שאלה

סתם מבקרת

Active member
רק תיקון לגבי מקסימום שעות של ביטוח לאומי 30 שעות נכון להיום

זה יורד ל26 מהרגע שמקבלים אישור להעסקת עובדת זרה מרשות האוכלוסין.
 

סתם מבקרת

Active member
קצת סדר בדברים. 1. אין מה לחפש עובדת זרה ללא אישור מרשות

האוכלוסין. אף חברת סיעוד/תאגיד לא יחפש לך כזאת לפני שיהיה אישור. 2. היום, בגלל הקורונה, לא מביאים עובדות מחו"ל. נותנים רק מי שנמצאת בארץ ופנויה. 3. כל עוד לא תקבל שעות סיעוד מבט"ל כל התשלום למטפלת/עובדת זרה יהיה עליכם. זאת הסיבה שכדאי להפנות בקשה לבט"ל עם אישורים רפואיים כמה שיותר מהר.
 

cobeh

New member
אלף תודות

היום ניסיתי לשוחח עם אחד האחים ואחת האחיות (בעקבות ההודעה שלך). הם אכן אמרו לי לדבר עם הרופא ביום ראשון ולא גילו עניין לרשום דבר בנושא. אני מאד סקפטי לגבי האפשרות לשנות את דעתו של הרופא וחושש מכך מאד. תודה רבה על העזרה והסבלנות והמידע יקר הערך. אני קורא את הדברים בעיון. אני נוטה להאמין שעדיף לה לחזור הביתה. היא מביעה עניין לחזור ומתגעגעת לחתולה שלה. המון תודה.
 

Ani15

New member
אני מזכירה לך

שגם הרופאים במחלקה הקודמת היו מאוד נחושים לשלוח אותה לשיקום בבית. אולי הגיע הזמן לשלוף שוב את העמותה לזכויות החולה? בקשר לחזרה הביתה: עזר מציון יוכלו לשלוח לך אמבולנס (בתשלום) עם גברתנים שיעלו אותה הביתה על אלונקה. קופת החולים שלך יכולה לשלוח הביתה מרפא בעיסוק שימליץ איך להתאים את הבית למצבה (לפנות ל"מחלקת המשך טיפול בקהילה"). משרד הבריאות ישתתף בעלות חלק מהמתקנים הייחודיים אם יהיו לך מסמכים רפואיים מתאימים (תשאל את המרפא בעיסוק). שיהיה לך בהצלחה!
 

ladybug4NLP

Active member
להגיד קודם כל שאתה לא מוציא אותה עדיין וזהו

הם לא יכולים לפנת אותה בכח. תודע להם שכרגע אתה לא יכול לגור איתה בבית. אתה לא צריך לתת להם סיבה. חשבת... וטעית. זה לא אומר שאתה לא יכול לעבור לגור אצלה ולפקח על העובדת הזרה. אף אחד לא יכול להכריח אותך (גבר) לנגב את הטוסיק של אמא ולקלח אותה (למשל) אם יש לך הרבה כסף אז עובדת ישראלית עד שתמצא מישהי מתאימה. אם לא אז ביטוח לאומי ועובד זר ןקבלת אישורים לאביזרי התניידות ממשרד הבריאות (ובינתיים מיד שרה או עזר מציון) אל תכניס אותה למיטה גם אם היא צלולה בלי מעקה בטיחות למיטה שאלתי היכן אתה גר ולא ענית. יש לי להמליץ לך על חברה סיעודית מנס ציונה. נחמדים והגונים-השאלה אם יש להם עובדות מהמקום שבו אתה גר. חוזרת על ההמלצה שלי בשום אופן לא להסכים לייבא עובדת זרה שחברות הסיעוד בדרך כלל לוחצות כי זה חתול בשק. בינתיים אם אין אפשרות אחרת-אפשר להכניס את אמא לבית אבות סעודי אבל צריכים לבדוק היטב את המקום ולבוא כל יום ולהראות נוכחות. גם אמא שלי היתה בבית אבות כחודשיים כי מטפלת קודמת הבריזה מהיום להיום. בית האבות היה נורא מכל הבחינות, בעיקר לאנשים דמנטיים. וכן,, בניגוד לדעה הרווחת שזה לא קורה, היו מכניסים אותם בשעה 7 למיטה עם כדור שינה!!! ואז מצאנו מטפלת נפלאה שעמידה אותה על הרגליים. בניגוד לנושאים רבים דווקא בעניין של מציאת עובדת זרה וכל מיני טופסולוגיה עם ביטוח לאומי-דווקא באינטרנט יש אנשים שגם גידלו אסרטיביות (חובה) וגם עתירי נסיון וכן יכולים ליעץ לך לעמוד על שלך ושוב לעמוד על שלך. זו ההזדמנות שלך לגדל אסרטיביות לאו דווקא בוטה). אתה יכול כי אמא שלך יקרה לך ואתה יודע למה היא זקוקה וכן-אי אפשר לקחת אותה הביתה כי 1. עדיין לא סיימה את השיקום ויש מה לשפר (גם אם הם אומרים שלא) 2. צריך להכין את הבית (לנו לקח שבועיים לפרק את האמבטיה, להרחיב את פתח הדלת ולהתקין מקלחון) 3. להשיג אביזרים ממשרד הבריאות (גם צריך זמן) כבר כתבתי לך לדרוש אישור בכתב וכן את תוצאות המבחן של אמא. מה שאומרים בע"פ לא שווה כל מי ששהה בגלל ניתוח בבית חולים מעל 8 ימים-בקופ"ח מכבי מגיעים לו 5-8 ימי הבראה. בדוק היטב אם תגיע להבראה שהמקום מתאים לאמא בחינת מצב בריאות כי אחרת אתם עלולים להגיע וידחו אותה על הסף. ההבראה צריכה להיות במקום סעודי יחד עם הגשת הטופסולוגיה כדאי לגשת למועדוני גמלאים בעיר לאנשים סעודיים או תשושי נפש שם ישנו מקבץ גדול של עובדים זרים ולשאול אם יש להם חברה שלא עובדת או סיימה רק עכשיו. לבקש המלצות ממעבידים קודמים. עובדת שנמצאת בארץ מעל 7 שנים עקרונית לא יכולה להשאר יותר אבל יש סעיף שנקרא "מטעמי הומניטריות" ואז מאשרים, במיוחד עכשיו שאין עובדים זרים חדשים בגלל הקורונה. כדאי להעדיף, מישהי שרוצה לעבוד 7 ימים בשבוע (ורבות מעדיפות בגלל שזה אקסרטא כסף) ואתה תיתן לה חופש מתי שנראה לך. חפש נשים בודהיסטיות כי נוצריות רוצות ללכת לכנסיה בכל יום ראשון. המדינה מחולקת לאזורים מבחינת עובדים זרים ז"א שעובד שנמצא בירושלים או בצפון באיזה מושב לא יכולה להתנייד למקום אחר אלא ממש בסביבה (זה כדי שעובדים לא יעדיפו לעבוד במרכז והפריפריה תישאר בלי עובדים זרים). יכול להיות שבגלל הקורונה היום זה קצת שונה בהצלחה...
 

cobeh

New member
המון תודה

אמי גרה בת"א. גם אני. יש לי נסיון מבהיל עם סבתא שהיתה בבית אבות סיעודי ועם קרוב משפחה שאושפז במחלקה שיקומית גריאטרית ב"נאות התיכון" ביפו (שמיועדת למבוטחי "מכבי זהב"). ממש מחריד מה שהולך שם. הצוות רוב הזמן נעדר, בהפסקות, אחים ואחיות מעשנים ביציאת חירום וזה ממש מסריח חלק מהמחלקה. ועוד כמה וכמה זוועות שאני יכול לספר. ספק אם תאמיני. השיקום באיכילוב זה ממש עולם אחר. אבל גם שם מכניסים את הפציינטים למיטות בסביבות 7. היום הייתי צריך להפציר בכח העזר שיניח לי להשאר איתה בחדר הטלוויזיה עד 9 הרבה תודות על המידע הרב. מחר (עוד כמה שעות) אני אתחיל לנסות להתארגן. אני מאד אשתדל לשכנע את העובדת הסוציאלית שתפעל להשאיר אותה עוד לפחות שבוע. דיאלוג עם הרופא נראה לי לצערי הרב די חסר סיכוי. אגב, באמת תהיה בעיה לא פשוטה להתאים את הבית שלה. שוב, המון תודה על העזרה העצומה. I could not thank you enough
 
הצוות במחלקה יכול לרשום גרפיטי בגדול בשירותים של הרופא-

זה לא ישנה שום דבר. מי שמחליט על שחרור או אי שחרור זה רופא בכיר בלבד ורק הוא. ככה שחבל על האנרגיות.
 

קרייטיב

New member
למה השפה הזאת? בכלל, מהתחלה רואים פה גישה שלילית ועוינת שלך

כלפי כל מי שמנסה לעזור לו. בסדר, זה לא סוד: הבנו, את או מהתחום או יותר מדי מבינה בתחום. אחלה במקום להביא את זה למקום טוב לעזור בצורה יפה, רק להוריד ולהוציא לו את האוויר אם אלה מי שמועסקים שם במחלקות - אני לא אתפלא אם מצפה לו דרך קשה ולא קלה. &nbsp הרבה כוחות לשואל השאלה אם עוגיפלצת היא מדגם מייצג של העובדים שם, היה חזק
 

cobeh

New member
תודה לך

בסך הכל יש לי הרבה דברים טובים לומר על המחלקה הזו. אני מאשים בעיקר את עצמי בהתנהלות חסרת אחריות מול העובדת הסוציאלית והרופא. נכנסתי ללחץ כשהיא דיברה על שיקום ממושך ועל המצב הקוגנטיבי שלה. אם הייתי רק שותק אני נוטה להאמין שלא היו משחררים אותה במצב כזה. תודה.
 

קרייטיב

New member
הכל טוב, תתעלם מאותה "פלצת". אגב,תקרא את התגובה שלה אלי

שים לב באיזה אופי מדובר "נוגדי דיכאון" נו באמת חחחחחח כאילו, בת כמה את? עוקצים בגילאי העשרה, בחיאת. טוב אם עשיתי לך טוב - אני שמח בכל אופן אתה - תתעלם ממנה. אל תקשיב לה, שעוד לא תוריד לך את הרוח מהמפרשים לך בדרך שלך. תתעקש, תשיג, תקבל. היא לא תהיה עם אמך לכן מה אכפת לה להוריד לך את המצב רוח. תלמד - בחיים יהיו לא מעט "מפלצות" כאלה אתה תצטרך ללמוד להתעלם מהן. לא כל מה שאומר לך מישהו זה נכון. גם לא אני. תסנן. אומרים לך משהו ואתה עדיין מאמין בשלך - לך עם זה. לדבר הכי קל. בהצלחה תעדכן יהיה בסדר
 

cobeh

New member
תודה רבה

ככל הנראה הם דוחים את השחרור שלה. זה עוד לא סופי. תודה.
 
קושקוש מושמוש

לא יעזור. גם אם האמת לא נעימה, היא עדיין יותר עוזרת. הרבה מהעיצות שניתנו כאן הן עצות אחיתופל. כוונה טובה אולי, אבל לא יעזרו באמת. אני בעיקר בת של.... ונכדה של....ואני לא שוכחת את זה לרגע. אני מצטערת אם אני מבאסת אותך, באופן אישי, אבל למציאות יש נטייה לבאס לפעמים, בלי קשר למצב הרוח שלך ולדעתך בעניין (נוגדי דיכאון?) המטרה היא לא לבאס אותך או אותו.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
רק בקשר לעצת אחיתופל

עצת אחיתול היא עצה טובה שמקבלה בוחר להתעלם ממנה. נראה לי שאת התכוונת לההיפך מזה.
 
כן. למרות שעצת אחיתופל הייתה טובה

משתמשים בזה במובן של עצה רעה. גם אומרים להפריד ממוץ מתבן, בזמן שנכון להגיד להפריד מוץ מבר. לא חשוב.
 

Ani15

New member
הרופא יכול להחליט לשחרר כאוות נפשו

אבל אם אין לאן להוציא אותה עם טיפול מתאים, העובדת הסוציאלית תעצור את זה (ואם לא היא, פניה קלה לתקשורת תוציא מזה מטעמים, וגם הרופא הבכיר לא ירצה בזה).
 
יש כמה כותרות

שתחתיהן אפשר להמשיך לאשפז מישהו. "הבית שלי לא מוכן ואין לי עזרה" היא לא אחת מהן. מפני שבית חולים יגיד לך שהוא לא זורק את האדם החוצה, אלא שהוא עובר לחסות קופת חולים- מה שנכון עובדתית, ושלקופת חולים יש צוות מיוחד ביחידה להמשך טיפול שנועד בדיוק למקרים האלה. בדרך כלל, בית החולים מאפשר עוד כמה ימי חסד למשפחות שלא רוצות לקחת את ההורים מהסיבה של "הבית לא מוכן ואין לי עזרה" - אם כי מרגע שזה הונח על השולחן לרוב מדובר בימים ספורים, לא שבועות ולא חודשים.
 

קרייטיב

New member
ראיתי שהתחלת להגיב פה רק לאחרונה, עם תגובות שכל מידע

שווה זהב לעומתה, ואת אולי לא מכירה את המפלצת אז חבל שתיפלי לתוך בור שתנסי כאילו לדבר איתה הכל רגיל &nbsp אומר לך מעכשיו, חבל על ההקלדות והעצבים שלך המשיכי לעזור כפי שהגבת פה, התגובות שלך פנטסטיות ראי תגובות שלך לעומת שלה תתעלמי ממנה, ככל שמתעלמים מאנשים כאלה הם לא נעלמים אבל אין להם פידבק, אף אחד לא עונה להם והם נשארים עם מה שהם מבשלים לבד &nbsp כל הכבוד ani15 חבל על ההקלדות המיותרות עדיף שנקליד עוד הודעה לבחור במקום להאכיל טרולים (מפלצות)
 
לא כל מי שלא נחמד אליך

ולא מתחנפן אליך הוא טרול. לא אמרו לך את זה בתור ילד? גם לביבי לא. ותראה מה יצא.
 
למעלה