הוט סגרה איתי על מבצע - ופתאום החיובים הם בכלל מחברה אחרת

double pass

New member
הוט סגרה איתי על מבצע - ופתאום החיובים הם בכלל מחברה אחרת

אז אחרי שפניתי להוט ואמרתי שיש לי קשיי גלישה , הם הציעו לי להחליף לי את המודם ולתת לי מבצע חדש, במסגרתו אקבל תשתית וספק, וגם נקסט טיוי בחינם. סגרנו הכל טלפונית (פרטי העסקה מעולם לא נשלחו אלי) ומאז גיליתי שמדובר בחברה עבריינית, אבל אין לי איך לפתור את הבעיה:
החשבונית הבאה שהגיעה היתה בכלל של חברת נקסט טי וי. כל החיוב על האינטרנט עבר לנקסט טיוי. מאחר והחיוב היה מופרז ולא מה שסוכם (סיכום פרטי העסקה מעולם לא נשלח אלי במייל או בדרך אחרת), פניתי להוט אבל שימו לב: הם אומרים: דברי עם נקסט. אז אני אומרת להם: מי זה נקסט, סגרתי עסקה איתכם! תשובתם: בעיה שלך - זה נקסט שחייבו אותך דברי איתם.
בקיצור: הוט העבירו את פרטי האשראי שלי לחברה אחרת ללא ידיעתי או הסכמתי. אני לא מעוניינת לדבר עם נקסט כי מעולם לא דיברתי איתם על עסקה ולכן אין לי מה לבקש לבטל אותה או לתקן את המחיר למה שנסגר בשיחה - כי כאמור שיחה עם נקסט מעולם לא היתה.
מה עושים נגד החלאות האלה??
תודה!
 

double pass

New member
אני יודעת אבל מה זה קשור

אם זו אותה חברה יתכבדו הנציגים של הוט ויפצרו את הבעיה. אם הם מפנים אותי לנציגי נקסט זה אומר שזו חברה אחרת, איתה מעולם לא התקשרתי.
 

SicTransit

Active member
נסי לעניין את המועצה לצרכנות

(אם כי נסיוני האישי איתם לא משהו). הייתי מציע לך להתנתק מהם, אבל כידוע גם זה לא משהו קל לביצוע.
&nbsp
אני עונה לך בעיקר כדי לכתוב גם שם החברה HOT באנגלית לטובת מחפשים עתידיים (ולא נשכח גם את NEXT).
&nbsp
מי שעושה עסקים עם הוט אחרי כל הפרסומים על היחס הנורא שלהם לצרכנים שם כספו על קרן הצבי.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
ברצונך לאכול את הענבים או לריב עם השומר ?

כדי לפתור את העניין במינימום זמן ומינימום נזק כדאי שבכל זאת תתקשרי ל NEXT ותבררי מה הולך כאן.
וגם אם תרצי להתנתק תאלצי לפנות ל NEXT כי החיוב דרכם ואיני חושב שהוט, בעיקר בגלל השם שיצא לחברה זו, תתאמץ לתקן את הדברים
 
למעלה