד ימין לא דווחה ליד שמאל  על ההתקנה, ולכן יש שמאל מצפה ש*אני* אברר אצל השכנים שלי אם מישהו מנוי שלהם, כאילו אין להם אפשרות לחפש במאגר הלקחות שלהם עפ"י כתובת (או שזה יכול להתבצע רק ע"י יד שלישית), היא לא חברה שאני רוצה להתקשר איתה בהתקשרות ארוכת טווח.
 
לגבי בזק אין לי אשליות, כפי שעולה מהסיום של ההודעה הקודמת שלי, אבל אולי יועז הנדל ישנה משהו ולוא רק כדי להוכיח שכניסתו לממשלה הועילה במשהו.
צרכנות >>
לצפיה ב-'זה שפתר את הוט לפרוס סיבים בכל הארץ'
זה שפתר את הוט לפרוס סיבים בכל הארץ
18/06/2020 | 14:18
66
ורק ישובי גבול יזכו למענק 
בתיבת הבזק מחוץ לבית שלי יש סיבים עד הארון וגם בית ממול 
אין סיבה לבזק להפעיל סיבים כל עוד יש אנשים שמוכנים לגלוש
ב 40m אני מקבל שלושים נקי ביום טוב אבל אין ברירה 
להוט לא מוכן להתקרב 
תשתית בזק  דרך 018 
צרכנות >>
לצפיה ב-'אז אל תתקשר איתם, אתה לא עושה טובה לאף אחד'
אז אל תתקשר איתם, אתה לא עושה טובה לאף אחד
18/06/2020 | 15:57
3
58
מוזמן להמשיך לשלם יותר ולקבל הרבה פחות בטכנולוגיה מיושנת. אבל אם אתה מעדיף להתלונן, בבקשה.
 
אז נציג מכירות 1 אמר משהו הזוי, לא חסרים כאלה גם בבזק וזה לא מצביע על שום מדיניות. נתתי לך לינק אם אתה רוצה לקבל תשובה ולא דרך המכירות.
אין פה שום התקשרות ארוכת טווח כי אין שום התחייבות.
צרכנות >>
לצפיה ב-'זה לא "נציג מכירות 1"'
זה לא "נציג מכירות 1"
18/06/2020 | 16:06
2
49
זב בלגן ברישום ההתקנות בחברה. דיברתי עם יותר ממוקדנית אחת, ורק כאשר הם חזרו אלי עם ההצעה שאברר אם יש איזה שכן מחובר החלטתי שעד כאן.
 
מכל מקום, תודה על הרצון לעזור.
צרכנות >>
לצפיה ב-'וזה עדיין מחלקת מכירות 1. יש לך לינק עם האחראים על ההתקנות'
וזה עדיין מחלקת מכירות 1. יש לך לינק עם האחראים על ההתקנות
18/06/2020 | 20:38
1
45
ובעבר המנהל סיבים בפרטנר היה שם, הבחירה להתלונן\לסבול ועוד לשם על זה יותר בידך.
צרכנות >>
לצפיה ב-'שוב, תודה'
שוב, תודה
<< ההודעה הנוכחית
19/06/2020 | 10:35
13
לצפיה ב-'ועוד:'
ועוד:
19/06/2020 | 13:08
1
48
הבלגן הפרטנרי אולי מסביר את https://www.ynet.co.il/economy/complaints/article/...
 
פרטנר? לא שלי.
צרכנות >>
לצפיה ב-'מוזמן להמשיך להמתין לסיבים של בזק. אם היה שולח מייל'
מוזמן להמשיך להמתין לסיבים של בזק. אם היה שולח מייל
20/06/2020 | 12:07
31
היה מקבל מענה,במקום לנדב פרטים דרך פייסבוק וצד 3.
אני יודע כי עשיתי את זה בשיא הקרונה. תגובה הגיעה תוך שבע שעות,כנראה עבד מהבית.
 
ולגבי שר התקשורת החדש - ראינו את ה"הישגים" של השרים הקודמים שלא עשו כלום. מאז אריאל אטיאס לא היה מישהו מועיל במשרד הזה.
 
צרכנות >>

הודעות אחרונות

12:13 | 07.07.20 אורחים בפורום
12:29 | 06.07.20 ב ר ז י ל י
12:09 | 04.07.20 DavidAv1
23:54 | 03.07.20 Yaelcc
23:08 | 02.07.20 notification
08:38 | 02.07.20 ב ר ז י ל י
21:18 | 01.07.20 dory391
20:11 | 01.07.20 notification
13:19 | 29.06.20 tito1337

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ