תלונה נגד דואר ישראל

frankthe

New member
תלונה נגד דואר ישראל

שלום לכולם!
אני מנצל את הבמה הזו כדי להוציא קיטור ועצבים. פתרון ושיפור - אני לא רואה באופק...
קניתי מוצר דרך האינטרנט מיד 2. עד כאן הכל רגיל. אבל אני מאז שהחל משבר הקורונה אני לא גר בכתובת הרגילה שלי אלא עברתי לגור עם חברה שלי. לכן ביקשתי מהמוכר שישלח את המוצר בתגובנייא לכתובת של חברה כולל הפרטים שלה. המוצר מגיע לדואר, אני משלם כסף, הכסף נשלח ללקוח.
המוכר שלח את המוצר כפי שסגרנו לכתובת שביקשתי.
בינתיים קרה לי משהו לא טוב - יש לי פריצת דיסק ורגל שמאל שלי נעשתה קשה ומשותקת. אני נאלץ עכשיו להשתמש בקביים.
בעיה ראשונה - לא הגיעה כל הודעה מהדואר לכתובת של חברה שלי שהגיע דואר עבורה.
בעיה שנייה - במהלך משבר הקורונה סניף הדואר ליד הבית נסגר, לכן הועברנו לאיזה חנות ירקות שמשמת סניף דואר מרחק של קילומטר מהבית. אבל הדואר הזה משום מה הגיע לסניף מרוחק יותר 3 ק"מ. לא נורא אבל בהחלט מטריד שאין עקביות בדואר.
היגעתי לסניף, אנשים ראו אותי יורד מהרכב שהביא אותי עם הקביים, אשה קרוב לגיל 80 מייד קמה ונתנה לי את הכיסא שלה - לא נעים לי שאשה מבוגרת קמה לכבודי - אני בן 52. ביקשתי ממנה לחזור לשבת, נכנסתי לסניף לקחתי מספר. לשמחתי מצאתי כיסא וישבתי בצד - צריך לשמור מרחק של שני מטר לא?
אחרי 10 דקות אולי רבע שעה הגיעה התור שלי. השעה 11:30.
עכשיו מתחילות הבעיות:
1. מאחר ולא קיבלתי הודעה מסודרת לא ידעתי שאני צריך להביא ת.ז. של החברה שלי, הבאתי רק יפוי כוח.
2. המוכר טעה, הוא כתב של השם של חברה שלי כמוטב שמקבלת את הכסף - לא תואם לפרטים של השולח ומקבל הדואר.
ההבנה מה הן הבעיות הבנתי רק לאחר סיום תצהליך קבלת המוצר. הפקיד קם בלי להסביר לי מהעמדה שלו והלך למנהל. אני נשארתי לעמוד ליד העמדה. את הבעיה הראשונה פתר מנהל - הוא התקשר אלי והחל לשאול אותי שאלות - התשובות הניחו את דעתו. השעה 11:33 לפי יומן השיחות של הפלאפון.
הפקיד חוזר ואז הוא בירר אצלי את בעיה מספר 2, הסברתי לו שאני צריך לשלם כסף למוכר ולא לעצמי עבור המוצר. נכון? הפקיד הבין. עד עכשיו המצב כביכול בסדר. אבל מכאן העסק מתחיל להתעקם.
1. הפקיד לא הסביר לי מה הוא הולך לעשות וכמה זמן זה יקח.
2. הזמן עובר, הפקיד עושה כל מיני דברים והזמן ממשיך לתקתק.
3. באיזה שלב הפקיד הוציא מסמך ונתן לי לחתום, אח"כ הוא הוציא עוד מסמך ושוב חתמתי. בינתיים הזמן רץ ועובר עוד זמן ועוד זמן.
אני עומד על הקביים שלי, הגב כואב לי, הרגלים כואבות לי והזמן עובר.
אני מתחיל לאבד סבלנות, הכאב מתגבר...
ב 12:31, אחרי שעה!!! של עמידה על הרגליים אני מקבל את המוצר.
חזרתי הביתה, התקשרתי כואב, כועס וזועם לדואר, היגשתי תלונה. הפקידה אמרה לי שאני צריך לקצר ולכתוב רק תלונה אחת - היא צריכה לסיים את השיחה תוך 6 דקות...
היום התקשרו מהדואר, האיש בצד השני של הטלפון נשמע קצר רוח וחסר סבלנות. מהר מאוד השיחה עלתה לטונים גבוהים, לא רק בזכותי... אבל מה האיש מהדואר ציפה? שאני אתן לו את פרס ישראל על מה שקרה אתמול?
אני עובד כתומך טכני, מתקשרים אלי אנשים שיש להם בעיות, שלחוצים בזמן והם עצבניים ורוצים פתרון תוך דקה, לא את כל הבעיות ניתן לפתור בדקה, אבל לפחות אני מתקשר איתם - אני מתחיל בתהליך פתרון, מבקש סליחה אם יש תקלה שמעכבת אותי, נתקלתי בבעיות שהפתרון להם לקח מעל שעה, לפחות יידעתי את הלקוח שזה יקח שעה ועם כל הצער - זה מה יש, והצלחתי להרגיע אותם.
אני מתעקש מול דואר ישראל שיש לי כאן מספר בעיות:
למה הדואר הגיע לסניף מרוחק?
למה לא קיבלתי הודעות?
למה נאלצתי להמתין שעה על הרגליים ועל הקביים? כמה זמן צריך לקחת לתקן את הבעיות שהיצגתי?
למה צריך להתלונן רק תלונה אחת? כי דואר ישראל לא מסוגל לטפל ב 3 תלונות?
דואר ישראל רקוב! מישהו צריך להתחיל לנקות את הרקבון ויפה שעה אחת קודם.
 

dory391

New member
תגובה לפוסט שלך
ראשית, הרבה בריאות. אני עצמי מתמודד עם פריקה חוזרת בכתף ימין ועובר פיזיותרפיה.
שנית, אכן מחדל וכדאי מאוד שתתלונן. לאדם עם מגבלה גופנית, ולו זמנית, מגיעה קדימות בתור.
שלישית, האם הזמנת דרך האפליקציה? אם תזמין תור דרכה (שמה "תור בקליק"), וזאת בהנחה שהיא עובדת, זה יחסוך ממך הרבה זמן המתנה. בדואר שלי בת"א, אם אתה לא מזמין, אתה דן את עצמך להמתנה ארוכה כאורך הגלות. בהצלחה ושתקבל רק דברים טובים בדואר, ושירות שמגיע לבני אדם.
 

evike

Active member
מנהל
ביטלו את האפשרות להזמנת תור מראש

 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
רק בקשר לקדימות בתור

יש הגדרות מדויקות למי מגיעה קדימות בתור - ובעל מגבלה זמנית לא נכלל (אלא אם הממתינים האחרים מוותרים לו על תורם)
וכמה הערות -
1. בדאר מגיעה קדימות לנכים - כולל אלו שנכותם לא נראיית אך יש להם אישור מביטוח לאומי וכן למבוגרים מעל גיל 80
2. בדאר גם הבעיות של אלה בד"כ לא רציניות כי יש שם מושבים להמתנה.
3. גם הקדימות הזאת מאד בעייתית ומרבית אלו שזאת זכותם לא מנתלים אותה בגלל התיחסות הממתינים האחרים הגובלת בהערות פוגעניות וגידופים ולעיתים גם מגיעה לאלימות
-
למיטב הבנתי התלונה כאן לא היתה על המתנה ארוכה בתור אלא על שהתרחש ליד האשנב. ומה שמתואר שם לא ראוי גם לגבי אדם בריא לחלוטין
 

dory391

New member
אין ספק שאתה צודק
אגב, יחס לזולת הוא שילוב של חינוך מהבית והדרכה/הכשרה הולמים ותקינים במקום העבודה. אם אין מזה ומזה, זו התוצאה כפי שראינו במקרה המדובר.
 

frankthe

New member
אכן כך

הבנת בדיוק מה התלונה שלי, התלונה שלי על זה ששלחו אותי לסניף יחסית מרוחק - ידידה שלי נשלחה לסניף המרוחק ממנה מרחק של של 6 ק"מ, ידידה אחרת פשוט שלחו לעיר אחרת... המערכת לא עובדת וזו בעיה. אבל למדתי לחיות איתה...
הבנתי את החוקים שציינת 1 ו 2. אבל כרגע אין מקומות ישיבה בתוך הסניפים - קורונה.
לא ביקשתי כאמור שום קדימות, עד לפני חודש וחצי הייתי בסדר ואני מקווה לחזור להיות רגיל כמו שהייתי, אבל כרגע המצב שלי בעייתי אבל אני מסתדר עם זה...
מה שקרה ליד האשנב - ה"זריזות" של הטיפול - למעלה משעה, האדישות של עובד ציבור לסבל של הלקוח - פשוט משגעים אותי, אני חושב שפקיד יותר נורמלי היה פותר את העניין תוך 15-20 דקות, היה מבין את מצבי ומסדר לי איזה כיסא בזמן שהוא פותר בעייה.
כמו שכתבתי - אני תומך טכני ואני משתדל לגלות סבלנות כלפי אלה שפונים אליי - למרות שלעתים הם מדברים מאוד לא נעים. זה לא המצב בדואר. חבל!
 

raya

Well-known member
כתבת "ידידה אחרת פשוט שלחו לעיר אחרת"...
צודק....
ומה שקרה - קבלתי הודעה מהדואר על דבר דואר למי שהוא שגר באלפי מנשה.
אני גרה בבאר שבע.
למזלי מצאתי את מספר הטלפון שלו באתר בזק, והודעתי לו שיילך לסניף הדואר באלפי מנשה וייקח את החבילה שמספרה היה מצויין בהודעה שקבלתי.
 

RonHawk

New member
דואר ישראל ידוע כ...

אחד הגופים הגרועים ביותר במדינה. אתה יכול לפנות ללשכת המנכ"ל של הדואר, ומשרד התקשורת, אבל לא לצפות להרבה. הפתרון הטוב ביותר הוא פשוט להמנע מהם כמה שאפשר. הבעיה העיקרית היא ש-"שירות לקוחות" בארץ נהיה על הפנים, הרבה מהעובדי ציבור נהיה מנטליות של "ערסים ופוסטמאות". לא מסוגלים לכבד אף אחד, חסרי נימוס, וגישה כאילו הם עושים טובה שבאים לעבודה. דבר ראשון מאחל לך רפואה שלמה. פגיעה בחוליות L4-L5 יכולים לגרום להפרעה עצבית ברגלים. הטיפול הוא לנקות את המקום ולחבר את חוליה הפגועה לחוליה תקינה, רק שלמרבה הצער, הרפואה של עמוד שדרה בארץ גם נהיה על הפנים, כל המומחי עמו"ש הפכו לחמדנים ואפשר להשיג אותם רק באופן פרטי. תנסה להשיג פיזיותרפיסט טוב, שלי היה כאבים בגב תחתון, תרגילי כפיפות בטן והרמת אגן עזרו לאחר תקופה ארוכה. תנסה להגיש תביעה נכות זמנית לביטוח לאומי. הבנתי שיש כרטיס שנותן פטור מעמידה לתורים.
 
למעלה