לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2917929,179 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'גולן טלקום - שיטת מצליח?'
גולן טלקום - שיטת מצליח?
<< ההודעה הנוכחית
17/10/2019 | 10:14
4
106
בסוף אפריל עברנו תוכנית ל"הכל כלול 29 ₪ ללא הגבלת זמן". החודש פתאם נוסף חיוב בסך 1.90 ₪ עבור תא קולי.הנציגים טוענים שהיה בחוזה המקורי (לא היה) ושקיבלנו על כך SMS (לא קיבלנו). הציעו לבטל את התא הקולי . זה לא הסכום - זה ענין עקרוני איך מוסיפים פתאם לחוזה לאחר 5 חודשים ומי יודע מה יוסיפו בהמשך בשיטה הזו.
בעמוד הפייסבוק שלהם יש תלונות נוספות באותו ענין.
אז מי שבגולן מוזמן לבדוק את החיובים. אם יהיו מספיק מתלוננים אולי יבטלו או שמישהו ירים את הכפפה ויגיש תביעה ייצוגית.
צרכנות >>
לצפיה ב-'אין עילה לתביעה יצוגית, בכל חוזה ותנאי שירות של גולן טלקום, '
אין עילה לתביעה יצוגית, בכל חוזה ותנאי שירות של גולן טלקום,
17/10/2019 | 10:24
2
74
המופיעים באתר, בטרם בוחרים חבילה, ובבחירת חבילה, למעשה "מצהירים שקראתם ואישרתם את תנאי התכנית", כתוב "תכנית התעריפים תכולתה ותעריפיה, כפופים לשינויים מעת לעת והודעה על כך תימסר לך בכתב ומראש, בהתאם לתנאי רישיון החברה."
 
גם אם לא קיבלתם SMS בפועל, גולן יכולים להציג שנשלחה כזו הודעה במערכת שלהם, גם אם היא לא הגיעה ליעדה (כי סמסים לא תמיד מגיעים אם הטלפון כבוי לדוגמה, אלא נשארים בpool לטווח זמנים מוגבל עד מאוד), אם היא נשלחה, הם מכוסים לצערנו.
צרכנות >>
לצפיה ב-'אם זה כך'
אם זה כך
17/10/2019 | 10:55
1
61
אז תיאורטית הם יכולים מחר להעלות את דמי החבילה ל- 100 ש"ח.הם לא יעשו את זה כי הלקוחות יברחו לחברות אחרות. אבל הם חושבים של- 1.90 ש"ח אף אחד לא ישים לב . תכפיל את זה ב- 12 לשנה כפול מספר הלקוחות - מדובר בסכום לא מבוטל.
צרכנות >>
לצפיה ב-'את המחיר של החבילה הם התחייבו ל X זמן (אם הם התחייבו)'
את המחיר של החבילה הם התחייבו ל X זמן (אם הם התחייבו)
17/10/2019 | 23:19
33
ולכן הם לא יעלו.
אבל את השרותים הנלווים הם לא התחייבו לספק בחינם (עד לפני 3 חודשים) וב 1.90 מאז ועד לפני חודש ועכשיו ב 3.90
צרכנות >>
לצפיה ב-'ובאותו הקשר - הוטמובייל מעלה את מחיר חבילת הדקות לחו"ל'
ובאותו הקשר - הוטמובייל מעלה את מחיר חבילת הדקות לחו"ל
17/10/2019 | 23:22
29
שקיבלנו בחינם במקום 5.90 לחודש לתקופה בלתי מוגדרת.
למי שמשלם 20 ש"ח לחודש מדובר על  העלאה של כ 30%.
 
צרכנות >>

הודעות אחרונות

08:31 | 14.11.19 SicTransit
16:05 | 12.11.19 אורחים בפורום
04:27 | 12.11.19 עניי עירך קודמים
00:43 | 12.11.19 אורחים בפורום
17:15 | 11.11.19 אורחים בפורום
17:12 | 11.11.19 ב ר ז י ל י
16:27 | 11.11.19 purple19
13:11 | 11.11.19 doss39
18:19 | 09.11.19 אורחים בפורום

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ