לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2923329,233 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'חוייבתי בסופרמרקט על יותר מוצרים ממה שקניתי'
חוייבתי בסופרמרקט על יותר מוצרים ממה שקניתי
03/01/2020 | 15:09
11
177
שלום,
 
עשיתי היום קניות ובטיפשותי לא בדקתי את החשבון בזמן הקנייה, כשהגעתי הביתה עברתי על החשבון ולהפתעתי גיליתי שחוייבתי על מספר מוצרים בכמות גדולה יותר ממה שקניתי. למשל קניתי חבילה אחת בודדת של שישיית בירה שחורה אבל בחשבון רשום שקניתי כביכול 2 שישיות. כנ"ל לגבי מוצרים אחרים שאני יודע בוודאות שלקחתי מהם חבילה אחת בלבד (וזה גם מה שהוצאתי מהשקיות כשהגעתי הביתה) אבל בחשבון רשום שכביכול לקחתי מהמוצרים האלו 2 חבילות.
 
האם עדיין אפשרי לגשת בתחילת השבוע הבא לסופרמרקט הזה ולדרוש מהם לקבל החזר כספי על המוצרים העודפים שחוייבתי בהם? או שזה כבר מאוחר מדי? תכלס עכשיו כבר אין לי שום דרך להוכיח להם שלא רכשתי את הכמות העודפת הזו שחוייבתי בה סתם.
 
האם זה כבר מאוחר מדי?
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'טעויות קורות, רק שבד"כ הן לרעת הלקוח'
טעויות קורות, רק שבד"כ הן לרעת הלקוח
03/01/2020 | 18:23
4
127
לא פעם בקנייה בסופר פארם אני מוצאת טעויות (כבר קרה גם לטובתי, והחזרתי)
מכיוון שכדי להבין בדיוק את החשבון עם כל ההנחות והמבצעים צריך יום לימודים ארוך. לכן אני בודקת את תדפיס החשבון בבית בשקט ולא בחנות.
כשיש טעות, ולא פעם יש, אני חוזרת לאחר יום יומים כשמתאפשר, מראה להם את הטעות והם מחזירים את ההפרש.
צרכנות >>
לצפיה ב-'הבעיה שאין לי דרך להוכיח'
הבעיה שאין לי דרך להוכיח
03/01/2020 | 23:58
2
102
כל לקוח יכול לחזור לסופרמרקט עם חשבון מקנייה קודמת ולטעון שהוא חוייב על מוצרים שהוא לא קנה או בכמות גדולה יותר ממה שהוא באמת לקח, למה שיאמינו לו? תכלס אין לי שום דרך להוכיח שמה שרשום בחשבון לא נכון.
 
לכן אני לא יודע אם יש טעם לפנות אליהם בכלל.
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'במקרה כזה אכן בעיה להוכיח שקנית מוצר אחד ולא שניים'
במקרה כזה אכן בעיה להוכיח שקנית מוצר אחד ולא שניים
04/01/2020 | 00:43
95
אצלי הטעויות הן במחירים. אני חוזרת עם החשבונית והמוצר, וזו הוכחה מספיקה כדי להוכיח את הטעות.
במקרה שלך באמת כדאי לבדוק במקום.
צרכנות >>
לצפיה ב-'יש טעם לפנות, תן להם לבדוק ולהחליט'
יש טעם לפנות, תן להם לבדוק ולהחליט
04/01/2020 | 10:51
90
קופאי בד"כ עקבי או בטעויות שחוזרות או במידת היושר שלו.
צרכנות >>
לצפיה ב-'ויש לזה הסבר הגיוני'
ויש לזה הסבר הגיוני
04/01/2020 | 11:00
121
נכנסתי פעם ל"תא, של הקופאיות בסופר של אחת הרשתות הגדולות וראיתי שם על הקיר דף מודפס המסביר לקופאיות שיש לקוחות "הטועים" בהעברת המוצרים, הוצגו בו כמה שיטות והסברי איך להתמודד איתן, והוראה להקפיד על הבדיקה בכיוון הזה.
ההגיון אומר שטעויות יקרו במידה שווה לשני הצדדים אך במידה ומגלים הקפדה יתרה למנוע טעויות דווקא לצד מסוים - הטעויות לא מתחלקות במידה שווה.
ובעניין מבצעים - בימים הראשון והאחרון של מבצע יש לעיתים פיגור או זריזות יתרה בהכנסת המבצעים למחשב וזה גורם שלא תמיד הלקוח מקבל בקופה את תנאי המבצע
בחנויות מסוימות נתקלתי גם בזה שהמבצע בכלל לא מוכנס לקופה ומקבל אותו רק מי שמעיר את תשומת ליבה של הקופאית - ההגיון אחרי זה - מי שקונה בלי לדעת על המבצע ישלם את המחיר המלא שממילא התכוון לשלם ומי שידע עליו יקבל אותו.
צרכנות >>
לצפיה ב-'בחנות של רמי לוי נדהמתי מהיעילות....'
בחנות של רמי לוי נדהמתי מהיעילות....
04/01/2020 | 08:10
3
144
באחד הימים הגעתי הביתה וראיתי שבחשבונית רשום
כרובית במחיר גבוה מאוד... לא רכשתי כרובית, לא ראיתי
אצל הלקוחה שלפני מוצר זה ולא הבאתי הביתה.
ניגשתי למחרת לקופה ראשית, בהנחה שאחת מהשניים -
"ינפנפו" או יתנו אמון ויחזירו.
מה שעשו שם זה שניגשו למצלמות, עקבו אחר קניותי מאותו
יום, וגילו שלקחתי שקית כרובית מהקפואים. ואמנם  כשבדקתי
בבית הסתבר שלקחתי שקית כרובית (במקום ארטישוק שדרך אגב
עלה שליש מחיר).
בהחלט הפעים אותי...
צרכנות >>
לצפיה ב-'מקרה דומה היה כשאשתי לקחה מטאטא ללא מקל וחוייבה על מטאטא +'
מקרה דומה היה כשאשתי לקחה מטאטא ללא מקל וחוייבה על מטאטא +
04/01/2020 | 18:00
1
126
מקל. פתחו מצלמה שהראתה גם את הפסוקת הלבנה בראשה (בושה), ואז זיכו.
צרכנות >>
לצפיה ב-'יפה...'
יפה...
05/01/2020 | 10:16
52
לצפיה ב-'שמחה לשמוע שזו ההתנהלות שלהם תמיד ושלא נפנפו'
שמחה לשמוע שזו ההתנהלות שלהם תמיד ושלא נפנפו
<< ההודעה הנוכחית
05/01/2020 | 20:07
64
אלא בדקו את הנושא, זה מראה שהם פועלים בהוגנות ומנסים לתת שירות טוב והגון. לי קרה שלקחתי 2 קופסאות של פטריות משומרות שהיו במבצע ואחת שלא ואז ראיתי שבעצם לא יצא לי המבצע של 3 הקופסאות, ניגשתי לשירות ומיד מצאו את הבעיה, נתנו לי לקחת את הקופסא השלישית מהסוג שבמבצע, החזרתי את זה שלקחתי בטעות וזוכיתי על ההפרש
צרכנות >>
לצפיה ב-'בחלק מהמקומות יש מצלמה על הקופה, ואפשר לבדוק האם כן או לא'
בחלק מהמקומות יש מצלמה על הקופה, ואפשר לבדוק האם כן או לא
04/01/2020 | 17:56
89
חלה טעות בקופה. אצלנו חוייבנו על בקבוק שמפו כלשהו במקום על 820 ג' מלפפונים.
אז אמרו שנשקול ונגיד להם מה היה משקל המלפפונים וזיכו בהפרש.
צרכנות >>
לצפיה ב-'האם אפשרי לגשת? בודאי שכן'
האם אפשרי לגשת? בודאי שכן
05/01/2020 | 13:47
68
האם אפשרי לדרוש? לא נראה לי, אבל בהקלט אפשר לבקש.
האם מאוחד מידי לבקש? לדעתי לא, מה כבר יש לך להפסיד, מקסימום יגידו לך "לא".
צרכנות >>

הודעות אחרונות

22:18 | 21.01.20 עמלץ הפלדה
17:26 | 20.01.20 אורחים בפורום
13:43 | 20.01.20 purple19
22:39 | 19.01.20 אורחים בפורום
20:33 | 18.01.20 אורחים בפורום
09:22 | 17.01.20 shacharon123
18:21 | 16.01.20 רוב הזמן נח
17:21 | 16.01.20 רוב הזמן נח
16:04 | 16.01.20 אורחים בפורום

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ