לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2925529,255 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'מישהו התלונן על ברימאג? קבלו סיפור... "קומסי קומסה". '
מישהו התלונן על ברימאג? קבלו סיפור... "קומסי קומסה".
05/12/2019 | 14:46
20
206
ביום ד' שעבר יצרנו קשר עם ברימאג. משימה לא הכי קלה אבל אפשרית.
שאלנו לגבי קערה מנירוסטה עבור מיקסר קנווד.
נענינו שיש 3 אפשרויות: קערת פלסטיק (200 ש"ח), קערת נירוסטה
חלקה (300 ש"ח) וקערת נירוסטה עם ידיות (390 ש"ח).
ביום ב' הגעתי לסניף בחיפה ושאלתי לגבי קערה מנירוסטה.
קערה עם ידיות לא הייתה לו, ועבור קערה ללא ידיות הוא דרש משהו
סביב ה-400 ש"ח... איני זוכר כמה וזה גם לא ממש חשוב.
השבתי לו, שבת"א הוצעה לי קערה בדיוק כזו במחיר של 300 ש"ח
והוא לא טרח להשיב. ביקשתי שיתקשר להנהלה ויברר מה לגבי
המחיר. הוא סירב, וטען שאם יש לו קטלוג מתומחר, אין לו מה לברר.
יצאתי זעף וסר רוח והתקשרתי לת"א.
משם נעניתי שהיה מבצע 'יום שישי השחור' ואז זה באמת היה במחיר מוזל,
אלא שכעת כבר יום שני והמבצע נגמר.
"אבל היום סייבר מונדיי, לא"? שאלתי.
"נכון. אבקש אישור מיוחד עבורך".
והגברת קיבלה אישור והגברת שלחה את הקערה באותו מחיר, כולל
המשלוחה.
וכן! הקערה הגיעה היום לידיי ואני מרוצה.
אני רק מאד לא שבע רצון מהיחס המשפיל שקיבלתי מהבחור בסניף חיפה.
שום רצון לעזור. שום רצון לשתף פעולה. "תרצה? תקנה. לא תרצה?
לך הביתה".
ככה מתייחסים ללקוח? בושה!
צרכנות >>
לצפיה ב-'את השירות הגרוע קיבלת בסניף בת"א'
את השירות הגרוע קיבלת בסניף בת"א
05/12/2019 | 16:51
13
155
כשהתקשרת, היו צריכים להבהיר לך שמדובר במבצע.
 
אין מה להלין על המוכר בסניף חיפה שלא הסכים ברוב חוצפתו לארגן לך הנחה מהמחיר הקטלוגי.
מוכר שרץ להתקשר "להנהלה" כל פעם שלקוח דורש הנחה כי אמרו לו משהו אחר במקום אחר הוא מוכר שלא פנוי לעזור לקונים אחרים, שלא דורשים יחס מיוחד.
צרכנות >>
לצפיה ב-'איני בטוח שכך. הייתי הלקוח היחיד בחנות, ועם מעט רצון טוב,'
איני בטוח שכך. הייתי הלקוח היחיד בחנות, ועם מעט רצון טוב,
05/12/2019 | 17:18
12
89
הוא בהחלט יכול היה לטרוח ולברר עבורי את המחיר. לא ביקשתי הנחה מיוחדת,
ואם טענתי בפניו שטוב יהיה אם יואיל ויברר את העניין, הוא יכול היה להניע מעט את אצבעותיו
וכך היה גם נוכח, שלא סתם 'דרשתי דרישות' שאינן מתקבלות על הדעת.
צרכנות >>
לצפיה ב-'ברור שהוא יכל ללכת לקראתך. אז מה?'
ברור שהוא יכל ללכת לקראתך. אז מה?
05/12/2019 | 17:32
11
105
ביקשת שימכרו לך מוצר במחיר נמוך מהחיר בו הוא נמכר. המוכר סירב לנסות לארגן לך הנחה.
זה לא שירות גרוע, ובטח שלא "בושה". סתם שירות ממוצע.
 
המשפט "הוא בהחלט יכול היה לטרוח ולברר עבורי את המחיר" לא נכון. הוא בהחלט טרח ובירר עבורך את המחיר. זה פשוט לא היה המחיר שציפית לשמוע.
צרכנות >>
לצפיה ב-'לא. זה לא כך. הוא נחשב שלוחה של הסניף המרכזי, ולכן, אם לקוח '
לא. זה לא כך. הוא נחשב שלוחה של הסניף המרכזי, ולכן, אם לקוח
07/12/2019 | 09:30
10
59
בא וטוען שבסניף הראשי נאמר לו מחיר כלשהו, הרי שהמסקנה הנדרשת היא אחת
משתיים:
א. הלקוח משקר (לא הגיוני, כי הלקוח מבקש ממנו שיברר). 
ב. הלקוח בא עם מידע שיש ללבנו ועל כן, מתפקידו לברר זאת. 
כי אולי נפלה טעות במחירון שניצב לנגד עיניו? (קורה). 
ואולי חל שינוי במחיר? (גם קורה). 
ואולי באמת יש מבצע שלא עודכן במחירון? שוב: והלוא זה מה שקרה.
לכן, מתפקידו של מוכר המגלה מעט שירותיות, לבדוק מה ולמה.
שיבדוק, ואז יוכל להשיב לקונה:
"טעות במחירון". 
"מבצע שהיה ופג תוקפו".
או שאולי "מבצע שהיה והסתיים, אבל לפנים משורת הדין, אעזור לך באישור ההנהלה
ואשיג אישור מיוחד עבורך". 
ועובדה: האישור אכן התקבל. אז למה, אם כבר הגעתי לנקודת המכירה, איש השירות
נמנע מלעשות זאת? רק כי הוא מיהר לשתות את כוס הקפה שלו? בעעעה. 
צרכנות >>
לצפיה ב-'זה שהמוכר הוא שלוחה של הסניף הראשי, אתה החלטת'
זה שהמוכר הוא שלוחה של הסניף הראשי, אתה החלטת
07/12/2019 | 14:10
9
58
"ואולי באמת יש מבצע שלא עודכן במחירון? שוב: והלוא זה מה שקרה" לא נכון. לפי הסיפור שלך היה מבצע שהסתיים. אתה גם חוזר על זה שוב בהמשך ההודעה שלך.
התפקיד של המוכר אינו "ללבן" אי הבנות שלא מקדמות לא אותך ולא אותו. אולי בעולם אלטרנטיבי באמת היה מבצע שלא עודכן במחירון ואז המוכר טעה. אבל זה *לא* מה שקרה, ולכן כנראה המוכר ידע על מה הוא מדבר. וגם אם לא, יוצא שאתה מתלונן כי אולי יש סיכוי בתיאוריה שהמוכר היה צריך לבדוק.
 
"או שאולי מבצע שהיה והסתיים, אבל לפנים משורת הדין, אעזור לך באישור ההנהלה ואשיג אישור מיוחד עבורך"יפה, אתה בעצמך מבין שאירגנו לך הנחה לפנים משורת הדין ובאישור מיוחד.
מצד אחד אתה בעצמך מבין שבאו לקראתך, ומצד שני אתה מתעקש להעמיד פנים כאילו היית זכאי לקבל את ההנחה, ושמתפקידו של המוכר בסניף חיפה היה לארגן לך אותה.
 
"ועובדה: האישור אכן התקבל. אז למה, אם כבר הגעתי לנקודת המכירה, איש השירות
נמנע מלעשות זאת?"
הנה, זאת הבעיה בגישת "הלקוח תמיד צודק" - ברגע שקיבלת הנחה באופן מיוחד ולפנים משורת הדין זה רטרואקטיבית מצדיק בעיניך את עצם הדרישה לקבל הנחה. במקום להודות לנציג בטלפון שהיה נחמד אליך באופן יוצא מגדר הרגיל, אתה מתלונן על המוכר בחנות שרק עשה את העבודה שלו.
צרכנות >>
לצפיה ב-'גם אייכמן רק עשה את העבודה שלו ובכל זאת הוא נתלה.'
גם אייכמן רק עשה את העבודה שלו ובכל זאת הוא נתלה.
07/12/2019 | 19:25
3
13
לצפיה ב-'גם אם מדובר במאה שקל'
גם אם מדובר במאה שקל
08/12/2019 | 16:55
2
37
עדיין השוואה לאייכמן ממש ממש לא במקום.
צרכנות >>
לצפיה ב-''
08/12/2019 | 17:47
115
לצפיה ב-'מה שחשבתי'
מה שחשבתי
08/12/2019 | 20:01
32
חוק גודווין:
https://he.wikipedia.org/wiki/חוק_גודווין
 
"ככל שדיון מקוון מתארך, ההסתברות שתתקיים הקבלה הקשורה לנאצים או להיטלר מתקרבת לאחת (ודאות מוחלטת)"
צרכנות >>
לצפיה ב-'מוכר מקבל שכר כדי לתת שרות'
מוכר מקבל שכר כדי לתת שרות
07/12/2019 | 22:07
3
53
ולא רק כדי לגבות כסף מהלקוח.
התשלום עבור מוצר כולל גם את השרות ואם לא ניתן שרות טוב זו סיבה מספיקה להתלונן וכמובן לספר על כך כדי שאם מי מהקוראים ירצה לקנות בחנות זאת יקח בחשבון בשיקוליו את השרות שהחנות נותנת.
צרכנות >>
לצפיה ב-'המצחיק והעצוב שבסיפור הזה, הוא שא. באמת מדובר בסניף ולא בבית'
המצחיק והעצוב שבסיפור הזה, הוא שא. באמת מדובר בסניף ולא בבית
<< ההודעה הנוכחית
08/12/2019 | 08:05
28
עסק פרטי, שאמור להתפרנס מהמכירות ובעצם, מכל מכירה שהוא מבצע.
מדובר כאן בתחנת איסוף והחזרת מכשירים מתושבים מקומיים, שרוצים לחסוך בהוצאות משלוח, ועל הדרך, ניתן לרכוש שם גם חלקי חילוף. 
 
ב. שום נכונות לשרת ולתת יחס משביע רצון ללקוח לא הופגן כאן. נהפוכו. לי הייתה
תחושה, שהמוכר לא האמין לדבריי (שקיים הפרש במחירים), או שהוא פשוט היה
אדיש לתלונתי. ולמען ההגינות, אדגיש שבכלל לא ידעתי שהמחיר שבנדון היה או לא
היה מחיר שנבע ממבצעי "שישי השחור". שהרי לא מדובר כאן ברכישת מוצר, אלא "רק"
בחלק חילוף למוצר קיים.
 
והאם האיש נהג בהגינות כלפי העסק שבו הוא עובד? גם זה לא!
כי בית העסק הראשי נאלץ לשלוח לי את המוצר, כשעלות המשלוח הייתה על חשבונו, 
והזמן לגשת לדואר ולשגר את החבילה גם הוא לא בא לשולח "בחינם". 
וכן. לזכות השולח ייאמר, שהוא מבחינתו פעל במהירות, כי אני קיבלתי את החבילה
בדיוק יום לאחר מכן!
אז.. מכיוון שלא אני הייתי זה שמימן את משלוח המוצר, הרי שלמעשה, יכולתי
לחסוך מעצמי את הגישה לתחנת השירות, ובשיחת טלפון אחת הייתי מסדר לעצמי
את כל תהליך הרכישה.
 
אז למה לא עשיתי זאת מראש? כי.... לא חשבתי שבית העסק יסכים לשלוח לי את המוצר 
בחינם, לא ביררתי לגבי נושא זה.
מעבר לכך, ממילא הייתי אמור להגיע תוך מספר ימים לאזור של תחנת השירות.
אבל זה שכן הייתי אמור להגיע לשם או שלא, זה לא מעניינו של האיש שניצב בדלפק.
 
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'אני קצת לא יודע איך להבין את ההודעה הזאת'
אני קצת לא יודע איך להבין את ההודעה הזאת
08/12/2019 | 15:10
1
24
מובן שלכותבים יש זכות להתלונן על שירות שנתפס בעיניהם כגרוע.
לא אמרתי שלמשה אין זכות להביע את דעתו לגבי טיב השירות[1], ואפילו לא חלקתי על כך שהוא קיבל שירות גרוע.
רק שבעיני הוא בא בטענות לעובד הלא נכון ושהציפיות שלו מאותו עובד לא היו סבירות. אני מניח שגם לדעה כזאת יש מקום בפורום.
 
אם רצית להביע הסכמה עם משה, אז... אוקי.
לא הרחבת, אז אין לי כל כך מה להגיב. כן הייתי סקרן לדעת מה העובד בחיפה היה צריך לעשות כדי שלא יחשב בעיניך ל"שירות גרוע".
 
________________________________
[1] למרות שאם כבר, ההשוואה לאייכמן מותחת את גבולות השיח הלגטימי לדעתי.
צרכנות >>
לצפיה ב-'מה לדעתי על המוכר היה לעשות כדי שאחשוב זאת לשרות הוגן'
מה לדעתי על המוכר היה לעשות כדי שאחשוב זאת לשרות הוגן
08/12/2019 | 18:23
32
בא לקוח ואומר ששוחח בטלפון עם המרכז ואמרו לו מחיר אחר וביקש שיתקשר כדי לברר זאת..
על המוכר היה להקשיב ללקוח ולמלא את בקשתו, זה הכל.
צרכנות >>
לצפיה ב-'ורק כדי לסבר את אוזנך העיקשת... קבל משהו שמתפרסם היום'
ורק כדי לסבר את אוזנך העיקשת... קבל משהו שמתפרסם היום
08/12/2019 | 11:11
25
בצידו השמאלי של הדף שלי בתפוז. לא ביקשתי. לא רציתי אבל זה מה שיש...
ואתה הלוא יודע... היום כבר לא בלאק פריידי ולא סייבר מאנדיי. סתם יום של חול. נכון?
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'זה לא יחס "משפיל" רק אדיש מאוד, ראש קטן וחוסר מוטיבציה למכור'
זה לא יחס "משפיל" רק אדיש מאוד, ראש קטן וחוסר מוטיבציה למכור
08/12/2019 | 00:17
3
52
הוא כנראה לא בעל הבית ומקבל שכר לפי שעה ולא לפי מכירות ולכן לא התחשק לו להתאמץ למענך... מעצבן אך נפוץ, לא רואה טעם להתרגש. בסופו של דבר החנות הפסידה מכירה ואתה קיבלת את מבוקשך.
 
נ"ב
אתה באמת הוגה "מונדיי"?
צרכנות >>
לצפיה ב-'אתחיל מהסוף. מאנדיי. ובעיקרון, זה עדיין קצת משפיל וגרוע '
אתחיל מהסוף. מאנדיי. ובעיקרון, זה עדיין קצת משפיל וגרוע
08/12/2019 | 07:27
2
53
מכך:  נסעתי במיוחד נסיעה של כ-12 ק"מ לכל כיוון ואיבדתי זמן, רק כדי להיתקל
באיש האדיש הזה, שלא גילה כל מוטיבציה למכור.
ברור שהוא אינו בעל הבית והעסק אינו שלו. מדובר בחברה וזהו סניף "קטן" שלהם. 
באותו סניף, הם מקבלים מכשירים לתיקון ושולחים אותם לחולון להמשך טיפול,
ולבסוף הם מחזירים את המכשירים ללקוחות = סוג של תחנת ביניים לאיסוף.
מעבר לזה, הם גם מוכרים חלקי חילוף ללקוחות שמגיעים אליהם כדי לרכוש כאלה.
תרצי? תקני. לא תרצי? זה מעניין להם ת'.... .
 
ואגב... בימי המבצעים של בלאק פריידיי, נתקלתי בשני סוגי עסקים...
1. נניח שביררתי מחיר של מוצר, וב-3 בתי עסק שונים קיבלתי 3 מחירים שונים.
לאחר מכן, יצרתי קשר עם 2 בתי העסק ה"יותר יקרים" ובישרתי להם שבית עסק
אחר מוכן למכור לי בפחות. הם ביקשו רבע שעה "כדי לבדוק עם היבואן" ואז הם חזרו
אלי כמשתאים שלא מאמינים, וטענו ש"זה פחות ממה שהמוצר עולה לנו ולא נוכל
לעמוד בכך. אבל אם תגיד לנו מי העסק ו/או שתביא לנו חשבונית רכישה אמיתית,
תקבל מאיתנו שי".  
אז כשנמאס לי, רכשתי מהזול וחדלתי להתווכח. ברור שאין לי כוונה להעביר חשבוניות,
משום שהמוכר ה"חביב" יסרב למכור לי בזול בפעם הבאה...
 
והסוג השני? 
הוצג מוצר, שכן מצא חן בעיניי, אבל המותג לא היה מוכר לי ולא שמעתי ביקורות
כאלה או אחרות לגביו*.
יצרתי קשר עם היבואן, לאחר שבתי עסק שונים פרסמו דגמים שונים של אותו מותג, 
ואני לא ממש זיהיתי את ההבדל בין הדגמים השונים...
היבואן השיב שהוא רק נותן שירות ולא מספק מידע... אבל בית עסק אחר כן מספק
מידע על מגוון המוצרים. 
יצרתי קשר עם אותו בית עסק, ואפילו עם שניים נוספים [שלא טרחו להשיב לי], אבל
בית העסק ה"משווק" כן מיהר למחוק מהרשימה שלו מוצר ש"נראה לו זול מדי", 
באופן יחסי לשאר בתי העסק שפרסמו את אותו מוצר. משתמע מכך, שהם כן קראו
את פנייתי אליהם, אבל לא התייחסו. [איך זה נראה לך]?
 
אז מה דעתך? רכשתי? לא! 
אבל האמת היא,,, שלא ממש הזדקקתי. סתם רציתי להתפנק, אבל כשיבואן אינו מוכן
להסביר מה הוא מוכר ומה יתרונות המוצר הספציפי שהוא מחזיק, אז שימשיך להחזיק
יוזיל ולמרות זאת לא ימכור מצידי. 
 
* מדובר בתנור אפייה שנראה יפה, אבל הוא לא שייך לקבוצת המותגים שמוכרת לכולנו.
ב'שישי השחור' התפרסמו מעל ל-20 דגמים של אותו מותג, ורובם הוצעו ב"מבצע" 
של 69% הנחה. 
אז מכיוון שתנור האפייה שלנו "עדיין תקין", ומכיוון שהיבואן והחנות ש"מתמחה" 
בשיווק המותג התייחסו אלי כמו הייתי אוויר, החלטתי לחכות לעונת המבצעים הבאה,
ולהסתפק בינתיים במה שיש לי בבית. הכי זול - הכי טוב. 
 
 
 
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'אמ;לק'
אמ;לק
08/12/2019 | 11:29
1
4
לצפיה ב-'אמרת - אמרת.'
אמרת - אמרת.
08/12/2019 | 17:21
12
לצפיה ב-'לצערנו זו "מחלה" של מוכרים ברשתות'
לצערנו זו "מחלה" של מוכרים ברשתות
08/12/2019 | 09:17
1
42
אין באמת קשר לרשת, אין נאמנות למקום העבודה ואין שום רצון להשקיע קצת כדי לייצג את החנות ורשת שבה הם עובדים.
אני רואה את ה המון ותמיד תוהה איך היה אותו מוכר מתנהג אם זה היה העסק הפרטי שלו וההכנסות שלו היו תלויות ביחס ללקוח. האם גם אז היה מרגיש כל כך נוח לנפנף לקוחות או לוותר על מכירה.
 
(מזכיר לי שבחמישי הייתי באייס בסגולה, באתי לראות בסניף מוצר שראיתי באתר שלהם. המוכר במחלקה הרלוונית ממש התעצבן שאני מחפש בחנות מוצר מהאתר ולא הסכים לדבר איתי בכלל, צעק לי "אם ראית באתר, לך תקנה באתר, אני לא מוכר באתר" והלך. חשבתי על העניין בסופ"ש אם זה הגיוני שנציג של רשת יתנהג כהכ ללקוח ואם היה מתעצבן במידה והמשכורת שלו הייתה תלויה בכל מכירה).
צרכנות >>
לצפיה ב-'אז בקטע הזה יש לי בשורה רעה עבורך... '
אז בקטע הזה יש לי בשורה רעה עבורך...
08/12/2019 | 10:44
36
לא פעם הייתי בחנות פיזית ושוחחתי איתם על מוצר שהוצג באתר האינטרנטי במחיר X.
תשובת המוכרים הייתה תמיד: "אנחנו חנות פיזית, ומה שמוצג באתר, לא שייך למה
שאתה רואה כאן בחנות: לא במחיר ולא במלאי". 
לא פעם טרקלין חשמל עורך "מכרז" באינטרנט על מוצר כלשהו, בו בזמן שבחנויות שלהם
מחיר המוצר נותר עומד בעינו.
כאשר סוחר כלשהו שאל את הסוכן מדוע זה קורה, הסוכן ענה לו: "זה באשמתכם!
לא עלה בידכם (הסוחרים) לחסל את המלאי ה'ישן'? אנו חייבים לפנות את המחסנים שלנו עבור המלאי החדש, ואם הדרך היא לפרסם את המוצר במכרז? זה
מה שאנו נאלצים לעשות". 
הבנת את זה דינו דין?  
צרכנות >>

הודעות אחרונות

13:29 | 17.02.20 y נ ת
21:42 | 16.02.20 גליגלי6
12:26 | 16.02.20 orhadarled
08:56 | 16.02.20 תומר
19:07 | 15.02.20 אורחים בפורום
18:48 | 15.02.20 עמלץ הפלדה
08:00 | 15.02.20 נטע....
00:38 | 14.02.20 עמלץ הפלדה
14:28 | 13.02.20 מנסה ומתנסה

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ