תקנון ביטול עסקה באינטרנט לא תואם למסמך גילוי

dafnis50

New member
התכתובת בעניין ביטול העסקה נעשתה לפני שחלפו 14 ימים

הפנייה ליבואן נעשתה בעקבות ההנחייה מהספק,
שסרב לבטל את העסקה.
&nbsp
&nbsp
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
מאחל לך שלא תהיינה בעיות מצד היבואן. העיקר שתישארי נחושה.
 

dafnis50

New member
אחרית דבר

אני מוסיפה כאן את הסיכום לטובת מי שאינו רוצה לקרוא את כל התגובות:
בעקבות מידע שרשם בתגובה ידידנו המלומד k-don (מצ"ב מטה),
החלטתי לשלוח מכתב ביטול עסקה עקב אי התאמה. הבקשה אושרה במייל.
לאחר שהחזרתי את המכשיר, והוא נבדק ולא נמצא נזק, קיבלתי זיכוי מלא.
ראוי לציין שהמוכר בסניף לא היה בקיא בתשובה שקיבלתי, וניסה לחייב אותי בדמי ביטול.
סרבתי, ולאחר שיחה טלפונית שקיימתי עם מנהל השירות, זוכייתי במלוא הסכום.
&nbsp
להלן המידע:
1. הסעיף שמדבר על שימוש במוצר לא רלוונטי (רלוונטי רק כשקונים בחנות)
2. הסעיף שמדבר על 5% או 100 ש"ח לא רלוונטי (כי מדובר על פגם ולא על חרטה סתם)
בנוסף, הוא צריך להחזיר לך גם דמי משלוח אם שילמת.
שים לב:
(ג) אין בהוראות סעיפים קטנים (א) ו-(ב) כדי לגרוע מזכותו של עוסק לתבוע את נזקיו, בשל כך שערך הנכס פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
מדובר על סעיף 14ה בחוק הגנת הצרכן
https://www.nevo.co.il/law_html/Law01/089_001.htm#Seif9
&nbsp
 

k-don

Well-known member
רק לוודא, באיזה פורמט שילמת ובאיזה פורמט הזיכוי?

כלומר, לדוגמא, האם שילמת בכרטיס אשראי, והוא העביר במכשיר זיכוי לכרטיס האשראי?
 
למעלה