לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2914929,149 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'תלונה על חברת השטיח המעופף - ת"א - החזר כספי'
תלונה על חברת השטיח המעופף - ת"א - החזר כספי
11/09/2019 | 13:58
2
96
לכבוד
התוכנית "הכל כלול"
 
שלום וברכה,
 
יש לי תלונה על חברת "השטיח המעופף" בת"א.
שרות לקוחות גרוע ביותר, מתישים בהמתנה ארוכה ביותר - זוועה. גבו ממני תשלום באמצעות כרטיס האשראי שלי ע"ס 1402 ש"ח למרות שביטלתי טלפונית את ההזמנה למלון. הבטיחו שישלחו לי את קלטות השיחה מלפני שבועיים אך עד היום טרם עשו זאת. לא מתייחסים כלל.
כתבתי להם אינסוף מיילים אך ללא הועיל. דיברתי את החברה בירושלים ונאמר לי כי יש עליהם הרבה תלונות.
 
אנא עזרתכם.
 
תודה עדינה - 050-628916
צרכנות >>
לצפיה ב-'אנחנו לא "הכל כלול"'
אנחנו לא "הכל כלול"
11/09/2019 | 14:35
78
ובעניין השטיח המעופף - מנסיוני האישי - כשיצאתי לחופשה דרכם תמיד קיבלתי שרות גרוע (לא היתה לי ברירה כי תקופה ארוכה טיולי חו"ל של התעשיה האוירית שבה עבדתי היו בשליטת השטיח המעופף והאדם שטווה איתם את הקשרים אף נשפט ונאסר בעניין התנהלות לא תקינה)
בשלב כל שהוא ביתי נרשמה דרכם , הוצעו לה 3 בתי מלון, אחד, היקר ביותר, היה בעדיפות ראשונה ולשלישי הודיעה שאליו אינה מוכנה בשום אופן - כשהגיעה ליעד שלחוה דווקא למלון שאליו לא הסכימה בשום אופן, לא יכלה לעשות בלאגאן כי היתה עם ילדים קטנים, כשחזרה ארצה התקשרתי, אמרו תכתוב מכתב ותקבל תשובה, שאלתי מתי אקבל והשיבו לי שרק לאחר 3 חדשים יפתחו את המכתב כי הם מאד עמוסים.
שורה אחרונה - טוב להפיץ זאת גם בהכל כלול ובכל מדיה שתוכל לעזור לך - אך לי נראה שהדרך הראויה היא להגיש תביעה משפטית מכיוון שהתנהלות מולם מאד בעייתית ומיאשת - כל זה לפי נסיוני, אך אולי אני חריג והם מתיחסים לכולם נפלא ורק אני וחברים שהכרתי נדפקנו לא בכוונה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'ממליץ לך לבקש ממנהל הפורום למחוק הודעה שבה רשמת '
ממליץ לך לבקש ממנהל הפורום למחוק הודעה שבה רשמת
<< ההודעה הנוכחית
11/09/2019 | 14:50
69
מספר טלפון שלך.
זהו פורום ציבורי ולא כדאי לפרסם בו פרטים אישיים.
צרכנות >>

הודעות אחרונות

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ