עקצו את אמא שלי ואני אובדת עצות

mimes17

Well-known member
עקצו את אמא שלי ואני אובדת עצות

אני לא הכי מבינה בנושא אז צריכה עזרה!! הסיפור בקצרה.. התקשרו אליה היום מחברה בשם אייס תקשורת חכמה והציעו לה אינטרנט.. תוך כדי השיחה שלחו לה את החוזה בsms, לצערי מרוב הלחץ ושלא רצתה לקרוא והכל פשוט הסכימה ואז היא המשיכה לקבל עוד הודעות מהחוזה ..נאמר לה בשיחה שמחר יתאמו איתה הדרכה מהאנטי וירוס ( מסתבר שבחוזה כתוב שהיא צריכה לשלם 49 שקל ל36 חודשים על האנטי וירוס, ויש לציין שלא נאמר לה כלום בשיחה על כך שהאנטי וירוס כרוך בהתחייבות של 49 שח ל3 שנים) ובעוד יומיים יתאמו מישהו שיתקין ראוטר.. אחרי שעה מהשיחה היא התקשרה אליהם לבטל.. אחרי שעה המתנה ענו לה ואמרו שזה יקח יומיים לבטל את האינטרנט, ושמישהו ייצור איתה קשר אבל את האנטי וירוס אי אפשר לבטל, כי הם שלחו לה את הקודים של האנטי וירוס בטקסט.. אחרי שיטוט קל באינטרנט גיליתי שיש הרבה תלונות על החברה הזו, ושזה כנראה עוקץ אז השאלות שלי הם: 1.מה היא צריכה9 לעשות עכשיו?? 2. האם היא תהיי חייבת לשלם את ה49 לשלוש שנים על האנטי וירוס?? 3.האם הסכמה בעל פה קבילה או שצריך לחתום? האם היא יכולה פשןט לבטל את כרטיס האשראי?? ( מפחדת שאם כן תבטל אז יהיה לה חוב אליהם ושימשיכו לחייב אותה אם תוציא כרטיס אשראי חדש.. ) אם אכן יתקשרו אליה מהאנטי וירוס ומהראוטר בשביל לתאם אמרתי לה שתסרב לשניהם ותגיד שביטלה העסקה.. 4.האם הם עדיין יכולים לחייב אותה לגבי האינטרנט אפילו אם אין לה הראוטר.. מה אתם מציעים לעשות!!?? 5.האם כדאי שתתקשר אליהם שוב לוודא שהעסקה בוטלה? כי נראה לי שעסקה עוברת רק אחרי יום .. מוזר לי שאמרו שתחכה יומיים.. אולי בגלל זה רוצים שתחכה? תודה
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
בנוסף לעצת קודמתי

אם טרם הוחל השרות היא רשאית לבטל (ובמידה והיא אזרחית ותיקה זכות הביטול שמורה לה 4 חדשים כל זמן שלא חיברו לה ברור שאינה יכולה לעשות שימוש באנטי וירוס גם אם הקוד ברשותה - כי האנטי וירוס לא ברשותה. בהחלט כדאי להתקשר אליהם שוב לוודא שהעיסקה בוטלה, כמו כן כדאי להתקשר לחברת האשראי ולהיוועץ בהם. בכל מקרה החברה יכולה להגיש תביעה במידה והיא תבטל את התשלום באשראי ולכן כדאי לתעד הכל. הסכמה בעל פה אמורה להיות קבילה - הרי מסרה להם את פרטיה האישיים ופרטי כרטיס האשראי - כך שלא תוכל לטעון שלא הסכימה - אך זה לא פוגע בזכותה לבטל את העיסקה.
 

תומר

Member
תגובה

מדינה של נוכלים גם מישהו עקץ ב1600 שקל מוצר שפועל לתצוגה בלבד ובהמשך לא פועל הלך הכסף לא אצלי זה קרה
 

SicTransit

Active member
אם קראת על החברה ברשת

בטח נתקלת גם בכתבה עליה ב ynet ושם מופיעה גם תשובת המועצה לצרכנות: "במקרה של סירוב ביטול עסקת מכר מרחוק (תוך 14 יום מיום קבלת טופס הגילוי כלומר כל עוד לא נמסר טופס גילוי ניתן להתחרט ולבטל) או סירוב לבטל עסקה מתמשכת, הצרכן רשאי לתבוע פיצוי ללא הוכחת נזק של עד 10,000 שקל (בתנאי שהוא שלח מכתב התראה קודם להגשת התביעה). בנוסף, במקרה של הטעיה ניתן הן לבטל את העסקה תוך זמן סביר מהמועד בו נודע לצרכן על ההטעיה ולדרוש השבת מלוא התמורה ששולמה, והן לתבוע פיצוי בגין הנזק שנגרם". אם כך, שלחי להם בדואר רשום מכתב התראה (שמרי עותק ואישור מסירה), וקווי שהם יתעלמו ממנו. בסכום שאימך תקבל תוכלו לקנות המון אנטי וירוסים וגם מתנה נאה לנותן העצה הזאת
 

blzvi

Active member
אתן הבנות רשלניות

מדוע יש לאמא כרטיס אשראי ביד? תגיע איתה להסכם שאת מנהלת לה את החשבון ואת מביאה לה כסף כל אימת שהיא רוצה. לא לתת לאנשים מבוגרים לנהל חשבון בכוחות עצמם.
 

קרייטיב

New member
ישראל, מה חדש לך? ועצתי לשואלת השאלה: הכל טוב.

תירוץ של כבר שלחנו את הקודים לא תופס, כי אפשר לטעון - תבדקו, אף אחד לא הפעיל את הקודים. נכון הם "נחשפו" לעיני לקוחה. אז? נחשפו בצורה צינית ונלוזה. זה לא קומבינה שהלקוחה עשתה. תבדקו. הקודים לא הופעלו, משמע - אין פה שום הפסד מצד החברה. אפשר לשלוח את הקודים לאדם אחר. אין להם אפילו 0.1% קיס להאיחז בו. כלום.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
אתה רציני ?

אתה בכלל יודע מה גיל האמא ? ומה הקשר בין גיל להתפתות - הנה אפילו בפורום יש לנו בחור צעיר שמסתבך הרבה בקניות ומרבית הפניות בפורום בקשר להסתבכות ב"עבודה בעיניים" באות מהקרובים בגילם לבת יותר מאשר לאם ויחד עם זה בדוק מי מנהל לנו את המדינה בממשלה שזה אתה נבחרה - - למעלה משליש מהם מבוגרים יותר מהאמא המדוברת ואף אני, בעוונותי הרבים, שמחזיק תעודת "פטור מתור" מטעמי גיל מחזיק במספר כרטיסי אשראי ומסתדר איתם לא רע (וכן, על אף אחד מהם איני משלם דמי כרטיס)
 

raya

Well-known member
התגובה הזו - לדעתי ממש לא לעניין.
תיכף תגיד שגם לי אסור לתת כרטיס אשראי בגלל גילי המתקדם.
זו תגובה מעליבה לכותבת המקורית.
רעיה
 

blzvi

Active member
אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהינה

זה בדיוק מה שאני אומר . ואני מכיר זאת מהתנהלות של הורי ז"ל . האמא עשתה בלגן והבת צריכה לכבות שריפות. בדרך כלל אנשים מבוגרים הם יעד לטורפים והדרך היחידה למנוע זאת זה מוערבות מהירה של דור ההמשך ,אל תתנו להם כרטיסים!
 

אספרסו2

New member
טיפש נשאר טיפש

גם אם הוא מתבגר. יש סוג מסוים של אנשים שניתן להוליך אותם שולל ויש אנשים שלעולם לא ייפלו בפח.
 
עצוב

גילנות גִּילָנוּת (בלעז: אייג'יזם) היא דעה קדומה כנגד אדם, הנובעת מגילו של אותו אדם. את המושג האנגלי, Ageism, טבע בשנת 1969 הגרונטולוג רוברט באטלר, על משקל מילים אחרות המבטאות אפליה, כגון racism (גזענות). לגילנות יש שני הבטים עיקריים: סטריאוטיפ המתקבע על אדם עקב גילו (צעיר, מבוגר, בגיל ההתבגרות וכדומה) בלי להתייחס לתכונותיו האישיות של האדם. מחקרים שנערכו במדינות המערב גילו כי סטריאוטיפ זה קיים במידה זו או אחרת אצל כל אדם. הביטוי המעשי לסטריאוטיפ זה, אפליה נגד אדם עקב השתייכותו לקבוצת גיל מבוגר או צעיר.
 

Ani15

New member
זה לא חוקי

אתה לא יכול להכריח אדם בוגר לתת לך ניהול של עסקיו אלא אם בית המשפט פסק לך אפוטרופסות (מתקיים רק במקרים קיצוניים מאוד). עברת על החוק עם ההורים שלך? בעיה שלך, אל תייעץ את זה לאחרים.
 

קרייטיב

New member
זה אולי לא חוקי, אבל יש על זה פוסט בפורום "הסולידית" ששם

אני לא זוכר שראיתי אנשים שלא מסכימים עם הדרך הזאת (אגב פורום מאוד מעניין, אבל לא אתן קישור שלא יגידו שאני מפרסם)
 

SicTransit

Active member
אז הנה אתה רואה

זה תלוי, כמובן, במצבו של הקשיש. העובדה שפעם אחת הגב' המדוברת טעתה לא הופכת אותה אוטומטית לחסרת ישע, ושלילת האפשרות שלה לקבל החלטות פיננסיות לגבי הכסף *שלה* היא פגיעה בזכויות האדם שלה, שלא לדבר על כבודה העצמי. &nbsp אפשר, וצריך, לשוחח איתה על הנושא תוך רצון להגיע להסכמות לגבי התייעצות עתידית בבני משפחה לפני קבלת החלטות פיננסיות, אבל "לקחת לה את כרטיס האשראי" זה בערך כמו להגיד שאם היא נפלה פעם אחת צריך לקשור אותה למיטה.
 

blzvi

Active member
האם זה פני הדברים?

שים לב למספר דגשים,השואלת המקורית נעלמה ונבהלה מהפוסט. האמא אם כן כשירה וביצעה פעולה אז הכתובת הראשונה בעת צרה זו הבת שלה. שים לב שכל חברות השיווק הישיר מתמקדים באנשים מבוגרים שלא יכולים לעמוד בלחץ ונותנים נתוני כרטיס אשראי .עד לעת הזו המדינה לא פתרה בעיה זו של אנשים מבוגרים. יצא לי לבדוק חשבונות של מבוגרים (אפשר לשער שאני ממש צעיר) הם משלמים בסעיף אינטרנט לפחות כפליים ממה שצריך. אז אתה כבן /נכד לא תתפקע? מוטב לנהל עבורם את העינינים אני מניח שיקבלו הצעה זו בידיים פתוחות
 

Ani15

New member
אז זהו, שלא

אני כבת מתפקעת, ואמא שלי לגמרי לא מקבלת התערבות שלי בידים פתוחות, מכיוון שהעצמאות שלה והשליטה שלה בחייה חשובות לה יותר. היא משלמת הרבה כסף מיותר (על האינטרנט זה החלק הטוב, לפחות שם היא מקבלת תמורה, על העקיצה -דומה למה שפותחת השרשור סיפרה - היא עדין משלמת למרות שהחברה העוקצת כבר החזירה חלק מהכסף בהתערבות עורך דין), ואמא שלי עדין לא מוכנה לתת לנו שליטה וממש לא מעניין אותה מה הסולידית אומרת על זה. אני יכולה להמשיך להתפקע וזה לא יעזור לי, כי החוק לא לצידי. לא רק אנשים מבוגרים עושים החלטות לא רציונליות - דן אריאלי עושה קריירה שלמה על זה ופרסי נובל כבר ניתנו לחוקרים בתחום - אבל רק על אנשים מבוגרים יש מי שחושב שצריך "להשתלט" ו"לנהל עבורם". גם לאנשים פגיעים יותר יש זכויות ועצמאות וכבוד - ואנחנו חייבים לכבד את זה (ואת החוק).
 
למעלה