חוייבתי בסופרמרקט על יותר מוצרים ממה שקניתי

evike

Active member
מנהל
במקרה כזה אכן בעיה להוכיח שקנית מוצר אחד ולא שניים

אצלי הטעויות הן במחירים. אני חוזרת עם החשבונית והמוצר, וזו הוכחה מספיקה כדי להוכיח את הטעות.
במקרה שלך באמת כדאי לבדוק במקום.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
יש טעם לפנות, תן להם לבדוק ולהחליט

קופאי בד"כ עקבי או בטעויות שחוזרות או במידת היושר שלו.
 
חוייבתי בסופרמרקט על יותר מוצרים ממה שקניתי

שלום,

עשיתי היום קניות ובטיפשותי לא בדקתי את החשבון בזמן הקנייה, כשהגעתי הביתה עברתי על החשבון ולהפתעתי גיליתי שחוייבתי על מספר מוצרים בכמות גדולה יותר ממה שקניתי. למשל קניתי חבילה אחת בודדת של שישיית בירה שחורה אבל בחשבון רשום שקניתי כביכול 2 שישיות. כנ"ל לגבי מוצרים אחרים שאני יודע בוודאות שלקחתי מהם חבילה אחת בלבד (וזה גם מה שהוצאתי מהשקיות כשהגעתי הביתה) אבל בחשבון רשום שכביכול לקחתי מהמוצרים האלו 2 חבילות.

האם עדיין אפשרי לגשת בתחילת השבוע הבא לסופרמרקט הזה ולדרוש מהם לקבל החזר כספי על המוצרים העודפים שחוייבתי בהם? או שזה כבר מאוחר מדי? תכלס עכשיו כבר אין לי שום דרך להוכיח להם שלא רכשתי את הכמות העודפת הזו שחוייבתי בה סתם.

האם זה כבר מאוחר מדי?
 

evike

Active member
מנהל
טעויות קורות, רק שבד"כ הן לרעת הלקוח

לא פעם בקנייה בסופר פארם אני מוצאת טעויות (כבר קרה גם לטובתי, והחזרתי)
מכיוון שכדי להבין בדיוק את החשבון עם כל ההנחות והמבצעים צריך יום לימודים ארוך. לכן אני בודקת את תדפיס החשבון בבית בשקט ולא בחנות.
כשיש טעות, ולא פעם יש, אני חוזרת לאחר יום יומים כשמתאפשר, מראה להם את הטעות והם מחזירים את ההפרש.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
ויש לזה הסבר הגיוני

נכנסתי פעם ל"תא, של הקופאיות בסופר של אחת הרשתות הגדולות וראיתי שם על הקיר דף מודפס המסביר לקופאיות שיש לקוחות "הטועים" בהעברת המוצרים, הוצגו בו כמה שיטות והסברי איך להתמודד איתן, והוראה להקפיד על הבדיקה בכיוון הזה.
ההגיון אומר שטעויות יקרו במידה שווה לשני הצדדים אך במידה ומגלים הקפדה יתרה למנוע טעויות דווקא לצד מסוים - הטעויות לא מתחלקות במידה שווה.
ובעניין מבצעים - בימים הראשון והאחרון של מבצע יש לעיתים פיגור או זריזות יתרה בהכנסת המבצעים למחשב וזה גורם שלא תמיד הלקוח מקבל בקופה את תנאי המבצע
בחנויות מסוימות נתקלתי גם בזה שהמבצע בכלל לא מוכנס לקופה ומקבל אותו רק מי שמעיר את תשומת ליבה של הקופאית - ההגיון אחרי זה - מי שקונה בלי לדעת על המבצע ישלם את המחיר המלא שממילא התכוון לשלם ומי שידע עליו יקבל אותו.
 
בחנות של רמי לוי נדהמתי מהיעילות....

באחד הימים הגעתי הביתה וראיתי שבחשבונית רשום
כרובית במחיר גבוה מאוד... לא רכשתי כרובית, לא ראיתי
אצל הלקוחה שלפני מוצר זה ולא הבאתי הביתה.
ניגשתי למחרת לקופה ראשית, בהנחה שאחת מהשניים -
"ינפנפו" או יתנו אמון ויחזירו.
מה שעשו שם זה שניגשו למצלמות, עקבו אחר קניותי מאותו
יום, וגילו שלקחתי שקית כרובית מהקפואים. ואמנם כשבדקתי
בבית הסתבר שלקחתי שקית כרובית (במקום ארטישוק שדרך אגב
עלה שליש מחיר).
בהחלט הפעים אותי...
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
מקרה דומה היה כשאשתי לקחה מטאטא ללא מקל וחוייבה על מטאטא +
מקל. פתחו מצלמה שהראתה גם את הפסוקת הלבנה בראשה (בושה), ואז זיכו.
 
שמחה לשמוע שזו ההתנהלות שלהם תמיד ושלא נפנפו

אלא בדקו את הנושא, זה מראה שהם פועלים בהוגנות ומנסים לתת שירות טוב והגון. לי קרה שלקחתי 2 קופסאות של פטריות משומרות שהיו במבצע ואחת שלא ואז ראיתי שבעצם לא יצא לי המבצע של 3 הקופסאות, ניגשתי לשירות ומיד מצאו את הבעיה, נתנו לי לקחת את הקופסא השלישית מהסוג שבמבצע, החזרתי את זה שלקחתי בטעות וזוכיתי על ההפרש
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
בחלק מהמקומות יש מצלמה על הקופה, ואפשר לבדוק האם כן או לא
חלה טעות בקופה. אצלנו חוייבנו על בקבוק שמפו כלשהו במקום על 820 ג' מלפפונים.
אז אמרו שנשקול ונגיד להם מה היה משקל המלפפונים וזיכו בהפרש.
 
למעלה