שאלה בקשר למזגן

bogib

New member
שאלה בקשר למזגן

שלום למומחה המזגנים בפורום. מזגן Breeze בחדר לא גדול מציג בתצוגה קוד תקלה FC. הפילטרים נוקו והוחזרו פנימה, אבל קוד התקלה נותר מוצג, בנוסף תריס המזגן נשאר פתוח ולא מגיב. יש לציין שהמזגן עובד ומקרר. נראה כאילו לא מוציא כל כך מים (הופעל מעט על מנת למנוע אולי איזושהי בעיה). נודה לפתרון. תודה
 

nox120

New member
המזגן בדרך כלל לא יודע שהוצאת את הפילטרים וניקית אותם

יש כפתור שצריך ללחוץ עליו.
 

bogib

New member
העניין הוא

שבפעמים הקודמות התצוגה התאפסה לבד, אבל הבעיה היותר גדולה עכשיו היא שתריס המזגן נותר פתוח ולא מגיב לשלט ומקודם בדקנו במשך עשר דקות בערך לא יוצאים מים מצינור המזגן
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
עד שיוסי זיו יגיע

נסה לחפש בגוגל בעניין תקלה זו (או הוראות הפעלה למזגן זה) תוכל גם להתקשר ליבואן/נותן שרות ולשאול ומעבר לזה - הלחות באויר בימים אלה נמוכה מאד, אצלי המזגן מוציא פחות מרבע כמות המים מאשר מוציא בכל קיץ - כך שכדאי לנסות יותר מעשר דקותהמים לא יוצאים מהמזגן אלא הם "נחלבים" מאויר דירתך כך שאי הוצאת מים לא מעיד על תקלה.
 

יוסיזיו

New member
סורי על האיחור,רק עכשיו נכנסתי הבייתה ,לחיצה ארוכה על כפתור

האיפוס יחזיר המצב לקדמותו
 

bogib

New member
תודה

יוסי, לא איחרת
צריכים לומר תודה על העזרה שלך. אז הרמתי את הפנל של המזגן ולחצתי על הכפתור מצד ימין למטה שאני מניח שהוא כפתור האיפוס ובאמת נורת התקלה כבתה. אם אני סוגר את תריס המזגן ולוחץ על כפתור הswing התריס מתחיל לרדת לאט ואז נופל מטה בבת אחת ולא זז קצת, כאילו אין לו את הכוח לעלות חזרה. לגבי המים, האם כמו שברזילי כתב, זו לא תקלה שלא יוצאים כמעט מים? בוא נאמר שבשעתיים בערך בג'ריקן של 4 ליטר המים היו קצת מעל התחתית.
 

יוסיזיו

New member
לגבי התריס שנופל בבת אחת זה לא תקין,גלגלי שינים במערכת נשברו

ואם זה מפריע צריך להחליף את המנגנון. לגבי לחות ברזילי צדק,הכל תלוי בלחות היחסית באויר,כשהלחות גבוהה המזגן יוציא המון מים,כרגע בלחות נמוכה אין הרבה מים.
 

bogib

New member
תודה

טוב לדעת שאין תקלה בפעולת המזגן. לגבי התריס, הוצאתי אותו מהמקום על מנת לנקות אותו, החזרתי אותו חזרה וכעת הוא בכלל לא זז בלחיצת כפתור swing. זה לא ממש משנה, שישאר פתוח, בחורף יהיה אפשר להדביק אותו עם נייר דבק כדי שלא יכנס לכלוך. המון תודה לכולכם.
 
למעלה