לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2901329,013 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'עדכון הפוסט שכתבתי לגברי חברת ברימאג .'
עדכון הפוסט שכתבתי לגברי חברת ברימאג .
<< ההודעה הנוכחית
21/04/2019 | 14:36
13
174
לאחר הפוסט שכתבתי על ההתנהלות של תכנאי חברת בימאג יצרה איתי קשר חן מנהלת מדיה של ברימאג שירות, שהתייחסה לתלונה באופן עיניני ונכון במטרה לקדם ולסיים את עניין הטיפול באופן מהיר ככל האפשר , יעיל והוגן .
 
תודה  לחן, ומקווים שדברים כאלה לא יקרו לעוד אנשים
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'אני תמיד שמח לגלות, שבסופו של יום מגיע מישהו שמציע פתרון,'
אני תמיד שמח לגלות, שבסופו של יום מגיע מישהו שמציע פתרון,
22/04/2019 | 12:16
12
79
ואז כל השרשור הקודם נעלם כלא היה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'הפוסט שנעלם מדבר על טכנאים שמתאמצים לדפוק את הצרכן'
הפוסט שנעלם מדבר על טכנאים שמתאמצים לדפוק את הצרכן
22/04/2019 | 13:10
11
86
איני יודע איך הוא נעלם ואני מקווה שמי שהעלה אותו לראשונה יעלה אותו מחדש, היה בו דיון מעניין  ועצות איך צרכן צריך להתנהג  כשחברה מסוימת ושליחיה מתאמצים לדפוק אותו.
איני יודע לאיזו חברה הפוסט התייחס מאחר ולמיטב זכרוני שום חברה לא הוזכרה בו - אך יחס שתואר בו צריך לעקור מהשורש.
דובר על טכנאי שלפחות הטעה את הצרכן במשך תקופת האחריות, שחייב אותו בתשלום עבור מוצרים שלא רכש ושעובדת שרות של חברה שלא נקב בשמה עשתה יד אחת עם הטכנאי שלכאורה עשק את הצרכן.
צרכנות >>
לצפיה ב-'הוי ברזילי יקר! הייתי מעורב במתן התגובות שם, ולכן כן זכור לי'
הוי ברזילי יקר! הייתי מעורב במתן התגובות שם, ולכן כן זכור לי
22/04/2019 | 16:01
10
80
שצויינו שמות.
1.  היה מדובר במקרר LG. 
2. מכיוון שפותח השרשור לא כתב מי החברה נותנת השירות, חשבתי ש-ח.י., משווקי 
המותג LG היו נותני השירות, וכתבתי דבר מה לגביהם. 
3. אלא שאז, הופיעה הודעה מטעם נציגה של ברימאג, שבקשה מהכותב שיפנה
ישירות אליה, והיא גם נתנה קישור בנדון.
4. זכות למחוק הודעות ישנה בידי המנהל, וישנה גם בידי אלה הממונים שמעליו,
שפועלים מטעם תפוז. 
קצת קשה לי להאמין, שנציגת ברימאג פנתה ישירות להנהלת תפוז, בבקשה  שיסירו
את השרשור שלא באמצעותך, אבל מי יודע... הכל אפשרי...
5. בעבר הרחוק, כשעדיין לא הייתי מעורה בנושא הניהול בכלל והפורומים בפרט,
כתבתי כאן רשימה על שירות גרוע שקיבלתי ברשת ידועה.
בין היתר, התלוננתי על כך, שגם אם הצלחתי להשיגם טלפונית, השיחות תמיד נקטעו, 
ואף פעם לא עלה בידי לסגור קצוות עם נציג שהתכוון לקבל אחריות. 
24 שעות לאחר פרסום הרשימה החריפה שלי, התקשרה אלי נציגה מהרשת, והציעה פתרון שהיה לרוחי. בו ביום, ולאחר שאישרתי כי הפתרון מקובל עלי, השרשור
שלי נעלם כלא היה. אז... הנה. כעת קרה כאן דבר מה דומה. לא עם אותה רשת, 
אבל התופעה זהה.  
וכן, גם אני התבקשתי לכתוב הודעה "חדשה" (וכמסתבר, גם בשרשור חדש),  ובו
נתבקשתי לומר, שהסיפור שלי טופל היטב ולשביעות רצוני. נראה שזמנים אמנם
חלפו, אבל המדיניות נותרה כשהייתה...
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'רק בקשר לסעיף 4'
רק בקשר לסעיף 4
22/04/2019 | 16:19
1
97
איש לא ביקש ממני למחוק את הפוסט המדובר
לא כותבו (שאגב - העלה אותו פעמיים), לא חברת ברימאג (או כל חברה אחרת) ולא הנהלת תפוז או מישהו מטעמה.
בעבר, כשפנו אלי מההנהלה וביקשו שאמחק פוסטים מסוימים שנכתבו מתוך בעיה צרכנית ולא כדי לפגוע במתחרה כלשהו - תמיד סרבתי  וכשלחצו השבתי שאני לא רואה פסול בפוסט ואם הם רואים בו פסול הם יכולים למחוק בעצמם.
וכבר בתגובתי הדגשתי את חשיבותו של הפוסט והדיון שנמחקו לפורום זה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'איני עומד בוויכוח אתך... העובדות מלמדות ששני הפוסטים נמחקו, '
איני עומד בוויכוח אתך... העובדות מלמדות ששני הפוסטים נמחקו,
22/04/2019 | 17:00
51
וברור לשנינו שמישהו היה אחראי לכך. 
היות שטענת כי לא אתה עשית זאת (וככל שהספקתי להכיר את דרכיך, זו אכן אינה הדרך
בה אתה נוקט), הרי שמישהו בעל יכולת לעשות זאת, פעל שלא בידיעתך.
ומכיוון שמזה מספר חודשים, מחבלי הפורומים נעלמו מהשטח, נראה כי ההסבר שנתתי
הוא המתקבל על הדעת, הן אם תרצה בכך והן אם לאו. 
וכן. אני בהחלט מסכים אתך שחבל, כי היו שם כמה תגובות, שמן הראוי היה שתיוותרנה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'פעם נמחק לי פוסט, שלא קשור לשום שרות או מוצר '
פעם נמחק לי פוסט, שלא קשור לשום שרות או מוצר
22/04/2019 | 19:30
7
100
מישהו כתב משהו הקשור לים או למטקות (לא זוכרת) ובתגובה כתבתי באריכות על הדודים שלי ששיחקו כדורום בחוף גורדון, מין משחק מטקות עם מטקות ענקיות שמשחקים בזוגות במרחק של כ 8 מטר. משחק שהם המציאו ואף נסעו לחו"ל עם הקבוצה וזכו בפרסים.
נתתי הרבה פרטים ורציתי לשמור להזדמנות אחרת.
הפוסט פשוט נעלם. חשבתי שאולי טעיתי בפורום, וחיפשתי בכל פורום אפשרי, לא מצאתי.
אפילו שאלתי את המנהל (לא זוכרת האם היית אתה ברזילי, או אולי חובב ציון) האם ראה, או מחק.
יד נעלמה העלימה...
צרכנות >>
לצפיה ב-'באמת שאיני יודע מה קורה בפורום הזה, ולפני מספר חודשים, היה '
באמת שאיני יודע מה קורה בפורום הזה, ולפני מספר חודשים, היה
22/04/2019 | 20:26
49
כאן בלגן גדול, בו בזמן, שבשניים או שלושה פורומים שאני מנהל, לא ראיתי שנמחקו
הודעות או נגרמו נזקים כלשהם, כפי שקרה פה.
כן זכור לי אותו מקרה, בו כתבתי על יחס מחפיר שקיבלתי ברשת מסוימת, ובעקבות
ההודעה שלי, יצרו עמי קשר והציעו לי פתרון הולם. 
וכן. אותה הודעה הוסרה בידי יד נעלמה, לאחר שהכל יושב על מקומו בשלום. 
לא ניסיתי ליצור קשר עם מנהל הפורום ולא ניסיתי לפנות להנהלת האתר כדי 
לברר מה ולמה. מבחינתי, הספיקה לי העובדה, שהבעיה שלי נפתרה בשלום, 
ובא לציון גואל.
זאת מעבר לעובדה, שברזילי בהחלט צודק, והתגובות שניתנו פה תרמו לפורום, כך 
שאובדן של השרשור השלם פגע בהתנהלות התקינה של הפורום.
אז... העובדות מלמדות, שיד נעלמה טיפלה בעניין, כי זה הרי דברים שכאלה אינם קורים מאליהם. מה ולמה? את זה באמת כנראה שלא נדע. 
 
 
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'זה לא קשור בי'
זה לא קשור בי
22/04/2019 | 21:13
5
59
לא זכור לי פוסט בנושא הזה, ואני מוחק פוסטים או תגובות רק לעיתים רחוקות ביותר ורק כשמכילים דברים שאפילו אני לא מסוגל לסבול.
ואני מהאנשים שממש לא אוהבים לסתום פיות ודוגלים בחופש הדיבור וחופש הבעת דעה (ואם זכור לך כשניהלתי את פורום הצרכנות ב NRG אפילו חטפתי בגלל תכונה זאת תביעת לשון הרע על רבע מליון - שאגב נסתיימה בהודעת התנצלות  שכתבתי בה שלא התכוונתי לפגוע באיש ואם פגעתי אני מצטער על כך - סרבתי אפילו לחזור בי מהדברים בטענה שאני עומד מאחריהם)
צרכנות >>
לצפיה ב-'ברזילי, לרגע לא האשמתי אותך. אני יודעת שאתה לא מוחק בלי סיבה'
ברזילי, לרגע לא האשמתי אותך. אני יודעת שאתה לא מוחק בלי סיבה
23/04/2019 | 00:43
4
43
פשוט תהיתי למה הפוסט נמחק, כי לא היתה כל סיבה לכך. לא היו בו תלונות, הכפשות, האשמות או מילים בוטות. אז כן, שאלתי אם אולי נמחק בטעות, או שההנהלת הפורומים מחקה מאיזושהי סיבה. אני אפילו לא בטוחה שזה היה בזמן ניהולך, או בזמן ניהולו של חובב ציון.
הפוסט פשוט נעלם, וזה היה ממש מוזר. ציינתי זאת בתגובה לשאלה כאן, לאן נעלם שירשור שלם, שגם לי נעלם פוסט.
ואת התנהלותך ב NRG אני זוכרת לטובה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'הגיעו מים עד רפש'
הגיעו מים עד רפש
23/04/2019 | 10:52
3
46
אם בפורום צרכנות עוברים בשיוויון נפש על האפשרות שההנהלה מחקה (מן הסתם משיקולים מסחריים) אשכול בעל חשיבות לענייני צרכנות, המצב באמת חסר סיכוי.
 
בהעדר פלטפורמה פופולארית אחרת  נראה שאנחנו קהל פחות-או-יותר שבוי של תפוז, מה שמסביר את ההתנהגות המזלזלת של ההנהלה. כזכור, גם בימי הבלגן הגדול עם ההודעות שנעלמו חדשות לבקרים, לא זכינו שלמוע מהם ציוץ של הסבר או התנצלות. ובאמת, למה שיטרחו?
צרכנות >>
לצפיה ב-'אתה בהחלט צודק. כעת נותרו לנו 3 אפשרויות...'
אתה בהחלט צודק. כעת נותרו לנו 3 אפשרויות...
23/04/2019 | 11:40
2
38
1. להמשיך ולשתוק ולהמשיך להיות קהל שבוי של תפוז.
2. לבקש ממנהל הפורום, שידרוש לקבל הסבר מההנהלה, כשהוא גם אמור לתת לנו עותק מההסבר שיינתן לו. 
3. להחתים את מבקרי הפורום שיש להם עניין בדבר, ולהעביר את כלל החתימות אל
מנהל הפורום, כדי שיעביר זאת להנהלה (עדיף), או שאנו בעצמנו נפנה להנהלה עם
רשימת דורשי ההסבר כלהלן. ונכון. דעתי היא, שיש לנו הזכות להבין מה קרה כאן.
אנשים הביעו דעות והשיאו עצות, ולאנשים ישנה הזכות לדרוש שהמלצותיהם
תמשכנה להתנוסס על דף הפורום. שאם לא כן, לשם מה קיים הפורום?
אז נכון. בעל השרשור כתב כאורח עם כוכבית, אבל אין הדבר מוסיף או גורע מהעובדה, 
שרשימתו והתגובות אמורות להישאר כאן. 
צרכנות >>
לצפיה ב-'איפה חותמים?'
איפה חותמים?
23/04/2019 | 12:10
1
33
בימים של המחיקות הגדולות פרסמתי בפורום משוב תלונה ובקשה-הצעה שלכל הפחות ההנהלה תואיל בטובה להודיע באופן רשמי בפורומים שנפגעו מה קורה. לא זכיתי לשום תגובה מההנהלה (אם כי להפתעתי ההודעה כן התפרסמה בפורום "משוב" יחד עם הודעות רבות אחרות באותו עניין).
 
הבעיה היא שההנהלה מבינה שאין אלטרנטיבה סבירה לפורומים של תפוז, ומתנהגת כצפוי ממונופול. בהתאם לכך, לא אתפלא אם גם האשכול הזה יוסר במהרה ואם אנסה להחיות את הנושא לא ירחק היום שיחסמו אותי. דומני שאשאר בחיים (וכמה אנשים בפורום בטח לא יזילו דמעה).
צרכנות >>
לצפיה ב-'בוא נעשה סדר. אני אפתח כאן שרשור חדש, וכל מי שירצה, ייכנס, '
בוא נעשה סדר. אני אפתח כאן שרשור חדש, וכל מי שירצה, ייכנס,
23/04/2019 | 12:15
34
יותיר את שמו ואם ירצה, יכתוב גם מספר מלים כדי להצדיק את רצונו ודרישותיו מהאתר.
 
צרכנות >>

הודעות אחרונות

09:05 | 23.05.19 ב ר ז י ל י
10:57 | 22.05.19 dory38
10:17 | 22.05.19 אייל גולדי1
22:25 | 21.05.19 gurfi12345
21:37 | 21.05.19 dory38
11:35 | 20.05.19 אורחים בפורום
08:46 | 19.05.19 s310
23:03 | 18.05.19 רובי127
19:48 | 18.05.19 אורחים בפורום
22:40 | 17.05.19 תומר
20:24 | 17.05.19 אורחים בפורום
14:53 | 17.05.19 אורחים בפורום

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ