לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2904129,041 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'הסכם בעל פה שמוכחש ע"י איש המכירות'
הסכם בעל פה שמוכחש ע"י איש המכירות
<< ההודעה הנוכחית
22/05/2019 | 10:17
21
187
שלום רב, 
אנסה לקצר - רכשנו מזרון מחברת נייט סליפ בעלות של כ- 8,000 ש"ח, איש המכירות כדי לסגור את העסקה היקרה, הרגיע אותנו שכדי שנוכל לנסות את המזרון לתקופה של 30 יום, נוכל להוריד את אריזת הניילון בצורה מסודרת ולשמור בצד וזאת בניגוד להסכם הכתוב שבו כתוב שהורדת האריזה מבטלת את הזכות להחליף. הוא ציין שלא ניתן לשנות את החוזה, אך שאנחנו נסמוך עליו כי יש לו מספיק סמכות לקבל גם מזרון שנפתח מאריזתו. הוא ציין מפורשות שאם נחליף את המזרון, זה ללא עלויות ואם נבטל העלויות יהיו ואני מצטט "כמה מאות שקלים" כך שהנזק לא יהיה גדול. 
איש המכירות נראה אמין וסמכנו על מילתו. הטעות שלי היא שלא הקלטתי את השיחה ולא התעקשתי שישנה את החוזה הכתוב. 
קיבלנו מזרון קשה מאוד שעשה לנו כאבי גב, גם אני וגם אשתי לא יכולנו לישון על המזרון. 
עוד לפני שעברו שבועיים, הגענו לאיש המכירות וביקשנו לבטל את העסקה מכיוון שלא מצאנו מזרון אחר רך בחברה. איש המכירות הפך את עורו והכחיש שסגר איתנו דברים בעל פה ובמילים אחרות אמר מה שלא כתוב לא קיים. 
עכשיו כדי לבטל את העסקה הם מבקשים 2500 ש"ח כדי לקבל בחזרה את המזרון ולבטל את העסקה . 
כנראה עד שיענו אנחנו נשלם להם את הסכום כדי לבטל את העסקה ולרכוש מזרון אחר. 
אשמח לדעת האם יש לי קייס, משהו שאני יכול לעשות כדי לבטל הגזרה ואת הקנס הכה גבוה?   
צרכנות >>
לצפיה ב-'קייס?'
קייס?
22/05/2019 | 10:52
118
אם אתה מאמין שתצליח לשכנע את השופט בדבר ההבטחה של איש המכירות יש לך קייס. הוא יטען, מן הסתם, שלא הבטיח שום דבר כזה ולכל היותר לא הבנת מה הוא כן הבטיח, ויציע שוב להחליף את המזרן (אין להם שום מזרן רך? משונה).
 
אני לא עורך דין אבל לדעתי הסיכויים שלך קלושים. בכל אופן, איום בתביעה לא יכול להזיק, אולי הוא ישכנע את החברה להסתפק בפחות מ 2500 ש"ח (שלטענתם ודאי אינם "קנס" אלא כיסוי העלות כי כביכול הם כבר לא ימכרו את המזרן הזה כחדש).
צרכנות >>
לצפיה ב-'מה שאתה יכול לעשות לגבי עיסקה זו ולגבי העתיד'
מה שאתה יכול לעשות לגבי עיסקה זו ולגבי העתיד
22/05/2019 | 11:15
135
יש כאן מצב של מילה כנגד מילה ומצבך נחות כי כספך אצלהם.
לגבי עיסקה זו - התקשר להנהלת החברה, קיימת אפשרות שהדיבורים האלה הם יזמה פרטית שלו כדי לקבל בונוס גבוה יותר וההנהלה לא מעודדת מעשים כאלה ואז עשויים ללכת לקראתך
במידה ולא יעזור נסה לעניין בזה אחת מתכניות הצרכנות בטלביזיה, סביר שאם יצטברו אצלהם תלונות רבות על רשת או חנות מסוימת הם יטפלו בעניין ואולי תצמח לך טובה מזה.
 
ולגבי העתיד - חוזה מדפס שום איש מכירות לא ישנה כי זה עלול לעלות לו במשרתו - אך במידה והאיש אומר דברים שאינם בחוזה או בניגוד לחוזה ויש להם השפעה על החלטתך לקנות - דרוש ממנו שיכתוב זאת בכתב ידו ובחתימתו על החוזה או יעל נייר שניתן לשדכו לחוזה - אם לא יסכים אל תתיחס לדברים בשיקולי הקניה  - ויתרה מזאת - חשוב האם אתה מוכן לקנות במקום שלא מוכן לכבד הבטחות, לא צריך לזרוק למוכרן עלבונות בפנים אלא לשאול "עלייך אני סומך אבל אם כשאבוא אתה לא תהיה כאן - נסיעה לטיול, מחלה, תאונה - ברצוני להבטיח שהבטחתך תכובד ע"י המחליף,
ואשר לסכומי כסף - אין דבר כזה "כמה מאות, או "לא הרבה" -  צריך סכום מדויק או סכום מירבי  או מרווח של מינימום - מכסימום.
צרכנות >>
לצפיה ב-'עוד לא מאוחר - תקליטו את השיחה.'
עוד לא מאוחר - תקליטו את השיחה.
22/05/2019 | 14:45
1
95
בהנחה ש- "עץ עקום לא מתיישר", אני הייתי שולחת זוג חברים לנסות לקנות מזרן באותם תנאים, והפעם, לבוא מוכנים ולהקליט את המוכר.
צרכנות >>
לצפיה ב-'היה לי אגב מקרה דומה. רכשנו פינת ישיבה שניתנה עליה אחריות '
היה לי אגב מקרה דומה. רכשנו פינת ישיבה שניתנה עליה אחריות
22/05/2019 | 15:07
108
ל-3 שנים. אחרי שנתיים הופיעו תולעי עץ. פניתי לסוחר, שטען, כי בקומה ראשונה, 
החיפושיות שמטילות את ביצי התולעים נכנסות חופשי מהדלת ולכן אין אחריות שכזו
למי שגר בקומת קרקע...
שלחתי אליו קונה, וזה ביקש אחריות בכתב שכוללת גם נזקי תולעים לטווח של 3
שנים בקומת קרקע. 
הוא זכה לקבל הצהרה כזו... [ורק שיבצע את ההזמנה].
הוא ביצע, ואני פניתי שוב למוכר. זה השיב, שמה שניתן ללקוח אחד, אינו תופס
לגבי לקוח אחר, וטרק לי את הפון בפנים.
כתבתי כתבה במקומון, תחת הכותרת "פינת התולעת". 
האיש התעצבן עלי והודיע לי באמצעות עוכר דינו, שהוא מתכוון לתבוע אותי ע"ס
200,000 ש"ח בשל הכפשת שמו והוצאת לשון הרע. 
השבתי לעוכר הדין, שאמת דיברתי ומסמך בידי. 
נציגת בעל העסק התקשרה אלי, והציעה שהם יקחו את פינת הישיבה לטיפול, וישיבו אותה
נקייה מתולעים, וזאת בתנאי שאפרסם כתבת התנצלות מטעמי. 
כתבת התנצלות לא פרסמתי, אבל כן כתבתי כתבת הבהרה, שלאחר דין ודברים,
בית העסק נעתר לבקשתי וטיפל ברהיטים לשביעות רצוני. אז.. הכל הסתדר. אבל 
במקרה שלי זו לא הייתה רשת, אלא חנות יבואן. אולי יש הבדל ואולי לא. 
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'סתם נכנסת להסחות דעת'
סתם נכנסת להסחות דעת
23/05/2019 | 11:53
15
116
איש המכירות לא רלוונטי. האריזה לא רלוונטית. לפי תקנות הגנת הצרכן מוצר שאו שהוא פגום או שאין בו את האכויות הנדרשות בלה בלה בלה, אפשר להחזיר אותו. זהו. תודה שלום. 
צרכנות >>
לצפיה ב-'לא בטוח'
לא בטוח
23/05/2019 | 13:33
12
104
שהמזרן פגום או שאין בו האיכויות הנדרשות
לא כל מזרן מתאים לכל  אדם ולכן ניתנת אפשרות להחליף.
התברר לו לאחר מספר ימין שקשיות המזרן לא מתאימה לו - הבעיה היא שבחוזה היה כתוב שלא זכאי להחליף אם מוריד את הנילון (והשאלה אם את היית מוכנה לשלם מחיר מלא, ומחיר הקטלוגי של המזרנים גבוה ומופקע ודי קשה להשוות כי מזרן דומה נקרא בשם שונה בחנות אחרת - עבור מזרן שאחרים כבר ישנו עליו)
ועכשיו המוכרן חוזר מהתחייבותו.
ואגב - קשה לי להאמין שאין בחנות מזרן רך יותר - בד,כ יש בחנויות מזרנים מדרגות קושי רבות.
צרכנות >>
לצפיה ב-'אפשר לחיות עם עניין הניילון אבל אני חייבת לומר'
אפשר לחיות עם עניין הניילון אבל אני חייבת לומר
23/05/2019 | 23:53
11
87
שהתירוץ שבכל פעם שולפים של האם את\ה הייתם מוכנים.... בכלל לא רלוונטי. המוכר לא חושב על מה טוב ללקוח, אלא רק מתוך אינטרס כספי שלו. הלקוח לא צריך לחשוב על מה כלכלי לבית העסק. זה לא העניין שלי או של כל אחד, כלקוחות איך עסק מחשב את חשבונותיו.  והמחשבה שהחשבון הכלכלי של העסק שמוטל על כתפיי כלקוח צריך לגרוע מזוכוייתי הצרכניות הוא מוטעה מיסודו. 
צרכנות >>
לצפיה ב-'אז מה את מציעה?'
אז מה את מציעה?
24/05/2019 | 16:19
10
76
שפותח השרשור ילך לחנות וידרוש החזר כספי עקב פגם, וכשהחנות תסביר לי שמבחינה חוקית וחוזית הם לא מחוייבים להחזיר לו כלום, עליו להסביר להם שהוא לא צריך לחשוב מה כלכלי לבית העסק?
באמת תודה ושלום...
צרכנות >>
לצפיה ב-'אתה שואל או נואם?'
אתה שואל או נואם?
24/05/2019 | 17:34
9
64
סחתיין על הנאום, אין קשר למה שאמרתי
צרכנות >>
לצפיה ב-'אני שואל. אפשר תשובה?'
אני שואל. אפשר תשובה?
24/05/2019 | 17:42
8
12
לצפיה ב-'תאוות הבצע הישראלית לא יודעת גבולות'
תאוות הבצע הישראלית לא יודעת גבולות
24/05/2019 | 20:51
7
69
המסחר בישראל כזה מטומטם. אנחנו, הלקוחות מטומטמים, אבל הסוחרים עוד יותר. אין שום מחשבה קדימה. מאד אופייני למזרח התיכון.  
מוכר מזרונים מוכר מזרונים או ניילון? למה שלא יהיה כמו בארה"ב. שם אפשר להחזיר מזרון גם בלי חוק צרכני שמחייב את המוכר לקבל אותו, מפני שזה פאקינג כדאי למוכר לקבל חזרה את המזרון ואו לתת החזר כספי או להחליף. החובה היחידה היא להחיר את המזרון במצב שבו קיבלת אותו איך עושים את זה? בעיה של הלקוח. או שצריך להיות גאון.  כאילו שהיו מספרים לך שמישהו ישן על המזרון הזה כבר פעם .  אבל בארץ הגאונות המתקדמת ישראל לא מוכרים מזרון, מוכרים ניילון. אהבלים. 
צרכנות >>
לצפיה ב-''
24/05/2019 | 22:20
6
לצפיה ב-'אבל מה הקשר?'
אבל מה הקשר?
25/05/2019 | 09:31
5
52
בפראפרזה על מה שאמרת - סחתיין על הנאום, אני אפילו מסכים עם חלק ממנו (החלק שהצלחתי להבין מבעד לאגרסיות. זה לא הרבה), אבל אין קשר בין זה למה ששאלתי.
בהתחלה נראה שניסית לעזור לפתוח השרשור ופסקת באופן נחרץ שאפשר להחזיר את המוצר. ועכשיו את מוציאה עצבים על כל המזרח התיכון. אני מנסה להבין אם בתוך כל הפקעת-עצבים-בצורת-הודעה שלך באמת יש עצה שיכולה לעזור לאדם שנקלע לבעיה. זה הכל.
צרכנות >>
לצפיה ב-'הוא קיבל מס' עצות, מדוע נתפסת אליה ?'
הוא קיבל מס' עצות, מדוע נתפסת אליה ?
25/05/2019 | 10:09
1
44
לטענתו הוא עשה הסכם בכתב, בנוסף הסכם בעל פה(שזה חוקי ותופס), החזיר את המזרן בגלל חוסר התאמה(מזרן קשה מאוד), הבנתי שניסה להחליף, המוכר הסכים למרות שהאריזה הוסרה(העיקר שהכסף ישאר בחנות), לא מצא מזרן מתאים, דרש לבטל את העסקה, במקום לשלם דמי ביטול רגילים(כ-400 ש"ח), המוכר דרש 2500 ש"ח(מזרן משומש לטענתו)והתנער מההסכם בעל פה.
כל המחלוקת נסובה לגבי ההסכם בעל פה(אני מאמינה שהיה הסכם כזה).
הוא קבל שלל עצות: לנסות להחליף, איום התביעה, להתקשר להנהלה, תוכניות טלויזיה, לשלוח קונים פוטנציאלים ולהקליט(מה שאני הצעתי), בניגוד לאחרים אני חושבת שיש סכוי בתביעה קטנה.
בחיי כמה עצות, מה עוד אתה רוצה?
צרכנות >>
לצפיה ב-'אני סקרן להבין אם מבעד לכל האגרסיות מסתתרת עצה רלוונטית'
אני סקרן להבין אם מבעד לכל האגרסיות מסתתרת עצה רלוונטית
25/05/2019 | 10:44
11
לצפיה ב-'מה נסגר עם הישראלים? '
מה נסגר עם הישראלים?
25/05/2019 | 13:12
2
47
נו, זה שאתה חושב שאני צריכה לייעץ, זה בסדר, זה טוב, זה נחמד. זה לא מחייב אותי בשום צורה. 
בוא נבהיר משהו, זה פורום, אינטרנטי. אפשר גם להביע דעה. לשם הבעת דעה. לפעמים. 
צרכנות >>
לצפיה ב-'ורק כדי להסביר, לאט, ממש לאט הפעם'
ורק כדי להסביר, לאט, ממש לאט הפעם
25/05/2019 | 13:26
41
אם צריך הדגשות אני אדגיש. כשמוצר פגום או אין בו את האיכויות הנדרשות ורוצים להחזיר אותו- עניין האריזה כבר לא רלוונטי. פתיחת הניילון כשלעצמו לא אומרת הרעה במצב המוצר. בדיוק כמו שבאמריקה האמריקאים הגאונים מצאו דרך לשמור על המזרונים שלהם גם בלי ניילון אני בטוחה שבאומת הסטארט אפ ישראל גם אפשר לחשוב על דרך. המוכרים פה ניתלים בעניין הניילון כי הם לא מבינים בעסקים ולא מבינים מה טוב להם. זה לא אומר שחייבים לרוץ איתם. 
צרכנות >>
לצפיה ב-'זה פורום אינטרנטי? והנה אני חשבתי שזה מופע בלט'
זה פורום אינטרנטי? והנה אני חשבתי שזה מופע בלט
25/05/2019 | 14:29
44
תודה על ההבהרה.
 
אני לא חושב מה את צריכה או לא צריכה לעשות (למרות שכן הייתי מציע רגיעון או ספא או משהו). רק ניסיתי להבין אם את סתם נובחת את דעתך, או שאת נובחת עצה.
פשוט כשאנשים נובחים במקום לדבר, זה מקשה על ההבנה. לפחות על ההבנה שלי. אולי זה כי אני ישראלי. אני בטוח שאמריקאים מבינים אותך הרבה יותר טוב כשאת מדברת ככה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'"החזרת הטובין באריזה המקורית תהווה ראיה לאי שימוש"'
"החזרת הטובין באריזה המקורית תהווה ראיה לאי שימוש"
23/05/2019 | 14:44
1
81
האריזה נפתחה זו ראיה לשימוש, (גם אם לא פתחו אני רואה את המזרן כמשומש).
אבל זה עניין שלהם אם הם מוכנים להחזיר(מדיניות החנות).
לא הבנתי איך הם מוכנים להחליף אם המזרן משומש(לטענתם)ולהחזיר כסף לא?
אני גם חושבת שבבית משפט אם יודו שהשתמשו(אפילו בניילון) החוק נגדם.
צרכנות >>
לצפיה ב-'לא'
לא
23/05/2019 | 16:50
74
יש לו חוזה שהוא רשאי להשתמש במזון עד חודש ובמידה ולא הוריד את הנילון הוא רשאי  להחליפו באחר והם לא מתכחשים לזה.
לטענתו הוא הוריד את הניילון באישור המוכרן והמוכרן טוען שלא אישר.
מקרה זה לא קשור לחוק הגנת הצרכן
כשאדם קונה בחנות כזאת הוא מודע לכך שיתכן והמזרן היה בשימוש אצל לקוחות קודמים אבל הוא לא התלכלך כי היה עטוף
צרכנות >>
לצפיה ב-'המזרן קשה כי יש בתוכו זהב'
המזרן קשה כי יש בתוכו זהב
26/05/2019 | 00:48
53
8000 שקל למזרן?  זה לא נראה לך סכום מוגזם מידי?
צרכנות >>

הודעות אחרונות

14:14 | 19.06.19 אורחים בפורום
14:12 | 19.06.19 ב ר ז י ל י
05:37 | 19.06.19 תומר
12:06 | 17.06.19 אורחים בפורום
12:31 | 16.06.19 מ ש ה 53
11:23 | 16.06.19 אורחים בפורום
18:56 | 15.06.19 אורחים בפורום
15:56 | 14.06.19 שוקי אוהב לטייל

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ