להתלונן?

dory38

New member
הכל עניין של חינוך ומשמעת

יש פתגם בערבית: מי שלא חינכו אותו הוריו, יחנכו אותו הימים והלילות. מעניין, שכבר ארבעה ימים לא ראיתי את האחות הנ"ל, וזה עוד בלי שהתלוננתי. בכל מקרה, מצבה של אמא משתפר ויש לקוות שזה יוטב עוד יותר עד לשחרור.
 

אספרסו2

New member
טוב מאד שהמצב משתפר

כמו שאמרתי קצב ההחלמה מורכב מהמון משתנים ואחות חסרת אמפטיה והשכלה ראויה לא תשכיל להבין זאת.גרוע יותר כשהן מעזות לערער על דברי הרופאים מבלי שיש להן את היכולת והכישורים לאבחן ולטפל כמוהם.
עמוד על המשמר,זה תפקידינו כשההורים הופכים להיות תלויים בנו,על מנת שיהיו לה עוד הרבה שנות חיים איכותיות במחיצת הקרובים לה.
 
כלום

ההחלטה על שחרור מתקבלת ע"י מנהל המחלקה , הסגל הרפואי, צוות הפיזיותרפיה, העובדת הסוציאלית והצוות הסיעודי. אדם משחורר כאשר מגיעים להחלטה שאין משהו נוסף שהם יכולים לעשות בשבילה מבחינת הטיפול הרפואי, השיקומי, הסיעודי והסוציאלי והטיפול בה הסתיים. יש עוד אנשים שממתינים בתור שצריך ואפשר לעזור להם.
 

dory38

New member
זהו, השיקול זה המכסות. להשתמש ולזרוק.

מה אכפת לי מאנשים אחרים, עם כל הכבוד? אמא שלי קודם.
 
אתה מהמשפחות שיותר מזיקות

לטיפול ביקירהן מאשר עוזרות ויש מצבים 'בהם אדם לא בר שיקום בגלל מצב נפשי וחוסר שיתוף פעולה
 

SicTransit

Active member
דורשת סטירה?

האחיות באיכילוב כמו בכל בית חולים הארץ עובדות קשה מאד בתנאים קשים ובמשכורת בינונית. האחיות בשיקום עובדות קשה יותר מאחיות אחרות, והאחיות בשיקום גריאטרי עובדות קשה יותר מאחיות בשיקום "רגיל".
&nbsp
אני מבין את המצב הקשה שלך בעניין אימך, אבל הצוות הרפואי הוא לא האשם בכך. תתבייש.
 

dory38

New member
שהיא תתבייש, כך לא מתנהגים לחולים

לא מאחל לך, אבל אם חס ושלום אמא שלך תהיה במצב הזה, אתה תבין אותי יותר טוב. ברור שאני מסביר לאמא שעליה לשתף פעולה. בכל מקרה היא הייתה אמורה לסיים את השיקום בזמן. השאלה היא, אם היא תגמור בציון נכשל או עובר. כבר היום היא התחילה להיות יותר קואפרטיבית, בעקבות שיחה משולשת בינה לבין אבא שלי והרופא האישי.
 

סתם מבקרת

Active member
המלצה שלי, אם אין לכם משפחה שיכולה לעזור לכם בהתארגנות

והתנהלות, פנו לרווחה במקום מגוריכם ובמקביל פנו לביטוח הלאומי, עם המלצות רפואיות מבית החולים/הרופאה המטפלת, ובקשו עזרה של מטפלת. אם הבט"ל מאשר שעות עזרה לכם זה לא יעלה כסף. אפשר גם לפנות לחברה שעוסקת בנושא סיעוד והם יעזרו לכם בהגשת הבקשה לבט"ל.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא, אין לך על מה. נראה שהחמצתם את המהות של "שיקום"

אם אימך אינה רוצה/יכולה להשתקם כרגע (ולא משנה הסיבה) אין לה מקום במחלקת השיקום.
&nbsp
כמו כן לא ברור לי הקשר בין "איומים" לבין "קללות / הרמת יד". זה לא אותו הדבר ולכן אין סתירה. איום הוא תוכן, לא צורה. הוא יכול להיאמר בשיא הנימוס. כשאתה אומר "אם יקרה משהו זה באחריותכם" זה נתפס כאיום בתביעה, אני מניחה.
&nbsp
בשורה התחתונה: עוזרים לאימא להשתקם או לוקחים אותה הביתה. בשום פנים ואופן לא רבים עם הצוות (גם אם אתה חושב שאתה צודק, אתה ודאי לא חכם). אם קשה לכם כרגע לטפל בה בבית, מיצאו מוסד אחר שיוכל לשכן אותה בינתיים / שכרו אחות או עזרה מקצועית אחרת. זו אחריות שלכם ולא של ביה"ח.
 

3תיתי

New member
הייתיפועלת בכמה חזיתות

קודם כל, חוסר שיתוף הפעולה של אמך, מרמזת על בעיה נפשית. בעיקר דיכאון. הייתי פונה לקבל ייעוץ פסיכוגריאטרי. (להעזר ברופא המשפחה). שתתחיל לקבל טיפול בבעיה. בד בבד, יש שיקום באישפוז יום. זה לא יפתור את כל הבעיה, אבל ייתן אולי משהו. הכתובת הראשונה היא רופא המשפחה, שאולי יפנה לייעוץ של עובדת סוציאלית, שתעזור במציאת פתרון זמני לאלא. בד בבד, מגייסים את כל המשפחה לאירגון סביר של הבית. ניתן לקבל יעוץ להתאמת הבית ביד שרה וכן ממרפאות בעיסוק של קופ"ח. בכל מקרה, זה יעלה כסף. ואני מאחלת לאמא ולכולכם בריאות טובה. צער גידול הורים.
 

אספרסו2

New member
ישראל עדיין לא בשליטת פוטין

ואם לאחות ממוצא רוסי לא מתאים שלמטופל יש קצב החלמה משלו זה עדיין לא הופך את המטופלת לסובלת מבעיה נפשית.
המערכת לא תמיד צודקת גם אם האחות הרוסיה בועטת במיטת המטופלת,אפשר וצריך להעביר ביקורת.
 

3תיתי

New member
יש הקצבה של ימי החלמה. זה לא ממש תלוי באחות, ויהי

מוצאה אשר יהי. ומי שלא משתפת פעולה ולא רוצה לצאת לפעילויות ורוצה לחזור למיטה, כנראה סובלת מדיכאון, מה שדי אופייני למבוגרים, במיוחד אם הם מחוץ לסביבתם הטבעית ואחר סיטואציה טראומתית עבורם. אפשר להפיל את העניין על אחיות, ואפשר לפעול לשיפור איכות חייה של האם. אני נתתי מספר דרכים לכך, מה שכנראה יכול לעזור יותר מלהאשים אחיות או להעביר עליהן ביקורת.
 

אספרסו2

New member
אני שב ומדגיש

למען שאר הקוראים כי את תישארי בעקשנותך תוצרת פוטין,לאות ותשישות אצל מטופל לאחר ניתוח אינן מאובחנות כמצב דיכאוני פסיכוסומאטי כפי שאת קובעת.
 

3תיתי

New member
יפה שאתה מאבחן מצויין פעמיים

גם את קשרי לפוטין (ההדוקים, יש לציין) וגם את המצב של האמא. וממליצה אם כבר, אם אתה כה טוב בפתרונות, יללה! תמצא לפותח השרשור פתרון מעשי. דוסבדאנייה.
 

אספרסו2

New member
שללתי את אבחנתך השגויה

ואת כועסת ומקללת ברוסית.מאד אופייני לך.
לעבדים אסור לתת למלוך במערכת הבריאות הישראלית,ההירארכיה שקיימת כשהעומדים בראשה הם גם בעלי הידע הרפואי הרחב ביותר צריכה להתקיים כמו במדינות המתוקנות.
לכן פתרונות מעשיים ואפקטיביים צריכים לבוא מהם בהתאם לצרכי ומצב המטופל.נקודה.
 

אספרסו2

New member
אופייני לרוסים

לדבר בשפתם תוך הפגנת אי נימוס בסיסי לעובדה שבדיאלוג יש צורך בשפה משותפת מובנת לשני הצדדים.
אין לי מושג מה אמרה גם הילללה לא במקום.
 

עומר TT

New member
בתור לא רוסי

הגזענות שלך ממש פאתטית, ואם זה היה תלוי בי גם היית נחסם בגינה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל


 
למעלה