ניתוק מספק אינטרנט

y נ ת

New member
אנסה, תודה


מדובר על תשתית + ספק.
עברנו לתשתית חדשה לגמרי, ואין ספק שהם רואים זאת אצלהם, בגלל זה השאלה.
 

y נ ת

New member
שלחתי היום הודעת ניתוק דרך חברת נתק

ההשוואה לביטוח אינה רלוונטית. לא קניתי מהם כיסוי ביטוחי, שילמתי להם עבור תשתית אינטרנט. הם רואים שאנחנו מנותקים מהתשתית שלהם כבר 3 חודשים.
 

y נ ת

New member
ניתוק מספק אינטרנט

החלפנו ספק אינטרנט לפני כמעט 3 חודשים.
עברנו מבזק בינלאומי לתשתית החדשה סופר פייבר של סלקום.
היום גיליתי ששכחנו כנראה לבקש ניתוק מבזק בינלאומי שכן הם ממשיכים לחייב אותנו על שירות שלא קיים.
האם הכסף הזה אבוד?
 

y נ ת

New member
נכון, הם על התשתית של בזק. את הקו של בזק כן ביקשתי לנתק.

את הקו של בזק ביקשתי לנתק (בכתב, דרך אתר נתק) כבר ביום למחרת.
הם לא ניתקו.
יש מה לעשות עם זה?
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
איני יודע איך עובד אתר נתק

אך כשרוצים להתנתק מספק ו/או תשתית אינטרנט כדאי במקביל לכל פעולה אחרת להתקשר טלפונית, לבקש להתנתק (הניתוק אמור להיות תוך שלושה ימי עסקים מהפניה, לבקש מספר פניה ולרשום ביומן יחד עם תאריך ושעה ושם המוקדן איתו דיברתם
ולאחר שלושה ימים להתקשר שוב ולוודא שהניתוק בוצע.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
רק הערה: לא תמיד יש "מספר פנייה"

למעשה כשאתה מנוי של חברה היא מתעדת את כל הפעילויות שלך במערכת ניהול לקוחות (CRM) שבה לכל לקוח קיים יש כרטיס לקוח, ואין לה צורך למספר פניות (אז לא כולן עושות זאת). מספר פנייה רלוונטי כשאתה לא מנוי, למשל אם פנית לשירות הלקוחות של הרכבת.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
יש להם מספר פניה גם למנויים

הם לא צריכים אותו כי הם מסתכלים בכרטיס הלקוח אבל יש ספרור אוטומטי לכל הפניות וכשמציינים להם את המספר זה לא מסייע בחיפושים תמיד אבל זה מאותת למוקדן שאתה רציני והדברים אחן היו והם מתועדים על ידך.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תלוי לאיזו חברה... אולי לבזק יש, לא בדקתי כי מעולם לא שאלתי

ברגע שאתה מנוי אין בעיה לאתר את פרטיך אז זה לא ממש נחוץ. הנקודה בעניין מספר פנייה היא שכשמנחים לקוחות לדרוש אותו הם לפעמים מתעקשים גם כשאין... (הייתי שם בצד השני, זה גרר הרבה ויכוחים מיותרים). אם אתה יודע עם מי דיברת ומתי וכמובן עם תיעדת את השיחה – די בכך.
 
למעלה