לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2900329,003 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'פנייה להנהלת תפוז'
פנייה להנהלת תפוז
<< ההודעה הנוכחית
23/04/2019 | 12:37
29
437
להנהלת תפוז שלום רב!

לאחרונה, התפרסמה בפורום הצרכנות של תפוז הודעה של אורח בשם אופיר*.
הוא התלונן על יחס מחפיר של טכנאי שנשלח לקרובת משפחה שלו,
כאשר הטכנאי גבה סכומי כסף כאלה ואחרים עבור "תוספים" שמכר לה.
בין היתר, הרחבת אחריות, ספריי לניקוי נירוסטה ומגן ברקים.

מספר חברי פורום כתבו את דעתם, מה הם מציעים שייעשה, ואחרים הגיבו וסיפרו
רשמים מחוויות שירות רעות שהם עצמם חוו.

במקביל, נציגה של חב' ברימאג פנתה למתלונן, והציעה לו שהיא תסייע לו, במידה
שייצור עמה קשר.

נראה שהבחור פנה לנציגה והוא אף פתח שירשור חדש והעיד על כך
שפנה אליה. גישתו הפעם הייתה מלאה באופטימיות רבה.

במקביל, הוסרו כל השירשורים הקודמים שהאיש פתח [והוא פתח לפחות 2 ככל שזכור לי]

מנהל הפורום, מר ברזילי, טוען בתוקף, שלא הוא היה זה שהסיר את ההודעות ואין
בלבבנו ספק שזו האמת. מר ברזילי מנהל את הפורום בצורה שקופה ומופתית.

אנו מבקשים לדעת מי היא היד הנעלמה שבחשה בהעלמת שני שירשורים,
ואנו דורשים לקבל הסבר נאות, מדוע קרה הדבר.

אין בדעתנו להשתתף בפורום שמסיר בצורה שרירותית שירשורים אך
ורק בשל שיקולים זרים, ואנו מבקשים ששני השירשורים הללו יוחזרו לכאן.

אני אישית, כמנהל של 3 פורומים בתפוז, לא מקבל מצב, שמישהו זר
יבחש לי בכתובים שבפורום, וגם אם יש להנהלה השגות כאלה ואחרות,
בנוגע לדרך ניהולי ו/או התעלמותי מההקפדה על כללי האתר. נכון יהיה,
שבמקרי קיצון, הם יפנו אלי ויציגו בפניי את השגותיהם השונות.

לא אחת קרה, שקיבלתי הערה כזו או אחרת מהממונה עלי, ותמיד גם הקפדתי
למלא אחר בקשותיה, או שלפחות השבתי לה מה דעתי בנדון.
כך צריך שייעשה, ובמידה שכללים אלה נפרצים, הרי שמעמדנו
כמנהלים יהפוך להיות חסר ערך לחלוטין
.

בברכה, משה,
מנהל פורום גינון, פורום אודיו וקולנוע ביתי ופורום ציפורי לילה.
 
אשמח אם משתתפי הפורום יביעו כאן את דעתם ויצטרפו אלי בחתימת שמם לבקשה
זו, שנועדה להנהלת הפורומים בתפוז.

תודה וחג שמח!
  
צרכנות >>
לצפיה ב-'אני מצטרף '
אני מצטרף
23/04/2019 | 15:47
1
96
אבל כשכתבת הכל בגוף ראשון יחיד הפכת את ההצטרפות לבעייתית במקצת.
צרכנות >>
לצפיה ב-'נכון. כתבתי כמנהל פורומים וזה "בגוף ראשון". אבל אני מבקש '
נכון. כתבתי כמנהל פורומים וזה "בגוף ראשון". אבל אני מבקש
23/04/2019 | 19:41
88
לצרף כמה שיותר חתימות לפנייה זו, ואת זה, כל אחד עושה בתור הוא עצמו.
צרכנות >>
לצפיה ב-'גם אני מצטרף , וחושב שמגיע לגולשים הסברים'
גם אני מצטרף , וחושב שמגיע לגולשים הסברים
23/04/2019 | 17:12
67
ככלות הכל תפוז והפורומים "חיים" מהשתתפות הגולשים בפורומים השונים , ואם אני יודע שתגובה תמימה שלי תימחק ובלי הסברים מניחים את הדעת , אמצא לי אתרים אחרים.
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'האם העלית את הפוסט גם בפורום מנהלים?'
האם העלית את הפוסט גם בפורום מנהלים?
23/04/2019 | 17:56
1
26
לצפיה ב-'הפוך? אני יכול, כי אני מנהל. אבל אם אצלי אין בעיות שכאלה, '
הפוך? אני יכול, כי אני מנהל. אבל אם אצלי אין בעיות שכאלה,
23/04/2019 | 19:45
80
בפורומים שאני מנהל, נראה לי ראוי, שרק מנהל הפורום הזה, מר ברזילי, יעשה זאת
בתור מנהל פורום שנפגע.
כאן אני יכול להביע את דעתי כאורח, ולהציע לאנשים להצטרף אלי ע"מ לחזק את דבריי.
אבל מכיוון שכאן אני רק אורח, הרי שככזה, אני מרשה לעצמי לפעול רק כך. 
צרכנות >>
לצפיה ב-'מוישה '
מוישה
23/04/2019 | 19:17
2
117
הפורום של תפוז . כולם. המטרה שלהם היא לעשות כמה שיותר $$$$$$$$$$$$$$
הגולש פירסם מיקרה על חברה מסויימת . כניראה שהחברה פנתה לתפוז .
ואמרה שאים לא יסורו התלונות אז
1. יתבעו את תפוז על הוצאת לשון הרע . ולא את הכותב
2. לא יפרסמו אצל תפוז לעולם
. אז מה יותר חשוב ? ה$$$$ או הפוסט שהבחור כתב . אולי הוא המצי את הכתוב .
אולי ביכלל המיקרה לא נכון
אז יותר פשוט לימחוק וזהוא
את תפוז מענינים  הגולשים . כמו שמעניין את תפוז השלכ שיורד כרגע בחרמון
סתם פוסט לא לעניין כתבתה
רק הטכנאי קרמר
צרכנות >>
לצפיה ב-'קרמר יקר, אומר לך מספר דברים:'
קרמר יקר, אומר לך מספר דברים:
23/04/2019 | 20:00
1
111
א. זו דעתך וזה בסדר שזו דעתך. יחד עם זאת, זה לא ממש לעניין, שתביע את דעתך
דווקא כאן, בשירשור הזה, כשכוונות השירשור אינן חופפות לדעותיך.
ב. גם אם דעתך נכונה, אין לי בעיה עם זה, שהנהלת תפוז, זו שמתפרנסת מפרסומות 
ומביקורים של אנשים שמגיבים בפורומים, תתערב ותמחק שירשורים, מתוך כוונה
עסקית גרידא. 
ג. אבל מכיוון שהשירשור זכה כבר לתגובות של משתתפים, ראוי היה, שההנהלה
תפנה אל מנהל הפורום, ותטיל עליו את מלאכת המחיקה. כך לפחות, אדם שאינו 
מתפרנס מתפוז, ואדם שהוא למעשה "אחד משלנו", היה פועל במצוות ההנהלה, אבל 
במקביל, הוא גם היה מסביר, שמטעמים כלכליים של ההנהלה, הוא פעל כך, תוך
שהיה מתנצל על המעשה שעשה.
ד. ברגע שההנהלה פעלה מטעם עצמה, וללא כל העברת מסר למנהל ו/או לציבור
מבקרי הפורום, זוהי פגיעה שרירותית וקשה בכולנו ופגיעה בכבוד הכותבים. 
ה. לכן, אתה רשאי להחזיק בדעתך ולא להצטרף לחותמים, או שאתה רשאי כן
להצטרף לחותמים, גם אם אתה חושב שאתה יודע מהם מניעי ההנהלה.
 
ימים יגידו, אם פנייה זו תסייע בידינו למנוע התפרעות עתידית של הנהלת תפוז בנעשה
ע"ג דפי הפורום, או שכל ההצלחה שלי תתבטא בטחינת מים.
משה 
צרכנות >>
לצפיה ב-'מוישה '
מוישה
23/04/2019 | 20:14
94
בימי כול בוטק . היו לחצים של המפרסמים בתחנה .
אים תהייה תלונה על החברה שלנו . ולא משנה שהיא צודקת. נפסיק לפרסם .
בשנה 1968 . היתחילו שידורי TV בישראל . איגוד הקולנוע רץ לארה"ב למפיקים .
ואמר להם . אם תימכרו סרט להקרנה אמריקאי . אנו נפסיק ליקנות סרטים להקרנה בבתי הקלונע . ואז הTV הקרינה רק סרטים צרפתים או אוסטרלים .
עם החתימות אתה יכול לעשות רק טפט על הקיר .
שם המישחק זה $$$$ מעבר לזה כלום
אם הפירסום לא יהייה ריווחי בתפוז . אז כול הפורןמים יסגרו במכה
מעבר לפירסום . לא מעניין את תפוז כלום מהכותבים .
אז חבל על המאמץ שלך
חג שמח
מהטכנאי קרמר
צרכנות >>
לצפיה ב-'יפה שאתה מארגן עצומה להנהלה'
יפה שאתה מארגן עצומה להנהלה
23/04/2019 | 20:39
12
140
ודעתי - כשם שאני מאפשר מרווח גדול לחברי הפורום לכתוב מה שליבם חפץ - וזו זכותם המלאה  כך איני בא בטענות להנהלה על שמוחקת מטעמים שלה שבמקרה זה לא טרחה לידעני על המחיקה לעל סיבותיה - אבל זו זכותה ולשם כך היא קיימת
אך אם מי מכם רוצה לפנות להנהלה בכל דרך שיחפוץ - אני אתמוך בו - כי זו זכותו המלאה .
-
בעבר פנו אלי כדי שאמחוק נשהו (לפני זמן רב) והשבתי שאני לא מוחק אבל  זכותם למחוק כרצונם בעצמם - וכך הייתי משיב גם אילו היו פונים אלי במקרה זה.
ככלל - אני חושב  שהפוסט ההוא לא חרג מגבולות הטעם הטוב ויתרה מזאת - חברה - שהכותב נמנע מלהוציא עליה לשון הרע ולא ציין את שמה - שנוכחת לדעת שכך מתנהגים עובדים שלה - בצורה העלולה לפגוע בהכנסותיה לעתיד - היתה צריכה להודות לכותב על שהציף נושא זה ובמקביל לעשות בדק בית בתוכה ולחדד את הנהלים.בביתה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'תפוז בכלל לא האתר הנכון לשינויים'
תפוז בכלל לא האתר הנכון לשינויים
24/04/2019 | 00:50
3
95
רק הכנסת היא המקום הנכון ביותר. מחפשים ח"כ פעילים ביותר בתחום הצרכנות וכותבים אליהם פניות.
צריך להרחיב את חוק הטכנאים, כך שיאלץ חברות להקים מחדש מערכי שירות בתוך היבואנים עצמם.
צריך גם לחוקק את חוק ההתקנות על אפן וחמתן של כלל החברות, ומסגרתו יאולצו לאפשר לכל לקוח בכל הזמנה אינטרנטית / בחנות פיזית / בטלפון לסמן שהוא רוצה לעשות למוצר אותו הוא מזמין (למעט מזגנים, תנורי ומייבשי גז) התקנה עצמית בלי שהן יוכלו לבצע עליו סנקציה לגבי אחריות רגילה ומורחבת. אותו חוק צריך שיקבע גם שהאחריות תתחיל מיום האספקה ולא מיום הוצאת החשבונית (עוד בעיה שמקושרת להתקנות עצמיות).
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'מצטרפת לדרישה - גם כך תפוז זה משהו גוסס'
מצטרפת לדרישה - גם כך תפוז זה משהו גוסס
24/04/2019 | 02:14
25
לצפיה ב-'ואני מניח שבררת לפני הבחירות איזה מפלגה'
ואני מניח שבררת לפני הבחירות איזה מפלגה
24/04/2019 | 09:06
58
מתכוונת להעביר חוקים אלו בכנסת והצבעת עבורה
צרכנות >>
לצפיה ב-'עד לא מזמן, כל יבואן החזיק מערך שטיפל בשירות עבור המוצרים '
עד לא מזמן, כל יבואן החזיק מערך שטיפל בשירות עבור המוצרים
24/04/2019 | 10:54
48
שייבא, או שהוא העסיק חברת שירות שעבדה עבורו בהסדר כזה או אחר. 
לאחרונה קמה חברת 'מונופול', שהחלה לתת שירות כמעט לכל היבואנים. 
חברה זו הנהיגה "כללי משחק" חדשים, ועד כה, לא קם גורם שניסה להתמודד עם 
הקטע הבעייתי הזה.
דווקא במקרה של השירשור שהוסר, היה מדובר ביבואן שלא חבר עדיין לחברת המונופול, 
אבל זה לא משנה. משנה שכנראה נעשה עוול ללקוחה, ומשנה שהשירשור הוסר.
צרכנות >>
לצפיה ב-'זאת זכותה'
זאת זכותה
24/04/2019 | 10:18
50
ודאי שזכותה לעשות באתר ככל העולה על דעתה כל עוד אינה מפרה את החוק. השאלה היא אם אנחנו, כלקוחות החברה, מוכנים לקבל יחס כזה. מסתבר שאפילו בפורום שמטרת קיומו היא לשפר את היחס לצרכן, התשובה היא כן.
 
(וכן, אני יודע כמה פאתטי זה לשלוח הנה הודעות כאלה במקום להצביע בידיים).
צרכנות >>
לצפיה ב-'מר ברזילי היקר! אתה יודע שאני מעריך ומוקיר את דרכי התנהלותך '
מר ברזילי היקר! אתה יודע שאני מעריך ומוקיר את דרכי התנהלותך
24/04/2019 | 10:25
6
69
אבל:
א. היות שכולנו כמנהלים, פועלים כאן בהתנדבות, ואנו משתדלים ככל האפשר למלא
אחר הנחיות ההנהלה, אני לפחות מצפה גם לשקיפות כלשהי מצד ההנהלה, ואף כי
היא מופעלת מתוך שיקולים כלכליים, ראוי שנהיה שותפים למידע על צעדים כאלה
ואחרים, שהמנהלים נוקטים בהם, אם וכאשר הדבר נעשה ישירות על ידם. 
ב. דווקא אני כן חוויתי אירוע, בו אדם כלשהו הגיב תגובה בלתי ראויה בפורום
כלשהו שאני מנהל, והממונה עלי הסבה את תשומת לבי לדבר, ובקשה שאני אהיה
זה שיסיר את הפוסט. השבתי לה, שמסיבות כאלה ואחרות, התבקשתי ע"י מפרסם
הפוסט להותירו מספר שעות ורק אז להסירו. מתוך כבוד לכותב, אני מבקש את
רשותה, למלא אחר בקשתו. ותתפלא: קיבלתי את ברכתה לדבר. משמע ש"אפשר
גם כך"!
ב. אתה מדבר על זכותו של כותב למחוק בעצמו, אבל אתה הלוא יודע, שהכותב לא
יוכל לעשות זאת, אם ולאחר שחלפה רבע שעה מהרגע בו פורסם הפוסט. לכן, אתה
כן אמור למלא אחר רצון הכותב, כי אין בידו שום דרך להסיר את שכתב. נכון.
לפעמים זו בעיה, בעיקר אם הופיעו כבר תגובות ענייניות וחשובות לאותו פרסום.
אין בליבי כל ספק, כי אתה יודע לסנן, מתי כן ראוי שהפוסט יימחק ומתי לא.
ג. לא ממש מדוייק... הכותב רשם את שם המותג [ולכן קורא יכול לזהות במי המדובר].
מעבר לכך: נציגה של החברה כן כתבה תחת שם החברה, ועל כן, היא הייתה זו
שחשפה את שם החברה שנותנת שירות למוצר. ואתה הלוא יודע... היא בטח אמרה ללקוח, 
ש"לפנים משורת הדין.... ככה וככה.... ועל כן, לא היה לה רצון שהסיפור ימשיך
ויתנוסס ע"ג דף הפורום. 
ד. אבל את מי משרת הפורום? אותנו הצרכנים, או את אלה שמנסים למכור לנו לוקשים?
זו השאלה המהותית... 
 
 
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'הנחה שלי'
הנחה שלי
24/04/2019 | 10:40
5
70
קיימות שתי סיבות שהנהלות אתר אינטרנט מסירות מפורומים כאלה הודעות מסוג זה
1. החברה הנפגעת מודיעה להנהלת האתר שהיא וחברות אחיות ימנעו מהמשך פרסומים באתר.
2. החברה הנפגעת מודיעה שתגיש תביעת לשון הרע נגד הכותב ונגד האתר במידה וההודעה לא תוסר לאלתר
וגם אם האתר יזוכה לבסוף עלות עורך הדין עלולה להגיע לסכום נכבד 
-
מאד יתכן שהדיון וההודעה הוסרו מאחת מסיבות אלה - ואם כך הדבר איני מצפה ממנה שתכתוב זאת - ואם הייתי שואל באופן אישי אולי היו אומרים לי - אבל במקרה כזה לא היית מצפה ממני לכתוב את התשובה.
למזער - מישהו מההנהלה יקרא גם דיון זה ואז אולי להבא יחשוב פעם נוספת בטרם ימחק.
צרכנות >>
לצפיה ב-'אל חשש ברזילי. את הקישור לשירשור הזה אעביר לפורום המנהלים, '
אל חשש ברזילי. את הקישור לשירשור הזה אעביר לפורום המנהלים,
24/04/2019 | 10:57
4
65
ויהיה אשר יהיה...
צרכנות >>
לצפיה ב-'הועבר, 24.03 שעה 17:55'
הועבר, 24.03 שעה 17:55
24/04/2019 | 18:00
3
19
לצפיה ב-'תעדכן מה יענו '
תעדכן מה יענו
24/04/2019 | 18:41
48
אם יענו
תודה רק הטכנאי קרמר
צרכנות >>
לצפיה ב-'התכוונת 24.04 '
התכוונת 24.04
24/04/2019 | 19:21
1
15
לצפיה ב-'כן כן. ברור. האצבע נחתה לא נכון... '
כן כן. ברור. האצבע נחתה לא נכון...
25/04/2019 | 08:37
8
לצפיה ב-'מצטרפת לרוב רובם של דבריך '
מצטרפת לרוב רובם של דבריך
25/04/2019 | 09:42
4
461
ראשית, מסכימה שברזילי מנהל את הפורום הזה באופן מופתי.
 
לדעתי, ברגע שגולשים מתחילים להגיב על הודעה, מחיקה אינה הוגנת, אלא אם כן מדובר במשהו ממש קיצוני.
אני פחות נכנסת למי מחק ולמה, כי זה יותר בין המנהלים להנהלת האתר,
בהחלט מצטרפת לבקשה כמה שפחות מחיקות (עד בכלל לא), והשבת שרשורים שנמחקו.
 
חג שמח!
צרכנות >>
לצפיה ב-'קרו כבר מקרים, בהם הגולש נתן פרטים מזהים על עצמו, ואז הוא '
קרו כבר מקרים, בהם הגולש נתן פרטים מזהים על עצמו, ואז הוא
25/04/2019 | 09:55
2
74
התעשת וביקש מחיקה. אז עם כל הצער,,, מחיקה כזו היא מודצקת, וגם אם היו שם 
תגובות ענייניות וטובות, אין מה לעשות. יש לכבד את רצון הכותב ואת פרטיותו.
קרה גם שכותב חזר בו - לאחר שתקף נמרצות בית עסק, ובית העסק השתדל ופתר
את בעייתו. ואז, איכשהו, הכותב החליט שכתיבתו הייתה "מוגזמת" והוא פנה
למנהל וביקש מחיקה. אז או קיי. הכותב ביקש, ולמנהל יש תיעוד מדוע נעתר ומחק. [ואגב, גם לי זה קרה פעם].
 
אבל כששירשור שלם נעלם, מבלי שלמנהל יש הסבר על כך? בעיניי זו התערבות
שלא לעניין ונגד זה אני מנסה להילחם. 
 
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'אחריות שילוחית '
אחריות שילוחית
25/04/2019 | 10:27
1
512
לתפוז יש אחריות שילוחית . באתר שלהם ניכתב משהוא פוגע
יש עורכי דין שמיתפרנסים מימקרים כאלה . של תביעות
חברה שתובעת על הפרת זכויות יוצרים . מישחקים. בעלי קיוסק . שהוא צפה במישחק לבד . לא רוצה להזכיר שמות . גם אותי רצו להפיל בתביעה כזו . כי אני מתקין צלחות לוויין . ושם מוקרנים מישחקי כדורגל . יש סוכנים שמיסתובבים במקומות כמו מספרות . או חניות. ותובעים מי שמשמיעה מוסיקה ללקוחות .
אני העברתי כבל TV בין 2 גגות . ועד הבית ביקש שאוריד את הכבל. עניתי אני אחראי. ענה לי " לועד יש אחריות שילוחית אז בבקשה להוריד . ליפני הכבל עושה נזק
עורכי דין מחפשים בנרות מיקרים כאלה . על מנת ליתבוע .
חברת יס שמה לצלחות שלה ספק כוח בחדר מדרגות . צורך חשמל של אולי  5 10 ש,ח לחודשיים . עורך דין הגיש תביעה יצוגית נגש יס . על מיליון ש"ח . על צריכת חשמל במשך 15 שנה . בבלוקים בכול המדינה .
כולם מחפשים איך ליצוץ כסך מהאחר
אז למה לתפוז לחפש צרות. מחקה וזהוא . לא יותר פשוט . הא?
צרכנות >>
לצפיה ב-'והשמעת המוסיקה'
והשמעת המוסיקה
25/04/2019 | 10:37
49
היא לא מתקליט. אלה תחנות שידור,  כמו גלי צהל. או רשת ג
ראה כאן על תביע .
 
צרכנות >>
לצפיה ב-''
25/04/2019 | 14:48
7
לצפיה ב-'יש לתפוז עדיין הנהלה?'
יש לתפוז עדיין הנהלה?
25/04/2019 | 21:48
1
77
בכל מקרה היא לחלוטין בלתי מתפקדת.
צרכנות >>
לצפיה ב-''
29/04/2019 | 14:58
4
לצפיה ב-'גם אני נגד מחיקות הודעה'
גם אני נגד מחיקות הודעה
09/05/2019 | 10:07
1
למחוק רק הודעות ספאם או פרסומות וגם אז היה כדאי לתת אופציה לראות הודעות שנמחקו במשך כמה ימים ולהצביע על טעות.
צרכנות >>

הודעות אחרונות

08:49 | 19.05.19 s310
08:46 | 19.05.19 s310
23:03 | 18.05.19 רובי127
19:48 | 18.05.19 אורחים בפורום
22:40 | 17.05.19 תומר
20:24 | 17.05.19 אורחים בפורום
14:53 | 17.05.19 אורחים בפורום
09:12 | 17.05.19 יוסיזיו
07:49 | 17.05.19 בילי רובין
18:08 | 16.05.19 אורחים בפורום
16:01 | 16.05.19 נטע....
23:03 | 15.05.19 שמש178
12:47 | 14.05.19 rexcor

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ