לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2923629,236 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'שולחן חדש סימפלי ווד'
שולחן חדש סימפלי ווד
<< ההודעה הנוכחית
06/12/2019 | 18:31
3
110
שלום רכשתי שולחן שהגיע שבור. הפלטה שבורה.
הפלטה הוחלפה לחדשה.
כרגע אני רואה שגם הרגליים לא תקינות.
אני יכול לבקש לבטל את העסקה
צרכנות >>
לצפיה ב-'מניח שחשוב כמה זמן חלף, ומדוע לא הבחנת קודם ברגליים?'
מניח שחשוב כמה זמן חלף, ומדוע לא הבחנת קודם ברגליים?
07/12/2019 | 15:03
2
61
בביטול אני מניח שאתה מתכון להחזר כספי מלא. יכול להיות שגם קימת שאלה של ביטול לעומת תיקון נוסף, החלפה, או פיצוי. כמה עלה השולחן?
צרכנות >>
לצפיה ב-'השולחן עלה 7000 כולל כיסאות.'
השולחן עלה 7000 כולל כיסאות.
07/12/2019 | 20:02
1
75
הפלטה הגיעv שבורה. לאחר שבוע הוחלפה הפלטה והורכבו הרגליים של השולחן המקורי.
לאחר חודש אני רואה שהשולחן קצת עקום ובפועל הרגליים לא הורכבו טוב.
צרכנות >>
לצפיה ב-'נראה כאילו ניתן לתיקון. אולי יש מקום לפיצוי חלקי. לבקש אפשר.'
נראה כאילו ניתן לתיקון. אולי יש מקום לפיצוי חלקי. לבקש אפשר.
08/12/2019 | 17:19
43
לבקש תמיד אפשר. מניח שאפשר גם תביעה קטנה. לדעתי, הבורה בחוק, וגם בורה בעניני צרכנות. גם איני יודע האם לא ניתן לטעון, אפילו באופן שקרי, שבעית הרגליים היא בגלל הלקוח, מאצלנו זה יצא בסדר. או אולי המוביל, שאינו עובד שלנו, אשם. נראה לי מקרה שאינו חד משמעי. ותלוי בנקודה שאתה והמוכר תוכלו להגיע אליה. בכל מקרה סבור שככל שתאחר בהודעה על הבעיה הדבר יזקף נגדך. מניח שלהודיע על הבעיה, ובכתב, כדאי עכשיו. כאמור, חסר ידע בעניני צרכנות ובחוק.
צרכנות >>

הודעות אחרונות

07:38 | 24.01.20 תומר
16:46 | 23.01.20 ב ר ז י ל י
21:41 | 22.01.20 אורחים בפורום
18:41 | 22.01.20 אורח לרגע112
22:18 | 21.01.20 עמלץ הפלדה
17:26 | 20.01.20 אורחים בפורום
13:43 | 20.01.20 purple19
22:39 | 19.01.20 אורחים בפורום
16:04 | 16.01.20 אורחים בפורום

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ