לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2917929,179 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'שוקל לתבוע את הוט '
שוקל לתבוע את הוט
<< ההודעה הנוכחית
13/09/2019 | 21:25
9
168
 
האמת היא שנימאס לי משיטת המצליח של רוב נותנות השירות בארץ.
בכל פעם אני מגיש תלונה לאמון הציבור, החברות מקבלות מכתב, מתנצלות וממשיכות בשלהן...
 
הפעם מדובר בהוט והפעם אני שוקל לנקוט צעדים אמיתיים נגד החברה.
 
הסיפור בקצרה:
 
  • לפני חודש וחצי שלחתי להוט דרך אתר "נתק" בקשה לניתוק.
  • לאחר חודש וחצי הבחנתי שהוט עדיין מחייבים אותי.
  • יצרתי קשר ושאלתי למה לא ניתקו ועדיין מחייבים? הנציגה הודתה שלפני חודש וחצי נציג סגר את הבקשה שלי מבלי לנתק (בניגוד לחוק הגנת הצרכן), ואז הוסיפה שזה קורה הרבה אצלהם, פשוט צריך להיתקשר ולדרוש לטענתה. עד כאן הכל טוב (פרט לעבירה על החוק כמובן) ואז הגיעה העוקץ.
  • הנציגה הציע חודשיים חינם כדי שאני אבחן אותם עוד קצת. למה לא? בחינם אפשר להתנסות עוד קצת חשבתי לעצמי ואז היא ניתקה את הטלפון. שניה אחרי הבנתי את העוקץ.
  • יצרתי עם הוט קשר שוב ושאלתי, אבל מה אם הזיכוי על החודש וחצי שהייתי אמור להיות מנותק? מבחינתם הם הכשירו את השרץ, "הסכמת להמשיך ולכן אתה לא מנותק ולכן לא מגיע לך החזר!" WTF??? הרי הציעו לי והסכמתי לחודשיים חינם מהיום ולא דיברנו, אפילו לא נרמז במהלך השיחה לגבי ויתור על הזיכוי על התקופה שהייתי בטוח (ולפי החוק הייתי חייב) שאני מנותק.
 
בקיצור, עוקץ יפה על חשבון הצרכן ולפי תשובות הנציגה זה נראה כמו שיטה.
 
ההתלבטות שלי כרגע היא:
1. לתבוע אותם בבית דין לתביעות קטנות ולדרוש פיצוי 10000 ללא הוכחת נזק כפי שנקבע בחוק.
2. בהנחה  שמדובר בשיטה, ייצוגית אבל אז כנראה שזה יהיה סיפור יותר גדול שימשך הרבה זמן.
3. תלונה לארגון הגנת הצרכן ואז לקוות שהוט יקבלו קנס (מה הסבירות?).
 
האם מישהו\מישהי נפל לאותה מלקודת?
האם מישהו\מישהי התנסו בתביעות כאלו?
 
תודה רבה מראש למגיבים!
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'יש להם שיטה אחרת. אתה מודיע שהמחיר יקר ורוצה להתנתק.'
יש להם שיטה אחרת. אתה מודיע שהמחיר יקר ורוצה להתנתק.
13/09/2019 | 22:21
1
127
אומרים לך שתוך 2 ימי עסקים אתה מפסיק לשלם.
במקרה הטוב מתקשרים לאחר יומיים אבל אתה לא מסכים להתעה.
עובר עוד שבוע וסגרתם על מחיר חדש (אולי שינמוך אולי שידרוג, בכל מקרה לא ניתוק).
אף אחד לא מדבר על השבוע שעבר.
כמובן שאתה משלם לפי המחיר הישן על השבוע שעבר, אבל החשבונית לא קריאה וקשה להבין כמה שילמת ועל איזו תקופה.
אפילו שרות לקוחות ואפילו השרות בדיגיטל ופניות הציבור לא מסוגלים להבין כמה שילמת ועל איזו תקופה (התעריפים לא מופיעים).
אבל מה זה חשוב? בסהכ על חשבונית חודשית של 280, שבוע זה בערך 70 שח.
צרכנות >>
לצפיה ב-'נשמע לא נעים אבל עדיין במסגרת החוק'
נשמע לא נעים אבל עדיין במסגרת החוק
13/09/2019 | 23:01
97
 
כאן הם פשוט התעלמו מהחוק וסגרו את הפניה מבלי לנתק (ולפי הנציגה, לא רק לי).
 
השאלה המעניינת היא, האם זה בכלל אפשרי לפי החוק להכשיר גביה לא חוקית?
 
הרי הוט מסכימים שלפי החוק הם היו חייבים לנתק ולא לגבות אבל משום שבאיזשהו שלב הם השיגו ממני אישור לשימוש נוסף בשירות, הגביה הלא חוקית הפכה לחוקית מבחינתם.
 
מה היה קורה אם הייתי שם לב רק אחרי שנה והוט היו עושים לי את התרגיל הזה?
הם היו גובים ממני סכום מאוד גדול על כלום.
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'הכלי הדרושים:'
הכלי הדרושים:
13/09/2019 | 23:08
5
103
הקלטה של השיחה. או שלך יש אותה. להוט בטוח יש אותה, אבל הם יאבדו אותה בדיוק. 
אם אין לך הקלטה של השיחה, תגבה את עצמך ושלח להוט מכתב שבו אתה מגולל את הדברים כמו פה, ותדרוש להתנתק. במידה ולא ינתקו לפחות זו הוכחה שניסית. 
צרכנות >>
לצפיה ב-'יש הקלטות וצילומי שיחות צ'אט + אישור על שליחת מכתב '
יש הקלטות וצילומי שיחות צ'אט + אישור על שליחת מכתב
13/09/2019 | 23:18
4
93
 
אפשר להתנתק מהם בשיחה אחת?
 
כמובן שביקשתי מהם להתנתק שוב, אני כבר לא רוצה גם את "החינם" שלהם.
העניין הוא שגם אם הם מנתקים אותי עכשיו מבחינתם הם כבר לא חייבים לי כלום.
הגביה הלא חוקית הוכשרה\הולבנה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'זה לא נכון'
זה לא נכון
14/09/2019 | 02:14
84
 
אבל אתה צריך להחליט מה אתה רוצה קודם. 
צרכנות >>
לצפיה ב-'בתור אב לבן שעבד בשירות לקוחות טלפוני באחת החברות, אני יודע'
בתור אב לבן שעבד בשירות לקוחות טלפוני באחת החברות, אני יודע
14/09/2019 | 06:40
1
134
שלנציג אסור לנתק שיחה, אלא אם אתה אמרת "בסדר", או שפשוט אישרת את הסיכום.
ניתוק "סתמי" הוא אסור, ועל כן, כל מה שנאמר עד לרגע הניתוק ללא שאישרת זאת, 
"לא תופס". לכן, אחת השיטות לייגע נציג היא נניח לבקש לשוחח "עכשיו" עם נציג
בכיר ממנו. הוא ישיב לך, שתוך X שעות הבכיר ייצור אתך קשר, אבל אתה מתעקש
ודורש "עכשיו". היא ישיב, שזה בלתי אפשרי, ואתה תאמר לו "אין בעיה. אני נשאר
על הקו עד שיגיע". ומכיוון שכל נציג נמדד בהספק (כמה שיחות הוא קיים במהלך היום), 
הרי שהנציג ייכנס ללחץ. כי מצד אחד, אסור לו לנתק לך את השיחה בפנים, ומן
הצד האחר, אם הוא לא יביא נציג, אתה תבזבז לו זמן והוא יקבל על הראש...
 
אז לעתים, יש להם שיטה: הם יבקשו מחברם שיושב לצידם, שינהל אתך את המשך
השיחה בתור "נציג בכיר", למרות שאינו בכיר ואין לו סמכויות.
 
אמה מה? במידה שהוא יציע לך הצעה שתהיה קוסמת לך, החברה תיאלץ לעמוד 
מאחורי אותה הצעה!
וכן. דבר כזה קרה לי פעם: ביקשתי דבר מה, והנציגה אמרה שזה לא ניתן לביצוע.
התעקשתי לדבר עם נציג בכיר, והיא השיבה, שלמעשה, היא בכירה, ורק במקרה
ענתה לי כ"נציגה רגילה". מכאן, המשכנו את השיחה כאילו שיש לה סמכויות, ומכיוון
שלא הייתה לה דרך להציע הוזלה, הצעתי "שינמוך" לצורך הוזלה. לזה היא דווקא כן
הסכימה, ומכאן הגיע סיכום השיחה, שאקבל פחות ואשלם פחות. 
 
לאחר כשבוע, יצרתי שוב קשר, וביקשתי לקבל סיכום שיחה בכתב. הנציגה שענתה
לי השיבה, ש"כרגע הנציגה ששוחחה אתך אינה במשמשרת, אבל היא תחזור אליך.
ומכיוון שהשיחה אתך מוקלטת, אין לך ממה לחשוש". לאחר כמה שעות, חזרה אלי
ה"בכירה", והתנצלה, שהיא טעתה, והשינמוך שהציעה כבר לא תקף. "אבל הבטחת", 
השבתי.
"נכון. ושגיתי. אברר מה ניתן לעשות". לאחר עוד יום, היא שבה אלי, ואמרה: "שמע. 
בעיקרון, לא ניתן לקיים את הצעתי. אבל אני הצעתי, אתה הסכמת והשיחה מוקלטת. 
לכן, לפנים משורת הדין, החברה תעמוד בקיומה של ההצעה. אבל אתה לא תקבל
את ההוזלה בתמחור החודשי. אתה תקבל סכום חד פעמי לחשבונך, שיכלול את כל
ההפרש למשך שנה, ולאורך השנה, אתה תשלם הלאה את המחיר המלא.
 
וזה למה? כי... במידה ש danns1 יבקר בביתי, והוא ייתקל בטעות בחיוב, הוא לא
יהיה מודע לכך, שאני משלם "מחיר מיוחד" והוא לא ישאל שאלות... מעבר לכך, הם
גם רצו שאשלח להם התחייבות בכתב, שההסכם הזה מקובל עלי, ואני מצידי אשמור
על סודיות בנוגע לתוכנו. אז מכיוון שהסכמתי, אתה לא תדע באיזו חברה מדובר
ואיזה סוג של עסקה הוצעה לי אצלם.
 
בכל מקרה, כעת יהיה עליך לבדוק שוב, האם השיחה הראשונה שתיארת נותקה לאחר 
ש"קיבלת את ההצעה" או שלא. כי אם קיבלת, אתם פחות או יותר "פיטים". היא הציעה
חודשיים חינם, לאחר שאתה בעצם שילמת כבר תמורתם עפ"י התעריף הישן, ועכשיו, 
לך ותוכיח שהעסקה ה'לא כשרה' הזו נכפתה עליך... אז נכון. היה כאן עוקץ, אבל לא 
תוכל להכחיש שהסכמת.
אבל במידה שלא אישרת והשיחה סתם נותקה? אתה "על הסוס". בהצלחה!
 
ולמרות הכל, ומעבר לכל מה שכתבתי, יתכן שתצליח למצוא שופט, שכן יסכים לאמץ
את טענותיך, ויאמר, ש'השיטה' שלהם היא אכן שיטה ומגיע לך פיצוי. האם יהיה שווה
לך, ללכת לבית המשפט, לשלם אגרה, ולהסתכן גם באפשרות שאתה תפסיד ואולי גם 
תידרש לשלם להם הוצאות משפט? איני בטוח... כי למעשה, כל ההפרש הוא פרוטות. 
 
הכל מקרה, שאפו שהעלית את הנושא. פוסט זה הוא חומר טוב למחשבה.
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'רק שתדע, שהם כן מנתקים. אפשר לראות ראייה לכך בתוכניות גם'
רק שתדע, שהם כן מנתקים. אפשר לראות ראייה לכך בתוכניות גם
15/09/2019 | 20:07
85
הכל כלול
תוכנית חיסכון
ברקוד
צינור לילה
 
מדי פעם משמיעים קטעים עם נציג שכן מנתק
הם לא חוששים לנתק. כי הם מודעים טוב מאוד לאיום של "אסור לך לנתק לי".
הם יודעים שקשה למצוא עובדים בתחום הזה, אף אחד לא רוצה לעבוד
אז מה כבר יעשו להם? גם לך תוכיח שהם ניתקו בכוונה
על זה הם בונים.
תתקשר שוב, תעבור שוב מסכת המתנה מטורפת עד שיענה לך נציג
ענה,
בספק אם יוכל לקשר אותך לאותו אחד שניתק לך,כי הוא כבר לא נמצא/עסוק/לא יכול
 
בקיצור
פעם זה היה עובד
היה משהו תמים שהיה עובד עם המשפט "אסור לך לנתק לי"
 
היום הם נהיו תחמנים ומתוחכמים מאוד ולא אכפת להם לנתק לך אם עלית להם יות  מדי על העצבים
לך זה אולי לא קורה אבל זה בוודאות קורה לאחרים
צרכנות >>
לצפיה ב-'תשקול לבטל את החיובים דרך חברת האשראי'
תשקול לבטל את החיובים דרך חברת האשראי
19/09/2019 | 10:50
23
זו לא המלצה בשבילך לפעולה, אני מספר מה אני עשיתי.
אחרי שהודעתי להם על ביטול וגיביתי את כל המידע הרלוונטי ביטלתי את החיוב דרך כרטיס האשראי ואם הם רוצים שהם ירוצו אחרי, לא אני אחריהם.
צרכנות >>
לצפיה ב-'התנתקות מהוט'
התנתקות מהוט
20/09/2019 | 16:29
14
כמו שלהוט יש עוקצים וקומבינות כך גם לצרכן יש, צריך להיות יותר יצירתיים, כלומר קצת לשקר, כמו שהם משקרים.
בעבר (לפני כשנה וחצי)  בצעתי באתר נתק - ניתוק מהוט ואז התקשרתי להוט
והודעתי להם שכעבור שבוע אני יורדת מהארץ, ומנתקת את כל החשבונות שלי בארץ.
כלומר אילצתי אותם לנתק אותי - ואז באמת ניתקו אותי מיידית.
את כל הממירים והשלטים החזרתי לחנות הוט ברחוב קרמיניצקי בתל-אביב
וכמובן לא שכחתי לקבל מהם טופס זיכוי על כל המכשירים ומספריהם, כדי שלא תהיה להם תביעה כל שהיא על ממיר שכביכול לא הוחזר.
תנסו את זה. תחסכו תביעות משפטיות, ריצות, עורכי דין וכו'
צרכנות >>

הודעות אחרונות

19:53 | 16.10.19 DANAFOR
19:44 | 16.10.19 notification
17:16 | 16.10.19 איציק 670
16:00 | 14.10.19 מנסה ומתנסה
13:41 | 10.10.19 אורחים בפורום
10:48 | 10.10.19 SicTransit
09:42 | 08.10.19 נוקי 61

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ