לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2923329,233 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'תקלה ב-Yes. מהי האלטרנטיבה המהירה ביותר האפשרית ?'
תקלה ב-Yes. מהי האלטרנטיבה המהירה ביותר האפשרית ?
13/01/2020 | 14:06
43
422
הם צריכים לשלוח צוות טכנאים, וזה רק בשבוע הבא. הבעיה שמדובר באשה מבוגרת שמרותקת לבית. היא לא תצפה בתכנים במחשב או באייפד, רק בטלוויזיה, והיא די לחוצה על Yes. אבל כרגע אין לה במה לצפות כלל, וזה ממש מדכא אותה. ממש גורם לה נזק נפשי. אז עדיף לי להתחבר לחברה אחרת מאשר שהיא תבהה בקיר.
אשמח מאד לעזרה.
תודה מראש.
צרכנות >>
לצפיה ב-'אם זה ממיר יחיד וטלוויזיה אחת הם מחוייבים לפתור במיידי.'
אם זה ממיר יחיד וטלוויזיה אחת הם מחוייבים לפתור במיידי.
13/01/2020 | 14:24
1
42
לצפיה ב-'שני ממירים. אבל השני מנותק.'
שני ממירים. אבל השני מנותק.
13/01/2020 | 14:28
132
יש שתי נקודות. בנקודה השניה הממיר ככל הנראה תקול ומנותק מהחיבור. בעקבות שיחה עם המוקד הטכני, הם אינם  מודעים לכך שהם מחויבים לפתור שום דבר.
תודה רבה על העזרה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'או שתתחבר לממיר עידן פלוס או שאם יש לה מקלט עידן פלוס מובנה'
או שתתחבר לממיר עידן פלוס או שאם יש לה מקלט עידן פלוס מובנה
13/01/2020 | 14:25
3
24
לצפיה ב-'תודה רבה. למיטב ידיעתי אין לה. '
תודה רבה. למיטב ידיעתי אין לה.
13/01/2020 | 14:51
2
60
אשפר לקנות ולחבר את זה לכל טלוויזיה ? מה קולטים עם זה ?
צרכנות >>
לצפיה ב-'כן. אפשר לקנות. סביב 175 ש"ח ולחבר לטלוויזיה. את ערוצי ישראל'
כן. אפשר לקנות. סביב 175 ש"ח ולחבר לטלוויזיה. את ערוצי ישראל
13/01/2020 | 16:21
1
21
לצפיה ב-'יש גם ממירים בפחות מ 100 ש"ח, שלא לדבר להשאיל בחינם'
יש גם ממירים בפחות מ 100 ש"ח, שלא לדבר להשאיל בחינם
14/01/2020 | 13:23
31
ממישהו שהתחבר לשירותי תוכן ויש לו מכשיר שלא משתמש (במיוחד הורים לילדים קטנים). 
צרכנות >>
לצפיה ב-'בטלוויזיה שתשתמש בו. סורי תפוז התחרפן.'
בטלוויזיה שתשתמש בו. סורי תפוז התחרפן.
13/01/2020 | 14:26
20
לצפיה ב-'וכמובן תודיעו ליס שאתם דורשים ניתוק. זה מפעיל אותם לפעמים.'
וכמובן תודיעו ליס שאתם דורשים ניתוק. זה מפעיל אותם לפעמים.
13/01/2020 | 14:27
17
34
לצפיה ב-'זה לא עלול לבטל לה את התור, ואז כשאני אחזור בי מהניתוק'
זה לא עלול לבטל לה את התור, ואז כשאני אחזור בי מהניתוק
13/01/2020 | 14:52
16
56
יקבעו טכנאי לעוד יותר מאוחר ?
תודה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'ניסיתי. הם לא התרשמו במיוחד'
ניסיתי. הם לא התרשמו במיוחד
13/01/2020 | 15:18
14
64
             
צרכנות >>
לצפיה ב-'מאד מוזר לי כל הסיפור הזה. ואם אתה יכול לנדב לה ממיר אפילו'
מאד מוזר לי כל הסיפור הזה. ואם אתה יכול לנדב לה ממיר אפילו
13/01/2020 | 16:58
12
61
עד שיגיע טכנאי? מה טוב, אלא אם הבעיה היא בחיבור ואז גם ממיר חדש לא יועיל. 
בכל מקרה: אדם קשיש זכאי לעדיפות בקביעת ביקור טכנאי, ואדם שכל המסכים מוחשכים
בביתו או שיש לו רק מסך אחד שלא פועל, הם חייבים לפתור את הבעיה במיידי.
ועכשיו קרא את סעיף ח מדף החוזה של יס. דחיל רבאק. לא מקשיבים...
אז אני לא ממש מצליח להעתיק את זה כמו שצריך אבל תיכנס לקישור שנתתי עמ. 3 חצי ימני סעיף ח. זה ממשיך לצד השמאלי של העמוד. קרא ותפנים. 
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'בכל מקרה ומהניסיון שלי... כשהתעקשתי ודרשתי לשוחח עם תומך או'
בכל מקרה ומהניסיון שלי... כשהתעקשתי ודרשתי לשוחח עם תומך או
13/01/2020 | 17:13
77
נציג בכיר, וזה היה נכון גם ביס וגם בהוט, הצלחתי לקבל טכנאי בו ביום.
הם די חוששים מרעש שאתה מסוגל לעשות אם הכל מת.
צרכנות >>
לצפיה ב-'תודה לך. דיברתי איתם מספר פעמים, והזכרתי את עניין החוזה'
תודה לך. דיברתי איתם מספר פעמים, והזכרתי את עניין החוזה
14/01/2020 | 13:10
10
41
אבל זה ממש לא הזיז להם. חלק מהנציגים השיבו בנימה מתנצלת, אבל זה היה ברור שהם לא מתכוונים לעשות עם זה כלום. התקשרתי שוב לסיום התקשרות, הפעם הנציגה המליצה לי לעזוב את Yes ולעבור ל-Sting TV או לחילופין להתנתק לאלתר (?!). סגרנו שהיא תחזור אלי בעניין, היום חזרה אלי מישהי אחרת, שאמרה שהנושא במעקב, וצריך לשלוח צוות טכנאים שיבדוק את התשתית בבניין (בשונה מטכנאי רגיל), אבל לא ניתן להקדים.
צרכנות >>
לצפיה ב-'לפי עניות דעתי הסטינג אינו כדאי. אתה צריך אינטרנט בשבילו, '
לפי עניות דעתי הסטינג אינו כדאי. אתה צריך אינטרנט בשבילו,
14/01/2020 | 18:24
9
43
וגם זה עולה. והסטינג די מוגבל מבחינת התכנים גם אם הוא זול. במצטבר זו לא ממש מציאה,
אלא אם לקשישה יש ממילא אינטרנט והיא זקוקה לו כך או כך.
ואם כבר יש לה אינטרנט? אפשר גם להיעזר במחשב כדי לראות תכנים ובחינם.
אין לי ניסיון עם זה כי איני זקוק, אבל אני יודע שאנשים "חיים עם זה".
 
תירוצי התשתית לא צריכים לעניין אותך! הם מחוייבים לשלוח טכנאי לאלתר ואני
מתפלא שלא התעקשת לשוחח עם נציג בכיר ולאיים.
ההתנהלות הזו אינה חוקית ואינה הוגנת. נ ק ו ד ה .  ויש מועצה לצרכנות ויש פייסבוק
של יס ויש מקומות שאפשר להלין עליהם.
והתאוריה אומרת, שאתה יכול להחזיק נציג על הקו עד כמה שתרצה ואסור לו
לטרוק לך טלפון בפנים. אז ככה, אתה יכול להגיד: "אני נשאר על הקו עד שיבוא נציג
בכיר ועד אז אני לא מתנתק". והיות שהנציגים פועלים עפ"י תפוקה (כמה שיותר שיחות
בשעה), זה פוגע בהם והם גם מקבלים על הראש כששיחה מתמשכת. לכן, הם יעשו
הכל כדי להיפטר מהקרציה ולהעביר את השיחה כדי שלא תתפוס להם קו וזמן שירות. 
הבנת את זה ברוך?
צרכנות >>
לצפיה ב-'תודה. יש לה אינטרנט'
תודה. יש לה אינטרנט
15/01/2020 | 00:33
5
46
רב תודות על כל המידע והסבלנות הרבה. יש לה אינטרנט שצריך עבור ה-VOD של Yes, אבל היא לא מסתדרת עם מחשב. לגבי ההתעקשות, עוד לפני שהגיע הטכנאי אתמול, רבתי עם הנציגה שלהם במוקד הטכני ותבעתי שיפנו אותי למנהל. זה היה בשבת, והיו בעיות ב-VOD אבל עדיין היה ניתן לראות תכנים קיימים והיו רבים מהם, והנציגה הורתה לי לאפס את הממירים, ומתברר שכאשר יש תקלה 30 זה תוקע אותם באופן שגם טכנאי לא יכול לסייע, ואת הממיר המקליט זה כנראה הרס לגמרי ללא תקנה (לדברי הטכנאי שהיה אתמול), ולהוסיף חטא על פשע הואילו לשלוח טכנאי רק ביום רביעי. בעקבות ההתעקשות שלי חזר אלי מנהל, שדיבר בצורה אנטיפאטית להחריד, גרוע מכל נציג שירות שדיברתי איתו ב-Yes אי פעם. וממילא הוא לא גילה עניין בלשמוע על ההתנהלות של נציגת השירות (שאגב גם טרקה לי את הטלפון), אבל הטכנאי בסוף הוקדם לאתמול. שוב, תודה על העזרה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'הסיפור שלך נשמע נורא והייתי אומר אפילו שהזוי.'
הסיפור שלך נשמע נורא והייתי אומר אפילו שהזוי.
15/01/2020 | 05:51
4
39
ראשית, המגמה של הנציגים אמורה ללכת לקראת הלקוח. אף חברה לא תרצה, שלקוח
ידבר עליה רעות ואף חברה לא "תשמח" לאבד לקוח בשל מחדל מצידה או מצד נציגיה.
 
נכון שבד"כ אומרים לך, ששיחה עם "מנהל" = נציג בכיר כרוכה בהמתנה של עד 2
ימי עסקים, אבל יש מקרים "יוצאים מן הכלל", שבהם אתה יכול להתעקש ואף להשיג
את 'הוד רוממותו' די במהירות ואפילו במהלך שיחה עקשנית עם נציג זוטר. אז נכון
שכבר נתקלתי במקרה, שבו הנציגה טענה באוזניי ש'לגמרי במקרה', היא נציגה בכירה
והיא יכולה להמשיך ולטפל בי גם אם ארצה לדבר עם דרג גבוה יותר... היא אפילו
הבטיחה לי הבטחה שלא מומשה, ולאחר מכן, התלוננתי ודרשתי לשמוע את הקלטת
השיחה איתה. הקלטה לא איפשרו לי לשמוע, אבל היא בכבודה ובעצמה חזרה אלי,
והתנצלה על שהציעה לי הצעה שלא ניתן לממשה. כפיצוי לכך, היא הציעה לי משהו
אחר, שהיה לגמרי לא רע, ויש לומר, שהצעתה השניה מומשה. נכון שזה לא קרה
דווקא ב"יס" אבל זה קרה.
 
ומה קורה כשהתקלה היא במבנה ועוד דיירים סובלים ממנה? גם אז דוחים את הטיפול?
 
לגבי טריקת טלפון, זה פשוט נוגד את התקנות, ולנציג מותר לטרוק רק אם אתה 
ממש צורח עליו או מקלל. אז אם דבר כזה לא קרה (ואיני בא בטענות אליך חלילה),
אתה יכול בהחלט להתלונן על אותו נציג והוא "יקבל על הראש". הכי טוב זה להקליט
את השיחה, אבל גם אם לא, החברה עצמה מקליטה את מרבית השיחות והם יכולים
לבדוק מה בדיוק קרה ומה הביא את הנציג לטרוק לך בפנים.
 
ואם טכנאי טען שנגרם נזק 'ללא תקנה' לממיר, למה הממיר לא הוחלף? אין הרי מצב, 
שטכנאי יגיע ללקוח מבלי שיש לו ברכב לפחות ממיר אחד מכל סוג! נכון שיש לא
מעט אנשים, שלא יסכימו לוותר על "אוסף ההקלטות" שבידם, אבל כשאין ברירה?
מחליפים! 
 
אבל גם זה לא נראה לי. לא פעם הממירים שלי הציגו "תקלה 30" ותקלות אחרות.
בד"כ הצלחתי לפתור זאת אם לבדי ואם בעזרת נציג טלפוני. רק במקרים נדירים
מאד, נזקקתי לטכנאי ורק במקרים נדירים עוד יותר נאלצו להחליף לי ממיר.
 
ואגב... עשיתי פעם שיפוץ בגג הרעפים, ואז, רעף הפח שדרכו עבר מוט הצלחת נחשף
וסיכן את התקרה בזליגת מי גשם. פניתי ליס, וביקשתי שיבוא טכנאי שיטפל בבעיה.
הנציגה טענה, שאם אני הוא זה ששינה את הגג, הרי שאני הוא האחראי לחשיפת
רעף הפח. במקרה כזה, הם יבואו ויתקנו, אבל התיקון יהיה על חשבוני.
השבתי, שאני רוצה לשוחח עם נציג בכיר ומיד. הבהרתי לנציג, שלא אני ביקשתי
שיחליפו לי רעף רגיל לרעף פח, שאותו איני יכול להזיז, כי הזזתו כרוכה בפירוק
הצלחת. 
ואם נאלצתי לטפל בגג, זה לא אומר שמתפקידי לטפל גם במה שקשור בציוד שלהם.
אז או שיטפלו בזה, או שאפרק את הצלחת ואתנתק מהם לאלתר. והלוא הטיפול ברעף
הוא תנאי הכרחי לכך שאמשיך ואצרוך את השירותים שלהם.
למחרת הגיע אלי מפקח מטעמם ועלה אתי לגג.
הוא קבע, שרעף הפח המקורי נחתך ע"י המתקין ולכן הפך להיות "קצר מדי" כעת.
לכן, הם ישלחו טכנאי שיגיע עם רעף חדש, וההתקנה תהיה באחריותם הבלעדית.
אחרי יומיים, הגיע טכנאי, עלה לגג, פירק את הצלחת, התקין רעף פח חדש, אטם עם
סיליקון והלך לדרכו. אז.... גם דברים טובים קורים ביס. עובדה. 
 
אז זהו. תתחיל לעבוד! פרסם את הסיפור. פנה אפילו לסיוון כהן מ"הכל כלול". כנס
לפורומים ותכתוב. והעיקר, אל תתבייש. כל עוד דיברת אמת, אתה על הסוס.
תיזהר רק מלהשמיץ ולכתוב בשפה בוטה, ו...בהצלחה! 
צרכנות >>
לצפיה ב-'תודה '
תודה
17/01/2020 | 15:23
3
34
תודה מעומק הלב על העזרה הרבה והמידע רב הערך. החלטתי בסוף להתנתק מהם ולהזמין סטינג TV וכנראה גם נטפליקס. גם קרו בינתיים דברים לא פשוטים במהלך השבוע שלא קשורים לעניין, ודי מיציתי את הזמן והאפשרויות שלי כרגע להמשיך לעסוק בנושא. המון תודה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'תגובה '
תגובה
17/01/2020 | 18:59
16
אשמח לעזור    בעידן   פלוס  מחיר סמלי ביותר  המחיר מתחיל ב120  עד 240  שקל  תלוי איזה ציוד  משתמשים  אסדר הכל  הציוד רק ב80 שקל    במידה וזה ניתן טכנית באיזה קומה גרה תודה
צרכנות >>
לצפיה ב-'מוזר. אם כבר התנתקת מיס, למה הזמנת את הסטינג מהם?'
מוזר. אם כבר התנתקת מיס, למה הזמנת את הסטינג מהם?
18/01/2020 | 07:35
1
7
אני הייתי מתנתק מהם לחלוטין ועובר לחברה אחרת. 
אחרי מסע ייסורים כזה, לא מגיע ליס, שהם ימשיכו ויספקו שירותים לאותו לקוח.
 
וכעת יש ליס גם את הממיר יס פלוס, שנסמך רק על אינטרנט. 
לא עוד צלחת. לא עוד "אוויר". 
הממיר קטנטן (ציוד של אפל), אבל השלט שלו בלתי נסבל...
מה שכן, יש בו הרבה יתרונות למרות הכל.
צרכנות >>
לצפיה ב-'לצערי היא לחוצה על התכנים שלהם'
לצערי היא לחוצה על התכנים שלהם
18/01/2020 | 12:33
19
אגב, חסכתי ממך פרק נוסף במסע הייסורים, רע יותר מקודמיו, שגרם לי לוותר למרות שהכוונה הראשונית שלי היתה להשאר איתם ויהי מה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'איזו "תאוריה"? לפי מה החלטת שאסור לנציג לנתק את השיחה?'
איזו "תאוריה"? לפי מה החלטת שאסור לנציג לנתק את השיחה?
15/01/2020 | 21:01
2
29
אלה נהלים שכל חברה מחליטה עליהם בעצמה והיא יכולה להנחות את הנציג איך שבא לה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'ובנוסף'
ובנוסף
16/01/2020 | 12:42
1
20
תמיד אפשר לטעון שהשיחה התנתקה. אני לא חושב שמישהו בחברות כאלה בודק סטטיסטית אם למוקדן מסויים יש  מספר בלית סביר של "התנתקויות" כאלה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'אם רוצים לבדוק יבדקו (יש דרך)'
אם רוצים לבדוק יבדקו (יש דרך)
17/01/2020 | 22:50
25
לצפיה ב-'ותאיים. מועצה לצרכנות. משרד התשפוכת. כל מה שאתה יכול. '
ותאיים. מועצה לצרכנות. משרד התשפוכת. כל מה שאתה יכול.
13/01/2020 | 16:59
14
לצפיה ב-'לקשיש עם ממיר אחד מגיע טיפול מהיר. דרוש לשוחח עם נציג בכיר.'
לקשיש עם ממיר אחד מגיע טיפול מהיר. דרוש לשוחח עם נציג בכיר.
13/01/2020 | 16:22
28
לצפיה ב-'למה היא מרותקת לבית?'
למה היא מרותקת לבית?
13/01/2020 | 14:31
90
אם היא מסוגלת לצפות בטלוויזיה וגם לחטוף דיכאון זה אומר שהיא לא צמח. אם אין את התנאים הפיזיים שבעזרתם היא מסוגלת לצאת מידי פעם מהבית (מעלית, כיסא גלגלים, מיטה עם גלגלים) זו התעללות 
צרכנות >>
לצפיה ב-'ממיר עידן+ פשוט (פחות מ 100 ש"ח) יתן לה את הערוצים החינמיים '
ממיר עידן+ פשוט (פחות מ 100 ש"ח) יתן לה את הערוצים החינמיים
<< ההודעה הנוכחית
13/01/2020 | 15:49
1
55
9 ערוצים,  מתוכם 5 ערוצים "שווים" יתר לצפייה.
הרבה יותר טוב מלבהות בקיר. 
יכול להיות שיש למישהו שהתחבר לכבלים/לווין/נטפליקס - ואז לא צריך לקנות ממיר. 
צרכנות >>
לצפיה ב-'תודה רבה'
תודה רבה
14/01/2020 | 13:10
16
לצפיה ב-'מנסיון (לא יס, תקשורת אחרות) הם רגישים מאד לפרסומים בפייסבוק'
מנסיון (לא יס, תקשורת אחרות) הם רגישים מאד לפרסומים בפייסבוק
13/01/2020 | 19:05
2
56
פרסם בפייס ותראה איך פתאום מתייחסים אליך
צרכנות >>
לצפיה ב-'יתייחסו. סביר שיתייחסו. אבל השאלה אם זה יקרה היום. '
יתייחסו. סביר שיתייחסו. אבל השאלה אם זה יקרה היום.
13/01/2020 | 19:22
52
העליתי כאן קישור לדף ההתחייבות של יס כלפי הלקוח, ושם, בעמ' 3, סעיף ח, נרשם
במפורש, שבמידה שהתקלה היא בכל הבית או במכשיר יחיד שנמצא בבית, טכנאי 
אמור להגיע תוך 12 שעות.
הפרה של סעיף זה היא הפרה עקרונית של ההסכם.
אז על מה הוויכוח בכלל?
צרכנות >>
לצפיה ב-'תודה'
תודה
14/01/2020 | 13:11
10
לצפיה ב-'אני עדיין סקרן לשמוע מה התקדם ומה התפתח בסיפור הרע הזה...'
אני עדיין סקרן לשמוע מה התקדם ומה התפתח בסיפור הרע הזה...
14/01/2020 | 09:51
11
24
לצפיה ב-'כאמור, אין התפתחות, ועם YES כנראה שלא תהיה'
כאמור, אין התפתחות, ועם YES כנראה שלא תהיה
14/01/2020 | 13:19
10
97
בינתיים אירגנתי לה מכשיר DVD עם כל מיני סרטים, עונות של כל מיני סדרות, כמובן של שזה פתרון גרוע מאד. אגב, הם ידעו שיש בעיה בתשתית. זו תקלה שהיתה כבר לפני חודש. הגיע טכנאי שאמר שזה עלול להופיע שוב, כי יש בעיה בכבל, ואז צריך לפנות לטכנאי אחר, משום שהוא אינו מטפל בתקלות כאלו. לפני שהגיע הטכנאי אתמול התקשרתי למוקד הטכני להזכיר את העניין ולבקש שלא יהיה מצב שהטכנאי שהם שולחים יודיע שצריך טכנאי מסוג אחר, והם השיבו לי שהכל בסדר, משום שהם שולחים "טכנאי בכיר". אבל מתברר שסתם מרחו אותי. הטכנאי אתמול לא עודכן כלל בפרטי הביקור הקודם. 
תודה רבה על העזרה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'ת ת ל ו נ ן בכל מקום שאפשר. תזיק להם כי מגיע להם.'
ת ת ל ו נ ן בכל מקום שאפשר. תזיק להם כי מגיע להם.
14/01/2020 | 18:26
2
25
לצפיה ב-'תודה רבה.'
תודה רבה.
15/01/2020 | 00:44
1
86
בהחלט מגיע להם. גם היחס שקיבלתי מהנציגים שלהם, מלבד הנציגה האחרונה אליה פניתי בעניין סיום התקשרות (שלתדהמתי המליצה לי להתנתק) הפתיע אותי לרעה. ראיתי כותרת של הודעה ממך בתיבת המסרים, אני לא מצליח להכנס להודעות בתיבת המסרים משום מה. תודה רבה על כל העזרה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'פנה אלי למייל lotem_44@walla.com ואשלח לך.'
פנה אלי למייל lotem_44@walla.com ואשלח לך.
15/01/2020 | 05:59
20
לצפיה ב-'אילו גרת בקירבתי (ואולי אתה גר בקירבתי אבל אינך מגלה זאת), '
אילו גרת בקירבתי (ואולי אתה גר בקירבתי אבל אינך מגלה זאת),
14/01/2020 | 18:29
6
67
הייתי נחלץ לעזרתך, אם בידע טכני ואם בעצה מה לעשות. 
אבל... נראה שהעדפת להסתדר לבד. בהצלחה!
צרכנות >>
לצפיה ב-'משה, כיף לראות שיש אנשים שמוכנים לעזור מטוב ליבם '
משה, כיף לראות שיש אנשים שמוכנים לעזור מטוב ליבם
17/01/2020 | 02:09
5
38
כל הכבוד על כך שאתה מוכן להעניק עזרה, ללא תמורה וגם אם זה דורש ממך עבודה.
כיף לראות שיש אנשים כאלה!

אני מניחה שהמצב של הבחור רגיש ולא נוח לו לחשוף את עצמו בצורה כזאת.

צרכנות >>
לצפיה ב-'תודה על המחמאה.. פשוט מכעיס אותי הקטע, שבו חברה עושה '
תודה על המחמאה.. פשוט מכעיס אותי הקטע, שבו חברה עושה
17/01/2020 | 06:15
4
48
צחוק מלקוחותיה. 
הם הלוא חייבים ממילא לפתור את הבעיה, במוקדם או במאוחר.
אז מה קטע ההתעללות הזה? 
אם ידוע להם, שמה שצריך לעשות, זה להחליף את הכבל? שישלחו צוות התקנה
ויחליפו.
אז נגיד שאין להם אפשרות לבצע את זה תוך 12 שעות.
אבל טכנאי יכול היה לבדוק את זה תוך 12 שעות ולהעביר את המידע הלאה?
ומה דעתך? האם לחברה, שאמורה לשרת אלפי לקוחות, אין צוותים "פנויים",
שמתפקידם "לסתום חורים", שטכנאים מצוותים אינם יכולים להתפנות ולטפל בהם?
אז זהו... שפה בארץ השירות הפך להיות סוג של כורח עבור מי שאמון על הטיפול בו.
פה נותני השירות התרגלו לתקן בשיטת "טלאי על טלאי", במקום שייתנו שירות מ-א'
עד ת'. וככה אנחנו נראים.
מצד אחד, יש לך פה בארץ היי-טק ברמה בינלאומית, אבל ממצד שני, הטיפול בנושא
השירות הוא מתחת לכל ביקורת.
ככל שנאפשר למצב כזה להימשך, כך נזכה לקבל טיפול רשלני יותר, וזה מה שמכעיס
אותי יותר מכל.
ובינינו? יותר מפעם כבר קרה, שלקחתי דברים לידיים ופתרתי בעיות שטכנאים
טענו ש'זה לא מסמכותם'*, או כל תירוץ אחר מסוג זה.
 
* נניח שעבדתי בחצר כלשהי. כבל תת קרקעי עבר באותה חצר, והגיע לחצר השכנה.
מסיבות שונות, אני נאלצתי לשנות את טוואי הצינור שבו הושחל הכבל, אבל אז, בא
צוות הטכנאים, והם טענו, שמכיוון שהכבל מגיע לשכן בחצר הסמוכה, הם אינם רשאים
לעבוד אצל השכן, כי השכן לא היה זה שהזמין אותם.
לכן, הם חייבים לפנות להנהלה, ורק לאחר שההנהלה תסכם עם השכן האחר, שבשל
אילוצים כאלה ואחרים, החברה תיזום ניתוק וטיפול בהלחפת הכבל... הם יוכלו לחזור
ולהמשיך בעבודה... [וזה ייקח זמן].
וזמן זה בדיוק מה שחסר לי!
ביקשתי מהם, שישאירו לי חבילת כבל, ואני אדבר עם השכן, ואני אחליף את מה
שיש להחליף. לאחר מכן, הם יוכלו להשלים את מה שנדרש בחצר שבה עבדתי.
 
הם קפצו על המציאה ואמרו לי: "תראה. אנחנו מצידנו נשכח כאן גליל של כבל.
זה שאתה תשתמש בו ללא ידיעתנו? זו כבר בעיה שלך. וכשתודיע לנו שסיימת, אנחנו
נגיע ונבצע את העבודה בחצר הזו. מבחינתנו, נקראנו לעבוד רק בחצר הזו, ואת זה
אנו נשלים ברצון".
אז דיברתי עם השכן, שאישר לי לעבוד בחצרו. עבדתי שעתיים עם עוזר והחלפנו
את הכבל עד בית השכן. חיברנו את הקצוות בצורה ארעית, ו"כולה", ניתקנו את  השכן לחצי שעה מהשירות שהיה אמור לקבל.
וזהו. למחרת הצוות הגיע שוב, והם טיפלו במה שהיה צריך לטפל. נפרדנו כחברים.
 
ואגב, אני כשלעצמי לא התנדבתי ולא עשיתי שום דבר בחינם. זה שהזמין אצלי את העבודה, 
רק שמח שפתרתי את הבעיה במהירות, והוא פיצה אותי בעבור אותן "שעות נוספות".  
צרכנות >>
לצפיה ב-'נשמע שהטכנאים היו שומרי חוק'
נשמע שהטכנאים היו שומרי חוק
17/01/2020 | 16:20
3
21
ופעלו בצורה הוגנת וישרה ולא ברור לי על מה אתה מלין. אתה רוצה עכשיו עכשיו עכשיו, אבל מה לעשות שעכשיו עכשיו עכשיו הוא לא בחצר שלך ולא ברכוש הפרטי שלך וחברה לא יכולה לפלוש בהסכמה שבעל פה לחצר של השכן שלך רק כי בוער לך להעביר כבל.
כאן זה לא סודן אדוני. ולא ברור לי מדוע את קצר מראות שטובתך האישית נוגדת את חוקי המדינה שיש לכבדם כבכל מדינה מתוקנת. הדוגמא שלך מפריכה את ענותיך שלך ומעמידה אותן על כרעי תרנוגלת. או בקיצור זה מגוחך. 
צרכנות >>
לצפיה ב-'טוב. את יכולה לומר זאת - מנקודת המבט של אנשי החברה, או '
טוב. את יכולה לומר זאת - מנקודת המבט של אנשי החברה, או
17/01/2020 | 17:26
2
22
מנקודת מבט אובייקטיבית, כאשר אינך מכירה את כל הסיפור.
הקטע המלא היה, שבמרכז חזית החצר, עמד עמוד טלפון, שבו הייתה קופסת סעף,
וממנה התפצלו כבלים [באוויר] ל-3 משפחות, שגרו על אותו מגרש.
בראש העמוד היו כנראה תולעי עץ, ונקרים שקדניים תקתקו בעץ מזריחת השמש ועד
שקיעתה.
בבית החזיתי גרה אישה במצב בריאותי רע.
היא שכבה כל הזמן במיטתה, וניקור הנקרים שיגע אותה יום יום ושעה שעה.
פניתי לבזק, וביקשתי שיטפלו בנושא ויעיפו את העמוד החולה.
הם סירבו, וטענו שהעלות תיפול על הדייר שרוצה להיפטר מהעמוד.
בעמל רב, הכנתי תעלה והנחתי בה צינור תת קרקעי.
ביקשתי מבזק, שישלחו טכנאים [לאחר שהעמוד כבר "נרקב" גם מלמטה ונותר תלוי באוויר - מעט מזה גם בעזרתי האדיבה], כדי שישחילו כבל תת קרקעי מהעמוד
שנמצא ממש בקצה החצר העליון, ומשם יסעפו את הכבל לכל 3 הדיירים, מבעד
לצינור שהכנתי. 
הם הסכימו לחבר את הבית החזיתי, אבל טענו, שכדי לחבר גם את 2 השכנים האחרים, 
דרוש אישור והסכמה.
מכיוון שבינתיים העמוד והנקרים נותרו בשטח, וכל המבצע נועד כדי להיפטר מהצרה הזו, החלטנו, שכדי לזרז את העניינים, אני אכין את החיבור לשכנים
(בהסכמתם כלפיי), ואז הטכנאים של בזק, יואילו לחבר את הכבל לעמוד העליון.
אז ניתקתי את הכבלים העיליים, וחיברתי את קצותיהם לכבל התת קרקעי. לאחר שהכל
חובר לבתי השכנים ולאחר שהעפתי סוף סוף את העמוד הרקוב, שבו הטכנאים,
ניתקו את הכבלים שנותרו באוויר, וחיברו את הכבל החדש - לקופסת הסעף שעל
העמוד העליון.
וכן. אילולא התעקשתי, ואילולא הכנתי את הכל, הסיפור היה מתעכב עוד חודש או
חודשיים, והאישה החולה לא הייתה עומדת בסבל שהדבר גרם לה. 
הזו, 
 
בכל מקרה, לא פעלתי בדרך ביריונית, והכל סוכם עם הטכנאים, שגם סייעו לי בכך, 
שהם "שכחו" גליל כבל שהתאים עבורי לעבודה.
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'עד לאמצע שנות ה 80''
עד לאמצע שנות ה 80'
17/01/2020 | 21:35
1
29
בזק היתה יכולה להכנס לכל שטח פרטי ולהתקין שם מה שהיא רוצה.  בזק הייתה יכולה להכנס לחצר שלך בלי הסכמתך ולמנף שם איזה עמוד, מכוער ככל שיהיה. אבל מאז החוק שונה, וטוב שכך, והיום דרושה הסכמת בעל הנכס להתקנה של בזק. 
למה? זה החוק ואי אפשר שכל אחד יעשה כרצונו גם אם הנסיבות מוצדקות ומציקות ומוסריות. 
אם היית עוזר לעמוד ליפול עוד קצת והוא היה נופל על מישהו או על משהו, מי שהיה נתבע כתוצאה מהנזק היא בזק. האחריות לתחזוקה, לתיקון וכיו"ב של העמודים היא של בזק ולכן אנושיות נבונה היא לחייב את בזק למה שהיא אחראית לו במקום להתחיל לחפור מנהרות חמאס מכאן ועד הו. 
צרכנות >>
לצפיה ב-'יש צדק בדברייך ובכל זאת..'
יש צדק בדברייך ובכל זאת..
18/01/2020 | 07:29
21
1. העבודה שתיארתי בוצעה בשנת 1996, וזה "קצת" אחרי אמצע שנות ה-80. אז  יתכן שהם באמת פעלו תחת ה"חוקים החדשים".
 
2. העמוד ש"עזרתי לו" נמצא באמצע חצר פרטית ולא ברשות הרבים.
יכולתי לתכנן לאן הוא ייפול, והוא גם נסמך על הכבלים שהיו קשורים אליו. לא בעיה.
אלא שבזק... ממש לא רצו לבצע את התכנון שאני ביצעתי וגם אם כן, הם דרשו על זה
תשלום הגון ובעיקר... הרבה זמן. אבל לרחק שהעמוד "נפל" והכבלים כבר "נתלשו",
הם באו.
 
3. האמת שאיני זוכר כבר את כל פרטי הפרטים, אבל העובדה היא, שהדרך בה בחרתי,
קידמה אותי במהירות המירבית וללא הוצאות מיותרות. ההשחלה שלי פעילה עד
עצם היום הזה, והכל "טוב". ואגב, חפירה והנחה של צנרת תת קרקעית, היא תמיד
באחריות הבעלים ולא של בזק. בזק רק באים על המוכן. 
אז ככל שאת מתכננת את העבודה עם צוותי בזק, את היא זו שצריכה להכין הכל בחצר.
 
4. ויש לי עוד חתיכת סיפור עם בזק... אבל אותו לא פתרתי.
עמוד שלהם ניצב בשטח פתוח, וממנו יוצאים מספר קווים לחצרות שכנות. סוג של 
"כוכב".
חלק מהבתים מרוחקים מאד מהעמוד (מאד = כ-100 מ').
אז איך מושכים כבל למרחק אסטרונומי כזה, מבלי שיקבל "בטן" קטלנית ויקרוס
תחת משקלו?
יש עצים בדרך. עצי אלון קשישים.
אז מעבירים את הכבלים בנקודות ההסתעפות של הגזע, והגזע משמש כ"עמוד
ביניים תומך".
אלא שעם השנים, השמש והרוחות מסירות קטעי בידוד מהכבלים, ואז הכבלים
מזייפים, בעיקר בעקבות גשמי החורף שמחדירים אבק ולחות למוליכים.
 
אז יש לי שכנה קשישה (90 +, מעבר לחצי), ועבורה, קו הטלפון הוא הקשר היחיד
שלה לעולם. וכשאני אומר 'יחיד', כוונתי היא גם למכשיר מצוקה וגם ליכולת לדבר
עם קרוביה ומכריה, או להזעיק אותי כשהמצב קריטי.
 
ואז, יום אחד, היא הזעיקה אותי (מהנייד של העוזרת שלה), והראתה לי שהטלפון
שלה "מת". 
התקשרתי לבזק. "מחרתיים". "מה מחרתיים? לאישה בודדת בת 94.3 אתם תגיעו
מחרתיים"? "טוב. אם זה כל כך דחוף, אז היום אחה"צ. הטכנאי יהיה אתך בקשר.
תהיה איתו". והייתי. הוא החליף קטע מהכבל שבין העצים, אבל סירב להחליף את כולו.
הוא בעצמו הביע תהייה, איך נעשתה עבודה שכזו, אבל הוא אמר: "ככה עבדו פעם
בבזק. חסכו."
אז סיכמתי עם התמיכה של בזק, שבפעם הבאה, הם יחליפו את כל הקו.
למרבה המזל, כבר 4 שנים שלא נקראתי שוב בעקבות תקלה בקו, וכעת הקשישה
נמצאת בבית אבות: ביתה ריק מדיירים. 
זהו. נראה לי ש"מספיק" להפעם.
 
 
 
 
 
 
צרכנות >>

הודעות אחרונות

22:18 | 21.01.20 עמלץ הפלדה
17:26 | 20.01.20 אורחים בפורום
13:43 | 20.01.20 purple19
22:39 | 19.01.20 אורחים בפורום
20:33 | 18.01.20 אורחים בפורום
09:22 | 17.01.20 shacharon123
18:21 | 16.01.20 רוב הזמן נח
17:21 | 16.01.20 רוב הזמן נח
16:04 | 16.01.20 אורחים בפורום

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ