דואר ישראל ועלי אקספרס.

  • פותח הנושא raya
  • פורסם בתאריך

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אתה מזכיר לי סיפור דומה שקרה לאשתי שתחיה.
יום אחד, היא קיבלה הודעה לפני תביעה, ובה הודיעו לה מחברת הנייד, שיש לה חוב
של 200 ש"ח ואם לא תמהר לשלמו, היא תיתבע לדין.
יצרתי קשר עם שירות הלקוחות וזעמתי עליהם מאד... 'בגלל חוב של 200 ש"ח? אין לכם בושה?
ואיך בכלל נוצר החוב, אם היא משלמת בכרטיס האשראי את מלוא החשבונות שהיא מקבלת'?
אז נעניתי, שמדובר בשיחה שנעשתה מחו"ל ושיחות אלה אינן נכללות בחיוב הרגיל.
'אבל לא היה לה בכלל טלפון חו"ל והסים שלכם לא מאפשר שיחות מחו"ל'
'הייתם בחו"ל בין התאריכים X ל-Y'?
'כן. אבל כשהיינו בנתב"ג הייתי עם אשתי כל הזמן וברור לי שהיא לא לקחה נייד שנועד לחו"ל,
אלא אם יש לכם עמדת חלוקה בשירותי הנשים, שלשם לא נכנסתי עמה'.
'האם מס' הטלפון שלה הוא XXX43XX'?
'לא! מס' הנייד שלה הוא XXX34XX'.
'אופס. סליחה. נפלה כאן טעות בהקשת המספר'
'אה. ובגלל זה אתם מאיימים במשפט. כבוד'!
 

raya

Well-known member
דואר ישראל ועלי אקספרס.
היום קבלתי הודעת SMS שמיועדת למישהו מאלפי מנשה.
החבילה שלו עם מספר מעקב מחכה לו באיזה סניף שם.
למי או לאן לפנות כדי שהחבילה לא תוחזר וההודעה תגיע לנמען ולא אלי?
אינני גרה באלפי מנשה ושם המקבל איננו שלי.
תודה,
רעיה
השרשור בנושא הדואר והמשלוחים ארוך מדי לכן פתחתי הודעה חדשה.
 
אוי יוי יוי
אמורים להחזיר לדואר, אבל כמו שהדואר מתפקד אולי הכי טוב זה להחזיר כבר את הפתק לנמען עצמו :)
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
לא פתק ולא נמען. מדובר בהודעת SMS. מאיפה תדע רעיה למי
"להחזיר"?
רק שיחת טלפון לסניף תועיל, אבל גם זה אתגר לא פשוט...
 

עומר TT

New member
האמת שזה לא רק הדואר
אני מקבל את הסמסים, וגם את הטלפונים מהשליחים עצמם, של איזה לקוח של צ'יטה שליחויות שגר בקרית גת. למרות שטרחתי (והם הפכו את זה לטרחה מרובה יש לציין) לדבר איתם ולהסביר את המצב בזמן המשלוח הראשון, זה חוזר על עצמו כל כמה זמן.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
דווקא חשבתי שלצ'טה יש יכולת טובה לחשב מסלולים. אתה שולל זאת.
 
נראה שבמקרה הזה הבעיה היא לא בכתובת
אלא במספר הטלפון השגוי.
 

raya

Well-known member
אכן כך... לפי ההצעות כאן נכנסתי
לאתר 144 ומצאתי את מספר הטלפון של הנמען מאלפי מנשה.
התקשרתי אליו - הוא התפלא איך קבלתי את ההודעה. מסרתי לו את מספר המדף והסניף, וליתר בטחון גם העברתי לטלפון הנייד שלו (שלא הופיע ב-144) את ה-sms.
תודה על העצות!
רעיה
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
השאלה האם ניתן להשיב למודיע, אבל אם יש אופציה ל"השב" זה הכי
נכון. אלא שלא לכל פנייה מן הסוג הזה ניתן בכלל להשיב.

יהיה קצת מופרז, לצפות ממך שתאתרי את מס' הטלפון של הסניף באלפיים מנשנש
כדי להודיע להם שהם שגו, אבל כנראה שזו דווקא תהיה הדרך הנכונה.
 
עכשיו נשאר רק לתהות
מי קיבל את החבילה שהזמנתי לפני חודשיים מעליאקספרס..
 

dino_din

New member
אם בא לך להשקיע
חפשי קבוצות של אלפי מנשה בפייסבוק ותשאלי שם אם מישהו מכיר את הבחור. אם כן, שיקשרו בינכם ותתני לו את מספר המעקב/חבילה.
&nbsp
אם לא, תתעלמי והחבילה תחזור.
&nbsp
אגב, אני פעם לקחתי חבילה שהתברר שאינה שלי (מישהו עם שם דומה מאוד שגר באותו מספר דירה בניין לידי). מצאתי איפה הוא גר ושמתי לו את החבילה על הדלת עם פתק קטן.
&nbsp
בערב הוא הגיע אלי עם חבילת עוגיות מתנה (שכנראה עלתה יותר ממה שהוא הזמין מאלי אקספרס :)
 
למעלה