שאלה ליוסי זיו - המלצה למזגן + מתקין

שאלה ליוסי זיו - המלצה למזגן + מתקין

מעונינים למזג 2 חדרים בגודל 12 מ"ר כל אחד (2 מזגנים נפרדים - החדרים לא צמודים). בית קרקע. תקרת רביץ גג רעפים. באזור בקעת אונו. הכיוונים - צפון/מערב ו- צפון/מזרח. חשבנו על אלקטרה לשניהם - אינברטר לחדר אחד (חדר שינה) ורגיל לחדר השני. תוכל בבקשה להמליץ על דגמים ומתקין מומלץ באזור? תודה מראש.
 

יוסיזיו

New member
מזגן אינוורטר ה AAA 180 לחדר שינה ולחדר השני AA160

לגבי מתקין טוב ורציני מאד מהאיזור קלמן 0522517675
 
|נצל"ש| שאלה דומה- באזור הצפון (עמק הירדן)

מחפש המלצה למזגן אמין וטוב. היה לי בממ"ד כ15 שנה מזגן עילי של אלקטרה, ועשה את שלו בהצלחה. אודה להמלצה על דגמים מומלצים עבור ממ"ד, חדר שינה, וסלון +מטבח .(ימזגן אחד שיקרר את האזור הנל. כ20 30 מר ביחד.) חדרי שנה כ12 מר כל אחד. כמה אמורה לעלות התקנה? האם האפליקציה של "מזגן חכם" ווייפי, שווה משהו?
 

יוסיזיו

New member
האפליקציה היא צעצוע

ניתן להפעיל מרחוק כדי שתיכנס לבית ותקבל מכת קור ,נחמד אבל לא בריא .לגבי מזגנים ,הכלל בבקעת הירדן 800 btu ל מ"ר מינימום, 20 -30 מטר כבר משנה גודל מזגן .לגבי איזו חברה תדיראן ,אלקטרה ,גם סמסונג מעולים,פמילי מזגנים טובים וזולים יותר. בכללי בבקעת הירדן לא ממליץ על האינוורטרים הם ימותו מהר ובדרך ישרפו הרבה כרטיסים.
 

sweetums

New member
מי נותן שירות לסמסונג? אלקטרוניקס פרו הגיעו גם לשם?
 

יוסיזיו

New member
הגיעו לשם ויוצאים משם,החברה עוברת לשרות עצמי עם כניסתו

לתפקיד של מנכל אלקטרה לשעבר.
 
תודה רבה. עמק הירדן אזור כנרת, לא בקעת הירדן :)

אמרו לי שהפלטינום הוא דגם ישן והמליצו על אקו קוויט (מחיר 1300 1כס 1600/1700 1.25) האם זה הדגם החדש? נחשב לאמין וטוב? מחיר סביר?
 

יוסיזיו

New member
אלו לא מזגנים באיכות גבוהה והמחיר מדבר בעד עצמו.והפלטינום

עדיין נחשב למזגן חדש,מחרטטים אותך. מזגן מהסדרות הטובות מתחיל ב 1600 ש"ח ל מה שנקרא בעבר 1 כ"ס
 

יוסיזיו

New member
מזגן רגיל הוא מזגן בעל מדחס בהספק קבוע וידוע מראש ולוח פיקוד

פשוט יחסית,אביזר ההתפשטות הוא צינור קפילרי פשוט שעולה גרוש וחצי. בכל זמן העבודה ההספק קבוע,מגיע לטמפרטורה הרצויה המזגן כבה ומתחיל לעבוד כשהטמפרטורה משתנה במגבלת השהייה של כ 5 דקות. לעומתו מזגן אינוורטר אמיתי ומלא מצוייד במדחס בעל מהירות משתנה שבמקביל ההספק משתנה ,לוח פיקוד חכם עם כרטיס ביחידה החיצונית שמשנה את מהירות המדחס,הכרטיס מפעיל במקביל ולפי ההספק של המדחס שסתום התפשטות אלקטרוני שהוא יקר זאת כדי לשמור על לחצי גז נכונים והמתאימים להספק המדחס,לחץ הגז הינו למעשה קובע את הטמפרטורה של האויר שיוצא מהמזגן ובכדי להדגים ,לחץ 105 PSI הינו הלחץ האידיאלי בו טמפרטורת הגז כ 5 - מעלות שמביא לאויר לצאת מהמזגן ב 5 מעלות בערך ולקרר טוב. מה שקורה במזגנים האמורים להיות אינוורטרים שאין שסתום אלקטרוני ויש את אותו צינור קפילר זול ובמצב של הורדת מהירות המדחס לחץ הגז עולה ל 120 ואז טמפרטורת הגז 10 מעלות ואויר יציאה מהמזגן כ 20 מעלות. מעט מאד מזגנים יש לחברות הכתומות והכחולות עם שסתום אלקטרוני והם בדגמים היוקרתיים יותר. לגבי הכרטיס עצמו ,יש הרבה בעיות וצרות ואלו נובעים מכך שהמזגן שנבחר קטן מידי והמערכת נכנסת לתחום שמעבר לנומינלי ובעיה אחרת היא בעיית הקירור העצמי של הכרטיס. בשוק יש כמה חברות שיש להם מזגנים עם שסתומים אלקטרוניים כמו לסמסונג,לדייקין ,לפוגיטסו ,למיצובישי. הראשון זול יחסית וכדאי מאד.
 

yor72

New member
אני רק יגיד שאחותי מנסה ליצור קשר אם אלקטרה

מיום ראשון בכל ערוץ אפשרי ולא חוזרים יש להדגיש שהמזגן מבוטח תכסף הם ידעו לקחת
 

אספרסו2

New member
שאלה לי אליך

אני גר בגרמניה,התקינו אצלי מזגנים מפוצלים של DAIKIN,המתקין טען שהטמפרטורה המינימלית שהיצרן מאפשר לכוון היא 18 מעלות,האם זה נכון? בתודה.
 

shaikin

New member
אם כבר נפתח שרשור של שאלות - אנצל גם

חדר שינה בגודל של כ-16 מ"ר. בית פרטי (בן כ-30 - אז הבידוד לא להיט כנראה...). קומה עליונה (גג שטוח), 3 קירות חיצוניים. ממוקם במישור החוף הדרומי. לפני כשנה הותקן מזגן אלקטרה פלטינום אינוורטר 170. לוקח לא מעט זמן לקרר את החדר. בימים האלה - משהו כמו שעה כדי להגיע לטמפ של 25 מעלות כשהמזגן מכוון ל-18 עם IFeel. בכל מקרה, גם אם עובד כל הלילה על 18 ו-Ifeel הטמפרטורה בחדר לא יורדת מ-23. האם נראה לך תקין ? מה כדאי לבדוק ?
 

יוסיזיו

New member
המזגן הזה קטן לחדר בנתונים הללו ,הוא לא יחיה הרבה זמן רוב

זמן הפעולה שלו יהיה על ההספק שמעל להספק הנומינלי .
 
למעלה