לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2930329,303 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'ניתוק מספק אינטרנט'
ניתוק מספק אינטרנט
<< ההודעה הנוכחית
17/02/2020 | 14:29
13
134
החלפנו ספק אינטרנט לפני כמעט 3 חודשים.
עברנו מבזק בינלאומי לתשתית החדשה סופר פייבר של סלקום.
היום גיליתי ששכחנו כנראה לבקש ניתוק מבזק בינלאומי שכן הם ממשיכים לחייב אותנו על שירות שלא קיים.
האם הכסף הזה אבוד?
צרכנות >>
לצפיה ב-'ניסית לבקש מבזק החזר? מה הם ענו?'
ניסית לבקש מבזק החזר? מה הם ענו?
17/02/2020 | 15:38
1
73
בהודעה לא ברור אם מדובר על תשתית או ספק אבל בכל מקרה כצעד ראשון אני ממליץ פשוט לבקש
צרכנות >>
לצפיה ב-'אנסה, תודה '
אנסה, תודה
17/02/2020 | 16:27
55
מדובר על תשתית + ספק.
עברנו לתשתית חדשה לגמרי, ואין ספק שהם רואים זאת אצלהם, בגלל זה השאלה.
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'את מבקשת החזר מחברת הביטוח במידה ולא ארע מקרה ביטוחי?'
את מבקשת החזר מחברת הביטוח במידה ולא ארע מקרה ביטוחי?
17/02/2020 | 15:39
10
68
וודאי שהכסף אבוד.
השירות סופק ללא תלות אם עשית בו שימוש או לא.
שילחו דוא"ל לכתובת המופיעה בחשבונית ובו הוראה חד-משמעית על ניתוק מיידי של המנוי.
לא צריך לדבר עם נציגים. דוא"ל אחד מספיק.
חוק הגנת הצרכן סעיף 13ד.
צרכנות >>
לצפיה ב-'שלחתי היום הודעת ניתוק דרך חברת נתק '
שלחתי היום הודעת ניתוק דרך חברת נתק
17/02/2020 | 16:34
9
68
ההשוואה לביטוח אינה רלוונטית. לא קניתי מהם כיסוי ביטוחי, שילמתי להם עבור תשתית אינטרנט. הם רואים שאנחנו מנותקים מהתשתית שלהם כבר 3 חודשים.
צרכנות >>
לצפיה ב-'ממש לא משנה אם היית מחוברת או לא'
ממש לא משנה אם היית מחוברת או לא
17/02/2020 | 17:04
67
רכשת שרות, הם התחייבו לתת לך את השרות. הם הקצו עבורך משאבים במערכת, ללא קשר אם עשית בהם שימוש או לא.
לא משנה אם צרכת 100% מהשרות, 0% או כל מה שבינהם.
 
ואם במהלך 3 החודשים היית מחוברת למשך שניה אחת, זה משנה את המצב?
2 שניות? 3 שניות?  החל מאיזה אחוז מהשימוש האפשרי את חושבת שאת כן צריכה לשלם?
צרכנות >>
לצפיה ב-'בזק בינלאומי זה ספק אינטרנט, אין להם תשתית.'
בזק בינלאומי זה ספק אינטרנט, אין להם תשתית.
17/02/2020 | 17:22
6
30
לצפיה ב-'נכון, הם על התשתית של בזק. את הקו של בזק כן ביקשתי לנתק.'
נכון, הם על התשתית של בזק. את הקו של בזק כן ביקשתי לנתק.
17/02/2020 | 19:42
5
53
את הקו של בזק ביקשתי לנתק (בכתב, דרך אתר נתק) כבר ביום למחרת.
הם לא ניתקו. 
יש מה לעשות עם זה?
צרכנות >>
לצפיה ב-'איני יודע איך עובד אתר נתק'
איני יודע איך עובד אתר נתק
18/02/2020 | 16:43
4
56
אך כשרוצים להתנתק מספק ו/או תשתית אינטרנט כדאי במקביל לכל פעולה אחרת להתקשר טלפונית, לבקש להתנתק (הניתוק אמור להיות תוך שלושה ימי עסקים מהפניה, לבקש מספר פניה ולרשום ביומן יחד עם תאריך ושעה ושם המוקדן איתו  דיברתם
ולאחר שלושה ימים להתקשר שוב ולוודא שהניתוק בוצע.
צרכנות >>
לצפיה ב-'יש לך יותר מידי זמן פנוי.'
יש לך יותר מידי זמן פנוי.
18/02/2020 | 19:58
54
החוק ברור.
אינך עובד או עבד של החברה.
שלח פניה בכתב בהתאם להנחיות בחוק.
 
כאשר חברה לא ניתקה אותי בהתאם לחוק - פשוט תבעתי את החברה בתביעות קטנות.
יומיים לפני הדיון החברה התקפלה, סיכמנו שהיא תשלם לי 6,500 ש"ח ואמחק את התביעה.
 
חברה אחרת שתבעתי מאותה הסיבה, חירטטה כתב הגנה הזוי, השופט פסק מעל 7,000 ש"ח פיצוי + הוצאות + החזר הגביה העודפת.
צרכנות >>
לצפיה ב-'רק הערה: לא תמיד יש "מספר פנייה"'
רק הערה: לא תמיד יש "מספר פנייה"
20/02/2020 | 10:14
2
46
למעשה כשאתה מנוי של חברה היא מתעדת את כל הפעילויות שלך במערכת ניהול לקוחות (CRM) שבה לכל לקוח קיים יש כרטיס לקוח, ואין לה צורך למספר פניות (אז לא כולן עושות זאת). מספר פנייה רלוונטי כשאתה לא מנוי, למשל אם פנית לשירות הלקוחות של הרכבת.
צרכנות >>
לצפיה ב-'יש להם מספר פניה גם למנויים'
יש להם מספר פניה גם למנויים
20/02/2020 | 14:27
1
35
הם לא צריכים אותו כי הם מסתכלים בכרטיס הלקוח אבל יש ספרור אוטומטי לכל הפניות וכשמציינים להם את המספר זה לא מסייע בחיפושים תמיד אבל זה מאותת למוקדן שאתה רציני והדברים אחן היו והם מתועדים על ידך.
צרכנות >>
לצפיה ב-'תלוי לאיזו חברה... אולי לבזק יש, לא בדקתי כי מעולם לא שאלתי'
תלוי לאיזו חברה... אולי לבזק יש, לא בדקתי כי מעולם לא שאלתי
20/02/2020 | 14:34
34
ברגע שאתה מנוי אין בעיה לאתר את פרטיך אז זה לא ממש נחוץ. הנקודה בעניין מספר פנייה היא שכשמנחים לקוחות לדרוש אותו הם לפעמים מתעקשים גם כשאין... (הייתי שם בצד השני, זה גרר הרבה ויכוחים מיותרים). אם אתה יודע עם מי דיברת ומתי וכמובן עם תיעדת את השיחה – די בכך.
צרכנות >>
לצפיה ב-'מזל טוב. מכרת את הפרטים האישיים שלך ומתישהו תקבלי ספאם.'
מזל טוב. מכרת את הפרטים האישיים שלך ומתישהו תקבלי ספאם.
17/02/2020 | 18:35
77
מעבר לעובדה שלכי תדעי איך יתנערו מהפניה מנתק.
מה הבעיה לשלוח מייל שהתיעוד שלו נשאר אצלך?
 
שווה לקרוא את תנאי השימוש של נתק.
עבורך זה Too late
צרכנות >>

הודעות אחרונות

19:16 | 05.04.20 הטכנאי קרמר
19:11 | 04.04.20 pinkys brain1
18:47 | 01.04.20 בורחס
21:33 | 30.03.20 Mishkafofer
17:59 | 30.03.20 ב ר ז י ל י
14:41 | 30.03.20 מנסה ומתנסה
14:11 | 30.03.20 צביקה101
21:22 | 29.03.20 עמלץ הפלדה
23:11 | 28.03.20 blue1233

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ