שלום. האם מישהו יודע אם יש אחריות

גלי552

New member
השמצת גם את יוסי. אתה מוכשר

בהשמצות קשות. אני מכירה את יוסי. הוא אחד הטובים בארץ. בעל ידע ונסיון הרבה שנים.
 

יוסיזיו

New member
ברגע שאתה עם כוכבית אתה אורח בפורום ולא יעזור לך כלום, וואלה

לא ידעתי ש 50 שנים במקצוע עם תעודות ממשלתיות זה קצת ידע.
אתה תעשה לי בית ספר?? על מה שלמדתי ועבדתי בצהל כבר בשנת 1969 יצא רק ב 5 שנים האחרונות לשוק האזרחי ועוד בחיתולים ועוד לא ברבע ברמה הטכנית מהציוד הצבאי.
למה להתפאר בחקיקה שנכנסת לתוקף עוד מעט?? וסוף סוף יהיה סדר בענף הזה ואולי בהיותך מתחבא תחת הכוכבית הנך מאותם כאלו שכן עובדים במקצוע הזה כחאפרים ועלולים להפגע בדיוק כמו במקרה הזה של תיקון שאיננו תיקון,
רגע,בהיותך מסתתר תחת הכוכבית אולי אתה זה שהיית אצלה וגבית כסף על מילוי גז מבלי לאתר את הדליפה??
לא אושיית הפורום אלא מי שיכול ועושה לעזרה לגולשים מול החברות וכן,מנצל את הקשרים שלו לטובת כולם ורבים נעזרים בכך ללא תמורה .
ספציפית לגבי המזגן שלה ,עניתי מיד תשובה לשאלה בתחילת השרשור,כבר לפני חודש בשיחת טלפון איתה אמרתי לה מה הבעייה ואני רחוק ממנה ולא מגיע לאיזור שלה ואין כל טעם שאסע 150 ק"מ לכל כוון בשביל תיקון כזה והבעתי את דעתי לגבי המזגן ואם היית קורא קבוע היית קורא שהיא החליטה להחליף מזגן.
תוכל במידה ותרצה תפנה אלי ותקבל פרטים ומקומות לימוד ומה צריך כדי לקבל רשיון ממשלתי ואפילו עם למדת בעבר בין כה אתה אלמוני כאן כי לעבוד במיזוג אויר ממש מהתקופה הקרובה ללא תעודה זו תהיה כבר עבירה פלילית וגם תוכל לקבל את תזכיר החוק עם כל מה שכתוב לגבי העונשים .
 

יוסיזיו

New member
אין כל מקום לצניעות מצידי בעזרה ומעבר המידע לגביה הבחירה

היא בידיה ולא בידי בין אם לתקן או להחליף ומתי לעשות זאת והשיקולים הם שלה . ואם אתה כבעל נסיון היית רואה את הקומבינה היית מתפוצץ מכעס. בנתיים מי שמשקיע זמן במתן עצות ועזרה לכולם זה אני ולא אתה,אני מזדהה בשמי האמיתי ואתה מתחבא אחרי כוכבית. כנראה שאינך מודע למהפך ואת הטכנאים שלך תצטרך להעביר רישוי אם תרצה או לא ואחד אחד הבחירה היא לא שלך. אין מצב של אחד בעל רשיון ולידו כמה ללא רשיון שעובדים תחתיו .
 

SicTransit

Active member
כמה חבל שאתה אנונימי

עם גסות הרוח המופגנת שלך לא הייתי רוצה שום קשר עיסקי איתך, אבל כשאני לא יודע מי אתה לא אדע לברוח.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
תתפלא, אבל אתה אורח כאן, אורח מאד לא רצוי.

ומחקתי רק חלק מהודעותייך המכוערות משום שעל חלקן יש תגובות ואיני רוצה למחוק את דברי המגיבים.
אני מבקש שתכבד את המקום ותחדל מלהשתלח בדייריו.
שיהיה לך שבוע טוב ואם אתה חייב לחרף, לגדף ולהפריע תשתדל לעשות זאת במקומות אחרים ולא כאן.
תודה מראש.
 

גלי552

New member
מסקירה מהירה ברשת הבנתי שנושא

המזגנים פרוץ. כל אחד לוקח על פי ראות עיניו. שאלתי גם כמה טכנאים
&nbsp
יחד עם זאת המקצוע הזה קשה פיזית.
&nbsp
זה לא אומר שלא צריכים להיות קריטריונים של עלויות ואחריות
&nbsp
אין מה לעשת. אנחנו חיים בישראל. ארץ הנוכלים
 

גלי552

New member
שלום. האם מישהו יודע אם יש אחריות

על מילוי גז במזגן. תודה
 

יוסיזיו

New member
עקרונית יש וצריכה להיות אחריות ל 3 חודשים לתיקון והטכנאי

צריך לומר זאת מראש,במיוחד בדגמים ישנים.
איש מקצוע טוב ומנוסה כשמחבר את השעונים ומפעיל את המזגן יודע להעריך את גודל הדליפה ואם הוא מוצא אחת כזו הוא יודע אם היא מתאימה לגודל הדליפה,אם הוא לא מוצא דליפה עליו להביא מיכל חנקן ולהעלות לחץ בצורה שכזו ואז כל דליפה מתגלה,יש בדיקה עם מכשיר אלקטרוני שמזהה דליפה.
הכל תלוי בטכנאי עצמו ובאמינות ובמקצועיות שלו אם הוא מהחאפרים שרואה שיש דליפה ,מספר שתיקן ולא עשה זאת ומילא גז זו רמאות.
הגוף שמייצג את ענף מיזוג האויר הינו התאחדות קבלני מיזוג אויר וחימום בישראל שיש לי הזכות להיות חבר ועד המנהל בו והוא לא אחת מקיים בוררויות שכאלו.
צריך חשבונית מסודרת ואמיתית ותלונת צרכן להביא לבדיקה אבל אם הבחור מהחאפרים ולא מוסדר זו בעיה .
עוד מעט עם כניסת החוק בתקנה שעומדת להכנס בקרוב של חובת רישוי של הענף כל צרכן יוכל לדעת אם הטכנאי שמגיע לביתו מקצועי או לא בדיוק כמו טכנאי גז או חשמלאי.
זה שיהיו וימשיכו לעבוד חאפרים בענף אף אחד לא משלה את עצמו וזאת כל עוד ימשיכו צרכנים לחפש מחיר זול אבל כשהחברות יפסיקו לתת אחריות בכלל כל עוד המתקין הינו ללא רשיון אנשים יתעשתו אחרת הם מביאים סכנה לבתיהם יהיו בענין
תשדירי שרות ואזהרה וכל השינוי הזה בגלל הכנסת ציוד חדש הפועל בגז דליק ופציץ,כן לא יהיה גז אחר.
 

יוסיזיו

New member
כדי תבינו מה קורה בענין הזה של טכנאי מיזוג אויר

והשבוע זה התחדד יותר במסגרת תערוכת אקלימה בין אם זה היה בדוכן ההתאחדות בה שקראנו פינת ההתיעצות ובין אם בפנל שעסק בענין בהשתתפות כל הנוגעים לדבר. חות מזה ניהלתי שיחות עם מנהלי השרות ומהנדסי חברות המיזוג המובילות מלבד אותה חברה שמפרסמת הכי הרבה ואת בעליה לא מעניין הנושא ולא משתף פעולה. גם החברות בבעיה כי מכון התקנים לא !!! מאשר יבוא של מזגנים המופעלים בגז 32 . אז יאמרו מה הבעייה נמשיך בגז הישן ,אז לא כך,בעקבות התקנות הבינלאומיות מפעלי היצור כולם עברו והעבירו את רוב קווי היצור לגז הזה ובקושי מייצרים בגז הישן. כבר מלפני 3 חודשים המפעלים שכמעט כולם בסין מסרבים לקבל הזמנות חדשות בגז הישן 410 מספרו ועוברים כולם לגז 32. ישראל חתומה גם היא על אותה אמנה וגם היא הייתה חייבת בינואר 2019לעבור לגז החדש אבל היות ולא הייתה מוכנה לכך אז קיבלה הארכה לשנה אחת בלבד.מעבר לכך ישראל תספוג קנסות כבדים. בדוכן עצמו נתנו יעוץ והכוונה לטכנאים שביקשו להכין עצמם וכל אחד שלמד/ עבד / רוצה לעבוד קיבל נתונים על שעות לימוד שעליו להשלים בהתאם לידע/אישורי לימודים מאושרים קודמים כמו טכנאי גז אבל זה לפי גודל יחידות המיזוג/קרור. במסגרת הפנלים לובנו דברים מול משרד העבודה ואחרים כולל נציג כיבוי אש בכיר מאד. הנקודה הצרכנית היא שהחברות לא יתנו אחריות למזגנים שיותקנו על ידי מי שאין בידו רשיון ממשלתי בניגוד למצב כרגע זאת מאחר ויש סכנת חיים . יש עוד הרבה בנושא כולל הובלת מיכלי הגז ברכבים וזה לא המקום.
 

גלי552

New member
השאלה לנלי כוכבית שהכניסה שאלה

באמצא בתוקפנות (מספיק בהחלט סימן שאלה אחד ולא 3) לכן חשבתי שזה יוסי זיו
 

יוסיזיו

New member
אם מישהו שמתיימר להיות טכנאי

ממלא גז למזגן מבלי לבדוק הוא פושע הן מבחינת זיהום האויר והן מבחינה צרכנית . מזגן אמור להיות מערכת סגורה ,חסר גז אומר שקיימת דליפה .
 
למעלה