לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2922729,227 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'התנהלות גרועה, מכעיסה ובזויה מצד חברת הסלולר '
התנהלות גרועה, מכעיסה ובזויה מצד חברת הסלולר
<< ההודעה הנוכחית
06/01/2020 | 16:13
55
369

שלום לכל החברים היקרים,
יש לי בעיה שרציתי להתייעץ איתכם לגביה.

זהירות, זה הולך להיות ארוך :)

לאחר תקופה שבה די שבקתי חיים, סוף סוף הרגשתי השתפרה והתפניתי לטפל בעניין של הסלולרי.
לאחר שבדקתי את הנושא, החלטתי על חברה מסויימת, דיברתי עם נציג מכירות (ארוכות ובפירוט רב) וסגרנו על עסקה.
היו אמורים לשלוח לי את פרטי העסקה המלאים בדוא"ל וב-sms, תוך מספר דקות.
לאחר שלא קיבלתי שום אימייל כעבור שעתיים, התקשרתי לחברה וביקשתי לדבר עם הנציג שאיתו סגרתי את העסקה, אמרו שיעבירו את הבקשה והוא יחזור אליי תוך 10 דקות.
כעבור שעה נוספת, אף אחד לא חזר אליי וגם לא הגיע שום דוא"ל בנוגע לפירוט העסקה.
קיבלתי sms בלבד שכתוב בו שבאזור האישי באתר אוכל לראות פירוט לגבי העסקה.
בדקתי באתר ולהפתעתי, פירוט העסקה כלל לא קשור לעסקה שביצעתי.
אני עשיתי תוספת של דקות שיחה לחבילה, בסכום מסויים - אך בפירוט רק נכתב מחיר החבילה הרגילה, ללא תוספת דקות וללא שום כלום!
בנוסף לכך, קיבלתי הטבות שגם לא נרשמו ולא הוזכרו בפירוט.
התקשרתי למוקד לשאול מדוע לאחר מספר שעות לא קיבלתי שום אימייל ומדוע הפירוט באתר אינו נכון.
הגעתי לנציג שסגר איתי את העסקה, הוא דיבר איתי ואמר לי לחכות רגע שהוא בודק - לאחר דקות ארוכות מאוד(!!) של המתנה, השיחה התנתקה.
כמובן שידעתי שלא יחזרו אליי, אז מיד חזרתי למוקד (עניין של דקה) וכאשר אמרתי שהשיחה התנתקה בזמן שיחה עם הנציג - אמרו לי שהוא לא נמצא, הוא בהפסקה ויצא לאכול.
מגוחך, לא?
הנציג אומר ללקוחה לחכות על הקו בזמן שהוא מבצע פרוצדורה לבירור העניין ובאמצע פשוט יוצא לאכול.
הרי ברור שזה נותק בכוונה - ונאמר בכוונה!
אומר לכם דבר נוסף, זו כבר בפעם שנייה שזה קרה איתו.
העבירו אותי לאדם שאמר שהוא המנהל של הנציג הקודם (זה שאמר בכוונה שבחור החמד יצא לאכול באמצע השיחה) - בזמן הזה קיבלתי דוא"ל שנכתב בו שזה פירוט העסקה, אך כלל אין פירוט! רק ציינו הטבה אחת שלא קשורה לפירוט החבילות וזהו!
דיברתי עם האדון שהזדהה כמנהל, עברתי איתו על כל סעיף - והוא עוד אמר שהוא מוסיף לי כרגע את תוספת הדקות לחבילות, מעדכן ומתקן את הנושא.
בירר שוב פעם את המספרים, הקליד את הפרטים כביכול וכו'.
הוא אמר שהכל יטופל ותוך שעה יישלח לי אימייל מפורט ויחזור אליי נציג או מנהל - שהוא ידאג לכך.
ביקשתי שוב ושוב שהכל יהיה מפורט, מצידי שיקלידו את זה ידנית, כולל ההטבות.
סורפרייז, סורפרייז - האם מישהו חזר אליי?
האם נשלח לי אימייל עם פירוט העסקה?
כמובן שלא! כלום. נאדה. גורנישט.
עכשיו שתבינו, כרטיסי הסים אמורים להגיע מחר.
למחרת, התקשרתי לשירות לקוחות.
שוב פעם הסברתי מה קרה (הרי אם אין פירוט עסקה איני מתכוונת לבצע אותה), הנציגה אמרה שתבדוק ואז אמרה שהחבילות שלי אלה החבילות שמפורטות באתר - כלומר הפירוט השגוי - שביקשתי לעדכן והמנהל אף "טרח" להקליד זאת.
אך הפלא ופלא, דבר לא נעשה.
הנציגה אמרה שהמחיר שנתנו לי לא קיים (הזוי..) והמחיר לתוספת שיחות גבוה יותר (בשקל) ובנוסף לכך, הטבה נוספת שקיבלתי, כביכול לא קיימת (אושרה שוב ושוב ע"י נציג המכירות וגם ע"י האדם שהזדהה כמנהל).
ואם זה לא מספיק, היא הוסיפה ואמרה שאם אני רוצה את הטבת תוספת השיחות, בכלל צריך להתקשר למוקד אחרי הפעלת הסים ולבקש אותה!!
כמובן שדבר מזה לא נאמר לי.
ברור שאמרתי לה שאיני מתכוונת לשלם שום דבר נוסף.
זו העסקה שסגרתי - נתתי פרטי אשראי - זה היה הסיכום.
אך היא המשיכה להתעקש שזה המחיר.
המשיכה להתעקש שבין מוקד מכירות ומוקד שירות לקוחות אין קשר.. אלוהים ישמור..
הרי ברור שאילו לא הייתי מתקשרת כלל כדי לברר את הנושא ופשוט מפעילה את הסים - כלל לא הייתי יודעת על כך!!
אם זה המחיר שסוכם ועל זה שילמתי - אז זו בעיה שלהם.
אם יש להם נציגים שלא יודעים את העבודה שלהם, שהם יפתרו זאת.
אני ביצעתי עסקה שעפ"י החוק מגיעה לי.
כל השיחות מוקלטות.
גם אצלי וגם אצלם.
הכל נאמר שם בפרטי פרטים. הכל מתוקתק אצלי.
אחרי נסיונות התחמקות נוספים, הנציגה אמרה שיחזרו אליי תוך 72 שעות, לאחר שיבדקו את הנושא ויקשיבו לשיחות.
אני בספק אם הם יעשו משהו.
היא אמרה שבינתיים אקבל את כרטיסי הסים (שליח עד הבית בחינם) ומקסימום אם לא אתחבר - אוכל להשאיר את הסימים אצלי ללא כל חיוב.
אחרי השירות הבזוי(!!) שקיבלתי -  ואם כך הם נוהגים עם לקוחות שטרם התחברו, שלא נדע מה יהיה בהמשך!
רציתי לדעת איך לדעתכם כדאי לפעול בנושא?
לברוח כמה שיותר מהר? כיצד לנהוג איתם?
אני מחכה לתשובה מהם, אך לאור ההתנהלות שלהם - בספק אם יחזרו אליי או ינקפו אצבע על מנת לעשות משהו בנידון.
אני חושבת שזו התנהלות שבגינה יש צורך להגיש תלונה רשמית.

תודה לכל מי שהייתה לו סבלנות לקרוא את כל ההודעה הארוכה הזאת :)
ותודה לכל חברי הפורום היקרים שתמיד מנסים לעזור




צרכנות >>
לצפיה ב-'אני מנחשת שזאת אחת מ-3 הוותיקות '
אני מנחשת שזאת אחת מ-3 הוותיקות
06/01/2020 | 16:42
44
לצפיה ב-'חחחח אמ.לק אבל עוד מעט קט יגיע לכאן גרפומן מספר 1 !!!'
חחחח אמ.לק אבל עוד מעט קט יגיע לכאן גרפומן מספר 1 !!!
06/01/2020 | 18:39
1
87
הוא יביא לך מלוא החופן סיפורים ואגדות ,מיעוטם קשורים למה שכתבת ורובם בלי שום קשר , וינצח אותך בנוק אאוט [לגבי האורך].
צרכנות >>
לצפיה ב-'שובו של הסופרגרף'
שובו של הסופרגרף
06/01/2020 | 20:58
17
לצפיה ב-'לא רוצה ליעץ - אך מה שאני הייתי עושה'
לא רוצה ליעץ - אך מה שאני הייתי עושה
06/01/2020 | 19:19
36
114
מתנתק מהם מידית ועובר לחברה אחרת
לא לוקח מהשליח את הסים.
פונה לנציב תלונות הציבור במשרד התקשורת (אפשר גם דרך אתר האינטרנט שלהם) ומתלונן.
צרכנות >>
לצפיה ב-'נראה לי שבעיקרון אין צורך להתנתק כי בעצם לא התחברתי'
נראה לי שבעיקרון אין צורך להתנתק כי בעצם לא התחברתי
06/01/2020 | 19:38
17
91
אין צורך להתנתק כי בעצם לא התחברתי, אולי כדאי להתקשר לוודא ולומר שאני מבטלת את העסקה.
סגרתי את העסקה עם נציג המכירות (גם המנהל אישר, כמו שכתבתי).
נתתי את פרטי כרטיס האשראי + תעודת זהות + מספרי הטלפון שאני רוצה לנייד.

אך עד שלא מפעילים את הסים - אתה לא מחובר ולא מחייבים אותך.
מחר אמורים להביא את הסימים.
לא ביטלתי עדיין מכיוון שהנושא בבירור והנציגה אמרה שגם אם לא אתחבר בסופו של דבר - אני יכולה להשאיר את כרטיסי הסים אצלי ללא חיוב עליהם ואין צורך להחזיר.
חבל שפרטי האשראי שלי ומספר תעודת הזהות שלי נמצאים אצלם, לא חשבתי שכך זה ייגמר.
ברזילי, מה בדיוק צריך לכתוב בתלונה? כיצד לעשות זאת בצורה מיטבית?
יש אפשרות לעשות זאת טלפונית או שעדיף במסמך כתוב?
יש לי הקלטות, שמות, הכל.

אני מאוד מודה לך!

צרכנות >>
לצפיה ב-'אמרו לך שלא יחייבו על הסים'
אמרו לך שלא יחייבו על הסים
06/01/2020 | 19:54
2
77
מאין לך שלא יחייבו?
 
כדאי לשלוח מכתב ביטול עסקת מכר מרחוק לכתובת שלהם בדואר רשום ובאימייל אם יש, ולא להסתמך על הבטחות הנציגים שכבר הוכיחו את "מהימנותם" הרבה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'הדבר היחיד שדווקא קיבלתי באימייל'
הדבר היחיד שדווקא קיבלתי באימייל
06/01/2020 | 20:08
1
75
זה רק את המסמך עם סעיף לגבי הטבה של סים חינם.
מעבר לכך, בתוכנית עצמה (מפורט באתר שלהם) אין דמי סים (רק דמי חיבור, שקיבלתי עליהם הטבה, ביטלו אותם)
אך לאור ההתנהלות, השקרים וההצגות שלהם, מי יודע למה עוד ניתן לצפות.

צרכנות >>
לצפיה ב-'תיקון קטן, לגבי דמי החיבור (עוד מתיאטרון החברה) '
תיקון קטן, לגבי דמי החיבור (עוד מתיאטרון החברה)
06/01/2020 | 21:50
59
הם אמנם אמרו שיבטלו לי אותם כהטבה, אך בפרטי העסקה באזור האישי באתר (התכניות השגויות, ללא תוספת הדקות בתשלום וכו') מופיע במסמך העסקה תשלום על דמי חיבור לכל התכניות.
כשציינתי זאת בפני הנציג שאיתו סגרתי את העסקה הוא לא הבין למה זה מופיע.
אח"כ המנהל כביכול, אמר שנראה את הזיכוי בחשבונית, שיהיה רשום את סכום דמי החיבור ואח"כ מינוס דמי חיבור.
בקיצור, חירטט.
כמו ההצגה שהוא עשה בנוגע לעדכון החבילות, שהוא מסדר כרגע הכל, מקליד הכל, מעדכן הכל וההבטחות השקריות.
אך בכל מקרה, היות ואיני מתחברת, לא ניתן לגבות דמי חיבור.

צרכנות >>
לצפיה ב-'חכי עם התלונה למשרד התקשורת עד שיתבהרו הדברים'
חכי עם התלונה למשרד התקשורת עד שיתבהרו הדברים
07/01/2020 | 14:03
13
52
אם לא יקרה כלום ולא יגבו כלום מחשבונך אין מה להתלונן, אם יגבו בקשי זיכוי מידי, במידה ולא ינתן אז תתלונני. כשמגיעה תלונה אליהם הם פונים לחברה ושואלים שאלות, החברה לא אוהבת שהמשרד שואל ובד,כ מזכים מיידית עוד לפני שמשרד התקשורת קובע עמדה.
בתלונה יש לספר מה שסיפרת בפתיחת הדיון עם שם החברה, להשתדל רק עובדות ולא רגשות, התלונה צריכה להיות דרך אתר האינטרנט שלהם, כך הטיפול המהיר ביותר.
וקחי בחשבון שכשיש להם כרטיס האשראי שלך הם יכולים לחייב, גם אם הבטיחו שלא - אז התקשרי במיידית והודיעי על ביטול עיסקה ושלא ישלחו סים.
צרכנות >>
לצפיה ב-'המון תודות ברזילי! אם אפשר - יש לי שאלה ועדכון בנושא'
המון תודות ברזילי! אם אפשר - יש לי שאלה ועדכון בנושא
07/01/2020 | 15:06
12
52
בבוקר התקשרתי למוקד וביקשתי לבטל את העסקה ולבטל את משלוח כרטיסי הסים.
הנציג אמר שביטל ושלא יחייבו אותנו על כלום - שאלתי במפורש מספר פעמים.
שאלתי אם הוא אמור לשלוח לי sms או מייל בנוגע לביטול, אך הוא אמר שלא.. הוא נתן לי את מספר הפנייה.
ביקשתי שיבטל את משלוח הסים, אך הוא אמר שזה לא דרכו ושכאשר השליח יתקשר, פשוט אגיד לו שהעסקה מבוטלת.
אמרתי לו שאני עשיתי את שלי, זו אחריותם לבטל את השליח מטעמם.
הוא אמר שינסה, אך היה ברור שזה לא יקרה (אני כבר למודת ניסיון איתם).
התקשרו בקשר לסים, אמרתי שהעסקה בוטלה ולכן אין צורך בסים - שאלתי מדוע הוא לא עודכן על כך.
כעבור דקה מסיום השיחה, התקשרה עוד נציגה מטעם, לשאול לגבי הסים, לוודא.
כעבור כשלוש שעות, מתקשר אליי שוב נציג לוודא מדוע ביטלתי את הסים, אמרתי לו שביטלתי את העסקה ושבשירות  לקוחות הסברתי מדוע.
הוא אמר שהוא רואה שהעסקה מבוטלת, שוב פעם שאלתי לגבי החיוב והוא אמר שאין - אך הוא לא משירות לקוחות אלא רק קשור לסים (והסים הוא בכל מקרה בחינם במסגרת החבילות לכולם).

כולם פה הפחידו אותי שחובה לשלוח דוא"ל לחברה לביטול העסקה כדי שלא יהיו לי הפתעות.
האם אתה חושב שצריך לשלוח מייל לחברה לביטול עסקה?
כל הטלפונים לא מספיקים?

הרי אם לא מפעילים את הקו אז אין חיוב, זה החוק - האם אני טועה?

אם אכן כדאי לכתוב מייל לביטול העסקה (או אולי להמתין עם זה) האם זה שונה מדוא"ל תלונה?
האם צריך לפרט הכל בפרטי פרטים? מה חשוב לציין?

אני מאוד מודה לך על עזרתך, הסבלנות וההסברים!
אני רוצה לסיים עם העסק הזה כמה שיותר מהר.. ולמען האמת, ממש חבל לי שכך יצא וכך נהגו.


צרכנות >>
לצפיה ב-'ההתלבטות לא ברורה'
ההתלבטות לא ברורה
07/01/2020 | 15:55
9
54
מה הבעיה לשלוח להם מייל? זה יותר קשה מאשר לשלוח לפורום שאלה אם לשלוח להם מייל?
 
פשוט כיתבי להם שהחלטת לבטל את העיסקה. אין צורך להכנס לסיבות.
צרכנות >>
לצפיה ב-''
07/01/2020 | 16:12
7
לצפיה ב-'מה זאת אומרת, אין צורך להיכנס לסיבות?'
מה זאת אומרת, אין צורך להיכנס לסיבות?
07/01/2020 | 16:33
7
41
לא צריך לכתוב למה?
הרי צריך לכתוב משהו, לא? פירוט כלשהו? אינפורמציה כלשהי? ניסוח כלשהו? משהו...?
יחיאל אמר לציין את העובדה שלא שלחו את פרטי העסקה.
טריליאן אמרה לצמצם (אני מתקשה בכך, מודה).
עשו לי תכניות שונות ממה שסוכם, לא חזרו אליי, שיקרו לי, אז לא לכתוב כלום?


את אומרת לא לפרט להם בכלל?!
אין לי בעיה לשלוח מייל, לכן אני מתייעצת, לגבי תוכנו ואופן הניסוח.
עכשיו בלבלת אותי לגמרי, אשמח שתחדדו את הנושא.
מה בדיוק לרשום?

תודה רבה.

צרכנות >>
לצפיה ב-'זאת אומרת שזכותך החוקית לבטל ואם המטרה היא תיעוד, די בכך'
זאת אומרת שזכותך החוקית לבטל ואם המטרה היא תיעוד, די בכך
08/01/2020 | 01:59
6
33
את לא צריכה לתת סיבה, רק שיהיה לך תיעוד בכתב לבקשת הביטול, זה הכול (למעשה כבר כתבתי לך את זה).
 
כשכתבתי לך לפרט בצמצום זה היה מתוך הנחה שאת רוצה להעביר להם את השתלשלות העניינים גם בכתב לצורך משוב ולהרגשה הטובה שלך, לא כי זה נחוץ לצורכי הביטול עצמו. אם את מרגישה בטוחה בביטול וכל העניין כבר מאחורייך ואין לך כוח לטרוח – זה בסדר גמור ואת יכולה לוותר על כל המגילה. רק אם חשוב לך להעביר אותה מסודר בכתב שווה לעשות זאת, אבל כאמור, בצורה מסודרת ותמציתית ככל האפשר.
צרכנות >>
לצפיה ב-'מכיוון שמעולם לא היה לי צורך לעשות זאת'
מכיוון שמעולם לא היה לי צורך לעשות זאת
08/01/2020 | 15:47
5
51
רציתי לברר את הדרך הטובה ביותר כיצד להתנהל בעניין.
לאחר כל הדיון, החלטתי לשלוח דוא"ל קצר וענייני, רק ליתר ביטחון, בניסוח שהמליץ ברזילי.
הוספתי רק את המידע לגבי התאריכים, השעות, שמות הנציגים שדיברו איתי ואישרו את הביטול ואת העובדה שלא נחוייב ואת מספר הפנייה של הביטול.

את מה שאת ויחיאל המלצתם לי לכתוב, כתבתי במפורט ושמרתי כטיוטה, למקרה הצורך.
דרך אגב, סתם פרט קטן.. כששאלתי את הנציגה שהתקשרה אליי בטלפון (אישרה שוב פעם את הביטול) מה האימייל שלהם לצורך ביטולים וכו' (לבדוק אם הוא תואם את המייל שבאתר) היא נתנה לי את המייל  שבאתר והוסיפה לו ספרה!
כלומר, מייל לא נכון. אינו קיים.
שמתי לזה לב רק בהקלטה.
מוזר ביותר.. כמובן ששלחתי למייל התקני.

טריליאן, את חושבת שכדאי לעשות משהו בקשר לעובדה שיש להם את פרטי האשראי ות"ז?
או שאין מה להתעסק בזה?

תמיד מודה לך!

צרכנות >>
לצפיה ב-'שתי מים'
שתי מים
08/01/2020 | 16:49
24
אני מציע לך פשוט להרגע.
צרכנות >>
לצפיה ב-'לא ברור לי איך זה משנה; מה את יכולה לעשות?'
לא ברור לי איך זה משנה; מה את יכולה לעשות?
08/01/2020 | 17:29
3
16
לצפיה ב-'אם הייתי יודעת, לא הייתי שואלת :)'
אם הייתי יודעת, לא הייתי שואלת :)
08/01/2020 | 17:45
2
30
יחיאל הציע לפעול בנושא, לכן שאלתי.
אם אין צורך, אז פחות כאב ראש בשבילי :)

צרכנות >>
לצפיה ב-'באיזה נושא הוא הציע לפעול? לא הבנתי... אולי כדאי שתשאלי אותו'
באיזה נושא הוא הציע לפעול? לא הבנתי... אולי כדאי שתשאלי אותו
08/01/2020 | 18:23
1
21
אני לא מבינה מה את יכולה לעשות בעניין מידע שכבר יש ברשותם. מידע ששוחרר לא יוחזר... את לא יכולה לשלוט בו דה-פקטו. ברמת העיקרון אולי את יכולה לדרוש מהם למחוק אותו, אבל ברצינות, תשלמי על זה לעורך דין?
 
מי שבאמת רוצה להשיג את הפרטים שלך ישיג אותם כך או כך. לדעתי – שחררי.
צרכנות >>
לצפיה ב-'שחררתי '
שחררתי
08/01/2020 | 19:36
24
גם הנציגה אמרה משהו בקשר לאפשרות לבקש מחברת האשראי למשוך את הפרטים או משהו כזה.. לא כל כך הבנתי, לכן תהיתי.
טוב, מיצינו




צרכנות >>
לצפיה ב-'לדעתי שיחות הטלפון מספיקות'
לדעתי שיחות הטלפון מספיקות
07/01/2020 | 18:19
1
33
אך אם זה מטריד אותך תוכלי לשלוח מייל
לא צריך הסבר מפורט מספיק לכתוב משהו בסגנון ,בהמשך לשיחותינו הטלפוניות אני מודיעה גם במייל על ביטול העיסקה מהסיבות שפורטו בשיחות"
צרכנות >>
לצפיה ב-'אני חושבת שאתה צודק, כרגע קיבלתי שיחה '
אני חושבת שאתה צודק, כרגע קיבלתי שיחה
07/01/2020 | 19:02
38
מהנציגה שהייתה אמורה לבדוק את הפנייה ולחזור אליי, בנוגע לכל השטיקים שעשו.
אחרי שהיא סיימה לדבר, אמרתי לה שהיום בבוקר ביטלתי את העסקה, תהיתי למה היא לא מעודכנת.
נתתי לה את מספר הפנייה והיא אכן אישרה שזה מבוטל ושלא ייגבו ממני דבר.

שאלתי אותה מה האימייל (רק כדי לוודא שזה תואם לאתר) לפניות בנוגע לביטולים וכו', היא אמרה שהיא מרגישה שאני לא בטוחה ושאני יכולה לשלוח מייל לביטחון אם אני רוצה.
אמרתי לה  שלצערי, זה בגלל ההתנהלות והיא אמרה שהיא מבינה.
בכל מקרה, לא נראה לי שיקרה משהו..
כבר מהלחץ של כולם פה התחלתי לכתוב מייל מפורט :)

המחיר היה אטרקטיבי גם בלי ההטבות, ממש חבל לי שכך יצא.
אבל בגלל ההתנהלות הזאת, אין סיכוי שאתחבר, לא משנה עד כמה המחיר אטרקטיבי.
אני חושבת שיש פה אנשים שמנויים לחברה ואולי אף מרוצים, אולי נפלתי על נציג כזה, אך מצד שני, היה יותר מאחד שנהג כך.
חבל שכל הפרטים שלי נמצאים בידיהם.

אני מאוד מודה לך ברזילי!!


צרכנות >>
לצפיה ב-'סעיף 3 מיותר לדעתי'
סעיף 3 מיותר לדעתי
06/01/2020 | 19:52
16
63
סתם ביזבוז זמן ועצבים.
 
העונש הכי טוב הוא לעבור לחברה שלא עושה טריקים, אין לה אנשי מכירות, וכל ההסכמים גלויים ושקופים.
 
וכמובן לשכנע את כל בני המשפחה והחברים לעבור.
צרכנות >>
לצפיה ב-'ואיזו חברה בדיוק לא עושה שטיקים? ולמי אין אנשי מכירות?'
ואיזו חברה בדיוק לא עושה שטיקים? ולמי אין אנשי מכירות?
06/01/2020 | 20:01
15
51
אז איך תשיג חבילה?
אשמח לקבל המלצה.

ואתה מתכוון שחבל על העצבים ולא שווה להתלונן עליהם? על התנהלות מהסוג הזה?! קראת את כל מה שרשמתי? אני יודעת שזה ארוך אבל בדבר כזה לא נתקלים לעיתים קרובות.

צרכנות >>
לצפיה ב-'יש את חברות האפ"ס הותיקות...'
יש את חברות האפ"ס הותיקות...
07/01/2020 | 06:42
6
55
אורנג' (לשעבר) -= פרטנר
פלאפון
סלקום...
בנוסף : הוט 

ויש את כל יתר החברות שנקראות השוק הסיטונאי. 
אני מניחה שההתנהלות היתה אם אחת מהותיקות...

ממליצה שתפני לכל אחת מהחברות - טלזר, גולן, רמי לוי וכו' -
תקבלי כנראה שירות יעיל, שלא כולל "הטבות" ושטיקים, אלא
חבילת התחברות פשוטה וברורה.
מצרפת קישור לאתר כמה זה משם תוכלי לבחור לך...
בהצלחה.
במקביל - בין אם "נעשתה" עיסקה או לא - תשלחי מכתב
ביטול !

https://www.kamaze.co.il/Compare/1/Cellular#ComparisonPanel
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'הוט היא חברת כבוד בחברות האפ"ס ה-ה רשום על שמה !'
הוט היא חברת כבוד בחברות האפ"ס ה-ה רשום על שמה !
07/01/2020 | 07:45
1
13
לצפיה ב-'תודה על החידוד '
תודה על החידוד
08/01/2020 | 10:43
5
לצפיה ב-'לא,לא החברות הוותיקות'
לא,לא החברות הוותיקות
07/01/2020 | 13:28
2
42
אבל סוג של חברת בת..
מן הסתם, אני מכירה את האתר :)
לגבי מכתב/ דוא"ל ביטול - כתבתי הודעה ליחיאל, אשמח אם גם את תעני, אני רוצה לסיים עם העסק הזה בהקדם האפשרי..

מודה לך!

צרכנות >>
לצפיה ב-'לא עקבתי אחרי כל השרשור...'
לא עקבתי אחרי כל השרשור...
08/01/2020 | 10:47
1
25
תמיד כדאי לשלוח גם אימייל...
ואת נשמעת לא בטוחה בעצמך. חבל.
ברגע שמתחילים הטבות כן / לא - מתרחקים
כמו אש ובלי להביט לאחור.
זאת דעתי.
צרכנות >>
לצפיה ב-'אתמול שלחתי.'
אתמול שלחתי.
08/01/2020 | 16:26
24
כולם מציעים הטבות, גם אם הן קטנות כמו ביטול דמי סים/ דמי חיבור וכו'.
כולל החברות שהוזכרו פה..

צרכנות >>
לצפיה ב-'"השוק הסיטונאי" בתחום התקשורת מתייחס לאינטרנט פס רחב'
"השוק הסיטונאי" בתחום התקשורת מתייחס לאינטרנט פס רחב
07/01/2020 | 15:09
9
לצפיה ב-'אני ב 019 ומאוד מרוצה (אבל הם לא מחירי רצפה בשוק) '
אני ב 019 ומאוד מרוצה (אבל הם לא מחירי רצפה בשוק)
07/01/2020 | 09:39
4
43
לקראת כל חיוב אני מקבלת למייל את החשבונית + פירוט שיחות המנוי.
את הניוד עשיתי בהגעה פיזית למרכז שירות שלהם (חנות קטנה בביאליק ר"ג) אבל אפשר גם באתר . 
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'תודה רבה, עינת!'
תודה רבה, עינת!
07/01/2020 | 13:33
33
לפני שעשיתי את העסקה עם החברה הזאת, בדקתי הכל.. הרבה חבילות לא מתאימות בגלל סיבות שחיוניות לי.
אכתוב לך בהמשך בנוגע לזה, אני רוצה קודם לסיים עם העניין המכעיס הזה..

צרכנות >>
לצפיה ב-'כן, הם לא הכי זולים.. אך מה שהכי חשוב לי'
כן, הם לא הכי זולים.. אך מה שהכי חשוב לי
08/01/2020 | 16:37
2
24
זו העובדה שאין להם חבילות עם הרבה דקות שיחה לחו"ל.
זה מה שבעייתי בהרבה מהחבילות (בשבילי).

באופן אישי, אני מעדיפה להתנהל מול נציג בטלפון ולא באתר (כשמדובר בחיבור לחברה)..  למרות המקרה הנוכחי :)
אני אפילו לא מחכה שנציג יחזור אליי עם הצעות, אלא מתקשרת ישירות למוקד.

את מרוצה ממהירות הגלישה הסלולרית ב- 019? הכל עובד מהר?

תודה רבה, עינת.

צרכנות >>
לצפיה ב-'אני מרוצה מהמהירות גלישה- אבל אני לא משתמשת "כבדה" '
אני מרוצה מהמהירות גלישה- אבל אני לא משתמשת "כבדה"
09/01/2020 | 09:07
1
26
לפחות לא בחבילה הסלולרית (קצת יו טיוב וגלישה באוטובוס, פה ושם אפליקציית הגעת/מסלול אוטובוסים). 
הסיבה שעברתי אליהם- הציעו חבילה קטנה במחיר הוגן (הייתי על ה 3 ג'יגה בחודש ואחרי זה באותו מחיר הם הציעו 12 ג'יגה- מה שאני איתו עכשיו). לפני זה המנוי היה על שם אבא שלי ו"שילמתי" (הוא שילם) פר שימוש בחודש, לא כולל גלישה. החשבון היה בסביבות ה- 20 ש"ח שאני משלמת ל 019 היום. 
אני עדיין זוכרת איך שימור לקוחות של סלקום ניסו להציע לי לחזור עם חבילה של 5 גיגה ב 45 ש"ח לחודש   (לפני שעזבתי החבילה הזאת כללה גם תשלום חד"פ של דמי מעבר בסך 50 ש"ח- חלק אמרו שהצליחו להוריד במיקוח- אבל זובי!). 
צרכנות >>
לצפיה ב-' הרגת אותי עם סלקום'
הרגת אותי עם סלקום
09/01/2020 | 19:03
16
תודה רבה על המענה והמידע!
אצלי החבילות תמיד היו 100GB גלישה.
וכן, אני מודעת לזה שהמשתמש הממוצע לא צורך כל כך הרבה ג'יגה בייט, גם בשימוש מרובה באפליקציות וצפייה בסרטונים/ סדרות, אך לרוב החבילות זה מה שמתאים לנו.
לרוב גם לא ממש מאפשרים לערבב בין חבילות שונות אלא מציעים הנחה למספר מנויים על אותה חבילה שיוצאת די משתלמת בלאו הכי.
יש אתרים שמראים פריסת אנטנות סלולריות באזור המגורים שלך, כדי לבדוק את איכות הקליטה, לא יודעת עד כמה ניתן להסתמך על זה.



צרכנות >>
לצפיה ב-'קראתי מה שכתבת'
קראתי מה שכתבת
07/01/2020 | 19:35
2
28
השאלה כמה זמן ואנרגיה תשקיעי בתלונה נגיד שתפני למשרד התקשורת, מה הפיצוי שאת מעוניינת בו? האם זה יהיה שווה לך את הטרחה?
כמו שאמרתי, "חבר מרחיק חבר" מחברות כאלו זו הנקמה הכי מתוקה.
 
לי כרגע יש קווים ב we4g ו 019 - בשתיהן המחירים הוגנים, ופעם אחת לא פנו אלי בנושא שיווקי כלשהו. אפשר להתנהל מולן נטו באינטרנט עם אופציה לנציג טלפוני ו/או לאסוף סים מחנויות פיזיות ב 019.
צרכנות >>
לצפיה ב-'בינתיים אני מחכה כפי שהמליץ ברזילי'
בינתיים אני מחכה כפי שהמליץ ברזילי
08/01/2020 | 16:16
1
23
נראה אם הכל יהיה בסדר.

גם בחברה שבגללה כתבתי הודעה, יש אופציה להתנהלות באינטרנט, ללא צורך טלפוני.
נראה לי שזה כך אצל כולם עכשיו.

דרך אגב, גם ב- we4g עושים הטבות, כאשר ביררתי לגבי חבילות ומחירים, נציג שלהם הציע לי הטבה.
העניין הוא שבחברות האלה, אין מספיק דקות שיחה לחו"ל, דבר שהכרחי בשבילי.
אגב, איך מהירות הגלישה הסלולרית ב- 019, את מרוצה?

תודה רבה!

צרכנות >>
לצפיה ב-'מהירות הגלישה בשתיהן טובה (כולל סטרימינג)'
מהירות הגלישה בשתיהן טובה (כולל סטרימינג)
10/01/2020 | 14:04
2
לצפיה ב-''
07/01/2020 | 10:15
4
לצפיה ב-'את יכולה להמשיך להתנהל לפי "אמרו לי" '
את יכולה להמשיך להתנהל לפי "אמרו לי"
07/01/2020 | 10:24
13
59
ואז תוכלי לכתוב כאן פוסט המשך על כך שאמרו לך שה SIM חינם ושאם לא התחברת אז לא יחייבו אותך והנה חייבו אותך גם על הSIM וגם על דמי מינוי חודשיים למרות שלא התחברת,
או לחילופין לשלוח פקס/מייל לחברה בה את מודיעה להם שמכייון שבניגוד לחוק הם לא שלחו לך (למרות מספר בקשות) את פרטי החוזה כפי שסיכמתם בע"פ את מבטלת את העסקה,
ובמקביל אני הייתי גם שוקל להורות לחברת האשראי לא לכבד את העיסקה, גם כן בכתב עם צירוף חומר הרקע כמו המכתב ששלחת לחברת הסלולר.
ושהם יחפשו אותך.
 
שתי אופציות, תחליטי מה מתאים לך
צרכנות >>
לצפיה ב-'תודה יחיאל - לגבי שליחת המייל - מקווה שתוכל לענות במהרה'
תודה יחיאל - לגבי שליחת המייל - מקווה שתוכל לענות במהרה
07/01/2020 | 13:22
12
24
האם כדאי לכתוב את האימייל בפירוט רב ולגולל את כל התרחשות העניינים?
יש דברים שעדיף לנסח בצורה מסויימת? פרטים שחשוב לציין?

היום התקשרתי למוקד לבטל את העסקה, שוב פעם אמרו שלא יחייבו אותי.
אמרתי שיבטלו גם את השליח, נאמר לי שזה לא דרכם ופשוט להגיד לו שהעסקה בוטלה כשיתקשר.
אמרתי שאני את שלי עשיתי, זו אחריותם.
כמובן שהשליח התקשר.. לא נאמר לו דבר, אמרתי לו שהעסקה בוטלה.
כעבור שנייה התקשרה מישהי מהחברה כדי לשאול אותי לגבי זה.

אני מאוד מודה לך.

צרכנות >>
לצפיה ב-'שליחת דוא"ל מפורט – למי? לחברה הסלולרית כן, לחברת האשראי לא'
שליחת דוא"ל מפורט – למי? לחברה הסלולרית כן, לחברת האשראי לא
07/01/2020 | 15:13
3
27
וגם כשאת מנסחת בפירוט, נסי לצמצם ככל האפשר, שלא יראה כמו סיפור אלא כמו סיכום ענייני, מסודר, ברור וקצר.
צרכנות >>
לצפיה ב-'תודה trilliane! כתבתי לברזילי מעלה'
תודה trilliane! כתבתי לברזילי מעלה
07/01/2020 | 15:23
2
32
בקשר לדוא"ל לחברת הסלולר לביטול עסקה, כולם פה הפחידו אותי לגבי זה.

אולי אני טועה, אך כל עוד לא מתחברים, לא ניתן לגבות ממני תשלום, לא?
הסים הוא בכל מקרה בחינם לכלל הלקוחות, זה המבצע בחברה.
כל עוד לא התחברתי, אז לא ניתן לחייב אותי, לא בדמי חיבור ולא בדמי מנוי, הרי אין מנוי..

ובקשר לפירוט, אני לא יודעת איך אפשר לצמצם.
כמובן ללא הערות אישיות ורגשות, אך זה מאוד ארוך וגם מה שכתבתי פה, זה פחות ממה שקרה בפועל.
לא רואה כיצד ניתן לכתוב בקצרה על כל ההתנהלות הזאת, זה פשוט יותר מדי.


צרכנות >>
לצפיה ב-'הנקודה אינה להיות צודק אלא להיות חכם'
הנקודה אינה להיות צודק אלא להיות חכם
07/01/2020 | 16:01
1
29
לפי החוק הם גם מחויבים לשלוח לך הכול מסודר בכתב, אבל לכי תרוצי אחריהם או תתבעי אותם... לכן הציעו לך לנקוט אמצעים למזער בעיות עתידיות וגם שיהיה לך תיעוד רשמי בכתב למקרה שיעשו בעיות (תיעוד כתוב הרבה יותר נוח לשימוש מהקלטות).
 
בעניין הפירוט – במה שכתבת יש הממממון מה לצמצם. כמובן כל הערות הביניים, אבל גם בפרטים. לדוגמה, את לא חייבת לציין שהנציג "יצא לאכול". די ב"הוא בהפסקה".
 
לדוגמה, תקציר של תחילת דברייך כאן:
 
סגרתי עסקה עם נציג המכירות וסוכם שישלח לי את פרטיה המלאים בדוא"ל וב-sms, בתוך כמה דקות. לא הגיע.
לאחר שעתיים התקשרתי וביקשתי לדבר עם הנציג, נמסר שיחזור אליי בתוך 10 דקות.
הוא לא חזר ולא קיבלתי דבר.
כעבור שעה קיבלתי sms בלבד שמפנה אותי לצפות בפרטי העסקה באזור האישי באתר.
בדקתי באתר, ופירוט העסקה שראיתי כלל לא קשור לעסקה שביצעתי – הופיע פירוט של מחיר החבילה הרגילה בלי דקות שיחה שהוספתי והטבות שהובטחו לי.
התקשרתי שוב, דיברתי עם הנציג שסגר איתי את העסקה. אמר שהוא בודק, אך לאחר דקות המתנה  ארוכות מאוד, השיחה התנתקה והוא לא חזר אליי.
__________________
 
ואפשר להמשיך לקצץ כך עוד ועוד. בחלק שלך עד כאן בהודעה היו 185 מילים. במה שערכתי לך עכשיו – 97. זה כמעט חצי. מבינה?
צרכנות >>
לצפיה ב-'תודה טריליאן היקרה, אני מודה שאני'
תודה טריליאן היקרה, אני מודה שאני
07/01/2020 | 16:43
23
מתקשה לצמצם.
במיוחד לאור ההתנהלות, גם של הנציג, גם של המנהל שכאילו עדכן הכל והקליד הכל וגם של הנציגה שניסתה להתחמק ואמרה שאין מחיר כזה, למחרת.
אנסה ללכת לפי הקו שלך, עד כמה שאוכל.

המון תודות על עזרתך הרבה!

צרכנות >>
לצפיה ב-'אני במקומך הייתי משתדל להצמד לעובדות היבשות ולהיות ברור'
אני במקומך הייתי משתדל להצמד לעובדות היבשות ולהיות ברור
07/01/2020 | 16:23
7
37
הציעו לך משהו שנראה לי מאוד בכיוון.
מתחיל לניתוק, משהו בסגנון:
"הוראה לביטול מינוי ואיסור חיוב כרטיס אשראי"
ואז:
 
יצרתי אתכם קשר לפחות X (תכתבי מספר) פעמים בהזדמנויות שונות ובתנאים שונים ולא שלחתם אלי את תנאי החוזה, כולל אבל לא רק במקרים הבאים:
תאריך שעה
תאריך שעה
וכו'.
בעקבות אי עמידת החברה בתנאי החוזה כפי שסיכמנו אותם בעל פה, ובעקבות הכשל של החברה בשליחת חוזה כתוב לפי הוראות החוק הרייני מורה לכם לא לחבר את המינוי ואוסר עליכם לחייב את כרטיס האשראי.
שם חתימה ותאריך.
אני אחרי המשלוח הייתי מרים טלפון לחברת הסלולר רק לבדיקת עניין אחד, לשמוע מהם שהם קיבלו את המכתב שלי (אלא אם קיבלתי אישור אוטומטי). לא לדון בתוכנו ולא להגיע לשימור לקוחות.
 
שולח אל חברת הסלולר, ואחרי כן ממלא טופס של חברת האשראי עם הפרטים הרלוונטים, מצרף עותק של המכתב ששלחתי לחברת הסלולר.
והולך להתעסק בעניינים שלי ושעכשיו הם יתעצבנו ולא אני.
 
למה אני כותה "אני במקומך"? כי אני לא עו"ד או איש מקצוע. אני רק מספר לך מה אני עשיתי בסיטואציות דומות ועבד בשבילי. דהיינו את לוקחת את האחריות על ההתנהלות שלך - לא אני.
צרכנות >>
לצפיה ב-'תודה על המידע יחיאל! הפירוט הזה מאוד עוזר וממקד אותי!'
תודה על המידע יחיאל! הפירוט הזה מאוד עוזר וממקד אותי!
07/01/2020 | 16:54
6
22
בנוגע ליצרתי אתכם קשר בתאריך ושעה, אני אמקד את זה רק לתאריך העסקה מכיוון שהכל נעשה בזמן של יום.
למחרת כבר דיברתי עם הנציגה הסרבנית שאמרה שתשלח לבירור.
אני אפרט את תנאי העסקה שסוכמה לעומת פירוט העסקה ששלחו לי לאזור האישי (לא למייל).

לגבי דבריך:
"אני אחרי המשלוח הייתי מרים טלפון לחברת הסלולר רק לבדיקת עניין אחד, לשמוע מהם שהם קיבלו את המכתב שלי (אלא אם קיבלתי אישור אוטומטי). לא לדון בתוכנו ולא להגיע לשימור לקוחות"
מה זאת אומרת לא לדון בתוכנו?

אני מאוד מודה לך על עזרתך הרבה!

צרכנות >>
לצפיה ב-'ב"לא לדון בתוכן" אני מתכוון לזה שהמשימה של הנציג/ה'
ב"לא לדון בתוכן" אני מתכוון לזה שהמשימה של הנציג/ה
08/01/2020 | 10:50
5
18
למנוע ממך להתנתק.
לכן הם ינסו לפתוח מחדש את הדיון, להבטיח לך עוד פעם שישלחו את החוזה שידבר איתך מנהל שיתנו לך מתנה וכו' בניסיון לקבל ממך הסכמה אפילו במרומז לא להתנתק אלא להמשיך להיות מטורטרת.
ואז כמובן הם ינסו לחייב את כרטיס האשראי שלך.
 
במייל/פקס ששלחת יש את כל המידע הנדרש וההוראות הדרושות. שיפעלו לפיהן ואין מקום לדיונים.
צרכנות >>
לצפיה ב-'בסופו של דבר, שלחתי מייל, ליתר ביטחון '
בסופו של דבר, שלחתי מייל, ליתר ביטחון
08/01/2020 | 16:05
4
17
אך שלחתי מייל קצר וענייני, כתבתי על כך כרגע בתגובה לטריליאן, למעלה.
את המכתב המפורט כפי שהמלצת, ניסחתי ושמרתי כטיוטה, למקרה הצורך.
אני מקווה שלא יהיו בעיות ושלא יהיה צורך..

יחיאל, רציתי לדעת,  האם כאשר אתה מתנייד מחברת סלולר אחת לשנייה - האם אתה שולח אימייל לביטול עסקה לחברה שעזבת, רק ליתר ביטחון? או שאין בזה צורך?

המון תודות!

צרכנות >>
לצפיה ב-'בהתניידות מחברה לחברה? לא'
בהתניידות מחברה לחברה? לא
08/01/2020 | 16:14
3
23
לפני ההתניידות לא כדאי כי אני פשוט אאבד את מספר הטלפון שלי.
 
אחרי ההתניידות אני עוקב אחרי החיובים העתידיים בכרטיס האשראי (עוד לפני שמגיע מועד החיוב בדואר), לבדוק אם מתכוונים לחייב. עוד לא קרה לי שניסו.
כך שלא התעורר הצורך.
צרכנות >>
לצפיה ב-'מצויין! תודה רבה! '
מצויין! תודה רבה!
08/01/2020 | 16:22
2
26
רציתי לדעת כדי למנוע בעיות בעתיד.

המון תודות על עזרתך הרבה, יחיאל!
אני *מאוד* מעריכה את זה!

צרכנות >>
לצפיה ב-', מקווה שבשעת המבחן העצות יתגלו כמועילות'
, מקווה שבשעת המבחן העצות יתגלו כמועילות
09/01/2020 | 10:35
1
15
בהצלחה
צרכנות >>
לצפיה ב-' '
09/01/2020 | 19:06
1
לצפיה ב-' אני רוצה להודות לכל חברי הפורום היקרים '
אני רוצה להודות לכל חברי הפורום היקרים
07/01/2020 | 19:14
59
תודה רבה לכולכם על כך שאתם תמיד עוזרים, מייעצים וטורחים לתת תשובות מושקעות, מפורטות ובעלות ערך.
אני מאוד מעריכה את זה!
כיף שהפורום הזה עדיין חי ובועט! :)
תודה לכם על הכל!

צרכנות >>

הודעות אחרונות

20:33 | 18.01.20 אורחים בפורום
09:22 | 17.01.20 shacharon123
18:21 | 16.01.20 רוב הזמן נח
17:21 | 16.01.20 רוב הזמן נח
16:04 | 16.01.20 אורחים בפורום
19:47 | 15.01.20 רוב הזמן נח
14:11 | 14.01.20 אורחים בפורום

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ