מדינה של רמאים - והפעם "הבטחות" של הרשויות (1)

צביקה101

New member
מדינה של רמאים - והפעם "הבטחות" של הרשויות (1)

לרגל "חגיגות" הקורונה מבטיחים לנו רשויות המדינה השונות דחייה בתשלומים, מענקים, הלוואות נוחות, קצבאות מוגדלות ומה לא. אז הנה - אתמול ב - 1 לאפריל גבתה עיריית רחובות את הארנונה בדיוק של שעון שוויצרי. תאגיד המים לקח כמובן את שלו עם הבטחות או בלעדיהן. ואם מישהו חושב שיזכה לראות מענק כלשהו, זה יקרה בחלום, אולי. ראש ממשלתנו המושחת והשקרן עומד בפני עם ועדה ומבטיח את השמיים והארץ. אין לו ואין לאף אחד שום כוונה לקיים אפילו חלק מן ההבטחות הללו. ליבי, ליבי יוצא לעצמאים. הם יאכלו אותה ובגדול.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
לא אמחק זאת כי אדם כתב מדם ליבו

אבקש להבא בלי השמצות אישיות, ניתן כמובן לכוון אצבע מאשימה לפעולות ומחדלים של גופים ציבוריים, כולל עיריות וממשלה אך לא נדון כאן בתכונותיהם האישיות של העומדים בראש גופים אלה.
כל הודעה אישית, הן לשבח והן לגנאי כלפי נבחרי ציבור - תמחק.
 

צביקה101

New member
עקרונית אתה לגמרי צודק

כתבתי זאת מתוך תסכול וזעם רב.
אבל אני מבטיח לך דבר אחד - אם אכן הקשישים יקבלו מענק והנכים יקבלו מענק והילדים יקבלו מענק בלי קונצים ובלי התחמקויות והסברים - אתנצל.
 

יוסיזיו

New member
הבטחות כמו חול ואין מה לאכול . כמי שהשתתף בהפגנה ביום שני

במחאת העצמאים ומעורב בנושא מהיותי חבר בועד התאחדות קבלני מיזוג האויר אני נחשפתי לעוול למגזרים השונים בניגוד למגזר השכירים שמקבלים תשלום בהיותם בחל"ת ,נכון לא מלוא משכורתם אבל חלק גדול ממנה.
העצמאים מענק של עד !! 6000 ש"ח ולפי תגובות בפורומים המקצועיים מהערב הסכומים שאושרו באתר רשות המיסים הם 1650,1800 ודומה,אני לא הצלחתי להכנס לאתר ,הוא קרס מרוב הפניות ,מחר אדע כמה יאושר לי.
שולחים לבנקים לקחת הלוואות,הריבית לא נמוכה,סירבול בתהליכים ו.. הלוואות צריך להחזיר.
חברות קטנות ,בעלי השליטה בהן שהן למעשה בעל החברה עצמו שעובד עבורו ומקבל תלוש משכורת כשכיר לא זכאי לקבל מביטוח לאומי אפילו שקל !!!!!!.
כמובן שולחים אותו לקחת הלוואה מהבנק.
הוגש הערב בג"צ דחוף לעינין.
בחדשות 12 הערב התעמת עו"ד רועי כהן מנכ"ל להב שהוא ארגון המייצג את כל העצמאים במשק עם מנכ"ל האוצר ותשובות תספקות לא היו לו ואז התריס כלפיו רועי כהן " אתם לא מבינים דבר בסיסי,אם אותו העצמאי או בעל החברה הקטנה לא יעמוד על הרגליים ,לאותם שכירים שמספרם הערב עבר את המיליון לא יהיה לאן לחזור" .
כמה שהוא צודק.
 

amub

Member
קראתי עכשיו בלוג של מישהו שגר בגרמניה.

עצמאי בהסגר, ללא אזרחות. פנה באינטרנט לרשויות, למחרת נכנס לחשבון בנק תשלום של בערך שלושה חודשי הכנסה. בלי בירוקרטיה. לקרוא ולקוות שמתישהו רשויות בישראל לפחות יתקרבו לרמה זו.
 

ipv6

Member
כנראה שזה יגרום לסערה אבל אכתוב בכל זאת

למה בעצם מגיע לך ולשאר העצמאים כסף?
אני שכיר, עובד היי טק, משלם המון המון כסף כל חודש בדמות מיסים למדינה (כנראה שיותר מהרב המוחלט של הכותבים פה) כדי לממן המון דברים שאינני רוצה לממן.
למה שעכשיו יטילו עליי מס נוסף (הרי מאיפה יבוא הכסף הזה? מעוד מיסים על השכירים) רק כדי לפצות אותך על הקורונה?
עם כל האמפטיה למצב שלך, אני וחברים שלי לא אשמים שנדפקת מהקורונה כמו שאנחנו לא אשמים שבחרת להיות עצמאי או זה הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות עם הכישורים שלך.

אם המציאות השתנתה ויש המון עסקים שלא נדרשים יותר, למה הממשלה צריכה להזרים כספים (שזה במילים אחרות לגבות מס מאנשים אחרים) רק כי משהו החליט שהוא רוצה להמשיך את המסעדת המשפחתית או אולם האירועים שלו.
אני מאד אוהב לצלם, אך לצערי תמורת כישורי הצילום שלי, אף אחד לא ישלם לי את השכר שמשלמת לי חברת היי טק. אני לא הולך ומבקש שהממשלה תממן אותי בתור צלם, אני הולך ועושה מה שאני טוב בו ומפרנס אותי.

אני מקבל שכר שנחשב לגבוה, ברוטו. כסף שמגיע מחברה בינלאומית, שמשלמת גם היא מס בארץ והחליטה ששווה לה לשלם 'כל כך הרבה' בשביל הכישורים שלי. אולי הם פראיירים אולי לא אבל זה לא בא מהכיס של אף אזרח.

אני באמת לא מבין את הקונצנזוס סביב זה שצריך לפצות בעלי עסקים, שזה במילים אחרות לקחת עוד מס מאנשים שגם ככה חולבים אותם.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
אסביר לך בגדול מדוע לדעתי צריך לסייע

ממשלה גובה כסף מאזרחיה ומסייעת לאזרחיה, אפשר להשוותה במידה מסוימת לחברת ביטוח (רק שבחברת ביטוח הביטוח נעשה מרצון ובממשלה זה לא תמיד כך) - כשאויב תוקף אותנו המדינה שולחת צבא להילחם בו, הצבא מגן גם על אזרחים שלא משלמים מיסים להחזקתו וגם על אזרחים שמסרבים לשרת בו ו/או לא יכולים , כשאזרחים נקלעים למצוקה המדינה עושה ככל יכלתה כדי לשחררם, גם אם נקלעו למצוקה באשמתם - למשל חטופי אנטבה, או גלעד שליט או נערת הסמים, בזמן מלחמת המפרץ המדינה שילמה לנפגעי טילים, גם לאלה שלא ביטחו את רכושם, כשיש בצורת המדינה משלמת פיצויים לחקלאים, עכשיו, בזמן הקורונה המדינה הביאה על חשבונה ארצה (וגם מטפלת בהם על חשבונה) אזרחים ישראלים שנמצאים בנכר, כולל מטיילים צעירים וכולל כאלה שנמצאים מרצונם שנים בנכר ואין להם קשר עם המדינה למעט החזקת דרכון שלה - וכעת, כשרבים נמצאים במצוקה - מדוע להפלותם ולא לסייע להם - מה עוד שסיוע להם (לא לכולם אך קשה לדעת למי) יתרום בעתיד למדינה - הם יוכלו להשתקם והמדינה לא תצטרך לממנם מקיצבאות סעד, כשהם ישתקמו הם ישלמו מיסים ויחזירו בכך לפחות חלק מההוצאות עליהם, הם יספקו עבודה לשכירים ויורידו בכך מהנטל של הוצאות המדינה על חסרי אמצעים, תימנע עליית הפשיעה שנובעת ממחסור של אנשים.
אפשר להמשיך לפתח אך לדעתי הכיוון מספיק מובן (ויש כיוונים נוספים שאיני רוצה להיכנס אליהם כעת)
 

ipv6

Member
תגובה אחרונה ברשותך

לפני שאני אגיב אני אזכיר בפעם ה20 עובדה שכולם מתעלמים ממנה - רב הכסף של הממשלה מגיע מכספי מס, ה"לעזור" בא מכיס של משהו שיש לו משפחה, ילדים, הורים מבוגרים וכו'.
בואו לא נשכח את זה.

כולנו חיים במדינה אחת ובחברה וזה באמת גורר מצב שבו משטרה מטפלת בתלונות של אזרחים שמשלמים מעט מיסים והצבא מגן על אזרחים שמשלמים מעט מיסים, אך זה כורח הנסיבות. זה לא אומר שה'עשירים' צריך לממן כל דבר ל'עניים'.

אני שמח שהזכרת את נושא טיסות החילוץ זה שהממשלה מימנה. לדעתי זה עוד ביזיון או דרך מתוחכמת לעזור קצת לאל על. עלות הטיסות הפרטיות מדרום אמריקה הייתה סביב ה2500 דולר, לא זול אבל לא סוף העולם. אין שום סיבה שבעולם לממן את זה לחבר'ה צעירים ובריאים שנסעו לשם מרצונם החופשי וטיילו שם כשרובם שופכים הרבה יותר מהסכום הזה על בילויים. עלות של טיסה לשם כנראה באזור 300-400 אלף דולר, שכמובן יבואו גם הם מהכיס של השכירים ה'עשירים'. בעולם הזוי שהיו שואלים אותי מה אני רוצה שיעשו אם כסף שלקחו לי בכח, הייתי מעדיף שיתנו לקשישים, לנכים או לחולים ולא לצעירים בני 23 שהיה להם כסף לבקר רורה נבאבקה אבל הוא נגמר באורח פלא כשאפשר לחזור הבייתה בחינם.
 

SicTransit

Active member
ואני רק אוסיף...

שחלק גדול מהמתנות לחג שהעניק ההוא-שאסור-להגיד-את-שמו-שמא-ברזילי-יכעס הולכות למשפחות עם ארבעה ילדים או יותר, שכמובן רק במקרה מתרכזות במגזר מסויים מאד.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
תרגיע

מותר לומר את שמו ומותר להצביע עניינית על ניהול כושל או חלוקת העוגה בצורה שנראיית לך לא ראויה, אלו דברים ענייניים וראויים להישמע - מה שאיני מוכן אלו השמצות אישיות כגון מושחת ושקרן
ומשהו קטן בקשר ל 500 שקל לילד רביעי - זו הוצאה אפסית שלא מזיזה כלום, ראוי יותר שתתקומם על סכומי העתק שמקבלות משפחות מרובות ילדים ע,ח כלל ציבור - לידיעתך - רק מתקציבי הבריאות והחינוך (עוד לפני שדיברנו על הבטחת הכנסה, הקלה בערנונה ובמעונות ועוד סוכריות רבות) המדינה מסבסדת כל ילד עד הגיעו לגיל 18 בכחצי מליון שקל, כלומר מי שעשה עשרה ילדים מקבל מהמדינה מענק של כ 5 מליון שקל, אני די בספק אם ראוי לגבות ממי שעשה שני ילדים בלבד כי מצבו הכלכלי לא איפשר (לדעתו) יותר תשלום עבור ילד רביעי, חמישי, שישי וכו' של מי שלא עושה חשבון לאיש -- לדעתי יש לגבות מהורים ל 4 ילדים ויותר את הסכום הזה , ויש למדינה דרכים לעשות זאת (וזה גם יפחית את הוצאות על קיצבאות כי ימנעו מלהרבות בילדים) - ומה עוד שמרבית המשפחות המסובסדות מאד שייכות למגזרים התורמים פחות לכלכלתה ובטחונה של המדינה.
למען גילוי נאות - לי יש 4 ילדים ואני חושב שהוצאות חינוכו ובריאותו של הרביעי היו צריכות לחול עלי ולא על המדינה והיות והמצב לא כזה - ניסיתי "לכפר" אישית ולהחזיר למדינה בצורה אחרת מעבר לחובותי
 

evike

Active member
מנהל


 

SicTransit

Active member
קיצבאות ילדים

מעשה טמטום אחד לא מצדיק מעשה טמטום אחר.
&nbsp
&nbsp
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אתקן קצת לכאן ולכאן...
א. מי שהולך להילחם עלול גם לשלם בחייו, ולזה אין בכלל מחיר.
אבל הצבא יוצא להילחם ואנשים נהרגים במלחמה. אז מה? תמנע מלחמה? לא תמיד
זה אפשרי.
ב. לכל מצב יש מחיר. למלחמה. למלחמה בנגיף, ולסלילת כבישים עוקפים בהתנחלויות.
אתה אוהב מתנחלים? אתה מוכן לממן אותם כל הזמן מכיסך?
והלוא גם אם אתה לא בקטע האהדה כלפיהם, אתה נאלץ לממנם.
וכך אתה מממן גם את תלמידי הישיבה הנסמכים על כיסך, הן אפ תרצה בכך והן אם לא.
ג. אלה הלוא זקוק מדי פעם לשירותם של העצמאים. הן אם מתקלקל לך מזגן
בבית והן אם אתה רוכש מזון, רהיט או שירות בחנות כלשהי.
אז מה? תחנוק את כל בעלי העסקים, כי לא נוח לך?
ד. לגבי השבת המטיילים (לפחות אלה שהובאו מפרו)? זה לא אתה. זה גם לא
הממשלה.
היו בופים וחברות שמימנו את ההובלה ה"מיותרת" הזו. אמנם היה מי שרצה לגזור
לעצמו את התהילה והקופון, אבל דיו רב נשפך כדי להסביר, מי מימן זאת. תתפלא:
זה לא היה BB.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
רק בקשר לפסקה האחרונה

במודעות התודה של אלעל לתורמים כסף לחילוץ הראשון שהופיע (ואנו כצרכנים יודעים שברשימת מרכיבי מוצר הראשון שמופיע הוא המרכיב הגדול יותר) - היה בנימין נתניהו - אז או שהוא היה התורם הגדול ביותר מכיסו (יותר מחברות הביטוח, הבנקים וכיו"ב) או שהמודעה שגויה מסיבה שאיני יודע וכל אחד רשאי לנחש כרצונו
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
היה לי קישור של רשימת כל המממנים. השם BB לא זכור לי דווקא.
מאוחר יותר אבדוק זאת שוב, אבל מוזר גם, שחברה שהכריזה על פשיטת רגל
(אל-אל), הפכה לפתע למממן הראשון ברשימה. מוזר או לא?
רגע.. קבל משהו ששלחו לי כרגע... דווקא נחמד.

אתמול אמר ראש הממשלה שהוא נותן מתנה לחג
לכול ילד 500 שח ישירות לחשבון הבנק שלנו אז קבלו ממני שעור קטן בכלכלה,,,,
מספרים על עיירה קטנה, שנראית כאילו תושביה נטשו אותה.
הזמנים היו קשים, כולם שרויים בחובות כבדים וחיים על אשראי.
לפתע מגיע לעיירה תייר עשיר, נכנס לבית המלון היחיד בעיירה,
שם על שולחן הקבלה שטר של 100 יורו, ומבקש מפתח לחדר על מנת לבדוק אם הוא מתאים לו.
בזמן שהתייר הולך לבחור לעצמו חדר,
בעל המלון לוקח את השטר ורץ לשלם את חובו לירקן.
הירקן לוקח את השטר ורץ לשלם את החוב למגדל הירקות.
מגדל הירקות לוקח את השטר ורץ לשלם את חובו לספק התבואה.
ספק התבואה, חוטף את השטר ורץ לשלם את חובו לבר. בעל הבר חוטף את השטר ורץ לשלם לזונה של העיר.
הזונה לוקחת את השטר ורצה למלון, לשלם את חובה לבעל המלון, עבור
החדרים ששכרה כשהייתה עם לקוחותיה.
באותו הרגע, יורד התייר, לאחר שבדק את החדרים,
ואומר "החדרים לא מצאו חן בעיני!", לוקח בחזרה את השטר והולך.
אף אחד לא הרוויח כלום, אבל כולם קיבלו תשלום, וכל העיירה חיה כעת בלי חובות !!!!
זו בדיוק הכלכלה
ועכשיו תוציאו את התייר מהמשוואה, כי הוא לא יכול לטוס לכאן בגלל משבר הקורונה, וקיבלתם משבר כלכלי,,,

ואגב, הנה הרשימה. היכן ראית שם את השם BB?
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001322381
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
אני סיפרתי על מודעת התודה של חברת אל-על

שהתפרסמה על עמוד שלם בעיתון "ישראל היום" (ואולי בעיתונים נוספים)
השם הראשון שהופיע בה היה בנימין נתניהו, השני ישראל כץ, אח,כ חברות שונות (רובן חברות ביטוח ובנקים) ובסוף עוד שניים שלושה שמות של אנשים)
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
ישראל היום יכולים גם לכתוב שBB מימן 4/5 מהסכום. להם זה מתאים
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
איני מאמין שהוא תרם אפילו שקל מכיסו לעניין זה

ונראה לי שמישהו הבהיר להנהלת אל על שאם הם רוצים לקבל תמיכת המדינה בצוק העיתים כדאי להם לפרסם מודעת תודה בנוסח זה "ועל הדרך" לתרום לישראל היום לפחות את מחיר המודעה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
BB מסתובב עם מכנסיים ללא כיסים. אין לו מקום לארנק.
 
גם בקישור שהבאת כתוב כי מטוס אחד היה במימון המדינה

וזה היה בהוראתו של ביבי.
בנוסף חלק גדול מהלוגיסטיקה נעשתה בחדר מצב של משרד החוץ.
אז כן, אזרחי ישראל ממנו גם חלק מהבאתם של המטיילים בפרו לארץ.
 
למעלה