שאלה ליוסי זיו - המלצה למזגן + מתקין

קרייטיב

New member
מנצלש: כמה BTU צריך ל 16 מ"ר? המזגן הזה לא יחיה זמן רב

זה אומר בשנים כמה בערך זמן שהוא כן יתן עבודה משוער פלוס מינוס אם הוא ימשיך לעבוד באותו חלל?
 

יוסיזיו

New member
בחדר בדירה רגילה שלא קומה עליונה ובחשיפה חלקית לשמש

כקיר צפוני אחד מהם ל 16 מ"ר מספיק מזגן של 10000 BTU. כשיש חשיפה לגג ובתוספת 3 חירות חשיפה שלמש מזרח דרום ומערב כלומר כל היום שמש ישירה צריך מזגן של כ 13500 BTU לפחות. במזגן המדובר בשאלה ההספק הנומינלי הוא 12000 BTU ויכול לעלות עד 15000 BTU,אלא מה המזגנים הללו יכולים לעלות בהספק רק לפרק זמן קצר מאחר ואין להם מערכת קרור לאינוורטר והפעלה ארוכה תשרוף את הכרטיס וחיפוש ברשת יתן תוצאות רבות לשאלה,ומחיר הכרטיס מאד יקר. לכן וזו הטעות שאנשי מכירות לא מקצועיים עושים שמתחשבים בהספק המקסימלי כנתון עבודה קבוע ואז מתחילות הצרות ובמיוחד בהתקנה שלא על ידי איש מקצוע מיומן ואמין האמור לעבוד לפי הספר הצרות הללו מגיעות מהר מאד. יש עדיין אחריות חברה ,לא נעים להיות בלי מזגן אבל ההוצאות נופלות על החברה ומתוך שיחות עם מנכלי השרות שלהן יותר מ 50% מהתקלות נגרמות כתוצאה מהתקנה לקויה ולא נכונה. לכן שאלת פרק הזמן קשה למענה ביחד עם תנאי העבודה של המזגן עצמו.
 

shaikin

New member
יוסיזיו - דווקא אתה המלצת לי על המתקין

אני חלילה לא בא בטענות!!! ואני מאוד מאוד מעריך את העזרה שלך בכל התהליך שעברתי!!!! מה שכן - כנראה שגם אנשי מקצוע רציניים טועים... ולא רק חובבנים... סתם נקודה למחשבה... ושוב - אין לי טענות אליך חלילה!!!!!! לטעמי - אתה הנכס הכי גדול של הפורום הזה!!!!!!!
 

יוסיזיו

New member
כל אחד והנסיון שלו,המתקין עובד לפי טבלת נתונים קיימת אבל

צריך לפעמים להגדיל ראש ולחשוב יותר קדימה. ובתנאים רגילים זה מספיק ודי כי ספציפית המזגן הזה יכול לעלות עד 15000 BTU. תראו,חישובי ההספק הנתון בקטלוגים נעשה לפי תנאי חוץ של 35 מעלות ואז ההספק הוא מה שכתוב בקטלוג ועד 8% סטיה כלי מטה המותרת בתקן ואלו תנאי הבדיקה במכון התקנים . אבל !! וכאן המוקש,כשהטמפרטורה עולה לאלו של השבוע של 42 -45 ובחלק מהמקומות אפילו יותר ואלו טמפרטורות הנמדדות בצל אז המעבים המסכנים שנמצאים בשמש עובדים בתנאים של 50 מעלות וההספק שלהם יורד ביותר מ 20% ואז זה לא מספיק לחלל החדר . למערכות גדולות ומסחריות יש הגדרה למערכות לתנאי מדבר ולמעשה כל מערכת שמתוכננת לאיזור דרומית לבאר שבע או בקעת הירדן מתוכננת ומבוצעת לפי המפרט הזה. עכשיו בהתייחס למזגן שלך והיה ובימים הקרובים לא יעבוד טוב פנה לשרות ובקש בדיקה כי יש מצב שהמערכת של האינוורטר נעולה. תרצה עזרה מולם מבלי להמתין תעביר לי פרטים ופון במסר ותקבל מענה מהיר מהם.
 
למעלה