לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2917829,178 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'הזמנתי מוצר אחד קיבלתי מוצר אחר- האם יש כשל בתמורה??'
הזמנתי מוצר אחד קיבלתי מוצר אחר- האם יש כשל בתמורה??
09/10/2019 | 20:00
22
112
שלום,
בצעתי הזמנה טלפונית של שמן לטיפול בכאבים כרוניים.
השמן הנ"ל מיוצר מחומרים טבעיים ולא מוגדר כתרופה.
יום לפני קבלת המשלוח פרטי ההזמנה אושרו בכתב ע"י הספק.
כשקיבלתי את המשלוח ראיתי שהאריזה שלו קרועה על גבי האריזה היה רשום השמן שהזמנתי אך בפועל היה שמן אחר.
השליח הפנה אותי לשירות לקוחות של הספק לברר את הענין.
שירות לקוחות אמר כי במידה ויאספו  ממני את הסחורה לא בטוח שאקבל בהמשך את המוצר שהזמנתי .
למרות שהסכמתי לכך, לא הגיעו לאסוף את המוצר ולא מתייחסים לפניותיי.
בצר לי, פניתי לחברת האשראי וביקשתי לבטל את העיסקה.
חברת האשראי סירבה בנימוק שאין כשל בתמורה ולכן היא מנועה מלהתערב.
לאחרונה הסתבר לי שיש עוד לקוחות שקרה להם בדיוק אותו הדבר : הזמינו מוצר אחד קיבלו מוצר אחר.
שאלות:
1. האם יש כשל בתמורה?
2. כיצד מומלץ להתנהל מול חברת האשראי ומול הספק?
בתודה,
תילתן
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'אין דבר כזה "כשל תמורה" בחוק כרטיסי חיוב, זה לא מונח מדויק'
אין דבר כזה "כשל תמורה" בחוק כרטיסי חיוב, זה לא מונח מדויק
09/10/2019 | 20:15
19
100
יש "הפסקת תשלום בשל אי-הספקה":
ואומנם עקרונית החוק אומר "הנכס שנרכש בעסקה לא סופק" וזה מה שקרה במקרה שלך, אבל מעשית, חברות האשראי לא נכנסות לזה. מבחינתן אם קיבלת מוצר, גם אם הוא "לא כמתואר" הן לא מתערבות. זו ההגנה העיקרית שיש בפייפל ואין ברכישה ישירה בכרטיס אשראי.
 
אני מניחה שמחיר המוצר אינו גבוה, ולכן אפיק של תביעה משפטית הוא בעיקר למען העיקרון... וזה רק אם יש לך כוח להשקיע כסף וזמן בלהיות צודק ולא חכם. גם תביעות ייצוגיות היום די בעייתיות כי הן עולות המון... לכן מה שנשאר לעשות, בהשקעה סבירה (עד כמה שיש לך כוח) – לפרסם את המקרה בציון שם החברה, כאן וברשתות החברתיות (בכתיבה עניינית ולא משמיצה), לנסות לעניין פינות צרכנות בתקשורת, לפנות לרשות להגנת הצרכן וכו'.
צרכנות >>
לצפיה ב-'תודה על תגובתך המהירה.. גובה העיסקה '
תודה על תגובתך המהירה.. גובה העיסקה
09/10/2019 | 20:51
18
90
הוא 500 ש"ח. 
המוצר שקיבלתי במקום מה שהזמנתי לא נחוץ לי ומבחינתי אני יכול לזרוק אותו לפח.
בנוסף, נסעתי לחברת האשראי לנסות לבטל את העיסקה.
היא נמצאת באיזור תעשייה עליתי על משהו חד בטעות נגרם לי תקר ברכב ונאלצתי לקנות גלגל חדש. כך שהנזק עומד בינתיים על כאלף ש"ח.
אני חולה כרוני כתוצאה מכך שאיני משתמש במוצר יש לי פגיעה בתפקוד. 
אם אני הולך לתביעה משפטית, האם לדעתך יש לי סיכוי לזכות?
כפי שרשמתי קודם, המוכר הציע לאסוף את המוצר למרות שבפועל לא עשה זאת.
בתודה , ניבר
צרכנות >>
לצפיה ב-'מי נוסע לחברת האשראי כדי לבטל עסקה?'
מי נוסע לחברת האשראי כדי לבטל עסקה?
09/10/2019 | 22:43
17
85
את העסקה בית העסק מבטל ולא חברת האשראי.
ולמה לא לצלצל? אשכרה נסעת אליהם?
ולגבי התקר בגלגל והנזק הנלווה שאותו אתה קושר לסיפורך
טוב שלא חירבנה עליך ציפור, על אף שזה נחשב למזל טוב, מקסימום מוסיפים לתביעה גם ניקוי יבש

צרכנות >>
לצפיה ב-'שלום רב איני נוהג להתייחס לתגובות קנטרניות'
שלום רב איני נוהג להתייחס לתגובות קנטרניות
09/10/2019 | 23:00
16
76
אולם הפעם אחרוג ממנהגי.
חברת האשראי לא רושמת מייל או פקס אלא רק מספר טלפון של מוקד שלא עונה, לכן נוצר צורך להגיע כדי לראות איך פותרים את הבעיה.
דרך אגב, אם אתה לא מעוניין לנסוע לחברת אשראי לבטל עיסקה אתה לא חייב.
שיהיה לך חג שמח וכל טוב!
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'תהיה בריא...'
תהיה בריא...
09/10/2019 | 23:12
19
לצפיה ב-'הסיפור נשמע לי מאד לא תקין, הן אם ניקח בחשבון את התקר והן אם'
הסיפור נשמע לי מאד לא תקין, הן אם ניקח בחשבון את התקר והן אם
<< ההודעה הנוכחית
10/10/2019 | 08:08
13
83
לא. 
הזמנת מוצר? 
האריזה אמורה היות תואמת, יפה ותקינה.
לכן, ברגע שגילית כי אין התאמה בין האריזה לתוכן, היית צריך לסרב מיד לקבל את
המוצר, בעיקר כשמדובר במוצר בריאותי.
 
מבחינת חב' האשראי? שלחו לך? קיבלת? נראה לי שהם לא ימהרו להתערב, גם אם 
יש בעייה בהתאמת המוצר להזמנה המקורית ו/או לאריזתו, למרות שעל פניו זה לא
תקין בעליל.
 
איני יודע מי רקח לך את המוצר, ועד כמה המועצה לצרכנות ו/או הגנת הצרכן יהיו
מוכנים להתערב בקטע.
 
אולי יש לך אפשרות להתלונן במשרד הבריאות, שכן מדובר במוצר "רפואי", גם אם 
אינו מוגדר כתרופה. 
 
נכון שהדרך לבית המשפט לתביעות קטנות פתוחה בפניך, אבל קח בחשבון, שתצרך 
לחכות כחצי שנה מיום הגשת התביעה עד ליום הדיון, וגם אז, לא מובטח לך, שבית
המשפט ידאג לשפות אותך כפי ש"נראה לך" ראוי.
הם "נוהגים" לפסוק בין 40-50% מגובה התביעה, אלא אם השופט/ת משתכענ/ת
שנעשה כאן מעשה עקום במיוחד (מה שדווקא מתאים לסיפור שלך). 
 
בכל מקרה, אני עדיין חושב שהכי נכון יהיה להעביר את הדיון הזה לגורם ששלח לך
את המוצר, ולנסות לסגור הכל איתם וברוח טובה. 
לא ילך? איום מתועד על כך שבכוונתך לפרסם זאת ברשת ובמקביל, להגיש נגדם גם 
תביעה. אולי בסוף מישהו שם ישתכנע, בעיקר לאחר שיראה כי כוונותיך מתממשות... 
שאלה עד כמה החברה הזו גדולה, מוכרת לציבור ומצליחה לקדם את מכירותיה.
 
היות שמשיקולים כאלה ואחרים לא ציינת במי המדובר, קשה לנחש זאת...
צרכנות >>
לצפיה ב-'סליחה, אני חייבת להוציא את זה: נֶקֶר, כמו נֶקֶב. נקר = חור'
סליחה, אני חייבת להוציא את זה: נֶקֶר, כמו נֶקֶב. נקר = חור
10/10/2019 | 15:13
12
86
לנקר = לעשות חור. הנקר מנקר בעץ; בראש הנקרה יש נקרה בסלע; בבית החולים עושים (לא עלינו) ניקור מותני וכו'. כולם בנו"ן. לא ברור איך ולמה השתרבבה שם תי"ו, אבל היא לא צריכה להיות שם.
צרכנות >>
לצפיה ב-'יש הסבר מאיין התיו'
יש הסבר מאיין התיו
10/10/2019 | 17:38
4
97
כשמחליפים גלגל מפונצ'ר עומדים על הברכיים וכפות הידיים כך שמתקבלת צורה דומה ל "ת"
ושימי לב לדבר מעניין, בדרך כלל בגלגל מפונצ'ר חסר אויר רק  למטה, למעלה הוא מלא.
צרכנות >>
לצפיה ב-'זה ההסבר המקורי ביותר ששמעתי מימיי... '
זה ההסבר המקורי ביותר ששמעתי מימיי...
10/10/2019 | 17:53
33
לצפיה ב-'זה נראה יותר כמו הסבר לתנוחה ״דוגי סטייל״'
זה נראה יותר כמו הסבר לתנוחה ״דוגי סטייל״
11/10/2019 | 00:01
2
19
לצפיה ב-'הגעת רחוק... ולגב' הנכבדה שהביעה דעה לגבי תקרים:'
הגעת רחוק... ולגב' הנכבדה שהביעה דעה לגבי תקרים:
11/10/2019 | 07:36
1
66
לא המצאתי, והנה, גם ויקיפדיה "זורמת" איתי:
צרכנות >>
לצפיה ב-'ודאי שלא המצאת, זו טעות נפוצה'
ודאי שלא המצאת, זו טעות נפוצה
11/10/2019 | 09:53
41
שכולם פה חזרו עליה (אתה פשוט היית האחרון, לא הגבתי אישית אליך). בוויקיפדיה בוחרים לא פעם בשם הנפוץ גם בידיעה שהוא אינו נכון/מדויק.
צרכנות >>
לצפיה ב-'ומה לציפור הנקר ולנקר בגלגל? חחח היא ניקרה שם?'
ומה לציפור הנקר ולנקר בגלגל? חחח היא ניקרה שם?
11/10/2019 | 07:41
1
34
לצפיה ב-'החור '
החור
11/10/2019 | 09:54
57
לצפיה ב-'איך ולמה'
איך ולמה
13/10/2019 | 11:34
4
19
בדיוק השבוע המדור "מהשפה פנימה" במוסף הארץ עסק במונחים מתחום התחבורה ועפ"י הכתוב שם "תקר" הוצע בשנת 1938 ע"י הבלשן  יצחק פרץ כ"צירוף של נקר ומקרה". היום, כשהמילה "תקרית" נפוצה ומקובלת, קל להבין את הפופולאריות של "תקר"  אצל אלה שלא אוהבים את ה"פנצ'ר" הישן והטוב. במקביל, ה"פנצ'ר" עצמו ממשיך להיות בשימוש בכל פנצ'ריה ("נקריה? תקריה?) אבל גם כמטאפורה כמילת סלנג לתקלות ותלאות שונות כלומר הקשר ל"תקרית" הוא קשר חזק.
 
לדעתי בכלל לא נכון לדבר על "שגיאה" בהקשר של חידושי מילים. לכל היותר אפשר לדבר על עדיפות של אפשרות אחת  לעומת אחרת. לדעת האקדמיה לשון חז"ל (שכידוע לא הפסיקו לתקן פנצ'רים אפילו ביום כיפור) היא החשובה כאן, לדעת ציבור דוברי העברית כשפת אם "תקר" הוא המילה המתאימה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'תודה. מכיוון שיש תקן, יש שגיאה...'
תודה. מכיוון שיש תקן, יש שגיאה...
13/10/2019 | 14:05
3
14
ואי אפשר לדבר על העדפה בלי בחירה, ואין בחירה בלי מודעות לאפשרויות...
 
אגב, לשאלתך, המילה העברית היא "צמיגייה" .
צרכנות >>
לצפיה ב-'יש תקן (! גם כאן הת"ו אינה שורשית) ויש מה שאינו עומד בתקן'
יש תקן (! גם כאן הת"ו אינה שורשית) ויש מה שאינו עומד בתקן
13/10/2019 | 14:41
2
15
אגב, "תקר" מופיעה במילון אבן שושן בלי שום התסתייגות. גם נקר, כמובן.
 
למטרות חקר
הנה סקר:
מי בעד "נקר"
ומי תומך ב"תקר"?
 
(גוגל לא עוזר בגלל הציפור המעצבנת ההיא).
 
חג סוכות שמח לכל באי הפורום.
צרכנות >>
לצפיה ב-'במילה "תקן" התי"ו שורשית...'
במילה "תקן" התי"ו שורשית...
13/10/2019 | 14:51
1
17
האקדמיה ללשון עורכת כיום סקרים על הצעות למילים חדשות, אבל כאן כמובן זה כבר לא רלוונטי (וגם לא סקר שיכול לשקף העדפה אמיתית, כי אנשים רגילים למילה מסוימת ואין שוויון הזדמנויות כמו בהצעות למילים חדשות).
צרכנות >>
לצפיה ב-'בנוגע ל"תקן": טעות שלי'
בנוגע ל"תקן": טעות שלי
13/10/2019 | 15:48
15
לצפיה ב-'איזו חברת אשראי זו? '
איזו חברת אשראי זו?
11/10/2019 | 09:17
30
לכל חברת אשראי יש כמה מוקדים, שמטפלים בנושאים שונים, עם כמה מספרי טלפון. אם באחד לא עונים, צריך להתקשר לאחר. לא נתקלתי אף פעם במצב של חוסר מענה, אלא בשעה שהמוקד סגור ועל כן יש להתקשר בזמן שהמוקד פתוח. 
צרכנות >>
לצפיה ב-'תבע את המוכר'
תבע את המוכר
10/10/2019 | 10:03
47
או לפחות איים בתביעה כזאת. כמו כן, אתה בהחלט יכול לפרסם את שמו של הסוחר המדובר (בלי להוסיף מילות תואר כמו "רמאי" או "נוכל") כאן ובמקומות אחרים וכך לתרום משהו לשיפור מצב הצרכנים בארץ. כל עוד נמשיך לפחוד מתביעות SLAPP  הסוחרים הלא-הוגנים ימשיכו לחגוג על חשבוננו.
צרכנות >>
לצפיה ב-'נסיתי לברר עם איש מכירות של חברה "מתחרה" והוא הציע לנסות '
נסיתי לברר עם איש מכירות של חברה "מתחרה" והוא הציע לנסות
10/10/2019 | 21:18
47
ולדבר איתם ולהבהיר להם שאתה מתכוון לעשות להם "שיימינג" בפייס ובכל אתר צרכנות אפשרי. תוכל גם לפנות לסיוון כהן "הכל כלול". יתכן שהיא תרים את הכפפה. 
 
צרכנות >>

הודעות אחרונות

18:16 | 17.10.19 bogib
13:53 | 17.10.19 זה לא אני זה אתם
10:14 | 17.10.19 גילגי לונגסטרומפ
10:13 | 17.10.19 גילגי לונגסטרומפ
19:53 | 16.10.19 DANAFOR
19:44 | 16.10.19 notification
17:16 | 16.10.19 איציק 670
16:00 | 14.10.19 מנסה ומתנסה

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ