כמה אחריות על נמלים קבלתם ממדביר?

מחשבים6

New member
כמה אחריות על נמלים קבלתם ממדביר?

כמה זמן אחריות מדביר נותן על הדברת נמלים בבית ? אני רוצה להזמין מדביר מאתר מידרג, יש לכם ניסיון איתם ? אבל המדביר שיצרתי איתו קשר נותן 3 חודשי אחריות על נמלים . תודה.
 

evike

Active member
מנהל
אנסה לעשות לך "חיים קלים"

קנה בטמבוריה "טופג'ל" מזרק עם ג'ל שמפזרים באזורים שיש בהם נמלים. הנמלים אוכלות את החומר, מביאות אותו לקן וכל הקן מחוסל. כ 4 שנים הייתי בלי נמלים אחרי הטיפול הפשוט בחומר, שעולה פחות מ 100 ש"ח. הוא גם לא רעיל ואין צורך לעזוב את הבית. קיבלתי עליו המלצה מחברה בעלת טמבוריה. בשנה שעברה שוב באו נמלים, ושוב חוסלו עם הטופג'ל. בינתיים לא חזרו. המדבירים הורגים את הנמלים שמסתובבות בבית, הם לא מגיעים לקן, לכן הם לא יכולים לתת אחריות ארוכה. יש כמה חברות וסוגים בשמות שונים. אני השתמשתי כמו בקישור המצורף, לאו דווקא של המשווק הזה. קיים ג'ל כזה גם לתיקנים, רק שהם בניגוד לנמלים לא מסתובבים באזור מסויים, ונראה לי שקשה ככה להדביר אותם. בכל אופן לא ניסיתי. הערה: מנסיון, במיוחד בימים חמים כדאי לשים את המזרק במקרר לכמה שעות לפני השימוש, כך הוא פחות נוזלי ויותר "ג'לי", "מקל" על הנמלים לאכול אותו. https://www.youtube.com/watch?v=do3l056UQQM
 

ladybug4NLP

Active member
קניתי שפופרת כזו=96 ש"קח ועדיין יש לי נמלים קטנות

וג'וקים קטנים (שנשארים קטנים) לא ממש עזר לנו למרות המריחות החוזרות ולא קומת קרקע אלא קומה 6
 

evike

Active member
מנהל
אני יכולה לספר רק איך המוצר עבד אצלי, מעולה.

יש כמה חברות, ניסיתי רק את טופג'ל, כך שאין לי מושג מה ההבדל ביניהם, ואיך האחרים. אנחנו קומה ראשונה על עמודים, החצר מלאה בנמלים, גם הקומה השלישית נגועה לפעמים.
 

bogib

New member
האם שמים

את הג'ל על השיש או שולחן או רק על רצפות וארונות וסדקים? יש ניסיון עם ג'ל לג'וקים?
 

evike

Active member
מנהל
אני שמתי רק על הריצפה, באזורים שבהם הנמלים הסתובבו

את השיש רק ניקיתי. הרי הנמלים באות מתוך קן, וכשהקן מחוסל הן לא מופיעות יותר בשום מקום. אין לי נסיון עם ג'ל לג'וקים. ואגב, יש ג'ל לנמלים בחצר, המוצר שונה מעט מהג'ל לבית.
 

evike

Active member
מנהל
לדעתי, הריכוז של החומר, והכמות במזרק.

 

bogib

New member
האם יש

הבדלים בין החברות השונות של הג'ל הזה לנמלים או ג'וקים?
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
נכון. קניתי כזה וקניתי גם מסוג אחר. שניהם היו טובים לעונה
אחת. בעונה השנייה, הם כבר לא הועילו. כלומר: גם למוצר הזה יש תאריך תפוגה.
כרגע אני בדרך לרכוש עוד מזרק, כי האחרון כבר לא מזיז לאורחים הלא קרואים הללו.
אבל כן! כשהמוצר טרי, הוא מסלק את המפגע לחודשיים לפחות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כנ"ל. לא בטוחה שבגלל "התיישנות" החומר; אולי הסתגלות הנמלים

לפעמים זה מצליח יותר ולפעמים פחות, תלוי בנמלים. היה לנו ניסיון טוב יותר עם פתיונות גרגרים. קצת יותר יקרים אבל גם יותר יעילים.
 

מחשבים6

New member
היי

מכיר ויש לי ניסיון עם הג'לים . אכלתי הרבה כאב ראש איתם , חוץ מהאחרון שניסתי (רק את טופ ג'ל לא יצא לי לנסות ויש עליו הרבה המלצות . אדוויון ג'ל - עושה עבודה טובה . הקטע שאני נורא נסער מנמלים ביחוד שקייץ שעבר אהבו להיות ספיידרמן ( טיילו על התקרה ). אני עובר דירה ורציתי שהמדביר יעשה עבודה בדירה ריקה הג'לים למינהם זה לשים בשיירה (לראות ערימות של נמלים אוכלות ) ואז לקוות לטוב , שזה ישמיד את הקן -אבל הם במושבה , אבל מה שאני באמת יעשה יביא מדביר ואשמור ג'ל למיקרה הצורך .(אשלב בין שני ההדברות )
 

SicTransit

Active member
הנסיון שלי עם מדרג הוא טוב מאד

אני מזמין בעלי מלאכה מומלצים ע"י מדרג כבר כמה שנים. מלבד פעם אחת כשהמומלץ שלהם לא היה ישר וגבה מחיר מופרז, תמיד היתה לי הרגשה שבחרתי נכון.
 

evike

Active member
מנהל
ראיתי הערב בטלויזיה פרסומת על ג'ל נגד נמלים של סנו

לא מכירה. לא יודעת מה הרעילות, הטופג'ל נחשב ללא רעיל לבני אדם וחיות מחמד. (כמובן לא מומלץ לאכול אותו, אבל עדיין זה חשוב, במיוחד שיש לנו חתולה) תמונה המנט.
 
למעלה