לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2918729,187 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'בזק - מכתב שנשלח והתגובה שלא אחרה להגיע במייל.'
בזק - מכתב שנשלח והתגובה שלא אחרה להגיע במייל.
03/11/2019 | 17:20
4
179
כלקוח שבוי ( כי אין מתחרים ) אני מתחרט על כל רגע שאני נמצא כלקוח אצלך
בעוונתיי הרבים התנתקתי משירותכם היקר - מודה שכמו כל לקוח אני גם מבקש מחיר נמוך יותר. אז קיבלתי הצעת "שיפור" שמעלה (!) את מחיר החבילה שהייתי אמור לשלם ב-10 ש"ח כלומר קיבלתי קנס של 120 ש"ח זה הרגע שבו ויתרתי על שירותייכם וכאן מתחיל סיפורינו.
אחרי מספר ימים הבנתי שאין אפשרות בלי אינטרנט והחלטתי לחבר מחדש ... קיבלתי הצעה לבאנדל - והסכמתי . פחות חשוב המחיר והתנאים.
הניתוק בוצע בלחיצת כפתור .
החיבור .... עד היום לא קיים ואני ממשיך לדבר עם מוקדי התמיכה שלך השכם והערב . בהתחלה רצו להביא טכנאי לקופסא שלכם בחוץ אף אחד לא יודע מתי הוא יהיה שם אבל זה יהיה "עד יום שני"... המתנה של 24 דק' בשביל לשמוע את התשובה הזו ובסוף - הנציג דור ניתק לי את הטלפון בפרצוף ( כי למי אכפת ?!?) . הגיע הטכנאי. חיבר. 5 נציגים שונים במשך 3 שעות אומרים את אותה התשובה "יש תשתית". אף אחד לא יודע להגדיר מודם . הנציגה האחרונה שאליה הגעתי עם עצבים רופפים אומרת "אין לך תשתית" צריך לתאם טכנאי. ( אולי נוי ?) כמובן שגם בשיחה הזו קיבלתי ניתוק בפרצוף
כל מה שקרה היה בימים רביעי וחמישי . ביום שישי מתקשרת אלי ... בשעה 13 בצהרים כדי לעדכן שיש טכנאי שיגיע ביום ראשון .... הרי היית איתי על הקו בשיחת מנהל - לא עלה על דעתך להתקשר בשעה 8 בבוקר ולתאם טכנאי אלא רק בשעה 13 בצהרים כדי להודיע שבסוף השבוע אני יהיה בלי אינטרנט .... בעניינים טכניים - הבעיה לא נפתרת . בענייני חשבונית ותשלומים המחירים עולים ושיחה אליכם היא קנס . צר לי אבל אנשים צריכים ממש להתעקש בשביל להיות לקוחות שלך. בושה!
 
 
גלית דרעי קליין טיפול בפניות הנהלה ומדיה חברתית - החתימה במייל.
 
תגובה אחת של גברת גלית דרעי קליין שמעידה שבכלל לא האזינה לשיחות התכתבות לאורך כל היום :
 
גלית דרעי קליין - חטיבת לקוחות פרטיים - Galit Klaen‏
10:41 ‎(לפני 6 שעות)‎
 
המטרה שלי היא לבדוק את הדברים ולכן אשמח לשוחח .
אני לא יכולה למסור שמות של אנשים שאני לא יודעת על מה מדובר לכן חשוב לי שיתוף הפעולה מצידך .
 
ותגובה קצת יותר מפורטת אחרי שהבינו שמדברים עם מישהו רציני
חשוב לי לציין ניר כי שלקוח פונה להנהלה ואני מטפלת כבר כמה שנים בפניות שמגיעות אל ההנהלה אני עורכת ברור מקשיבה לשיחות אם צריך ופונה לגורמים הרלוונטים במידת הצורך , בוודאי שלא מנתקת את השיחה בפנים .
לא היה לי מקרה שהלקוח סירב לדבר איתי או לשתף פעולה ולכן אם תהיה מעוניין אשמח מאוד .
בכל מקרה ממה שהצלחתי להבין מהשיחות זה שהיה לך מנוי דרכנו שאותו ניתקת ב27.10.19 .
ב30.10.19 פנית להזמנת השירות לא דרכנו אלא דרך בזק בינלאומי , ההזמנה שנפתחה על ידי הנציג שלהם נפתחה להתקנה מרחוק ללא טכנאי לבית לקוח
שפנית אלינו באותו יום בשעות הערב הוסבר כי אין מי שיכול לטפל ולקבוע טכנאי כיון שבשעות שהתקשרת מוקד הטכנאים כבר לא היה פעיל וכך לא ניתן
בסופו של דבר הטכנאי ביצע את העבודה ב31.10.19 אך היה צורך בטכנאי לבית לקוח .
נציגה שלנו ניסתה לתאם טכנאי לבית לקוח אך לצערי לא היה שיתוף פעולה מצידך וניתקת לה את השיחה .
בשיחות שהקשבתי להן היה ניסיון של נציגי התמיכה לנסות ולפתור את עניין הגלישה ולנסות לשלוט מרחוק על הנתב .
ייתכן שמי שניתק לך את השיחות הן נציגים של בזק בינלאומי ?
בכל מקרה אם כן תרצה שאחזור אליך ונקבע טכנאי לבית לקוח עדכן אותי .
 
התגובה האחרונה רצופה אי דיוקים על סף שקרים .
אין התייחסות לניתוקי שיחות בפרצוף מ-2 נציגים שם.
והשירות שרוצים לתת לכם בבזק זה טלפון בשעה 13 בצהרים להגיד לך שאתה הולך לבלות סופ"ש בלי אינטרנט ...
 
שירות לקוחות בזק .
 
 
 
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'קשקשן ובכיין'
קשקשן ובכיין
<< ההודעה הנוכחית
03/11/2019 | 18:53
93
קודם מתנתק, ואחר כך בוכה.

אתה לא לקוח שבוי, יש לך בין עוד אחת לשלוש אפשרויות - תלוי באיסור המגורים.

ניסית להיות חכמולוג וחשבת שאם תאיים בהתנתקות תקבל יותר.
אז התנתקת וקיבלת *יבי.

צרכנות >>
לצפיה ב-'בין השיטין'
בין השיטין
04/11/2019 | 11:32
74
אם כך, ככל הנראה הגב' גלית דרעי קליין היא זאת שמטפלת בפניות שמגיעות ישירות למנכ"ל.
 
את דעתי על השרות העדיף  שמקבל מי שפונה ישירות ללכשת הבוס בגדול כבר הבעתי כמה פעמים באתר הזה, לדוגמא כאן:
 
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'כמה דברים הדורשים הסבר'
כמה דברים הדורשים הסבר
04/11/2019 | 12:12
89
1. אם לא רצית להתנתק מהם  מדוע ביקשת להתנתק?
2. מדבריה של גלית נראה שהתחברת דרך בזק בינלאומי ולא דרך בזק - מדוע לא התקשרת לצורך טיפול בתקלה עם החברה שאתה חתמת חוזה ?
צרכנות >>
לצפיה ב-'ניסית hotspot או שימוש באינטרנט של הסלולרי דרך USB?'
ניסית hotspot או שימוש באינטרנט של הסלולרי דרך USB?
04/11/2019 | 16:29
18

הודעות אחרונות

16:15 | 21.11.19 נטע....
10:59 | 21.11.19 אורחים בפורום
19:39 | 20.11.19 notification
19:13 | 19.11.19 אורחים בפורום
09:34 | 18.11.19 koby571
09:43 | 17.11.19 גילגי לונגסטרומפ
08:31 | 14.11.19 SicTransit
16:05 | 12.11.19 אורחים בפורום
17:12 | 11.11.19 ב ר ז י ל י

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ