לפני תום השנה התקשרתי לבזק לחדש אבל הפעם עם ספק אחר
ובזק ביקשו שאדבר עם הספק הנוכחי לבקש ניתוק.
לא הבנתי למה הרי שהתחברתי לא דיברתי עם שום ספק זה היה דרך בזק זה כבר לא בסדר אבל לא זאת הבעיה
שדיברתי עם הספק הם טוענים שיש לי חוב על כל התקופה מאז שחידשתי את החבילה מחודש מרץ
לא הבנתי למה הרי בזק היה אמור להעביר להם את הכסף לא אני!
ולספק אין להם תשובות לתת לי ובזק גם בשיחה איתם מטעים אותי אומרים שהחבילה התפצלה אבל שבדקתי חשבוניות תמיד חידשתי לפני תום השנה אז שום התפצלה.
בנתיים שילמתי את החוב וביקשתי ניתוק ושלחתי מיילים לבזק ולספק לבקש הסבר.
עבר ארבעה ימים מאז ועדיין לא שמעתי כלום.
האם אני פועל נכון? ומה עוד אפשר לעשות?
האם יש צורך לשלוח מכתב דואר רשום או מספיק המייל?
כי רציתי להגיש תלונה באתר המועצה לצרכן והם ביקשו אישור משלח מכתב אליהם חודש ימים לפני הגשת התלונה
צרכנות >>