לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2925829,258 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'במפתיע, כל החבילות מעלי אקספרס הגיעו בסופו של דבר... '
במפתיע, כל החבילות מעלי אקספרס הגיעו בסופו של דבר...
<< ההודעה הנוכחית
09/02/2020 | 12:39
57
170
רבות מהן אחרי חודשיים וחצי ואפילו שלושה, אז כבר הייתי ספקנית, אבל אולי הבלגן עם הנגיף בסין עזר לדואר להתגבר על הר החבילות ולהביא אותן ליעדן.
 
4 חבילות התקבלו אחרי שכבר פתחתי מחלוקות, והייתי סבלנית (חיכיתי עוד כ-10 ימים אחרי שעבר זמן ההגנה, כלומר כחודשיים וחצי). שתיים הספקתי לבטל, באחת כבר קיבלתי את הכסף מזמן (מוצר קטן וזול שהזמנתי עוד לפני החגים, לקראת סוף אוקטובר, והוא הגיע אחרי יותר מ-3 חודשים, בסוף ינואר... וכבר הזמנתי אותו שוב ממוכר אחר, אז בהתחלה חשבתי שזה זה).
 
באחת אחרת, יקרה יחסית (כ-$20) שנשלחה בדואר רשום, קיבלתי הודעה שהיא בתחנת החלוקה ממש יום אחרי שעלי אקספרס פסקו לטובתי וכתבו שיחזירו לי את הכסף. פניתי לשירות הלקוחות שלהם בצ'ט, זה היה די מייגע עד שהצלחתי לדבר עם בן אדם (יש להם מין רובוט נודניק בשם "אווה") ועד שהנציגה הבינה אותי... אבל היא אמרה שתטפל בזה כדי שהמוכר לא יצטרך להחזיר לי כסף על מוצר שקיבלתי (לא בדקתי מה היא עשתה; אני מבחינתי עשיתי את שלי).
 
וזו עוד נקודה לרעת הדואר – אם פעם היה מעקב בארץ על דואר רשום, כיום מרוב עומס הם כנראה מוותרים עליו, ואני מקבלת רק את ההודעה הסופית, שהמוצר במדף כלשהו בתחנת החלוקה. כלומר אין לי מידע שהוא כבר בארץ ומה קורה איתו, ולכן כבר חשבתי שהחבילה אבדה (כי דווקא לא היה מדובר במשהו קטן או זול במיוחד, וזה היה דואר רשום, כאמור).
 
החבילה הרשומה היחידה שעליה קיבלתי הודעה מקדימה שהיא בדרך אליי היא זאת שהם הצליחו לאבד, אבל גם היא צצה בשבוע האחרון וקיבלתי אותה בסניף, לא בתחנת החלוקה הקבועה. היא הגיעה לשם ארבעה שבועות אחרי ההודעה ההיא... חשבתי שאולי העבירו אותה ממודיעין לחיפה בקורקינט (לא חשמלי ). כשסיפרתי על זה לפקיד הוא אמר שיש עליה מדבקה של תחנת חלוקה אחרת (לא רחוקה ממני, אבל מעולם לא קיבלתי בה חבילות) אז אולי היא שכבה שם ומשום מה לא שלחו לי הודעות... מזל שהעבירו אותה לסניף ולא החזירו אותה לחו"ל (אולי בזכות התלונה שלי). סוף טוב הכול טוב (סוג של). לפחות לא הייתי צריכה לפתוח מחלוקת כי החנות האריכה לי את זמן ההגנה מיוזמתה.
 
עכשיו כמובן כבר אין טעם להזמין מסין מוצרים, מי יודע מתי יצאו משם... ואני שמחה שבדואר הצליחו לעמוד במשימה ואשכרה להעביר אליי 100% מהחבילות שהזמנתי בחודשים האחרונים (היו בערך עשר) רק חבל שהמעקב על הפנים, יש כ"כ הרבה בלגן ועיכובים, והמוכרים (למעט החנות האחרונה) לא האריכו את זמן ההגנה (גם כששלחתי בקשה) ולכן נאלצתי לפתוח מחלוקות מיותרות. למרבה הצער גם חודשיים+ כבר לא בהכרח מספיקים בימינו...
צרכנות >>
לצפיה ב-'מסכימה ומזדהה איתך. גם אני קיבלתי חבילה אחרי למעלה מ3 חודשים'
מסכימה ומזדהה איתך. גם אני קיבלתי חבילה אחרי למעלה מ3 חודשים
09/02/2020 | 12:59
2
75
שכמעט התייאשתי וחשבתי שלא תגיע (אבל המוכר האריך זמן הגנה) וגם אצלנו מקבלים רק את ההודעה הסופית עם מספר המדף בסניף.
עם מוכרים שעונים על בקשת הארכת זמן הגנה או מאריכים ביוזמתם אין בעיה אבל יש מוכרים שלא מגיבים והרובוטית אווה מעצבנת ומייגעת והפתרון היחיד שלה הוא פתיחת מחלוקת.
רק היום בעלי מצא במעקב של 17track שחבילה נמצאת בסניף (לא הגיעה הודעה מהדואר לנייד) וביטל את המחלוקת באליאקספרס.
מאחר וקיבלתי מאליקספרס בקשה לחוות דעת על "שרות הלקוחות" שלהם כתבתי להם מה דעתי.
אנחנו מחכים לעוד חבילות שזמן ההגנה שלהם עומד להסתיים והמוכרים לא מגיבים לבקשת הארכת זמן ההגנה. אגב, כולן הוזמנו עוד טרם פרוץ הנגיף.
איך הצלחת להגיע לשיחה עם נציג אנושי בשרות הלקוחות של אליאקספרס?
צרכנות >>
לצפיה ב-'ראשית, חשוב לדעת שמתום זמן ההגנה יש 15 יום לפתוח מחלוקת'
ראשית, חשוב לדעת שמתום זמן ההגנה יש 15 יום לפתוח מחלוקת
09/02/2020 | 14:08
1
62
ולכן לא צריך להילחץ ולמהר לפתוח. במקרים רבים חודשיים+ מספיקים, וגם כשפותחים מחלוקת היא בד"כ מתנהלת די לאט ולכן אפשר להספיק לבטל אותה במקרים רבים. בעבר מוכרים היו מאריכים את זמן ההגנה בלי בעיה, לא יודעת למה הפסיקו (כמעט כולם מתעלמים מהעניין), זה באמת מעצבן. יש לי חשד שהבקשות לא מגיעות אליהם או לא בצורה בולטת (למעשה גם כשכותבים לי אני לא מקבלת שום אינדיקציה, במקרה ראיתי מתישהו כשנכנסתי למרכז ההודעות).
 
אני לא אוהבת את track17, יש לטעמי אתר נוח יותר בשם trackitonline.ru ויש לו גם תוסף לדפדפן כרום שמתממשק לעלי אקספרס ושואב את כל המידע על החבילה אוטומטית מעמוד ההזמנה. צריך לפתוח שם חשבון אם רוצים להשתמש בזה (לא ביג דיל) ואז אחרי ששולחים לי את כל החבילות אני נכנסת לעלי אקספרס, נכנסת לכל הזמנה שעשיתי, לוחצת על הכפתור בדפדפן, והוא יוצר לי מעקב אוטומטי עם שם הפריט, תמונה שלו וכו'. מאותו רגע אני מקבלת דוא"ל על כל עדכון בסטטוס החבילה, ולרוב גם תזכורת לפני שזמן ההגנה מסתיים. כשמזמינים הרבה יחד זה עוזר מאוד לנהל את המעקב (בעיקר שההודעות שנשלחות מעלי כוללות מספר הזמנה, בלי שם או תמונה, אז קשה לדעת במה מדובר וזה ממש לא נוח).
 
איך הגעתי לנציג שירות – הרובוט לא מצא אפשרות מתאימה ברשימת התשובות המוכנות וסימנתי שהתשובה לא עונה על השאלה, משהו כזה... הייתה אפשרות. זה היה מייגע ומעצבן, אבל לא נורא מסובך.
צרכנות >>
לצפיה ב-'אני חושבת שזה לא בגלל שהבקשות לא מגיעות אליהם כי במקביל'
אני חושבת שזה לא בגלל שהבקשות לא מגיעות אליהם כי במקביל
09/02/2020 | 15:10
45
ללחיצה על בקשת ההארכה בדף ההזמנה גם שלחתי הודעה למוכרים אז נראה שיש קשיים בתפקוד בגלל המצב בסין.
בכל מקרה, לא אבדה תקוותנו שהחבילות תגענה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'אני ממזמיני wish. חיכיתי 3 חודשים לכמה חבילות. מחלקן כבר'
אני ממזמיני wish. חיכיתי 3 חודשים לכמה חבילות. מחלקן כבר
09/02/2020 | 13:28
21
78
התייאשתי, ביקשתי ומייד קבלתי החזר. למרבה האירוניה, יום אחרי קבלת ההחזר הן הגיעו
חיכיתי המון המון זמן אבל בסוף הכול הגיע. כנראה שיום הרווקים ושאר החגים המומצאים אכן יצרו עומס שיא בכל הנקודות בדרך.
צרכנות >>
לצפיה ב-'מה עושים במקרה כזה, שהחבילה מגיעה אחרי שהכסף הוחזר?'
מה עושים במקרה כזה, שהחבילה מגיעה אחרי שהכסף הוחזר?
10/02/2020 | 21:09
20
40
היתה לי התלבטות כזו, אבל החבילה הגיעה תוך כדי מהלך ה-dispute, והספקתי לבטל אותו.
אם הכסף כבר הוחזר - איך מעבירים אותו למוכר?
לגבי הזמנות נוספות שמתעכבות - הארכתי את זמן ההגנה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'את יכולה ליצור איתו קשר ולשאול איך להעביר לו'
את יכולה ליצור איתו קשר ולשאול איך להעביר לו
10/02/2020 | 21:35
41
או במקום/לפני זה ליצור קשר עם שירות הלקוחות.
צרכנות >>
לצפיה ב-'wish אולי שונים מעליאקספרס. כשהחבילה לא מגיעה במועד הם'
wish אולי שונים מעליאקספרס. כשהחבילה לא מגיעה במועד הם
11/02/2020 | 10:23
18
42
משכנעים אותך לחכות עוד שבוע-שבועיים. אם גם אחרי פרק הזמן הנוסף הזה החבילה לא הגיעה ואתה כבר לא מוכן לחכות, הם מחזירים את הכסף ובמקביל כותבים מפורשות שאם החבילה תגיע בכל זאת, לא צריך להחזיר אותה ולא צריך ליידע אותם ו"הרווחת".
עד היום זה מעולם לא קרה לי, תמיד קבלתי את כל החבילות הרבה זמן לפני תאריך ההגעה הצפוי (לפי החנות), וכנראה שהתקופה האחרונה של איחורים משמעותיים לא מאפיינת אותם.
צרכנות >>
לצפיה ב-'זה דווקא לא כ"כ שונה מעלי אקספרס...'
זה דווקא לא כ"כ שונה מעלי אקספרס...
11/02/2020 | 11:39
1
35
והאיחורים הגדולים מאפיינים את דואר ישראל, זה לא כ"כ קשור לאתר כזה או אחר (למעט אתרים שהדואר חפץ ביקרם ומקדם אותם, ע"ע אמזון).
צרכנות >>
לצפיה ב-'אין לי שום ניסיון עם עלי, בגלל זה כתבתי "אולי"'
אין לי שום ניסיון עם עלי, בגלל זה כתבתי "אולי"
11/02/2020 | 14:13
25
אני באופן כללי נמנעת מהזמנות מאתרים סיניים (בלי שום קשר לקורונה), ומדי פעם יוצאת לקניות אימפולסיביות דביליות בwish (בעלויות מגוחכות), ולכן סייגתי את המידע שיש לי לאתר הזה בלבד.
עד היום לא היו לי שום בעיות עם הזמנות, לא מwish (תמיד הגיעו לפני הזמן המשוער), וגם לא מאתרים לא-סיניים אחרים (הזמנות מנקסט, למשל, מגיעות תוך פחות משבוע בד"כ).
צרכנות >>
לצפיה ב-'ממליצה על wish ?'
ממליצה על wish ?
12/02/2020 | 08:42
15
26
פרסומות שלהם קופצות לי כל הזמן, אבל עוד לא ניסיתי אותם. 
עד היום הזמנתי רק מארה"ב, ולא מסין. אגב, גם חבילות מארה"ב נתקעות נצח. לפי דוחות המעקב, הרבה פעמים צוואר הבקבוק הוא המכס, ולא דואר ישראל.
צרכנות >>
לצפיה ב-'WISH מציק כל כך בדוא"ל ששולח אלי עד כי החלטתי שהם לא ירוויחו'
WISH מציק כל כך בדוא"ל ששולח אלי עד כי החלטתי שהם לא ירוויחו
12/02/2020 | 10:45
4
30
ממני ולו שקל אחד. 
משלוח אחד שהזמנתי מאי ביי הגיע אלי מהר ועם שליח עד הבית.
להפתעתי גם לא שולם עליו מכס, אף כי המחיר היה 600 ש"ח.
תהיתי, האם יתכן שהמכס היה כלול כבר בתמחור. לא ממש ברור לי... 
משלוחים מעלי הזריז מגיעים בד"כ בסופו של דבר, אבל זה אורך זמן...
בכל מקרה, לפני כ-3 שבועות בצעתי כמה הזמנות מעלי הזה, וכעת אני מודאג במקצת,
מה יעלה בגורלם לאחר כל העוצר שקיים בסין. 
האם אזור המשלוח כן או לא כלול בעוצר?
ימים יגידו. וחבל. כל משלוח אינו יקר במיוחד, אבל במצטבר מדובר בכמה מאות שקלים.
צרכנות >>
לצפיה ב-'אין כרגע בכלל טיסות ישירות מסין לישראל, לא משנה מאיזה אזור'
אין כרגע בכלל טיסות ישירות מסין לישראל, לא משנה מאיזה אזור
14/02/2020 | 02:48
3
22
אפשר כמובן לשלוח בדרכים עקיפות, אבל זה ודאי מייקר את המשלוח (בפרט בזמנים כאלה שבהם היצע הטיסות צנח) ולכן אם הזמנת משהו זול והוא עוד לא יצא מסין, הוא ודאי תקוע שם.
צרכנות >>
לצפיה ב-'לפי מה שהבנתי, התשובה היא "אולי".'
לפי מה שהבנתי, התשובה היא "אולי".
14/02/2020 | 06:16
2
8
למרות שהמוצרים מיוצרים בסין, חלק מהסחורה מאוכסנת במחסנים שונים, שאינם ממוקמים
בהכרח בסין. במידה שהמוצר קיים במחסן מחוץ לארץ זו, קיים סיכוי כלשהו שיישלח משם ללא בעיה.
בכל מקרה, אשמח לשתף מה התפתח, אם וכאשר יגיע/ו משלוח/ים.
 
ואגב, מכעיס אותי לשמוע, שיבואנים כאלה ואחרים החלו כבר עכשיו להעלות את מחירי המוצרים, 
כ"מקדמה" לעובדה, שתוך פרק זמן מסויים, תיגמר להם הסחורה והם "חייבים" להמשיך ולהתקיים.
צער עמוק לא ימלא את ליבי, אם אלה יהיו היבואנים הראשונים שיחדלו להתקיים.
צרכנות >>
לצפיה ב-'מניסיוני 99% מהחבילות שהזמנתי עד היום מעלי אקספרס נשלחו מסין'
מניסיוני 99% מהחבילות שהזמנתי עד היום מעלי אקספרס נשלחו מסין
14/02/2020 | 19:30
1
20
למעשה רק בנובמבר האחרון קרה בפעם הראשונה שהזמנתי מוצר בעלי אקספרס והוא נשלח אליי מארה"ב. עשרות רבות של חבילות שהזמנתי ממוכרים סיניים במהלך השנים (גם באיביי או באתרים סיניים אחרים) נשלחו אך ורק מסין.
 
לרובם ככולם לא משתלם לאחסן סחורה במחסנים ברחבי העולם ($$$) ואלה שעושים זאת לא שולחים בחינם, אלא רק אם אתה מוכן לשלם הרבה יותר... אבל מן הסתם רובנו לא, הרי אנחנו רוצים לחסוך ובוחרים באפשרות הזולה ביותר.
צרכנות >>
לצפיה ב-'תעודכני כשהמשלוחים יגיעו בעזה"ש'
תעודכני כשהמשלוחים יגיעו בעזה"ש
14/02/2020 | 19:57
1
לצפיה ב-'בגדול כן. כלומר, לא היו לי בעיות איתם ולא היו לי "נפילות"'
בגדול כן. כלומר, לא היו לי בעיות איתם ולא היו לי "נפילות"
12/02/2020 | 15:47
3
19
הכול הגיע (עד עכשיו) לפני תאריך היעד, וכאמור כשלא הגיע, החזירו כסף. אני מתקשרת איתם דרך האפליקציה בקלות (לא דרך מחשב), והקנייה דרך פייפאל מאוד פשוטה.
מה שכן, אני די מקפידה להזמין רק דברים פשוטים ולא יקרים מדי (כיסויי בד לכסאות, כלי מטבח פשוטים, הקטן הזמין בובה של פוקימון ואלבום לקלפי פוקימונים), כך שמלכתחילה לא היה פוטנציאל נפילתי גדול מדי.
צרכנות >>
לצפיה ב-'דווקא לאחרונה, הזמנתי מספר כבלים שונים, וחלקם עולים כמה'
דווקא לאחרונה, הזמנתי מספר כבלים שונים, וחלקם עולים כמה
14/02/2020 | 06:23
2
10
עשרות $. במצטבר הגעתי ל-135$ (לא בהזמנה יחידה), שזה לא ממש "מעט".
וכן. זה קרה 'דווקא עכשיו', איפהשהו בסוף ינואר: די לאחרונה.
מבחינת המעקב, הכל כבר "נשלח".
צרכנות >>
לצפיה ב-'אני קבלתי מהם לפני שבוע הזמנות שבוצעו אי שם בנובמבר ובדצמבר'
אני קבלתי מהם לפני שבוע הזמנות שבוצעו אי שם בנובמבר ובדצמבר
14/02/2020 | 10:13
1
12
על חלקן כבר הספקתי לדרוש החזר ואף קבלתי.
יש סיכוי לא רע שגם שלך יגיעו בסוף.
צרכנות >>
לצפיה ב-'האמת שלא בוער לי. אחכה בסבלנות.'
האמת שלא בוער לי. אחכה בסבלנות.
14/02/2020 | 11:27
3
לצפיה ב-'מזמינה די הרבה סין- אבל קבל אנטי המלצה על Wish '
מזמינה די הרבה סין- אבל קבל אנטי המלצה על Wish
12/02/2020 | 16:04
5
19
האתר שלהם לא באמת יעיל וידידותי (אין חתכי חיפוש טובים, האתר עצמו כבד), 
ויותר מידי מהרשומות שלהם הם Bait & switch  :
תוצאת החיפוש נראה כמו המוצר הנכון, אבל כשנכנסים לעמוד ומשנים פרמטר (שחייבים להגדיר) המחיר משתנה אוטומטית למחיר גבוה יותר . זה קיים גם בפלטפורמות אחרות מן הסתם, אבל הערכה שלי שהרבה יותר נפוץ. 
 
באופן כללי המחירים שלהם גם יותר גבוהים . 
צרכנות >>
לצפיה ב-'אני משתמשת באפליקציה שלהם, ובינתיים כל מה שחפשתי'
אני משתמשת באפליקציה שלהם, ובינתיים כל מה שחפשתי
12/02/2020 | 16:48
4
19
מצאתי בקלות. יכול להיות שאנחנו מחפשות דברים שונים, וגם אין לי מושג לגבי האתר שלהם, אבל לי לא היו תלונות אליהם. מצד שני, גם לא היו לי אף פעם ציפיות מי יודע מה
צרכנות >>
לצפיה ב-'מכירים אתר בשם VOVA?'
מכירים אתר בשם VOVA?
13/02/2020 | 08:36
3
17
אני מחפשת סווטשירט מרופד בפרווה עם ריצ'רץ', כזה שאפשר להדפיס עליו סמל בי"ס. הבת שלי חורשת על כאלה שקנינו ביוניקלו, אבל הם כנראה הפסיקו לייצר אותם. בכל החיפושים עולה לי דווקא ה VOVA הזה, בפחות מחצי מחיר מאשר באמאזון.
חשבתי לעשות נסיון ראשון אצל הסינים, ולנסות להזמין משהו נחוץ. בכל מקרה אני אחכה עד שתגמר בהלת הקורונה, ואולי עד אז כבר לא יהיו בגדי חורף.
צרכנות >>
לצפיה ב-'לסינים יש מוצרי חורף באינטרנט כל עונות השנה '
לסינים יש מוצרי חורף באינטרנט כל עונות השנה
13/02/2020 | 09:17
11
ואני אישית לא מכירה את האתר שציינת.
צרכנות >>
לצפיה ב-'כדאי להיזהר כשמזמינים ביגוד מסין. אשתי הזמינה 2 מעילים, '
כדאי להיזהר כשמזמינים ביגוד מסין. אשתי הזמינה 2 מעילים,
14/02/2020 | 06:29
1
17
ואותם היא נאלצה להעביר לאחיינית שלה, שהייתה אז כבת 12 ו"קטנת קומה". 
לא הייתה שום התאמה בין המעילים לבין המידות שהוזמנו, והאכזבה הייתה מרה:
גם כשהסחורה זולה, זה מאכזב כשאינך יכולה ליהנות ממנה...
וגיסתי הזמינה נעלי ADIDAS. הגימור היה מגעיל. דבק הכתים את הבד, והמידה, 
גם היא לא התאימה לאיש/ה מבני ביתה. 
לדעתי, לא היה שום קשר ממשי בין יצרן הנעליים לבין המותג (גם לא במחיר). 
צרכנות >>
לצפיה ב-'כנראה שאני אמשיך לדבוק באמאזון.'
כנראה שאני אמשיך לדבוק באמאזון.
14/02/2020 | 09:52
5
לצפיה ב-'יש מצב שדואר ישראל הפיץ את וירוס קורונה'
יש מצב שדואר ישראל הפיץ את וירוס קורונה
09/02/2020 | 14:10
1
73
כדי לדלל את שטף החבילות מסין?
צרכנות >>
לצפיה ב-'לפחות משהו הם מצליחים להפיץ ביעילות'
לפחות משהו הם מצליחים להפיץ ביעילות
09/02/2020 | 14:55
15
לצפיה ב-'אני עדיין מחכה לחבילה שהזמנתי באמצע דצמבר'
אני עדיין מחכה לחבילה שהזמנתי באמצע דצמבר
09/02/2020 | 17:59
29
53
היחידה שהזמנתי ועדיין לא הגיעה.
בכל החבילות הקודמות היה מעקב מהרגע שהחבילה הגיעה לארץ ועד שהגיעה לנקודת החלוקה.
לגבי החבילה שאני מחכה לה, אפשר רק לקוות שהיא לא תגיע בקיץ. (מדובר בבגדים לחורף).
צרכנות >>
לצפיה ב-'אז יש להניח שנחתה בארץ עוד לפני העוצר, ודאי תגיע אלייך בקרוב'
אז יש להניח שנחתה בארץ עוד לפני העוצר, ודאי תגיע אלייך בקרוב
09/02/2020 | 18:56
28
46
בתחילת דצמבר הזמנתי שלוש חבילות, השלישית הגיעה בשבוע האחרון.
צרכנות >>
לצפיה ב-'אני מסתכלת במעקב'
אני מסתכלת במעקב
09/02/2020 | 19:07
27
47
בשום מקום לא כתוב שהחבילה הגיעה לארץ.
כשהחבילות הקודמות הגיעו לארץ זה כבר היה כתוב במעקב, גם של אליאקספרס.
צרכנות >>
לצפיה ב-'מסוף אוקטובר עד אמצע דצמבר עשינו 15 הזמנות מתוכן רק לגבי'
מסוף אוקטובר עד אמצע דצמבר עשינו 15 הזמנות מתוכן רק לגבי
09/02/2020 | 22:46
1
46
4 חבילות המעקב הראה שהן נמצאות במרכז המיון במודיעין. לגבי כל היתר המידע היחיד מאז היציאה מסין היה כשהגיעו לסניף, ועדיין יש 3 חבילות שיצאו מסין אבל מאז לא נודעו עקבותיהן. אני מניחה שגם הן תנחתה בסניף ללא מעקב נוסף.
כבר הראו בחודשים האחרונים את הכאוס במרכז המיון ודי ברור שבדואר מעדיפים לא לסרוק את החבילות כדי לא להראות את קלונם בציבור. אגב, כבר דובר שהעומס במרכז המיון היה כל כך גדול שאיפסנו חבילות באיזה מחסן במושב.
צרכנות >>
לצפיה ב-' לדעתי הם לא סורקים חבילות בעיקר כדי לחסוך זמן וכוח אדם'
לדעתי הם לא סורקים חבילות בעיקר כדי לחסוך זמן וכוח אדם
10/02/2020 | 00:03
13
לצפיה ב-'לא משנה אם לא כתוב שהחבילה בארץ, משנה רק אם יצאה מסין'
לא משנה אם לא כתוב שהחבילה בארץ, משנה רק אם יצאה מסין
10/02/2020 | 00:00
24
40
גם אם עד עכשיו היה לך מעקב מלא על כל החבילות זה לא משקף את המצב השכיח בימינו. אין ספור חבילות נוחתות בישראל ולא נסרקות, זאת עובדה. לכן השאלה היא רק אם היא נתקעה בסין או שכבר יצאה, ואת זה את ודאי יכולה לבדוק.
צרכנות >>
לצפיה ב-'נצל"ש .אם כתוב שהחבילה ב transition האם פירוש רש"י '
נצל"ש .אם כתוב שהחבילה ב transition האם פירוש רש"י
10/02/2020 | 02:57
1
37
הוא שהחבילה עזבה את סין ?
צרכנות >>
לצפיה ב-'עזבה את סין = יצאה ממדינת המוצא'
עזבה את סין = יצאה ממדינת המוצא
10/02/2020 | 03:45
35
מניסיוני זה כתוב מפורשות ואין צורך בפרשנויות.
צרכנות >>
לצפיה ב-'לא דיברתי על הסריקה בדואר ישראל'
לא דיברתי על הסריקה בדואר ישראל
10/02/2020 | 07:21
4
31
אלא על המעקב גם באתר של אליאקספרס וגם באתר המעקב הסיני שבזמנו צירפו לכאן. בחבילות הקודמות כשהחבילה הגיעה לארץ היה כתוב שזה הגיע לארץ היעד. עכשיו זה לא כתוב שם אלא רק שזה יצא מארץ המוצא (כבר ב-24 בדצמבר)
צרכנות >>
לצפיה ב-'אבל זה בדיוק העניין. אם החבילה לא נסרקת בארץ לא יכול להיות '
אבל זה בדיוק העניין. אם החבילה לא נסרקת בארץ לא יכול להיות
10/02/2020 | 09:01
3
33
מידע עליה בשום מקום כי גם המעקב של אליאקספרס וגם המעקב באתרים מסתמכים על סריקות שמבוצעות בארץ המקור ובארץ היעד. אין סריקה = אין מידע
צרכנות >>
לצפיה ב-''
10/02/2020 | 11:14
2
לצפיה ב-'הבנתי. השאלה אם יש דרך לבטל את ההזמנה'
הבנתי. השאלה אם יש דרך לבטל את ההזמנה
10/02/2020 | 15:31
1
26
ולבקש החזר. כי עושה רושם שהחבילה פשוט הלכה לאיבוד. זמן ההגנה פג לפני יומיים. השאלה היא אם ואיך אפשר לבטל את זה כי בימים אלה אני בלחץ כלכלי (מובטלת) וחבל על כל שקל שנזרק.
צרכנות >>
לצפיה ב-'אין דרך לבטל אבל לא צריך; אם החבילה לא הגיעה פותחים מחלוקת'
אין דרך לבטל אבל לא צריך; אם החבילה לא הגיעה פותחים מחלוקת
10/02/2020 | 15:38
29
כדי לקבל חזרה את הכסף. איש לא מצפה ממך לשלם על מוצר שלא קיבלת, לשם כך יש לך הגנה. עם זאת, כפי שפירטתי מניסיוני לעיל, ממש לא בטוח שהיא אבדה, והיא עשויה לצוץ בזמן הקרוב. כאמור, יש לך 15 יום ממועד ההגנה לפתוח מחלוקת. אם זמן ההגנה תם לפני יומיים הייתי מחכה עוד עשרה ימים ורק אז פותחת מחלוקת (dispute).
צרכנות >>
לצפיה ב-'לפני כמה ימים הגיעה הזמנה, ובדיקת מעקב שלה'
לפני כמה ימים הגיעה הזמנה, ובדיקת מעקב שלה
10/02/2020 | 21:04
16
35
בעליאקספרס מראה שהיא בדרך.....
לכן אי אפשר להסתמך על המעקב - גם בסין ולא רק בארץ.
רעיה
צרכנות >>
לצפיה ב-'בדרך איפה? מעקב יכול לזייף בכל מקום, זה ברור'
בדרך איפה? מעקב יכול לזייף בכל מקום, זה ברור
10/02/2020 | 21:43
15
40
אגב, קרה לי בנובמבר האחרון שמוכרים התבלבלו במספרי המעקב (או רימו במכוון...) כלומר לא היה קשר בין המספר לחבילה שלי. באחד המקרים היה לי די ברור שזה מה שקרה, כי זה היה משהו קטן וזול שאין סיבה לשלוח ברשום, והחבילה שבמעקב נמסרה למישהו בת"א בלי שקיבלתי הודעה. הבנתי שזה פשוט לא מספר מעקב של משהו שנשלח אליי. אחרי כחודש קיבלתי את החבילה שלי, בלי מעקב...
 
קרה גם במוצר או שניים אחרים, לכאורה היה מספר מעקב (רשום בינ"ל) ובפועל התקבל פה בלי שום מספר כזה... ולכן גם אם יש סריקות, המעקב שמופיע באתר יכול להיות לא קשור לחבילה שנשלחה אלייך בפועל.
צרכנות >>
לצפיה ב-'שיטת המשלוח של אליאקספרס היא קצת טריקית. כל חבילה, גם אם היא'
שיטת המשלוח של אליאקספרס היא קצת טריקית. כל חבילה, גם אם היא
10/02/2020 | 23:14
3
47
לא נשלחת בדואר רשום, מקבלת מספר מעקב. זו הדרך של המוכר להוכיח לאליאקספרס ששלח את ההזמנה והדרך של אליאקספרס לוודא שההזמנה נשלחה. בחבילות לא רשומות המעקב הוא רק בסין ואין מעקב בארץ (נו, זה לא באמת רשום).
עוד עניין הוא, שבקשמקבלים הודעה שההזמנה נשלחה זה לא אומר שהחבילה באמת יצאה מהמחסנים אלא שלפעמים לוקח יום, יומיים ואפילו יותר עד שהיא נאספת מהמחסן ונשלחת. זה כנראה קורה כי למוכר יש מספר ימים לשלוח את ההזמנה (מספר הימים מופיע רק אחרי שכבר ביצענו את ההזמנה ולא מפורט בשום מקום לפני) ואם המוכר לא שולח את ההזמנה בזמן אליאקספרס מבטלים אותה אוטומטית.
צרכנות >>
לצפיה ב-'זה נכון גם באיביי (גם מוכרים שונים מסין) '
זה נכון גם באיביי (גם מוכרים שונים מסין)
11/02/2020 | 08:34
26
קרה לי כבר שפריט של 12 ש"ח לא הגיע עם מעקב חלקי (יצא מסין לישראל) - והגיע אליי אחרי 32 יום מהיום האחרון מהמועד המשוער שאיביי ציין (כבר קיבלתי החזר) .
צרכנות >>
לצפיה ב-'אני מכירה את השיטה, ואני לא מדברת על מספר מעקב מקומי, הדגשתי'
אני מכירה את השיטה, ואני לא מדברת על מספר מעקב מקומי, הדגשתי
11/02/2020 | 11:25
1
30
שהיו מקרים שקיבלתי מספרי מעקב בינ"ל, כלומר כאלה שדואר ישראל מזהה ואמורים להיות רשומים בישראל, אבל בפועל הם לא הגיעו עם המספרים האלה או שהמספר לא היה של החבילה שלי...
 
כל מה שכתבת מוכר וידוע לי, ובאמת לא בזה מדובר. אני מדברת על "טריקים" חדשים שלא נתקלתי בהם בעבר.
צרכנות >>
לצפיה ב-'הבנתי אותך אף כי לי לא קרה אף פעם מקרה כזה. עכשיו, בכלל יש '
הבנתי אותך אף כי לי לא קרה אף פעם מקרה כזה. עכשיו, בכלל יש
11/02/2020 | 12:32
21
בעיה כי מוכרים לא מגיבים על בקשה להארכת זמן הגנה, אליאקספרס התערבו וביקשו להמתין עוד כ25 ימים אבל לא טרחו להציע הארכת הגנה ואין באמת עם מי לדבר.
זה חבל, כי די ברור שהחבילות תגענה אחרי שאקבל החזר אבל לא אקח סיכון לוותר ולצאת קרחת מכאן ומכאן.
מצער שבעת הזאת, כשהמצב בסין הוא כזה, אליאקספרס לא לוקחים אחריות כלפי המוכרים והקונים ומאריכים זמן הגנה באופן אוטומטי כדי שאף צד לא יצא נפסד.
צרכנות >>
לצפיה ב-'מזמן היה לי סיפור על חבילה שנשלחה והגיעה לארץ. היא פשוט '
מזמן היה לי סיפור על חבילה שנשלחה והגיעה לארץ. היא פשוט
11/02/2020 | 07:17
10
42
הגיעה לסניף לא נכון של הדואר, ומשם לעוד סניף וא נכון ומשם אבדה. 
ברור שזו הייתה בעיה של דואר ישראל, אבל הדואר לא לקח אחריות.
במקרה זה, איבדתי פשוט את התשלום, כי לא הדואר ולא השולח לקחו אחריות.
צרכנות >>
לצפיה ב-'כפי שכתבתי בשרשור הקודם, הדואר דווקא מקבל אחריות במצב כזה'
כפי שכתבתי בשרשור הקודם, הדואר דווקא מקבל אחריות במצב כזה
11/02/2020 | 11:30
9
49
אם זה דואר רשום ויש מעקב (אחרת אתה בכל מקרה לא יודע שהיא באמת בארץ) והם לא מצליחים לאתר אותה, הם כבר מספקים מיוזמתם מכתב באנגלית שמאשר שהחבילה אבדה (כך קרה במקרה שלי). דווקא אם היא אבדה רואים שהיא לא נמסרה ולכן לשולח אין ברירה אלא לקבל אחריות (מבחינת הגנת הקונה באתרים כמו עלי, איביי וכו'). הבעיה הקשה יותר היא מקרים שבהם החבילה נמסרת לאדם אחר, ואז לך תוכיח שזה לא אתה... (הבנתי שגם בעניין הזה אפשר לקבל מכתב מהדואר אם פונים אליהם).
 
באחת החבילות שהזכרתי, שהמוכר הזין מספר מעקב שלא היה קשור לחבילה שלי, היא נמסרה בעיר אחרת ולכן לא היה קשה לראות שלכל הפחות המוכר טעה בכתובת, וזה מה שכתבתי כשפתחתי מחלוקת. אבל עוד לפני שהגיעו לטפל בה היא הגיעה אליי (בלי מעקב, כצפוי) ופשוט סגרתי את המחלוקת ובזאת תם העניין.
צרכנות >>
לצפיה ב-'כן. רק שבמקרה שלי, מנהל הסניף טען שהוא לא משרד תרגומים ואין '
כן. רק שבמקרה שלי, מנהל הסניף טען שהוא לא משרד תרגומים ואין
11/02/2020 | 15:23
8
28
זה מתפקידו לשלוח מכתב באנגלית לשולח.
ועד שהתחלפה המנהלת ועד ש.. ועד ש... החבילה אבדה ואיש לא לקח אחריות.
דואר לתפארת יש לנו במדינת הצבי.
צרכנות >>
לצפיה ב-'מנהל הסניף אינו הכתובת... יש לדואר שירות לקוחות מסודר'
מנהל הסניף אינו הכתובת... יש לדואר שירות לקוחות מסודר
11/02/2020 | 17:14
7
32
ואפשר לפתוח תלונה/פנייה דרך האתר.
צרכנות >>
לצפיה ב-'שם בכלל ממש שמחו שלא לעזור.'
שם בכלל ממש שמחו שלא לעזור.
11/02/2020 | 17:38
6
6
לצפיה ב-'פתחת תלונה דרך האתר? / שלחת דוא"ל למנכ"ל?'
פתחת תלונה דרך האתר? / שלחת דוא"ל למנכ"ל?
12/02/2020 | 05:57
5
76
זה מה שאמורים לעשות בשנים האחרונות וזה עובד, אין לי פרוטקציות. אם המקרה שלך קרה לפני שנים רבות אולי עוד לא היו אז נהלים מסודרים, ועדיין, ברגע שחבילה לא נמסרה לא צריך אישור מהדואר ואפשר לדרוש את החזר מהמוכר במסגרת הגנת הקונה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'1. זה היה לפני כ-3 שנים. 2. פנינו למוכר. המוכר ביקש פנייה '
1. זה היה לפני כ-3 שנים. 2. פנינו למוכר. המוכר ביקש פנייה
12/02/2020 | 06:36
4
33
כתובה (באנגלית) מהדואר. 3. מנהל הסניף נפנף אותי כפי שכתבתי. 4. בהמשך, פניתי
למנהלת שהחליפה אותו, ואף פניתי לתלונות הציבור של הדואר. 5. הם מצידם טענו,
שאני לא זה שאמור לפנות אליהם אלא השולח. 6. השולח כבר לא השיב, מכיוון שעבר
זמן רב עד שחזרנו אליו. 7. בדואר הודו שהחבילה הגיעה, נשלחה לסניף בנשר,
"כי המיקוד שלהם ושלנו דומים" עאלק דומים, אבל לא זהים! 8. למרות ששלחו לנו הודעה,
ש'החבילה נמסרה לנמען', ולכן, סביר שהחבילה לא הייתה החבילה שלנו בכלל,
לאחר חקירה נוספת, הסתבר שהחבילה אכן הייתה שלנו, אבל מכיוון שלא נמסרה
היא הועברה לק. מוצקין ומשם אבדו עיקבותיה. 9. בדואר אגב תהו, איך זה שידעתי 
שהחבילה הגיעה בכלל לנשר [הייתה 'עובדת בוגדת', אמא של חבר של בני, שבעקבות
בקשה פרטית של בני, היא ביררה וגילתה את הסוד הזה, והיא גם גילתה, שהחבילה
נמסרה לנמען כביכול]...
ואל תדאגי, אני לא אמרתי להם את זה, אבל היא בכל זאת קיבלה על הראש, על שהעבירה מידע "סודי".  
ובקיצור... מכל הכיוונים נתקעתי בגדר חוסמת. 
הדואר לא לקח אחריות, כי השולח לא היה זה שביקש חקירה או פיצוי מהדואר, ולדבריהם,
רק השולח הוא האחראי מול המזמין ולא הם
השולח ניצל את הסחבת של הדואר וניתק מגע, ויתכן שגם אנחנו חטאנו, על שלא
פנינו ישירות לעלי הזריז.
החבילה כן נשלחה ברשום והחבילה עלתה כ-350 ש"ח שאבדו.
פניתי גם לגורם חיצוני (אתר תלונה), אבל גם אותם נציגי תלונות הציבור של הדואר מרחו, 
והם רק שלחו לי עותק ממכתבם של אנשי הדואר הנאמנים וסגרו את הנושא.
ככל שזכור לי, כתבתי בעבר את הסיפור, וגם את הגבת שם. לא אטרח לחפש.
צרכנות >>
לצפיה ב-'מסקנה? במקום להיות גשש-בלש אובר חוכם, היית צריך לפתוח מחלוקת'
מסקנה? במקום להיות גשש-בלש אובר חוכם, היית צריך לפתוח מחלוקת
14/02/2020 | 03:00
3
8
לעבוד לפי נוהלי האתר (והדואר) וחסל. ההתנהלות שלך נשמעת בדיוק כמו ההודעות שאתה כותב בפורום... אגב, אני מעולם לא הזמנתי מסין חבילות בסכום כזה. הסינים לא אמינים מספיק (לא מבחינת המוצרים ולא מבחינת השירות) כדי שאסכן מאות שקלים בחבילה אחת.
צרכנות >>
לצפיה ב-'איני זוכר את כל הפרטים לדיוקם, כי המזמין בפועל היה הבן שלי'
איני זוכר את כל הפרטים לדיוקם, כי המזמין בפועל היה הבן שלי
14/02/2020 | 06:38
2
10
ולא אני. סביר שבני בקיא ממני בכל קטע "מימוש זכויותיו", אבל כאשר הוא פתח מחלוקת,
השולח העביר לו את עותק המסמך שהעיד על "קבלת המוצר", כפי שנטען בדואר
בתחילת ההשתלשלות.
כאשר בני ביקש מאמא של חברו (שעבדה בדואר), שתברר מי היה האיש שזכה במוצר,
הסתבר שחלה טעות: המוצר נשלח לסניף נשר, משם לסניף מוצקין ומשם אבדו עקבותיו.
השולח ביקש לקבל מכתב מהדואר, ואז התגלגל הסיפור כפי שתיארתי.
ואגב, ההזמנה לא הייתה עבור בני. אביו של חברתו דאז, ביקש מבני שיזמין עבורו
מסנן אוויר לרכבו, 
מוצר שעלה שם כמחצית ממחירו בארץ. ההמלצה לרכוש "דווקא משם" באה מהמוסך
שטיפל אז ברכבו.
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'טוב, עכשיו אתה מספר סיפור קצת שונה... ניחא, לא משנה.'
טוב, עכשיו אתה מספר סיפור קצת שונה... ניחא, לא משנה.
14/02/2020 | 19:41
1
3
לצפיה ב-'אכן סיפור ארוך עם שלבי ביניים ועבר הרבה זמן מאז.'
אכן סיפור ארוך עם שלבי ביניים ועבר הרבה זמן מאז.
14/02/2020 | 19:59
6
ככל שזכור לי, כתבתי כבר על המקרה, ולצערי, דואר ישראל התנער ומתנער מאחריותו. 
חבל, אבל זה מה יש.
צרכנות >>

הודעות אחרונות

19:15 | 22.02.20 עמלץ הפלדה
17:59 | 22.02.20 אורח לרגע112
12:36 | 20.02.20 סויה 1
23:18 | 19.02.20 shay512
18:43 | 19.02.20 מחשבים6
09:43 | 19.02.20 ב ר ז י ל י
08:14 | 19.02.20 תומר
21:51 | 18.02.20 עמלץ הפלדה
16:54 | 18.02.20 אורחים בפורום
13:29 | 17.02.20 y נ ת
08:56 | 16.02.20 תומר

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ