מנפלאות פרטנר

SicTransit

Active member
מנפלאות פרטנר

אחרי בקשות חוזרות ונשנות פרטנר חיברו את הבניין שלי לתשתית פייבר. אני יודע את זה בוודאות כי הייתי מעורב בתהליך (ועד הבית הערים קשיים משונים) וגם נכחתי בעת ההתקנה. עברו כמה חודשי קורונה, ולפני כמה ימים החלטתי לבדוק את האפשרות לעבור אליהם כדי להגדיל את מהירות הגלישה שמוגבלת אצלי ל 40M על תשתית בזק. פרטנר הודיעו לי שהבניין שלי לא מחובר אליהם. הסברתי להם שראיתי במו עיני את החיבור, הבטיחו שיחזרו אלי. אחרי כמה ימים אכן חזרו, ביררו איתי שאין טעות בכתובת (הבניין לא רשום על שני רחובות או משהו כזה) וניסו לשכנע אותי שאני אברר אם יש איזה דירה בבניין שהתחברה אליהם. אמרתי להם שאם כך מתנהלת החברה שלהם אני לא חושב שיש לי רצון להיות לקוח, כי אני יכול לנחש מה יקרה אם תתגלה איזו תקלה בעתיד. עכשיו אני מחכה בסבלנות שבזק תפרוש את התשתית האופטית (סלקום פסולה אצלי כך שלא ביררתי אפילו אם התשתית שלהן מגיעה אלי), מה שיקרה כנראה לקראת תחילת המאה הבאה.
 

SicTransit

Active member
מה זאת אומרת

"אין קשר בין המכירות להתקנה"? &nbsp חברה שמנוהלת כך שיד ימין לא דווחה ליד שמאל על ההתקנה, ולכן יש שמאל מצפה ש*אני* אברר אצל השכנים שלי אם מישהו מנוי שלהם, כאילו אין להם אפשרות לחפש במאגר הלקחות שלהם עפ"י כתובת (או שזה יכול להתבצע רק ע"י יד שלישית), היא לא חברה שאני רוצה להתקשר איתה בהתקשרות ארוכת טווח. &nbsp לגבי בזק אין לי אשליות, כפי שעולה מהסיום של ההודעה הקודמת שלי, אבל אולי יועז הנדל ישנה משהו ולוא רק כדי להוכיח שכניסתו לממשלה הועילה במשהו.
 

yor72

New member
זה שפתר את הוט לפרוס סיבים בכל הארץ

ורק ישובי גבול יזכו למענק בתיבת הבזק מחוץ לבית שלי יש סיבים עד הארון וגם בית ממול אין סיבה לבזק להפעיל סיבים כל עוד יש אנשים שמוכנים לגלוש ב 40m אני מקבל שלושים נקי ביום טוב אבל אין ברירה להוט לא מוכן להתקרב תשתית בזק דרך 018
 

sweetums

New member
אז אל תתקשר איתם, אתה לא עושה טובה לאף אחד
מוזמן להמשיך לשלם יותר ולקבל הרבה פחות בטכנולוגיה מיושנת. אבל אם אתה מעדיף להתלונן, בבקשה.

אז נציג מכירות 1 אמר משהו הזוי, לא חסרים כאלה גם בבזק וזה לא מצביע על שום מדיניות. נתתי לך לינק אם אתה רוצה לקבל תשובה ולא דרך המכירות.
אין פה שום התקשרות ארוכת טווח כי אין שום התחייבות.
 

SicTransit

Active member
זה לא "נציג מכירות 1"

זב בלגן ברישום ההתקנות בחברה. דיברתי עם יותר ממוקדנית אחת, ורק כאשר הם חזרו אלי עם ההצעה שאברר אם יש איזה שכן מחובר החלטתי שעד כאן. &nbsp מכל מקום, תודה על הרצון לעזור.
 

sweetums

New member
וזה עדיין מחלקת מכירות 1. יש לך לינק עם האחראים על ההתקנות
ובעבר המנהל סיבים בפרטנר היה שם, הבחירה להתלונן\לסבול ועוד לשם על זה יותר בידך.
 

sweetums

New member
מוזמן להמשיך להמתין לסיבים של בזק. אם היה שולח מייל
היה מקבל מענה,במקום לנדב פרטים דרך פייסבוק וצד 3.
אני יודע כי עשיתי את זה בשיא הקרונה. תגובה הגיעה תוך שבע שעות,כנראה עבד מהבית.

ולגבי שר התקשורת החדש - ראינו את ה"הישגים" של השרים הקודמים שלא עשו כלום. מאז אריאל אטיאס לא היה מישהו מועיל במשרד הזה.
 
למעלה