לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2918729,187 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'פרטנר לא מעכנים לתת לי לעבור לחברת סלולר אחרת '
פרטנר לא מעכנים לתת לי לעבור לחברת סלולר אחרת
05/11/2019 | 19:58
5
92
לאחר שגיליתי שהחברה מסרבת לתת לי זיכויים על התקוםה של התקלה מחודש 2 עד חודש 9 אז אמרתי לחברה שבחודש 8 אני עבור לחברת פלאפון אך אמרו לי שלא מוכנים שאני יעזוב את החברה ועים אני יעזוב אז אני יקבל קנס גדול של כסף שאני לא אוכל לעמוד בו כי החברה יודעת שאני נכה וחולה סרטן ואמרו חי שלא עכפת להם בימקום הזיכוי של התקלה בחודש 6 נתן לי המנהל המוקד ישראל קופן של 100 שקל הנחה לקנייה של מכשיר חדש אמר שזה מה שהחברה מוכנה לתת לך בלבד החברה יודעת מראש שאני חולה סרטן ואף חברת סלולר אחרת לא תיתן לי ליקנות מכשיר בתשלומים מה שגם יש לי סרטן ואת הכסף אני צרעך לטיפולים מה המנהל אמר לי על תילך לטיפולים  ובוא תיקנה מכשיר במזומן אמרתי לו אתה לא תגיד לי מה לעשות עים הכסף אמר שהטיפולים אלה שאני עבור זה סתם וזה לא חשוב כלל גילו אצלי סרטן ליפני חצי שנה ודיוחתי לחברה שאני אדם לולה סרטן אני אמרתי לחברה שהיתנו לי אפשרות לקבל שירות באסמס ובצאט שבאתר אך לא מוכנים כלל והסברתי להם 1 הפלאפון שוש לי חבר נתן לי לבנתיים עד שהיה לי מכשיר קבוע כי המכשיר שהוא נתן לי המיקרופון קצת הרוס ולא עבוד כמו שצריך ואמרו לי שמבינים והישלחו אישור והוראה לתת לי שירות ששם אמרו ששלחו הוראה למנהלות של המוקדים אלה ואין שיקרו לי ואין עד היום מענה כלל באיימל גם אין אמרו לי לאחר שדיוחתי לחברה שאני נכה גם בוצע שלילה של הזיכויים במידה והיה תקלה או טעות בחשבונית כך נימסר לי אפילו על שליחה במידה ואני הבחר לעשןת אמרו שאין יורת לא תקבל זיכויים אפילו עים היה תעדו של נציג שירות שהשירות עצמו חינם או המישלוח חינם ועים היה תקלה ואפילו עים תגיד שיש תקלה לא תקבל כלל זיכויים אני התקשתרי למוקד הפלאפון שלהם ב24.10.19 כדי שהישלחו הוראה למוקדי אסמס והצאט שהיתנו לי שירות דיברה עליי נציגה מה זה מגעיל אמרה אני לא מעבירה כלום ואצה לא תגיד לי מה לעשות הייתי צריך ליצעוק בפלאפון כדי שתישמע אותי כי בפלאפןן יש בעיה אני הייתי צרות כמה ימים עד שחזר לי הקול אמרתי לחברה שאני לא יכול לחייג ומה שגם עד שאני מגיע למוקד פרטנר כי שאני מחייג 10 פעמיים אני מגיע למוקד 012 מובייל אפילו שהתקשרתי למספר שהם נתנו לי חברת פרטנר כול הזמן שכני מיתקשר כול הזמן שלום שמי צליל ממוקד 012 איך אפשר לעוזר ואז מבששים מימני פרטים מזהים ואז שמגיעים לאמצעי התשלום אומרים לי טעות ואומרים לי אנחנו מקבלים רק אמצעי תשלום אשראי בלבד אתה הוראת קבע בנקית זה טעות ואז אומרים לי לחייג שוב ואני מחייג איזה 10 פעמיים עד שאני מגיע למוקד פרטנר צריך לחייג 10 פעמיים או 20 פעמיים פעם לפעם זה משתנה ואני אמרתי להם לחייג אני לא יכול ככה והמנהלות של המוקד והנציגות על הפנים חברה פח זבל בקיצור על תיהיהו בחברה הזו לצעריי לעזוב אני לא יכול כלל לעזוב כי החברה מזלזלת בחוק ולצעריי תקציב לביתי משפט אין לי מקווה שהטוב ינצח ומקווה שכולם יעשו בחירה טובה ויעבור לחברה טובה יותר מהם כול מה שרואה את הסיפור שלי שיעביר אלה ויפיץ אותו לכולם
צרכנות >>
לצפיה ב-'אתה באמת מצפה שיקראו את זה?'
אתה באמת מצפה שיקראו את זה?
05/11/2019 | 20:03
1
60
אם כן, אני אתן לך כאן משהו, שרצוי מאד שתשתמש:
,,,,,,,,,,,,,,,,,...................!!!!!!!!:::"""""""????????????
קח את סימני הפיסוק האלה, ושבץ אותם בטקסט. 
צרכנות >>
לצפיה ב-' וגם חלוקה לפסקאות... פתחתי וסגרתי מייד.'
וגם חלוקה לפסקאות... פתחתי וסגרתי מייד.
10/11/2019 | 01:05
4
לצפיה ב-'לא הבנתי למה אתה לא יכול לעזוב אותם. למה שהם יקנסו אותך?'
לא הבנתי למה אתה לא יכול לעזוב אותם. למה שהם יקנסו אותך?
05/11/2019 | 23:10
45
אין היום קנסות בסלולר.
אפילו ברכישת מכשירים, החיוב החודשי נמשך (לא מחייבים חד פעמי)
צרכנות >>
לצפיה ב-'חברת סלולר לא יכולה למנוע ממך לעבור חברה, ואסור לה לקנוס '
חברת סלולר לא יכולה למנוע ממך לעבור חברה, ואסור לה לקנוס
06/11/2019 | 10:01
34
1. לפי תיקון לחוק החלק מ-8.11.11, חברות התקשורת לא יכולות לקבוע קנס יציאה בחוזה ולדרוש תשלום קנס למי שעזב לפני תום תקופת החוזה.
 
2. הועלתה שאלה* "ספק התקשורת שלי דורש תשלום קנס יציאה אולם לא שלח לי חוזה בכתב בעת ההתקשרות. מה עלי לעשות?" 
רישיונות חברות התקשורת קובעים חובה לערוך חוזה בכתב עם הצרכן. ככלל, אם החברה טוענת כי הצרכן התחייב לתקופה ולשלם קנסות יציאה, עליו נטל ההוכחה כי אכן הצרכן התחייב לפי התנאים לעיל.
בנוסף, בדרך כלל העסקאות נעשות במכר מרחוק וחוק הגנת הצרכן מחייב את הספק לשלוח לצרכן, מייד, מסמך בכתב המפרט את כל תנאי העסקה ומידע בדבר זכותו של הצרכן לבטל את העסקה תוך 14 יום. אם לא נמסר חוזה או לא נשלח מסמך בכתב כאמור, אין כל תוקף לתנאי הקובע התחייבות לתקופה וקנס יציאה.
 
 
צריך להבדיל בין חובות שעליך לשלם (על רכישת מכשיר, שיחות או גלישה וכו'), שאותן עליך לשלם בכל מקרה, ובין קנסות יציאה שכבר 8 שנים אינן חוקיות.
 
 
חלק מחברות התקשורת מעדיפות או נמנעות מלקבל תשלומים של הוראת קבע, מכיוון שיחסית לכרטיס אשראי, היא נחשבת לבטוחה פחות.
מהבחינה הזו אולי אתה כלקוח ותיק נהנה מהאפשרות לתשלום בהוראת קבע שניתנה לך בעבר על סמך הכרות אישית, שזוהי פריבילגיה שלא בהכרח תינתן לך בחברה אחרת. חברת התקשורת לא שובה אותך באופן אקטיבי, אלא שיכולותיך הכלכליות המועטות מגבילות אותך. 
אם אין לך כרטיס אשראי או יכולת כלכלית או בריאות טובה-אלו לא אשמת חברת התקשורת הנוכחית שלך, או נותני השירות שלהם, ולא באחריותן.
 
אם אתה מעוניין לעבור לחברת סלולר אחרת, אתה לא צריך לקבל אישור של חברת הסלולר הנוכחית שלך, אלא אתה פונה ישירות לחברה אליה אתה רוצה לעבור. אם אין לך יכולת כלכלית לקבל כרטיס אשראי, וכתוצאה מכך אינך יכול לעזוב את חברת התקשורת הקיימת שלך, אתה באמת לקוח שבוי, אבל זו לא אחריות חברת הסלולר שלך, וגם לא אשמתה. 
 
למיטב הבנתי, מדבריך, חברת הסלולר לא עברה על חוק כלשהו.
תהיה בריא
 
 
 
* במועצה הישראלית לצרכנות
צרכנות >>
לצפיה ב-'ההודעה שלך לא קריאה. אבל אתה לא צריך לדבר עם פרטנר בכלל'
ההודעה שלך לא קריאה. אבל אתה לא צריך לדבר עם פרטנר בכלל
<< ההודעה הנוכחית
06/11/2019 | 10:30
46
לך לחברה אחרת ובקש לעשות ניוד. אחריות אותה חברה לנתק מפרטנר. 
הכי טוב להגיע פיזית למרכז שירות של חברה כלשהי- ולנייד.
אם קשה לך פיזית להגיע, אתה יכול לקחת מישהו שיטפל לך בעניינים- רק למלא טופס יפויי כח לשלוח אליהם קודם (לתת כמה ימי טיפול אחרי שליחה)
 
פקס: 074-7392261
אימייל
(רצוי לבקש בגוף המיייל שיאשרו קבלת הטופס, או לשמור את המענה האוטומטי אם יש אחד כזה. בכותרת של המייל ששולחים לציין שזה "טופס יפויי כוח עבור מנוי בשם...."
צרכנות >>

הודעות אחרונות

16:15 | 21.11.19 נטע....
10:59 | 21.11.19 אורחים בפורום
19:39 | 20.11.19 notification
19:13 | 19.11.19 אורחים בפורום
09:34 | 18.11.19 koby571
09:43 | 17.11.19 גילגי לונגסטרומפ
08:31 | 14.11.19 SicTransit
16:05 | 12.11.19 אורחים בפורום
17:12 | 11.11.19 ב ר ז י ל י

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ