פנייה להנהלת תפוז

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
קרמר יקר, אומר לך מספר דברים:
א. זו דעתך וזה בסדר שזו דעתך. יחד עם זאת, זה לא ממש לעניין, שתביע את דעתך
דווקא כאן, בשירשור הזה, כשכוונות השירשור אינן חופפות לדעותיך.
ב. גם אם דעתך נכונה, אין לי בעיה עם זה, שהנהלת תפוז, זו שמתפרנסת מפרסומות
ומביקורים של אנשים שמגיבים בפורומים, תתערב ותמחק שירשורים, מתוך כוונה
עסקית גרידא.
ג. אבל מכיוון שהשירשור זכה כבר לתגובות של משתתפים, ראוי היה, שההנהלה
תפנה אל מנהל הפורום, ותטיל עליו את מלאכת המחיקה. כך לפחות, אדם שאינו
מתפרנס מתפוז, ואדם שהוא למעשה "אחד משלנו", היה פועל במצוות ההנהלה, אבל
במקביל, הוא גם היה מסביר, שמטעמים כלכליים של ההנהלה, הוא פעל כך, תוך
שהיה מתנצל על המעשה שעשה.
ד. ברגע שההנהלה פעלה מטעם עצמה, וללא כל העברת מסר למנהל ו/או לציבור
מבקרי הפורום, זוהי פגיעה שרירותית וקשה בכולנו ופגיעה בכבוד הכותבים.
ה. לכן, אתה רשאי להחזיק בדעתך ולא להצטרף לחותמים, או שאתה רשאי כן
להצטרף לחותמים, גם אם אתה חושב שאתה יודע מהם מניעי ההנהלה.

ימים יגידו, אם פנייה זו תסייע בידינו למנוע התפרעות עתידית של הנהלת תפוז בנעשה
ע"ג דפי הפורום, או שכל ההצלחה שלי תתבטא בטחינת מים.
משה
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
ואני מניח שבררת לפני הבחירות איזה מפלגה
מתכוונת להעביר חוקים אלו בכנסת והצבעת עבורה
 
עד לא מזמן, כל יבואן החזיק מערך שטיפל בשירות עבור המוצרים
שייבא, או שהוא העסיק חברת שירות שעבדה עבורו בהסדר כזה או אחר.
לאחרונה קמה חברת 'מונופול', שהחלה לתת שירות כמעט לכל היבואנים.
חברה זו הנהיגה "כללי משחק" חדשים, ועד כה, לא קם גורם שניסה להתמודד עם
הקטע הבעייתי הזה.
דווקא במקרה של השירשור שהוסר, היה מדובר ביבואן שלא חבר עדיין לחברת המונופול,
אבל זה לא משנה. משנה שכנראה נעשה עוול ללקוחה, ומשנה שהשירשור הוסר.
 
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
פנייה להנהלת תפוז
להנהלת תפוז שלום רב!

לאחרונה, התפרסמה בפורום הצרכנות של תפוז הודעה של אורח בשם אופיר*.
הוא התלונן על יחס מחפיר של טכנאי שנשלח לקרובת משפחה שלו,
כאשר הטכנאי גבה סכומי כסף כאלה ואחרים עבור "תוספים" שמכר לה.
בין היתר, הרחבת אחריות, ספריי לניקוי נירוסטה ומגן ברקים.

מספר חברי פורום כתבו את דעתם, מה הם מציעים שייעשה, ואחרים הגיבו וסיפרו
רשמים מחוויות שירות רעות שהם עצמם חוו.

במקביל, נציגה של חב' ברימאג פנתה למתלונן, והציעה לו שהיא תסייע לו, במידה
שייצור עמה קשר.

נראה שהבחור פנה לנציגה והוא אף פתח שירשור חדש והעיד על כך
שפנה אליה. גישתו הפעם הייתה מלאה באופטימיות רבה.

במקביל, הוסרו כל השירשורים הקודמים שהאיש פתח [והוא פתח לפחות 2 ככל שזכור לי]

מנהל הפורום, מר ברזילי, טוען בתוקף, שלא הוא היה זה שהסיר את ההודעות ואין
בלבבנו ספק שזו האמת. מר ברזילי מנהל את הפורום בצורה שקופה ומופתית.

אנו מבקשים לדעת מי היא היד הנעלמה שבחשה בהעלמת שני שירשורים,
ואנו דורשים לקבל הסבר נאות, מדוע קרה הדבר.

אין בדעתנו להשתתף בפורום שמסיר בצורה שרירותית שירשורים אך
ורק בשל שיקולים זרים, ואנו מבקשים ששני השירשורים הללו יוחזרו לכאן.

אני אישית, כמנהל של 3 פורומים בתפוז, לא מקבל מצב, שמישהו זר
יבחש לי בכתובים שבפורום, וגם אם יש להנהלה השגות כאלה ואחרות,
בנוגע לדרך ניהולי ו/או התעלמותי מההקפדה על כללי האתר. נכון יהיה,
שבמקרי קיצון, הם יפנו אלי ויציגו בפניי את השגותיהם השונות.

לא אחת קרה, שקיבלתי הערה כזו או אחרת מהממונה עלי, ותמיד גם הקפדתי
למלא אחר בקשותיה, או שלפחות השבתי לה מה דעתי בנדון.
כך צריך שייעשה, ובמידה שכללים אלה נפרצים, הרי שמעמדנו
כמנהלים יהפוך להיות חסר ערך לחלוטין
.

בברכה, משה,
מנהל פורום גינון, פורום אודיו וקולנוע ביתי ופורום ציפורי לילה.

אשמח אם משתתפי הפורום יביעו כאן את דעתם ויצטרפו אלי בחתימת שמם לבקשה
זו, שנועדה להנהלת הפורומים בתפוז
.

תודה וחג שמח!
 

SicTransit

Active member
אני מצטרף
אבל כשכתבת הכל בגוף ראשון יחיד הפכת את ההצטרפות לבעייתית במקצת.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
נכון. כתבתי כמנהל פורומים וזה "בגוף ראשון". אבל אני מבקש
לצרף כמה שיותר חתימות לפנייה זו, ואת זה, כל אחד עושה בתור הוא עצמו.
 

GoldenEyes

Well-known member
גם אני מצטרף , וחושב שמגיע לגולשים הסברים
ככלות הכל תפוז והפורומים "חיים" מהשתתפות הגולשים בפורומים השונים , ואם אני יודע שתגובה תמימה שלי תימחק ובלי הסברים מניחים את הדעת , אמצא לי אתרים אחרים.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
הפוך? אני יכול, כי אני מנהל. אבל אם אצלי אין בעיות שכאלה,
בפורומים שאני מנהל, נראה לי ראוי, שרק מנהל הפורום הזה, מר ברזילי, יעשה זאת
בתור מנהל פורום שנפגע
.
כאן אני יכול להביע את דעתי כאורח, ולהציע לאנשים להצטרף אלי ע"מ לחזק את דבריי.
אבל מכיוון שכאן אני רק אורח, הרי שככזה, אני מרשה לעצמי לפעול רק כך.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
יפה שאתה מארגן עצומה להנהלה
ודעתי - כשם שאני מאפשר מרווח גדול לחברי הפורום לכתוב מה שליבם חפץ - וזו זכותם המלאה כך איני בא בטענות להנהלה על שמוחקת מטעמים שלה שבמקרה זה לא טרחה לידעני על המחיקה לעל סיבותיה - אבל זו זכותה ולשם כך היא קיימת
אך אם מי מכם רוצה לפנות להנהלה בכל דרך שיחפוץ - אני אתמוך בו - כי זו זכותו המלאה .
-
בעבר פנו אלי כדי שאמחוק נשהו (לפני זמן רב) והשבתי שאני לא מוחק אבל זכותם למחוק כרצונם בעצמם - וכך הייתי משיב גם אילו היו פונים אלי במקרה זה.
ככלל - אני חושב שהפוסט ההוא לא חרג מגבולות הטעם הטוב ויתרה מזאת - חברה - שהכותב נמנע מלהוציא עליה לשון הרע ולא ציין את שמה - שנוכחת לדעת שכך מתנהגים עובדים שלה - בצורה העלולה לפגוע בהכנסותיה לעתיד - היתה צריכה להודות לכותב על שהציף נושא זה ובמקביל לעשות בדק בית בתוכה ולחדד את הנהלים.בביתה.
 

SicTransit

Active member
זאת זכותה
ודאי שזכותה לעשות באתר ככל העולה על דעתה כל עוד אינה מפרה את החוק. השאלה היא אם אנחנו, כלקוחות החברה, מוכנים לקבל יחס כזה. מסתבר שאפילו בפורום שמטרת קיומו היא לשפר את היחס לצרכן, התשובה היא כן.
&nbsp
(וכן, אני יודע כמה פאתטי זה לשלוח הנה הודעות כאלה במקום להצביע בידיים).
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
מר ברזילי היקר! אתה יודע שאני מעריך ומוקיר את דרכי התנהלותך
אבל:
א. היות שכולנו כמנהלים, פועלים כאן בהתנדבות, ואנו משתדלים ככל האפשר למלא
אחר הנחיות ההנהלה, אני לפחות מצפה גם לשקיפות כלשהי מצד ההנהלה, ואף כי
היא מופעלת מתוך שיקולים כלכליים, ראוי שנהיה שותפים למידע על צעדים כאלה
ואחרים, שהמנהלים נוקטים בהם, אם וכאשר הדבר נעשה ישירות על ידם.
ב. דווקא אני כן חוויתי אירוע, בו אדם כלשהו הגיב תגובה בלתי ראויה בפורום
כלשהו שאני מנהל, והממונה עלי הסבה את תשומת לבי לדבר, ובקשה שאני אהיה
זה שיסיר את הפוסט. השבתי לה, שמסיבות כאלה ואחרות, התבקשתי ע"י מפרסם
הפוסט להותירו מספר שעות ורק אז להסירו. מתוך כבוד לכותב, אני מבקש את
רשותה, למלא אחר בקשתו. ותתפלא: קיבלתי את ברכתה לדבר. משמע ש"אפשר
גם כך"!
ב. אתה מדבר על זכותו של כותב למחוק בעצמו, אבל אתה הלוא יודע, שהכותב לא
יוכל לעשות זאת, אם ולאחר שחלפה רבע שעה מהרגע בו פורסם הפוסט. לכן, אתה
כן אמור למלא אחר רצון הכותב, כי אין בידו שום דרך להסיר את שכתב. נכון.
לפעמים זו בעיה, בעיקר אם הופיעו כבר תגובות ענייניות וחשובות לאותו פרסום.
אין בליבי כל ספק, כי אתה יודע לסנן, מתי כן ראוי שהפוסט יימחק ומתי לא.
ג. לא ממש מדוייק... הכותב רשם את שם המותג [ולכן קורא יכול לזהות במי המדובר].
מעבר לכך: נציגה של החברה כן כתבה תחת שם החברה, ועל כן, היא הייתה זו
שחשפה את שם החברה שנותנת שירות למוצר. ואתה הלוא יודע... היא בטח אמרה ללקוח,
ש"לפנים משורת הדין.... ככה וככה.... ועל כן, לא היה לה רצון שהסיפור ימשיך
ויתנוסס ע"ג דף הפורום.
ד. אבל את מי משרת הפורום? אותנו הצרכנים, או את אלה שמנסים למכור לנו לוקשים?
זו השאלה המהותית...
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
הנחה שלי
קיימות שתי סיבות שהנהלות אתר אינטרנט מסירות מפורומים כאלה הודעות מסוג זה
1. החברה הנפגעת מודיעה להנהלת האתר שהיא וחברות אחיות ימנעו מהמשך פרסומים באתר.
2. החברה הנפגעת מודיעה שתגיש תביעת לשון הרע נגד הכותב ונגד האתר במידה וההודעה לא תוסר לאלתר
וגם אם האתר יזוכה לבסוף עלות עורך הדין עלולה להגיע לסכום נכבד
-
מאד יתכן שהדיון וההודעה הוסרו מאחת מסיבות אלה - ואם כך הדבר איני מצפה ממנה שתכתוב זאת - ואם הייתי שואל באופן אישי אולי היו אומרים לי - אבל במקרה כזה לא היית מצפה ממני לכתוב את התשובה.
למזער - מישהו מההנהלה יקרא גם דיון זה ואז אולי להבא יחשוב פעם נוספת בטרם ימחק.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אל חשש ברזילי. את הקישור לשירשור הזה אעביר לפורום המנהלים,
ויהיה אשר יהיה...
 

1Shir

New member
מצטרפת לרוב רובם של דבריך

ראשית, מסכימה שברזילי מנהל את הפורום הזה באופן מופתי.

לדעתי, ברגע שגולשים מתחילים להגיב על הודעה, מחיקה אינה הוגנת, אלא אם כן מדובר במשהו ממש קיצוני.
אני פחות נכנסת למי מחק ולמה, כי זה יותר בין המנהלים להנהלת האתר,
בהחלט מצטרפת לבקשה כמה שפחות מחיקות (עד בכלל לא), והשבת שרשורים שנמחקו.

חג שמח!
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
קרו כבר מקרים, בהם הגולש נתן פרטים מזהים על עצמו, ואז הוא
התעשת וביקש מחיקה. אז עם כל הצער,,, מחיקה כזו היא מודצקת, וגם אם היו שם
תגובות ענייניות וטובות, אין מה לעשות. יש לכבד את רצון הכותב ואת פרטיותו.
קרה גם שכותב חזר בו - לאחר שתקף נמרצות בית עסק, ובית העסק השתדל ופתר
את בעייתו. ואז, איכשהו, הכותב החליט שכתיבתו הייתה "מוגזמת" והוא פנה
למנהל וביקש מחיקה. אז או קיי. הכותב ביקש, ולמנהל יש תיעוד מדוע נעתר ומחק. [ואגב, גם לי זה קרה פעם].

אבל כששירשור שלם נעלם, מבלי שלמנהל יש הסבר על כך? בעיניי זו התערבות
שלא לעניין ונגד זה אני מנסה להילחם.
 
למעלה