לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2919429,194 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'החלפת חברת סלולר - מספר שאלות על התהליך'
החלפת חברת סלולר - מספר שאלות על התהליך
<< ההודעה הנוכחית
25/11/2019 | 14:28
31
245
צהריים טובים,
ברצוני להחליף חברת סלולר מכיוון שכרגע התשלום גבוה מדי + לצרף מספר חדש.
איני בקיאה בתהליך מכיוון שבעבר עשו זאת בשבילי (כרגע אין אפשרות) והפעם אצטרך לעשות זאת לבד, לכן יש לי מספר שאלות על התהליך..

1. האם לפני שמתנתקים מחברת הסלולר הקיימת, כדאי לנסות לקבל מחיר יותר טוב מהנציג ורק אז לבדוק בחברות אחרות או להפך?
ובמידה שבוחרים באופציה להתנתק, איך לתזמן את זה עם החיבור לחברה החדשה כך שלא אצטרך לשלם תשלומים מיותרים לחברה שבחרתי להתנתק ממנה?

2. באתרים של חברות הסלולר יש מבצעים על תוכניות ומסלולים שונים - האם המחיר הזה קבוע או שמנסיונכם ניתן לקבל הנחה בשיחה עם נציג מכירות (למרות שהמחיר על המסלול כתוב באתר)?

3. האם ניתוק מחברת הסלולר כרוך בתשלום/ קנס?

4. האם ניוד המספר כרוך בתשלום/ קנס (לחברה שמתנתקים ממנה ו/או לחברה החדשה)?

5. כאשר מתחברים לחברה חדשה, האם יש צורך בכרטיס סים חדש?
במידה שכן, האם ניתן להתמקח על המחיר?

6. אני צריכה מספר אחד חדש - כדי לקבל מספר טוב, האם עדיף לעשות זאת דרך שירות לקוחות טלפוני או בדוכנים בקניונים/ אתר אינטרנט?

אשמח לקבל המלצות על חברות שאתם מרוצים מהן.
בגדול, אני צריכה חבילה עם שיחות לחו"ל (בין חצי שעה לשעה+ ביום), עדיף גלישה של 100 ג'יגה (ניתן לעשות מסלול אחד עם פחות ג'יגה לאדם שלא משתמש הרבה באינטרנט..).
אם שכחתי משהו, אשמח לקבל כל הארה, הערה ומידע שתוכלו לתת.

תודה לכל העוזרים ותודה על הסבלנות.

צרכנות >>
לצפיה ב-'תשובות:'
תשובות:
25/11/2019 | 15:08
1
99
1+2. מנסיוני אי אפשר להתמקח על המחיר. מדי פעם יש מבצעים של חברות שונות, כך שאם את לא ממהרת את יכולה לחכות קצת ולעקוב.
 
3. לא. אם קנית את המכשיר מהחברה תצטרכי לסגור את יתרת החוב.
 
4. לא. החברה החדשה עשויה לחייב אותך לקנות כרטיס סים (נדמה לי שיש כאלה  שנותנות אותו חינם אבל אני לא בטוח) במחיר כמה עשרות שקלים.
 
5. כן. לא.
 
6. אני לא יודע, אבל משער שלכל הסוכנים יש גישה לאותו מאגר של מספרים פנויים. כמה סבלנות תהיה לו לחפש עבורך משהו שימצא חן בעינייך יכול להשתנות (למשל בקניון בשעות מתות המוכרים נראים לי משועממים ובטח ישמחו לעזור לך).
 
אין לי המלצות. אני מנוי אצל 018 אקספון (שני קוים) ולא נתקלתי בשום בעיות, אבל אני כמעט לא גולש דרכם.
צרכנות >>
לצפיה ב-'מצויין! אני מאוד מודה לך! '
מצויין! אני מאוד מודה לך!
25/11/2019 | 16:47
50
תודה על התשובות המפורטות!

צרכנות >>
לצפיה ב-'מספר תשובות'
מספר תשובות
25/11/2019 | 15:23
9
70
1. תמיד כדאי לבדוק את ההצעות ולהתמקח (אם רלוונטי) לפני שסוגרים עסקה.
אם את עושה ניוד של מספר קיים החברה החדשה דואגת לנתק אותך מהישנה ולשייך אותה אליה.
יכול להיות שיחלפו מספר שעות שבהן את לא תהיי זמינה לשיחות נכנסות עד שהניוד יושלם, אין בעיה עם יוצאות.
3. ניתוק לא כרוך בתשלום או קנס, אבל אם לא שילמת על ה SIM כשהתחברת יכול להיות שידרשו עליו תשלום בניתוק. בעיקרון אפשר להמנע מהתשלום אם מחזירים את ה SIM חלק מהחברות יוצרות מצב בו ההחזרה לא מעשית
4. לא
5. כן, צריך כרטיס SIM חדש, בד"כ עולה איזשהו תשלום. ראי סעיף 3.
להתמקח אפשר תמיד
6. אני מעדיף לעשות זאת בעצמי דרך האינטרנט, במקרה כזה רק אני צריך להיות סבלני ולא גם המוכר בדוכן.
 
מבחינתי בגדול כל החברות אותו הדבר, בוחר את החברה שמספקת את העיסקה שהכי מתאימה לי באותו הזמן.
אני מטפל ביותר מ 10 קווים למשפחה המורחבת, בממוצע כל שנה/שנתיים אנחנו מחליפים חברה לכל קו. אין לנו שום נאמנות לשום מותג, מי שנותן חבילה מתאימה במחיר טוב - זוכה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'תודה רבה, יחיאל! - שאלה בקשר לניוד '
תודה רבה, יחיאל! - שאלה בקשר לניוד
25/11/2019 | 16:57
8
45
אם החברה החדשה דואגת לנייד את המספרים, זאת אומרת שהניתוק אוטומטי?
אין צורך להתקשר לחברה הקודמת ולוודא שלא ימשיכו לחייב אותי? שלא אקבל פתאום חשבון בדואר, כרגיל?
חשבתי שיש צורך להתקשר למפעילה כדי לפחות לומר שמתנתקים ושלא יהיו חיובים כלשהם.. אין צורך לעשות כלום?

בקשר לסים, איני יודעת אם שילמנו עליו כי כאמור, בעבר תמיד עשו את זה בשבילי.. אברר את העניין... אם מנסים לחייב אותי בדיעבד, יש דרך להימנע?

אני מאוד מודה לך!


צרכנות >>
לצפיה ב-'נכון, בניוד מספרים הניתוק אוטומטי'
נכון, בניוד מספרים הניתוק אוטומטי
26/11/2019 | 09:54
7
35
מעולם לא התקשרתי לחברה שממנה התנתקתי.
כמובן שאם יש התחייבות כספית לחברה שממנה את התנתקת, למשל רכשת ממנה מכשיר בתשלומים, את צריכה להמשיך לשלם עבור ההתחייבות הזו.
 
את יכולה להמנע מהחיוב עבור הסים (או לקבל אם שילמת עליו) אם את מחזירה את הסים לחברה ממנה קיבלת אותו ואם כבר חויבת הם צריכים להחזיר לך את הכסף.
העניין שלא פשוט להגיע לנקודה שבה הם מוכנים לקבל, למשל אם אני זוכר נכון אחת החברות, נדמה לי ש HOT מובייל, מוכנה לקבל את הסים רק בפארק יקום ורק בהגעה אישית, לא בדואר.
 
אם את לא יכולה להחזיר את הסים ממליץ שתשמרי עליו. אם בעתי תחזרי לחברה הזו יש סיכוי לא רע שהם יוכלו להפעיל את הסים שיש לך ולא תצטרכי לרכוש חדש.
צרכנות >>
לצפיה ב-'לא כל כך הבנתי מה זאת אומרת '
לא כל כך הבנתי מה זאת אומרת
26/11/2019 | 12:30
6
25
שאם כבר חוייבתי על הסים אז הם צריכים להחזיר לי את הכסף?
אפשר פשוט להשאיר את הסים אצלי? זה כרוך בתשלום כלשהו?

חיפשתי איפה נמצא פארק יקום ורשום שזו שמורת טבע
איפה מקבלים שם סימים? :)

דרך אגב, האם כאשר מקבלים סים חדש, לרוב שולחים אותו בדואר או שניתן להגיע לחנות/ דוכן בקניון לאסוף?

אני מאוד מודה לך, יחיאל!

צרכנות >>
לצפיה ב-'אם תחזירי את הסים יחזירו לך מה ששילמת עליו'
אם תחזירי את הסים יחזירו לך מה ששילמת עליו
26/11/2019 | 13:09
1
21
וכמובן את יכולה להשאיר אותו אצלך בלי שום תשלום נוסף; מאחר ששילמת עליו הוא שלך. היתרון: נוסף לחסכון בבלבול מוח תמורתכמה עשרות שקלים, אם אי פעם תרצי לחזור לאותה חברה תהיי פטורה מהצורך להתעסק שוב עם קניית סים.
 
ברוב המקרים את יכולה לבחור אם לאסוף בעצמך את הסים או לקבל אותו עם שליח (בתשלום נוסף. אולי על זה כן אפשר להתמקח, מעולם לא ניסיתי. אם תתני את הצטרפותך לשרות בכך שהמשלוח יהיה חינם אולי ילכו לקראתך).
צרכנות >>
לצפיה ב-'תודה רבה על ההסבר! '
תודה רבה על ההסבר!
26/11/2019 | 14:48
13
הבנתי :)
עכשיו רק נשאר לי לברר האם מי שעשה לנו את החיבור בזמנו שילם על הסים או לא.
די דחוף לי להתחבר אך אני שוקלת אם כדאי לחכות לבלאק פריידי ביום שישי או לסוף שנה (עוד חודש) אולי יהיו מבצעים יותר שווים, אם כי קשה לי להאמין שיהיה משהו יותר טוב משמעותית.

אני מאוד מודה לך!

צרכנות >>
לצפיה ב-'יש שני מודלים של תשלום על ה SIM, או לפחות היו שניים כאלה'
יש שני מודלים של תשלום על ה SIM, או לפחות היו שניים כאלה
26/11/2019 | 13:48
3
23
במודל הראשון, את משלמת על ה SIM כשאת מקבלת אותו. כשאת מתנתקת אם את מחזירה את ה SIM את אמורה לקבל את הכסף בחזרה.
במודל השני, אני לא בטוח כמה נפוץ היום, את מקבלת את ה SIM ללא תשלום, אם כשאת מתנתקת את מחזירה את ה SIM לא קרה כלום, אם את לא מחזירה - יחייבו אותך.
בכל מקרה אם את משאירה את ה SIM אצלך כדאי לשמור אותו. אם בעתיד תתחברי לאותו מפעיל סלולרי מחדש כנראה שתצליחי לחסוך את הכסף על ה SIM, החברה יכולה להפעיל אותו מחדש.
 
בית ספרד, יורו פארק, א.ת פארק יקום, בזמנו הייתי צריך להחזיר לשם את ה SIM של הוט מובייל כדי שיזכו אותי במחירו. לא הסכימו בשום נקודת מכירה או שירות אחרת מהנקודות שפרושות ברחבי הארץ.
 
יש אופציה לרכוש SIM בדוכנים חנויות ותחנות דלק. אפשר גם להזמין בדואר וכתבת פה על 012 אז לפני כשנה הם גם שלחו לי אותו עם שליח (ללא עלות בשבילי), היה מבצע.
יש מידע באתר האינטרנט של החברות, לא חשוב מה קורה לרוב, חשוב מה את רוצה שיקרה עם ה SIM שלך.
צרכנות >>
לצפיה ב-'הבנתי! המון תודות על ההסברים! '
הבנתי! המון תודות על ההסברים!
26/11/2019 | 15:03
2
13
תודה על עזרתך ועל ההסברים המפורטים, יחיאל!
כמו שכתבתי בתגובה למעלה, רק נשאר לי לברר האם שילמנו על הסים או לא ואני מסודרת :)

בגלל שלא התעסקתי בזה בעבר חשבתי שזה קצת כאב ראש, לא ידעתי שזה כל כך פשוט.
נחמד לגלות שהכל פשוט ושאף אחד כבר לא כבול בשלשלאות לשום חברה (מלבד אנשים מבוגרים מאוד שנופלים קורבן ע"י נציגים שטניים ששמור להם מקום מיוחד בגיהנום, שמחייבים אותם בכל מיני מכשירים וחבילות במרמה ובזדון).

אני מאוד מודה לך!  

צרכנות >>
לצפיה ב-'בכייף, כדאי מאוד להיות צרכנית נבונה'
בכייף, כדאי מאוד להיות צרכנית נבונה
26/11/2019 | 15:09
1
20
טירחה לא גדולה יכולה לחסוך לך ממון שעם הזמן יכול להצטבר לסכומים משמעותיים.
 
אם לא בחנת את פרטי העיסקה שלך עם ספק האינטרנט אולי הגיע הזמן לטפל גם בזה. החלפת ספק אינטרנט (לא תשתית - ספק) יכולה להיות עוד יותר פשוטה מהחלפת ספק סלולרי.
 
וכך כדאי להמשיך, ספק טלויזיה בכבלים וכו'...
צרכנות >>
לצפיה ב-'כן, גם שם יש לנו בעיות לא קטנות'
כן, גם שם יש לנו בעיות לא קטנות
26/11/2019 | 15:27
22
אך בינתיים אתחיל עם הסלולרי ומכיוון שתמיד אפשר להתנתק ללא בעיות (או לעבור מסלול) אוכל לעשות זאת בשלב מאוחר יותר, לאחר שאבחן בסבלנות את כל הדילים המוצעים לספק אינטרנט (גם תשתית) וכו'..


צרכנות >>
לצפיה ב-'ניוד = ניתוק מחברה א ומעבר לחברה ב. זה תהליך אחד כולל'
ניוד = ניתוק מחברה א ומעבר לחברה ב. זה תהליך אחד כולל
25/11/2019 | 15:33
15
61
שהחברה המניידת מבצעת בשבילך. אל תנתקי את הקו עצמאית כי אז לא תוכלי לנייד אותו; הוא חייב להיות פעיל כדי שהניוד יצליח.
 
אם את מעוניינת במספר חדש אין צורך להתנייד למעשה... את יכולה לקנות קו חדש בחברה החדשה ולנתק את הישן. עם זאת, ייתכן ששווה להתנייד בכל מקרה כי זה יקל עלייך את תהליך הניתוק ולא תצטרכי להתעמת עם החברה הננטשת.
 
המלצות על תוכניות וחברות הייתי מציעה לך לבקש בפורום סלולארי.
צרכנות >>
לצפיה ב-'תודה trilliane היקרה! אני צריכה לנייד 2 קווים'
תודה trilliane היקרה! אני צריכה לנייד 2 קווים
25/11/2019 | 17:04
14
41
ולעשות קו אחד חדש.

יחיאל אמר שהניוד הוא אוטומטי, שהחברה דואגת לנתק אותי.
פשוט מוזר לי שאין צורך להודיע לחברה הקודמת שאני מעוניינת להפסיק את שירותיה ושהתשלומים יופסקו אוטומטית מבלי ליידע את החברה, הייתכן?
איך יכול להיות שאין צורך אפילו להודיע שמתנתקים על מנת שלא ייגבו יותר כספים?

תודה רבה!

צרכנות >>
לצפיה ב-'ייתכן בהחלט, כך החליט משרד התקשורת כדי להגדיל את התחרות בשוק'
ייתכן בהחלט, כך החליט משרד התקשורת כדי להגדיל את התחרות בשוק
25/11/2019 | 17:19
11
46
החברה החדשה לא "דואגת" לנתק אותך, היא רק מפעילה אצלה הליך ניוד. ברגע שהיא מניידת את המספר שלך הוא עובר אליה ומתנתק אוטומטית בחברה שנטשת. כך זה מתוכנת במערכות כבר יותר מעשור. לחברה הננטשת אין יכולת לעצור את התהליך; לכל היותר היא יכולה להתקשר ולהציע לך הצעות מפתות כדי שתחזרי אליה. בהנחה שנשארת בחברה החדשה ולא חזרת לישנה, אחרי הניתוק תקבלי חשבונית אחרונה מסכמת שבה יגבו ממך את מה שנשאר לך לשלם עד לניתוק וזהו.
צרכנות >>
לצפיה ב-'אהה! איזה יופי! אז זה אמור ללכת חלק ובפשטות'
אהה! איזה יופי! אז זה אמור ללכת חלק ובפשטות
25/11/2019 | 20:07
10
38
כל עוד החברה הננטשת לא תעשה טריקים ושטיקים בחשבונית האחרונה, אין שום בעיה.
בצורה הזאת, באמת אפשר להחליף חברה בכל חודשיים.. אם אין קנסות התנתקות וכו'..

אפשר לברר עוד משהו קטן?  
היום הרבה מסלולים הם "לכל החיים", יש משהו שצריך לוודא ולחדד בשיחה עם הנציג, כך שהתשלום לא יעלה לאחר תקופה או משהו אחר שצריך לשים עליו את הדגש?

וברגע שסוגרים עסקה עם החברה, האם מתחילים לשלם מרגע סגירת העסקה או מיום הפעלת הסים - הניוד/ יצירת מספר?
הרי צריך לחכות קודם לכרטיס סים שיגיע בדואר (או באיסוף?)
וברגע שמקבלים את הסים, האם כדאי להפעיל את כל המספרים בבת אחת או להשאיר פלאפון אחד לזמן מאוחר יותר, כך שאם תהיה תקלה, לפחות שיהיה פלאפון אחד שעובד?
זהו, סיימתי..  

אלפי תודות!  




צרכנות >>
לצפיה ב-'אכן, זו המטרה.'
אכן, זו המטרה.
25/11/2019 | 22:37
3
34
הדבר היחיד שאני מבקשת בשיחה עם נציג זה לקבל את כל הפרטים בכתב, במסמך הרשמי של התוכנית. כך אני יכולה לראות הכול בעיניי ולא צריכה לסמוך עליו.
 
כשסוגרים עסקה צריך להפעיל את הסים כדי שהניוד יבוצע. אם העסקה נעשית מרחוק אז רק אחרי שקיבלת את הסים והפעלת אותו (יש הנחיות, זה לא מסובך) יחל הניוד. כשהוא יושלם (בד"כ בתוך שעה עד שלוש, אם זה במהלך יום עבודה) תראי שאיבדת קליטה (כי הקו נותק במפעיל הישן) ואז צריך להכניס לטלפון את הסים החדש ו – זהו! תתחדשי.
 
את לא חייבת להפעיל את כל הסימים בו-זמנית, רק צריך לסים לב לעשות זאת בטווח שהחברה מגדירה; הבנתי שאם עבר יותר מדי זמן מסגירת העסקה ועד הפעלת הסים ייתכן שהיא תבוטל (לפחות כך זה בחלק מהחברות).
צרכנות >>
לצפיה ב-'התכוונתי האם צריך להתחיל לשלם לחברת הסלולר'
התכוונתי האם צריך להתחיל לשלם לחברת הסלולר
26/11/2019 | 12:21
2
24
מרגע סגירת העסקה הטלפונית עם הנציג או מרגע הפעלת הסים.
מכיוון שניתן לסגור עסקה בתאריך X ולקבל את הסים רק לאחר שבוע או יותר - אז האם מתחילים עם התשלומים מרגע סגירת העסקה הטלפונית (למרות שבפועל אני עדיין מחוברת לחברה הישנה, כלומר משלמת מבלי להיות מחוברת) או שהתשלום בפועל מתחיל מהתאריך שבו הפעלתי את הסים?

כשאמרת שאת מבקשת מהנציג לקבל את כל הפרטים בכתב, את מתכוונת להדפס של תנאי המסלול? אותו מסלול ותקנון שמפורט באתר?
לבקש שיישלחו את זה בדואר לפני סגירת העסקה ורק לאחר שהמכתב יתקבל, שיצרו איתי קשר על מנת לסכם את העסקה?




צרכנות >>
לצפיה ב-'אצלי זה היה מהפעלת הסים (כלומר מרגע שהקו פעיל), אבל תשאלי'
אצלי זה היה מהפעלת הסים (כלומר מרגע שהקו פעיל), אבל תשאלי
26/11/2019 | 14:06
1
22
ביקשתי לקבל בדוא"ל את מסמך התוכנית, זה לא בדיוק מה שהחברה מפרסמת באתר אלא משהו מפורט יותר. הוא נשלח מייד (בזמן השיחה) אבל בכל מקרה לא היו צריכים ליצור איתי שוב קשר, הרי ההתחברות בפועל בידיים שלי... אילו לא הייתי מרוצה הייתי מוותרת. כיוון שרציתי להתנייד בהקדם לא חיכיתי לסים בדואר, קפצתי לעמדה הקרובה בקניון ולקחתי שם.
צרכנות >>
לצפיה ב-'הבנתי! המון תודות! '
הבנתי! המון תודות!
26/11/2019 | 15:09
11
אני מקווה שבמסמך התוכנית לא אגלה איזשהו סעיף שטיקי אך בכל מקרה, כבר ברור שהעניין פשוט אז גם אם תהיה בעיה.. תמיד אפשר להתנתק

המון תודות על עזרתך!


צרכנות >>
לצפיה ב-'תוכנית "לכל החיים" היא קצת טריקית וצריך לשים לב'
תוכנית "לכל החיים" היא קצת טריקית וצריך לשים לב
26/11/2019 | 10:09
5
40
צריך לקרוא את החוזה ולא להסתפק בסיסמה, כמו ש"ללא הגבלה" לא באמת ללא הגבלה.
תקראי כאן, וקחי בחשבון שלמרות שהניתוח בן פחות מחודשיים עדיין התנאים כל הזמן משתנים ואחריות שלך לבדוק עדכניות
צרכנות >>
לצפיה ב-'כן, כמובן. אני מאלה שקוראים כל מילה בתקנון'
כן, כמובן. אני מאלה שקוראים כל מילה בתקנון
26/11/2019 | 12:40
4
30
לדוגמה ל-012 יש עכשיו תכניות שנראות לא רע (בהתאם לצרכים שלנו) כמו לדוגמה, 5000 דקות שיחה גם לחו"ל אך  באותיות הקטנות רשום שזמן השיחה המירבי הוא 120 דקות ולאחריו תנותק השיחה.. פרט שצריך לקחת בחשבון.

אגב, את יודע מה זה כרטיס חכם בחברת הסלולר?

צרכנות >>
לצפיה ב-'120 דקות לא מספיקות לשיחה אחת?'
120 דקות לא מספיקות לשיחה אחת?
26/11/2019 | 13:03
1
35
וואו. לי זה מספיק לשנה
צרכנות >>
לצפיה ב-' לרוב זה מספיק, אך מי יכול לדעת? תמיד יכול לקרות משהו.. '
לרוב זה מספיק, אך מי יכול לדעת? תמיד יכול לקרות משהו..
26/11/2019 | 15:14
26
נניח שתיתקע בהמתנה למענה של נציג שירות בדואר ישראל  

צרכנות >>
לצפיה ב-'אין לי מושג מה הכוונה בכרטיס חכם, אולי מתכוונים ל SIM'
אין לי מושג מה הכוונה בכרטיס חכם, אולי מתכוונים ל SIM
26/11/2019 | 13:51
1
8
לצפיה ב-'פשוט בדקתי את התקנון של '
פשוט בדקתי את התקנון של
26/11/2019 | 15:20
25
012.. ורשום שיש דמי חיבור: 9.90 ש"ח.
דמי כרטיס חכם: ללא דמי חיבור.
אולי זה באמת סים.. מוזר..
אבל מצד אחד הם לוקחים דמי חיבור.. השטיקים לא נגמרים :)


צרכנות >>
לצפיה ב-'בניוד מספר, התהליך כולל הצטרפות למפעיל החדש'
בניוד מספר, התהליך כולל הצטרפות למפעיל החדש
25/11/2019 | 17:32
1
42
עם המספר שהיה אצל המפעיל הקודם -המספר הרי שיך למנוי. וממילא למפעל הקודם כב ראין מספר שהוא נותן לו שרות, ולכן הוא גם לא יכול לחייב בגינו. 
בסופו של דבר המפעיל המקבל מבצע את התהליך כולו בשבילך. וברגע שאת מפעילה את המספר, עם הסים החדש, הצטרפת למפעיל החדש.
צרכנות >>
לצפיה ב-'תודה רבה! לא ידעתי שההליך כל כך פשוט'
תודה רבה! לא ידעתי שההליך כל כך פשוט
25/11/2019 | 20:13
27
עד שלא אמרתם, חשבתי שזה כרוך ביותר עבודה

שאלתי את trilliane שאלה נוספת לסיום, אשמח לקבל גם את תשובות חברי הפורום, מתנצלת על הנדנוד, אלה שאלות אחרונות  

אני מודה לך על עזרתך, זקו!

צרכנות >>
לצפיה ב-'עונה:'
עונה:
27/11/2019 | 18:38
2
28
1) החברה שאליה בחרת לעבור בד"כ עושה את הניתוק והעברה מחברה אחרת. רק תוודאי שסיימת לשלם על מכשיר אם קנית דרכם, ושאת בעלת המנוי או מיופת כוח ע"י בעל המנוי. אין טעם בלנסות ולהתמקח, היום לכולם יש מחירים נמוכים דומים. אם את לא מרוצה מהמחירים של החברה הקודמת- גם הורדה של 5 ש"ח בחודש מהתוכנית לא תשנה הרבה (מה שאני בספק שהם יעשו. אגב, החברה הנוכחית היא סלקום במקרה?).
 
2) אין טעם לנסות להתמקח- רק לבחור חברה אחרת מבין ההיצע הרחב.
 
3) לא, אלא אם יש לך התחייבות קודמת שצריכה להיגמר (למשל קנית מכשיר בתשלומים).
 
4) לא.
 
5) כן, אבל או שנותנים בחינם או שגובים סכום קטן כמו 10 ש"ח חד פעמית.
 
6) לא יודעת
 
לגבי השיחות לחו"ל שציינת, יש ל-019 חבילה כוללת 100 דקות לחו"ל- אבל 50 ג'יגה גלישה, ושיחות לחו"ל בצד- לא החבילה הכי זולה בשוק (גם לא ה- 100 גיגה שלהם בלי שיחות לחו"ל). אני איתם ומרוצה. אפשר לראות את המחירים והתוכניות באתר.
צרכנות >>
לצפיה ב-'1) זה לא "בדרך כלל" אלא תמיד, זו המשמעות של ניוד.'
1) זה לא "בדרך כלל" אלא תמיד, זו המשמעות של ניוד.
27/11/2019 | 19:47
35
ניוד מעביר את המספר מחברה א לחברה ב, המשמעות היא שהמספר מתנתק בחברה א. חברה ב לא "עושה את הניתוק", היא רק מניידת, הניתוק כבר קורה אוטומטית.
צרכנות >>
לצפיה ב-'תודה רבה עינת '
תודה רבה עינת
29/11/2019 | 16:51
8
על העזרה!

צרכנות >>

הודעות אחרונות

19:16 | 11.12.19 אורחים בפורום
15:33 | 11.12.19 trilliane
19:32 | 10.12.19 עומרי לאון
17:06 | 10.12.19 sunrize1
19:02 | 09.12.19 אורחים בפורום
15:45 | 09.12.19 dory38
13:45 | 09.12.19 אורחים בפורום
10:41 | 09.12.19 אורחים בפורום
19:28 | 08.12.19 אורחים בפורום
16:15 | 08.12.19 אורחים בפורום
10:49 | 08.12.19 אורחים בפורום
17:31 | 06.12.19 אורחים בפורום

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ