שימוש בטלפון סלולרי בחו"ל

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
שימוש בטלפון סלולרי בחו"ל

מבקש הצעות והמלצות -
נוסע למדינה באירופה המערבית לבקר מישהו
הצרכים - בטחון שלא אלך לאיבוד - כלומר אפשרות ליצור קשר ביננו אם ניפרד זה מזה, לא זקוק לטלפונים לארץ ומהארץ (בשביל זה יש ווי פיי) לא זקוק לגלישה באינטרנט
משך שהיה - 8 ימים
תודה מראש.
וחג שמח.
 

רוני1955

Active member
גלובל סים.

זה מיועד לגלישה בלבד, וזה אומר שיחות ווטסאפ גם שם וגם לארץ. עלות נמוכה, תוקף של 3 שנים ללא כל תלות במספר הנסיעות לחו"ל. זה יוצא הכי זול. קניתי בזמנו כרטיס של 4 ג'יגה. הייתי בארה"ב, בשוודיה, והשאלתי אותו למשפחה מספר פעמים. עדיין יש לי עליו יותר מ 2 ג'יגה. קונים את זה בפלאפון, מתאים לכל החברות הסלולאריות.
https://www.pelephone.co.il/digitalsite/heb/abroad/global-sim/
 

blzvi

Active member
סים זר בארץ היעד

אם לא צריך כל כך אינטרנט אז יש סימים שקונים במכונות אוטומטיות בשדה התעופה.
בגלובל סים אין שיחות ,רק אינטרנט
 

רוני1955

Active member
המשך.

בגלובל סים ניהלתי הרבה מאד שיחות עם הארץ בווטסאפ, כולל שיחות וידאו עם הנכדות. לכרטיס הזה יש יתרונות נוספים על פני סים מקומי.סים מקומי מיועד רק לארץ שקנית אותו שם. יצאת משם, אין לך מה לעשות עם היתרה. עם גלובל סים אתה עובר מארץ לארץ ללא בעיה, והיתרה נשמרת לנסיעה הבאה לכל יעד. אם הוא נגמר, אפשר לחדש דרך הרשת מכל מקום בעולם.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
בסופו של דבר קניתי גלובל סים

לפי הצרכים שתארתי הוא הכי התאים לי, 2 ג'יגה עולה 99 ש,ח והיתרה נשמרת.
סים מקומי עולה 9.9 יורו, יש בו 5 ג'יגה גלישה ועוד כמה מאות דקות שיחה אבל יכול לעבור יותר מיום עד שניתן להשתמש בו והוא טוב ל 30 יום בלבד, רצוי לקנותו בחנויות של הספק שזה מצריך מונית, דבר המעלה את המחיר כי קניה בתחנת דלק או משהו דומה עלולה לגרום לזמן רב יותר עד שניתן להשתמש בו.
 
למעלה