מדגל (או... שירות לקוחות אמזון, זהירות, מדגל משיגה אתכם...)

makiko

New member
מדגל (או... שירות לקוחות אמזון, זהירות, מדגל משיגה אתכם...)

רכשתי לפני שנתיים ברז 2 ברזים של מדגל. הם מגיעים עם אחריות של 5 או 7 שנים, אם אני לא טועה.

לפני מספר ימים המנוף של אחד הברזים נהיה קשה יחסית.
שמתי אנטי קאלק. זה שיחרר את המנגנון למשך יום.
שמתי מעט שמן. זה לא עזר כלל.

התקשרתי לשירות לקוחות של מדגל. אין נתב שיחות. אין התשה אינסופית: מגיעים ישר לנציג השירות.

לפי מספר הטלפון שלי במערכת שלהם, נראה שכל המידע שהם צריכים כבר נמצא אצלם, ולא צריך לאמת פרטים נוספים / לתת מספר אשראי / לבדוק מתי נרכש / איפה נרכש / לשלוח פקס ב 3 העתקים / למסור אות שנייה בשם של צבע אהוב / או כל מידע מתיש אחר. אמריקה...
הנציגה שאלה אם ארצה שישלחו לי את המנגנון חינם (גם המשלוח - חינם!), או שיגיע בעל מקצוע מטעמם בעלות של 60 ש"ח (שגם זו עלות מצחיקה). שאלתי אם אפשר לנסות להתקין לבד ואם אסתבך - להזמין שירות. אמרה שאין שום בעיה.

זהו, נגמר: תודה, שלום, המשלוח בדרך...

בחיפוש בתפוז, נראה שהם מככבים בשירות הלבבי שלהם.

למען ההגינות אציין שלפני מספר שנים הזדקקתי לשירות מהמתחרים שלהם, חמת, וגם מהם השירות היה מעולה (10 שנים, ואני עדין זוכר את זה)

ישכילו נא כל נותני השירות, וילמדו ממדגל וחמת על מתן שירות ראוי ללקוח.

אמריקה, כבר אמרתי?
 

SicTransit

Active member
חבל שאין גוף שמדרג את רמת השרות של חברות שונות

לדעתי מדגל היתה זוכה במקום ראשון.
 
אה, שכחתי. עם הזמן יהפוך לאתר מושחת...כמו כל דבר בישראל

מי שמשלם יותר מקבל דירוג טוב יותר, וכולי וכולי
קיצר בתור ישראלים אסור לנו לסמוך על אתרים כאלה.. בעיה
רק אם זה יהיה סגנון של הביקורות של גוגל
כל אחד יכול לפרסם (מי שמשקר החברה שולחת כבר הודעות תביעה, עורכי דין, משפט)
אין על גוגל...
ברגע שנהיה מנגנון ביקורות פיקוח + אופי ישראלי = מתכון לשחיתות, רמאות, כסף
 

dino_din

New member
בהחלט מכיר את השם שלהם לטובה

כיף לשמוע שזה לא השתנה
 
למעלה