הטעיה, ועוד

חיש2

New member
הטעיה, ועוד

1. רכשתי באתר של מלון-דירות לינה בדירת סטודיו ל3 איש. בפרטי הרכישה נאמר שניתן להוסיף עוד 3 ילדים בתוספת כוללת של 50 שח בלבד
2. לאחר מכן בעלי המקום התקשרו אלי ושיקרו שאצטרך להוסיף 300 ש"ח על 3 ילדים נוספים.
3. מאחר ולא היה לי שם אינטרנט, ולא יכלתי לבדוק ברגע אמת אם משקרים עלי' או שהטעות שלי, חשבתי שכנראה טעיתי, ולכן בלית ברירה סיכמתי שאשנה את ההזמנה לדירה עם 5 מקומות, בתוספת של עוד 150 ש"ח (עדיין לא העברתי להם את התוספת, ועל כך נסובה השאלה הבאה).
4. כשהגענו לדירה - באמצע הלילה (הבעלים השאירו מפתח במקום מוסכם) התברר שיש רק 3 שמיכות. בהתאם לכך לפחות מישהו אחד (שלא היתה לו שמיכה) לא הצליח לישון בלילה!..
5. השאלה האם אני צריך להוסיף להם את סכום ההפרש בין 2 הדירות (שעדיין לא שילמתי להם).
השאלה מתמקדת ב-2 נקודות:
א. לקחתי דירה יותר גדולה - לאחר שכבר סגרתי עסקה על דירה קטנה יותר - רק בגלל ששיקרו עלי כנ"ל. אילולי השקר, הייתי נותר בעסקה שכבר נסגרה כאמור.
ב. קיבלתי רק 3 שמיכות. במקום 5. אני לא הצלחתי לישון. האם וכמה אני יכול להוריד מהתשלום לאור כך?
ג. האם יש לי זכות לפיצוי?
תודה!!
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
איך הגעת אליהם? ישירות מהמרשתת, או באמצעות אתר מקשר?
אם הגעת באמצעות אתר מקשר כלשהו, אתה יכול להתלונן עליהם שם ולבקש גם סיוע
מאותו גורם. המקשרים דואגים "לתת ציון" למלונות הללו, וציון רע יהרוס להם את קהל
לקוחותיהם. במקרים רבים, המקשרים דואגים גם ליישוב סכסוכים בין הלקוח לבעל הצימר.
במידה שפנית ישירות אליהם, צור איתם קשר ודבר [בהתחלה בעדינות אבל בתקיפות] ובהמשך, תוכל גם לאיים במתן חוות דעת שלילית ובזכותך לתבוע אותם
בתביעות קטנות. איני חושב שגורם שמתפרנס מהציבור יחשוק באלה.
 
לא הבנתי, אם מנה במסעדה לא טעימה לך

אתה מוריד גם מהסכום שהמנה עלתה? עצם זה שהצד השני לא מקיים את ההבטחות שלו, לא אומר שאתה יכול לעשות אותו הדבר בחזרה אוטומטית. אם תוריד מהתשלום על דעת עצמך אתה חושף את עצמך לתביעה מצידם.
 
לא משנה

כל הרעיון של לחיות במדינה זה להוריד מהשולחן את הרעיון של עין תחת עין. לא טוב לך? לך לתבוע.
 
למעלה